Asia, joka ”avautui” minulle

  • 6 713 625
  • 33 931

Surukuku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sanaan Sepot ja muut jemeniläiset kiekkoseurat
Kyllä. Voittajien kärryissä on mukava olla.
Juu - kaikki ilo ja kunnia Suomen ja RM:n voitoille, ei mulla ole mitään niitä vastaan!
Rinnastiin nämä lähinnä siksi, että vaikka kuinka purjeessa ollaan, kyllä joku aina hierasee tarvittavan(-t) maalin(-t), jotta loppuotteluihin päästään ja lopulta pyttyä nostellaan.
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Juu - kaikki ilo ja kunnia Suomen ja RM:n voitoille, ei mulla ole mitään niitä vastaan!
Rinnastiin nämä lähinnä siksi, että vaikka kuinka purjeessa ollaan, kyllä joku aina hierasee tarvittavan(-t) maalin(-t), jotta loppuotteluihin päästään ja lopulta pyttyä nostellaan.

Mä en ajatellut, että sulla olisi jotain vastaan. Nyt vähän kyllä jo luulen.

Sama pelityylihän noilla on.
 

alwahla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flames, Canadiens, Kraken, HIFK
Aloin katsomaan Clash of the Titans -leffaa vuodelta 1981 ja minulle avautui, että Maggie Smith on joskus ollut jopa seksikäs. Hämmentävä tunne, sillä ennen tätä leffaa muistin hänet ainoastaan Harry Potter -leffoista, joissa hän oli noin 70-vuotias.
 
K

Kiekkokatsoja

Gangsta räp tyypit saivat hyvät kakut (Jaff ja Mahdi). Toiselle 10v, ja toiselle 9vuotta vankeutta. Ehkäpä nuorten kannattaa alkaa muihin hommiin. Vaikkapa tavalliseen perinteiseen työntekoon.
Lööpeissä lisää juttua, jos sattuu kiinnostamaan. Nimetkin julkaistiin, joten varmaan täälläkin ok kun mainitsin nimestä palan?
 
Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:

jussi_j

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Avautui, että Chuck Norrisin äiti on vielä elossa. Chuck on 82-vuotias ja äitinsä täyttää tämän kuun lopussa 101 vuotta.

Ihmeellistä, että 82-vuotiaana ei tarvitse viedä äitienpäiväkukkia haudalle.
Ihmettelen jos joku vie kakkua haudalle. Ihmettelen myös sitä, että miksi hautoja edes on janiillä käydään. Oma faija kuoli 20v sitten ja olen kerran käynyt sen haudalla. Silloinkin vain koska kävelin ohi kun se on tuossa jonkun 4km päässä.
 

heavy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK

Skruf

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers, Kärpät
Teppo ja Jere minun ikiaikaiset suosikkini NHL:ssä, mutta on se Jere näköjään muutakin kerennyt...

Ehti se Teppokin urallaan tehdä vaikka ja mitä kuten tuo lista spoilerien sisällä osoittaa. Mitähän Teppo nykyään tekee kun iteltä ainakin menny ohi häntä koskevat uutiset.
  • 3 Suomen-mestaruutta, vuosina 1986, 1987, 1988
  • Olympiahopeaa, vuosina 1988, 2006
  • Olympiapronssia vuonna 1998
  • World Cupin hopea vuonna 2004
  • Kanada Cupin pronssi vuonna 1991
  • 18-vuotiaiden Euroopan-mestaruus vuonna 1986
  • 20-vuotiaiden maailmanmestaruuskisojen pronssia vuonna 1988
  • Maailmanmestaruuskisoissa neljästi
  • Neljästi olympialaisissa
  • 102 A-maaottelua, 14 nuorten maaottelua, 13 poikien maaottelua
  • Kanada-cupissa vuosina 1987 ja 1991; maailmancupissa vuosina 1996 ja 2004
  • NHL:n tähdistöottelussa vuosina 1999, 2000 ja 2001
  • The Hockey News -lehden NHL:n kaikkien aikojen eurooppalaisten pelaajien tähtijoukkueen kolmoskentässä vuonna 2007
  • 30. tammikuuta 2010 Phoenix Coyotes jäädytti pitkän uran sekä Phoenixissä että Winnipeg Jetsissä tehneen Teppo Nummisen pelinumeron 27[20]. Hän oli neljäs seuran pelaaja, jonka numero on jäädytetty.[21]
  • Arizona Coyotesin (ent. Winnipeg Jets) 2. eniten maaleja tehnyt puolustaja.

Wikipediasta poimittua
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: JJT

