Suosittelen
@vilperi kuuntelemaan
Itkisitkö onnesta? Tarina Gösta Sundqvistista | Audio Areena , jollet ole jo kuunnellut ja kuunnelmat yleensäkään maistuvat. Aika hienoa tarinaa Göstasta, jonka menetimme aivan liian aikaisin.
Lähtisin itsekkin katsomaan moisia teatteri esityksiä, jos kulman takaa löytyisivät.
Täytyykin pistää korvan taakse tämä vinkki. Gösta oli siis aikoinaan minunkin suosikkejani ja olen kiinnostunut kyllä kuulemaan tällaisen kuunnelmankin. Nuo kaikki tv-sarjat ja teatterinäytelmät mitkä olen aiemmin nähnyt niin on ainakin minulle hyvin uponnut, jo pelkästään sen Leevien musiikin vuoksi.
Ja kyllähän Gösta ja Leevit on kesäteatterinäytelmänsä ansainneet. Ehkä eniten kummastutti se että naapuripitäjissä eli Hämeenlinnassa ja Hauholla esitetään kummassakin Leevien musiikkiin perustuvat näytelmät mutta eri näytelmät samana kesänä. Saattaa Hauho olla jopa osa Hämeenlinnan kaupunkia nykyään, jos en väärin muista.
Jos joku ei siis tiennyt että Hauho ja Hämeenlinna ovat siis naapuripitäjiä. Tajusin nimittäin jälkeenpäin että ehkä tuokin olisi kannattanut muistaa erikseen mainita niin olisi tämä asiani ehkä vielä paremmin avautunut.
Mutta, kyllähän Leevien tuotantoon sopii kesäteatterinäytelmiäkin tehdä. Tosin, joskus voisi olla piristävää tehdä kesäteatterinäytelmä joka ei perustu minkään artistin musiikkituotantoon sinänsä. Näitä ollut viime vuosina aika monia kuitenkin. Ainakin täällä Hämeenlinnassa. Vaikka kyllähän sen ymmärtää että kesäteatterissa uppoaa paremmin tuollainen musikaali. Musiikkia teatteriesityksen tukena, ei ole niin vakavamielistä. Kesäteatterihenkeen siis sopivaa.