First world problems, toivottavasti kaikki meni hyvin, eikä alkava vuosi käynnistyisi näin raskaissa olosuhteissa. Voimia.Wolt on ihan luokaton palvelu jos asut kantakaupungin ulkopuolella. Tilattiin aamupäivällä ennakkoon pizzat Jumbosta länsi-Vantaalle. 16:50 piti toimituksen saapua ja 16:35 katson, kun kuski noutaa pizzat ja lähtee ajamaan kohti Itä-Vantaata. No ei niitä vieläkään näy.
Jos yksikin pizza on viileä niin alan uudenvuoden aaton kunniaksi taistelemaan rahoja takaisin.
Jos Kotipizzan paska verkkokauppa olisi aamulla toiminut niin ei oltaisi koko woltin kautta tilattu yhtään mitään.
First world problems, toivottavasti kaikki meni hyvin, eikä alkava vuosi käynnistyisi näin raskaissa olosuhteissa. Voimia.
Oliko kassaneiti mukana lenkillä vai menikö kaverisi kanssa?Tuli tuossa kuuden aikaan herättyä ensimmäisen kerran 17 vuoteen ilman krapulaa uuden vuoden ensimmäisen päivän aamuun. Koiran kanssa puolen tunnin lenkki kun ei oikein tykännyt rakettien rytinästä yöllä.
Nyt kahvia ja änäri tulille. Yllättävän raikas olo kaikkinensa.
Oliko kassaneiti mukana lenkillä vai menikö kaverisi kanssa?
Avautuiko mistä johtuu? Onkohan kyseessä vain silkka elämänkokemus?@pettter ille on avautunut ylivoimasesti eniten asioita. Se avautui minulle.
Onhan se vaan positiivista kun oppii uutta.Avautuiko mistä johtuu? Onkohan kyseessä vain silkka elämänkokemus?
Nyt on kova! Oliko sama myyjä kuin Metsoloissa? Seuraavaksi sitten viinapullon hakuun, sen voimalla pankkiin hakemaan lainaa ja siitä konekaupoille.Kävin Sotkamossa samassa Kesportissa ostamassa itselleni uimahousut mistä Erkki Metsola osti itselleen rullasukset. Tägätään @CuJo#31 .
Punaiset speedot olivat mutta ihan ei miehuus riittänyt scholl-malliin tässä. Vielä on opeteltavaa.@Roger Moore
Unohtui vielä kysyä, että olivathan uimahousut punaiset speedot ja mitoiltaan schollin hyväksymät?
Kävin Sotkamossa samassa Kesportissa ostamassa itselleni uimahousut mistä Erkki Metsola osti itselleen rullasukset. Tägätään @CuJo#31 .
Nyt on kova! Oliko sama myyjä kuin Metsoloissa? Seuraavaksi sitten viinapullon hakuun, sen voimalla pankkiin hakemaan lainaa ja siitä konekaupoille.
Tämä lienee tapahtunut miehen aktiiviuran aikoihin 80/90-luvulla?Itse olen hakenut Sotkamossa urheilukaupasta (luultavasti sama Kesport, koska tuskin siellä montaa urheilukauppaa oli?) Tapio Piipposelta postikortin nimmarilla.
Tämä lienee tapahtunut miehen aktiiviuran aikoihin 80/90-luvulla?
@pettter ille on avautunut ylivoimasesti eniten asioita. Se avautui minulle.
Minua on aina askarruttanut, että miten tuo sitten lausutaan? Tsikkioliina, Kitsioliina, Kikkioliina vai miten?Tajusin että Erika Vikman laulaessaan "tsitsioliina" tarkoittaa Cicciolina (lausutaan siis oikeasti eri tavalla).
Minua on aina askarruttanut, että miten tuo sitten lausutaan? Tsikkioliina, Kitsioliina, Kikkioliina vai miten?