heavy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK

Vesuri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vyborg Jesters
Ehti se Teppokin urallaan tehdä vaikka ja mitä kuten tuo lista spoilerien sisällä osoittaa. Mitähän Teppo nykyään tekee kun iteltä ainakin menny ohi häntä koskevat uutiset.
  • 3 Suomen-mestaruutta, vuosina 1986, 1987, 1988
  • Olympiahopeaa, vuosina 1988, 2006
  • Olympiapronssia vuonna 1998
  • World Cupin hopea vuonna 2004
  • Kanada Cupin pronssi vuonna 1991
  • 18-vuotiaiden Euroopan-mestaruus vuonna 1986
  • 20-vuotiaiden maailmanmestaruuskisojen pronssia vuonna 1988
  • Maailmanmestaruuskisoissa neljästi
  • Neljästi olympialaisissa
  • 102 A-maaottelua, 14 nuorten maaottelua, 13 poikien maaottelua
  • Kanada-cupissa vuosina 1987 ja 1991; maailmancupissa vuosina 1996 ja 2004
  • NHL:n tähdistöottelussa vuosina 1999, 2000 ja 2001
  • The Hockey News -lehden NHL:n kaikkien aikojen eurooppalaisten pelaajien tähtijoukkueen kolmoskentässä vuonna 2007
  • 30. tammikuuta 2010 Phoenix Coyotes jäädytti pitkän uran sekä Phoenixissä että Winnipeg Jetsissä tehneen Teppo Nummisen pelinumeron 27[20]. Hän oli neljäs seuran pelaaja, jonka numero on jäädytetty.[21]
  • Arizona Coyotesin (ent. Winnipeg Jets) 2. eniten maaleja tehnyt puolustaja.

Wikipediasta poimittua
Tepon meriiteistä puuttuu tärkein. Freddie Mercuroi juhlakansaa Kauppatorilla 2006 hopeajuhlissa.
 

Glove

Jäsen
Toista ketjua lukiessa avautui, että paristoissa on parasta ennen päivämäärä. Lähdin sitten tutkimaan tuota laatikkoa, missä minulla on paristoja. Olihan siellä ihan kelvollisiakin paristoja ja sitten semmoisia, joiden parasta ennen päiväys on vuodelle 2015. Lisäksi oli yksi Philipsin Long Life paristo, joka ilmeisesti kestää ikuisesti kun siinä ei ollut päiväystä.
 

Arnold

Jäsen
Suosikkijoukkue
SM2013
Lisäksi oli yksi Philipsin Long Life paristo, joka ilmeisesti kestää ikuisesti kun siinä ei ollut päiväystä.
Pakko se on olla nimensä veroinen.
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Pattereissa on myös aika paljon eroja. Joillakin halvimmilla kamera ei inahdakaan päälle. Ennen vanhaan ei ehkä tarvinnut pattereita kuin kelloon tai taskulamppuun, hikisesti ehkä kaukosäätimeenkin. Tai eihän nykyään esim. noita kameroitakaan paljoa enää käytetä kun älypuhelimissa on niin hyvä.
 

ISH

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL, HIFK, Arsenal
Ja paristo joka ei esim. jaksa enää liikuttaa kunnolla seksilelua, seinäkelloa tai radio-ohjattavaa autoa, toimii Peltorin radiokuulosuojaimissa helposti 100 tuntia. Mulla on autotallissa melkoinen kasa AA-paristoja jotka jonottavat pääsyä Peltoreihin.
 

Nahkasohva

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Ronnie O'Sullivan, Sunderland
Avautui, että Suomen Pankki on maailman neljänneksi vanhin keskuspankki. Enpä olisi uskonut, että täällä raukoilla rajoillamme olisi kyetty moiseen.
 

Wiljami

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit, sympatiaa muuhun Savoon ja Kaakonkulmalle
Avautui, että Suomen Pankki on maailman neljänneksi vanhin keskuspankki. Enpä olisi uskonut, että täällä raukoilla rajoillamme olisi kyetty moiseen.
Ja oliko vielä ensimmäinen "digitalisoitu" keskuspankki? Ainakin Suomen ensimmäinen tietokone asennettiin muistaakseni Suomen Pankkiin.
 

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
Ainakin Suomen ensimmäinen tietokone asennettiin muistaakseni Suomen Pankkiin.
postisäästöpankki sai moisen ihmeen ensimmäisenä Suomessa. Sen nimi oli Ensi.
 

Domi28

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Maple Leafs, Liverpool
Minä saan noin 350€/kk enemmän palkkaa kuin hollanninkielinen kollega.
Jotain hyötyä sentään kuulumisesta tähän mongolikieliryhmään.
 

Glove

Jäsen
postisäästöpankki sai moisen ihmeen ensimmäisenä Suomessa. Sen nimi oli Ensi.
Maatalouspuolellekin ne tietokoneet eksyivät 1980-luvulla kun tehtiin Ieva-ohjelma. Siis Isännän ja Emännän VAlinta, jolla autettiin maatalon isäntiä ja emäntiä parinvalinnassa. Aika huono tuon osumatarkkuus kyllä oli kun noin 70000 kaavakkeen täyttäneesta saatinn muodostettua 600 paria. Ohjelmaa sovelleettin myös Napakymppi-ohjelmassa.
 

Glove

Jäsen
Yhtä huonosti toimi tuossakin. Äitini tuli aikoinaan valituksi ja pääsi reissuun, mutta eipä syttynyt minkäänlaista rakkauden kipinää.
Minäkin olen ollut televisiossa, en tosin Napakympissä. Parinmuodostus onnistui muilla tavoin silloin aikanaan. Mutta oltiin opiskelukavereiden kanssa Voitto Kotiin -ohjelmassa pari jaksoa.
 

Czescku

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Stadin Keltamustat
Minäkin olen ollut televisiossa, en tosin Napakympissä. Parinmuodostus onnistui muilla tavoin silloin aikanaan. Mutta oltiin opiskelukavereiden kanssa Voitto Kotiin -ohjelmassa pari jaksoa.
Voititteko kotiin mitään?
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös