"Apinarokko" on anagrammi sanasta "pikakorona."
Ano puolestaan on anagrammi sanasta "noa". Ehkä tuo on lupaus tulevasta eli jos tuleva kesä on hyvin sateinen, Ano rakentaa itselleen ja kannattajilleen arkin ja seilaa sillä pois Suomesta loppuiäksi.Joo jossain näin kanssa tämän kun joku netin syvästä päästä oli siitä tehnyt oikein hienon kuvankin. Tämähän on siellä päässä aukoton todiste suuren huijauksen jatkumisesta.
Se olisi hienoa se.Ano puolestaan on anagrammi sanasta "noa". Ehkä tuo on lupaus tulevasta eli jos tuleva kesä on hyvin sateinen, Ano rakentaa itselleen ja kannattajilleen arkin ja seilaa sillä pois Suomesta loppuiäksi.
BOL on Bolivian rekkaritunnus. Ettäs @BOL tiedät.
Joo, näin on. Jos näette bolivialaisen rekkakuskin, soon mä. Olikohan tämä nyt henkilöllisyyden arvailua? Tuleeko penaltya?
Enhän minä muuta pidäkään. Intia rules! Edelleen. Jos ei tulis lätkää, menisin pelaamaan krikettiä. (Modet eivät vieläkään ole saaneet kriketille omaa alaosiota, kele)vetti on puolestaan miesten perinteinen juhlapuku Intiassa. Syyllistyinköhän minä puolestani arvailemaan, mitä yhdellä palstalaisella on päällään?
Enhän minä muuta pidäkään. Intia rules! Edelleen. Jos ei tulis lätkää, menisin pelaamaan krikettiä. (Modet eivät vieläkään ole saaneet kriketille omaa alaosiota, kele)
Avautui, että Suomen lätkämaajoukkue on jääkiekon Real Madrid...
Juu - kaikki ilo ja kunnia Suomen ja RM:n voitoille, ei mulla ole mitään niitä vastaan!Kyllä. Voittajien kärryissä on mukava olla.
Juu - kaikki ilo ja kunnia Suomen ja RM:n voitoille, ei mulla ole mitään niitä vastaan!
Rinnastiin nämä lähinnä siksi, että vaikka kuinka purjeessa ollaan, kyllä joku aina hierasee tarvittavan(-t) maalin(-t), jotta loppuotteluihin päästään ja lopulta pyttyä nostellaan.
Ihmettelen jos joku vie kakkua haudalle. Ihmettelen myös sitä, että miksi hautoja edes on janiillä käydään. Oma faija kuoli 20v sitten ja olen kerran käynyt sen haudalla. Silloinkin vain koska kävelin ohi kun se on tuossa jonkun 4km päässä.Avautui, että Chuck Norrisin äiti on vielä elossa. Chuck on 82-vuotias ja äitinsä täyttää tämän kuun lopussa 101 vuotta.
Ihmeellistä, että 82-vuotiaana ei tarvitse viedä äitienpäiväkukkia haudalle.
Joo, ei ole mitenkään yleinen tapa ainakaan Suomessa viedä kakkua haudalle. Kukkia aika moni kyllä vie.Ihmettelen jos joku vie kakkua haudalle.
Teppo ja Jere minun ikiaikaiset suosikkini NHL:ssä, mutta on se Jere näköjään muutakin kerennyt...On niitä meriittejä Jere Lehtiselläkin, kuten twiitissä todetaan, ei mikään turha kaveri
...
Teppo ja Jere minun ikiaikaiset suosikkini NHL:ssä, mutta on se Jere näköjään muutakin kerennyt...
On niitä meriittejä Jere Lehtiselläkin, kuten twiitissä todetaan, ei mikään turha kaveri
Mites se menikään, hevi on paskimmillaankin parasta? Näin se on.Ainakaan olympiakultaa ei Jere pelaajana napannut, mutta arvostetaan silti. Musiikkimakunsakin on kohdillaan