Asia, joka ”avautui” minulle

  • 6 711 931
  • 33 924
Suosikkijoukkue
Nykäskylän ylpeys, Bunch of jerks
Boliviassa on coolin nimisiä jalkapalloseuroja. Maan pääsarjassa pelaa mm. The Strongest, Always Ready sekä Royal Pari nimiset joukkueet.
Mä oon aina jotenkin ihmetellyt ja osittain jopa ihastellut hollantilaisen seuran, Go Ahead Eaglesin nimeä.
 

alwahla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flames, Canadiens, Kraken, HIFK
Aivan, niinpä tietysti. En nyt osaa lonkalta edes heittää millon olisin viimeksi kyseistä kilpailua viimeksi esim. televisiosta katsonut, niin ei ihme etten muistanut, että yleisönsuosikki valitaan myös.
Itse muistan katsoneeni ainakin vuosien -96, -99, -01, 04 ja -05 kisat (Susanna Laineen perse on ikuisesti syöpynyt mieleeni). Noiden vuosien jälkeen mielenkiinto lopahti, vaikka muutamia suosikkimissejäni pääsikin nauttimaan voitosta lopetettuani kisojen katselun.
 

hooceebruins

Jäsen
Suosikkijoukkue
Boston Bruins, Janette Lepistö
Etelä-Afrikassa Swallows, Indonesiassa Persis Solo ja Kamerunissa Kakamega Homeboyz. Onhan näitä.
 

Jack DiBiase

Jäsen
Suosikkijoukkue
WiFi Password: XHeKaJ#72

Thombson

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Olen ehkä tylsimys, mutta Jere Lehtisellä on 0 olympiakultaa.
Jos junnujen maailmanmestaruus (RR#55) lasketaan niin kyllä sitten lasketaan myös olympiavoitto managerina.
 

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
Avautui tuossa sattumalta että sekä Hämeenlinnan että Hauhon kesäteattereissa pyörii tänä kesänä näytelmät/musikaalit jotka perustuvat Leevi and The Leavingsin musiikkiin. Mutta nämä taitavat olla eri musikaalit sillä toinen on nimeltään Mitä kuuluu Marja-Leena? Ja toinen Pohjoisen taivaan alla.

Ainakin tuonne Hauhon kesäteatterin näytelmään olen aikeissa mennä. Törmäsin mainokseen missä mainostettiin Pamin järjestävän jäsenilleen tuonne yhteisen kyydityksen musikaaliin ja liput siihen päälle. Kyyti ja lippu on ilmaisia. Päätin sitten rohkeasti ilmoittautua mukaan. En varmaan menisi tuonne Hauholle muuten kun sinne on hankalampi kulkeakin mutta kun tällainen tarjous tuli eteen niin mikä jottei.

Hämeenlinnan kesäteatterinkin näytelmän voin käydä katsastamassa jos rahatilanne antaa myöden. Ainakin tavallisessa teatterissa aikoinaan täällä Hämeenlinnassa pyörinyt Leevi and The Leavingsin musiikkiin perustunut musikaali oli sangen viihdyttävä. Leevit oli omia musasuosikkejanikin joten se varmaan on osasyy siihen miksi tykkään just näistä musikaaleista.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: hege

Harzan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Joe DeLoach
@Harzan varmaan viittasi siihen, että olympiamitalin saavat vain urheilijat, mm-mitaleja taas jaetaan urheilijoiden lisäksi ties mille hotellihuoneiden varaajille ja fläppitaulun puhdistajille.
Juuri näin. Ei ole Wayne Gretzkykään olympiavoittaja, vaikka Kanadan johtoportaassa 2002 olikin.
 

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
Suosittelen @vilperi kuuntelemaan Itkisitkö onnesta? Tarina Gösta Sundqvistista | Audio Areena , jollet ole jo kuunnellut ja kuunnelmat yleensäkään maistuvat. Aika hienoa tarinaa Göstasta, jonka menetimme aivan liian aikaisin.

Lähtisin itsekkin katsomaan moisia teatteri esityksiä, jos kulman takaa löytyisivät.

Täytyykin pistää korvan taakse tämä vinkki. Gösta oli siis aikoinaan minunkin suosikkejani ja olen kiinnostunut kyllä kuulemaan tällaisen kuunnelmankin. Nuo kaikki tv-sarjat ja teatterinäytelmät mitkä olen aiemmin nähnyt niin on ainakin minulle hyvin uponnut, jo pelkästään sen Leevien musiikin vuoksi.

Ja kyllähän Gösta ja Leevit on kesäteatterinäytelmänsä ansainneet. Ehkä eniten kummastutti se että naapuripitäjissä eli Hämeenlinnassa ja Hauholla esitetään kummassakin Leevien musiikkiin perustuvat näytelmät mutta eri näytelmät samana kesänä. Saattaa Hauho olla jopa osa Hämeenlinnan kaupunkia nykyään, jos en väärin muista.

Jos joku ei siis tiennyt että Hauho ja Hämeenlinna ovat siis naapuripitäjiä. Tajusin nimittäin jälkeenpäin että ehkä tuokin olisi kannattanut muistaa erikseen mainita niin olisi tämä asiani ehkä vielä paremmin avautunut.

Mutta, kyllähän Leevien tuotantoon sopii kesäteatterinäytelmiäkin tehdä. Tosin, joskus voisi olla piristävää tehdä kesäteatterinäytelmä joka ei perustu minkään artistin musiikkituotantoon sinänsä. Näitä ollut viime vuosina aika monia kuitenkin. Ainakin täällä Hämeenlinnassa. Vaikka kyllähän sen ymmärtää että kesäteatterissa uppoaa paremmin tuollainen musikaali. Musiikkia teatteriesityksen tukena, ei ole niin vakavamielistä. Kesäteatterihenkeen siis sopivaa.
 

alwahla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flames, Canadiens, Kraken, HIFK
Avautui, että Satu Silvon tytär Vilma muistuttaa melkoisesti äitiään (ainakin parilla tavalla). Näyttävä nuori nainen, joka ansaitsee myös onnentoivotukset, sillä hän on tuore maisteri.
 

douppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool
Se avautui, että aina ei kannata heittää perheelisäyksen saaneille esim. että "onko mitään tietoa kuka on lapsen isä" tai että "meinaatteko pitää tämän lapsen". Vaikka luulee erittäin hyvin tuntevansa lapsen saajat ja heidän huumorintajun, niin silti :D
 

Ilmari Ahde

Jäsen
Suosikkijoukkue
Haukiputaan huorakuoro
Se avautui, että aina ei kannata heittää perheelisäyksen saaneille esim. että "onko mitään tietoa kuka on lapsen isä" tai että "meinaatteko pitää tämän lapsen". Vaikka luulee erittäin hyvin tuntevansa lapsen saajat ja heidän huumorintajun, niin silti :D
”Valitettavan paljon isänsä näköinen”, on kanssa ihan toimiva.
 

Jack DiBiase

Jäsen
Suosikkijoukkue
WiFi Password: XHeKaJ#72

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Se avautui, että aina ei kannata heittää perheelisäyksen saaneille esim. että "onko mitään tietoa kuka on lapsen isä" tai että "meinaatteko pitää tämän lapsen". Vaikka luulee erittäin hyvin tuntevansa lapsen saajat ja heidän huumorintajun, niin silti :D
"Toivottavasti ei ota mallia vanhemmistaan"
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös