Asia, joka ”avautui” minulle

  • 6 712 617
  • 33 924

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
Nalle Puhista tehdään taas leffa. Kauhua tällä kertaa. Nimi on - tietenkin - Winnie the Pooh: blood and honey.
 
K

Kiekkokatsoja

Itikkakausi on alkanut. Olihan niitä yksittäisiä aikaisemminkin, mutta nyt useampia.
Kummallisia ovat. Eivät yhtään inise, vaan heti iholle imemään. Käsittääkseni vain naaraat imevät verta. Saa korjata, jos olen väärässä.
 

Surukuku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sanaan Sepot ja muut jemeniläiset kiekkoseurat
Itikkakausi on alkanut. Olihan niitä yksittäisiä aikaisemminkin, mutta nyt useampia.
Kummallisia ovat. Eivät yhtään inise, vaan heti iholle imemään. Käsittääkseni vain naaraat imevät verta. Saa korjata, jos olen väärässä.

Mänty siitepölykausi on alkanut. Tuskin kannattaa isommin tuuletella asuntoaan.
Tätä sanotaan ohimeneväksi kesäkaudeksi - koita kestää...
 

Glove

Jäsen
Kaikkihan tietää, että meillä on tipaton tammikuu. Äsken minulle avautui, että nyt on pride-kesäkuu. Kai se seuraava on sitten tasa-arvon vuoksi hetero-heinäkuu?
 

Surukuku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sanaan Sepot ja muut jemeniläiset kiekkoseurat
Kaikkihan tietää, että meillä on tipaton tammikuu. Äsken minulle avautui, että nyt on pride-kesäkuu. Kai se seuraava on sitten tasa-arvon vuoksi hetero-heinäkuu?
Joo... ja estoton-elokuu, syyllinen-syyskuu, likainen-lokakuu, murheellinen-marraskuu ja lopulta joudut_rosikseen-joulukuu...
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Joku hammasharja tai -tahnafirma mainostaa vieläkin telkkarissa. Eiks toi hampaidenpesubuumi ollut silloin joskus 80-luvulla. Miami Vice jne. Tsernobyl on jo posahtanut ja Olof Palme murhattu.
 

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
Kaikkihan tietää, että meillä on tipaton tammikuu. Äsken minulle avautui, että nyt on pride-kesäkuu. Kai se seuraava on sitten tasa-arvon vuoksi hetero-heinäkuu?
Pride-marssi on heinäkuussa, ei ihan mene hetero-oletukseen.
 

Hubacek

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Vegas Golden Knights, altavastaajat
Pääsin vihdoin kärylle miten kattolistan jiiri leikataan. Vieläki pitää ne mallikulmat olla molemmin puolin sirkkeliä että saa sitten leikattua oikein.

Asiahan sinällään simppeli. Käännä kaappaa 45-astetta vasemmalle tai oikealle ja leikkaa. Mutta kun listankin pitää olla oikeinpäin että tulee oikea kulma.

Mut sainpas!
 

Surukuku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sanaan Sepot ja muut jemeniläiset kiekkoseurat
Kyllä se helmikuu käy minulle. Mitäs muita teemoja ja meksittäisiin eri kuukausille?
Tammikuuhan on perinteisesti ollut vahva temmikuu, kun ulkona on kylmää ja pimeää niin sisällä on mukava vällyn alla puuhastella...
 

alwahla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flames, Canadiens, Kraken, HIFK
Uudet Miss Suomi -ehdokkaat on julkaistu ja tunnistin heistä heti yhden, jonka kanssa olen puhunut useaan otteeseen vuosia sitten: Melike Karakaya. Näyttävä nuori nainen, joka tykkäsi ajella Bemarilla. En aio äänestää häntä tai ketään muutakaan, mutta toivon hänelle menestystä.

P.S. Hänellä on muuten varsin kauniisti muotoutunut perse kivan hymyn lisäksi.
 

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Kyllä se helmikuu käy minulle. Mitäs muita teemoja ja meksittäisiin eri kuukausille?
Tipaton tammikuu
Heroiiniton helmikuu
Mariton maaliskuu
Huoraton huhtikuu
Torniton toukokuu
Essoton elokuu
Lakaton lokakuu
Marssipulveriton marraskuu
Jalluton joulukuu

Noi keksi aika helposti.
 
Suosikkijoukkue
Nykäskylän ylpeys, Bunch of jerks
Uudet Miss Suomi -ehdokkaat on julkaistu ja tunnistin heistä heti yhden, jonka kanssa olen puhunut useaan otteeseen vuosia sitten: Melike Karakaya. Näyttävä nuori nainen, joka tykkäsi ajella Bemarilla. En aio äänestää häntä tai ketään muutakaan, mutta toivon hänelle menestystä.

P.S. Hänellä on muuten varsin kauniisti muotoutunut perse kivan hymyn lisäksi.
Valitaanko Miss Suomi äänestyksellä?
 
Suosikkijoukkue
Lahen Pelsu, Dallas Stars, Leksand, Orlando Magic
Boliviassa on coolin nimisiä jalkapalloseuroja. Maan pääsarjassa pelaa mm. The Strongest, Always Ready sekä Royal Pari nimiset joukkueet.
 
Suosikkijoukkue
Nykäskylän ylpeys, Bunch of jerks
Yleisön suosikki varmaan joo. Mutta vissiin vielä ei ole äänestysaika koska vasta semifinalistit on julkistettu ja porukkaa karsitaan vielä.
Aivan, niinpä tietysti. En nyt osaa lonkalta edes heittää millon olisin viimeksi kyseistä kilpailua viimeksi esim. televisiosta katsonut, niin ei ihme etten muistanut, että yleisönsuosikki valitaan myös.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös