Asia, joka ”avautui” minulle

  • 6 721 178
  • 33 940

Glove

Jäsen
Itselle avautui, että Madden ei ainoastaan antanut pelille nimeä ja kasvoja, vaan hän oli myös aktiivisesti kehittämässä ensimmäistä versiota ja antoi -80 Raidersin pelikirjan peliä varten.
En nyt muista kuinka vanha mun ensimmäinen Madden peli oli, mutta pelikirjat tuli pelin mukana kahtena vihkosena.
 

Czescku

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Stadin Keltamustat
Kävin kaupassa ja ajan kuluksi ajattelin muutaman euron pistää kansanterveydelle. Pelimasiina ei hyväksynyt 4e veloitusta kortilta kun pelirajaa oli vain 3e jäljellä. Avautui että tosiaan olen joskus netissä pistänyt jonkun minimaalisen pelirajan ja että nyt pakkotunnistautumisen aikaan vaikuttaa tietysti myös mummorullien pelaamiseen.
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Salmiakki ei kyllä sovi tuoksuna saunaan. Hitsi kun joulupukki ei sitä tiennyt...
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Noi joidenkin mustat maskit on kyllä tyylikkäämpiä kuin vaaleansiniset kertakäyttömaskit. Vuosi sitten jouluna sain kyllä niitä mustiakin, mutta annoin kaikki pois. Hitto oma kertakäyttömaski on kesästä lähtien pyörinyt repun pohjalla ja satoja ja taas satoja tyhjiä tölkkejä on valuttanut päälle niin tää on melkein maastokuvioinen jo. Miten tätä nyt pistää päälle. Homeessa hemmetti. Haiseekin kuin rutto. Jonkun lepran vielä saa.
 

smugu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hifk
Noi joidenkin mustat maskit on kyllä tyylikkäämpiä kuin vaaleansiniset kertakäyttömaskit. Vuosi sitten jouluna sain kyllä niitä mustiakin, mutta annoin kaikki pois. Hitto oma kertakäyttömaski on kesästä lähtien pyörinyt repun pohjalla ja satoja ja taas satoja tyhjiä tölkkejä on valuttanut päälle niin tää on melkein maastokuvioinen jo. Miten tätä nyt pistää päälle. Homeessa hemmetti. Haiseekin kuin rutto. Jonkun lepran vielä saa.
Mulla joskus toukokuussa oli se tilanne, että oma kertakäyttömaski oli pyörinyt ehkä 2-3kk taskussa, auton hanskalokerossa ja lopulta auton lattialla. Siinä kohtaa mietin että ehkä tämä teatteri saa riittää ja menen vaan suosiolla ilman. Päätös on pitänyt.
 

HPL76

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Avautui että YLE:llä on duunissa valaisija jonka nimi on Juice Leskinen. Hihi.
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Ei ne myy raketteja. Pitää olla joku raivoraitis. En mä tosta byrokratiasta ymmärrä. Mut toi pyrokratia on kyllä hyvä nimi alan firmalle. Ristomattiratia taas ei niinkään olis. Tai ehkä mummotkin ostais pommeja.
 

Creed Bratton

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Wolt on ihan luokaton palvelu jos asut kantakaupungin ulkopuolella. Tilattiin aamupäivällä ennakkoon pizzat Jumbosta länsi-Vantaalle. 16:50 piti toimituksen saapua ja 16:35 katson, kun kuski noutaa pizzat ja lähtee ajamaan kohti Itä-Vantaata. No ei niitä vieläkään näy.

Jos yksikin pizza on viileä niin alan uudenvuoden aaton kunniaksi taistelemaan rahoja takaisin.

Jos Kotipizzan paska verkkokauppa olisi aamulla toiminut niin ei oltaisi koko woltin kautta tilattu yhtään mitään.
 
Suosikkijoukkue
Nykäskylän ylpeys, Bunch of jerks
Wolt on ihan luokaton palvelu jos asut kantakaupungin ulkopuolella. Tilattiin aamupäivällä ennakkoon pizzat Jumbosta länsi-Vantaalle. 16:50 piti toimituksen saapua ja 16:35 katson, kun kuski noutaa pizzat ja lähtee ajamaan kohti Itä-Vantaata. No ei niitä vieläkään näy.

Jos yksikin pizza on viileä niin alan uudenvuoden aaton kunniaksi taistelemaan rahoja takaisin.

Jos Kotipizzan paska verkkokauppa olisi aamulla toiminut niin ei oltaisi koko woltin kautta tilattu yhtään mitään.
First world problems, toivottavasti kaikki meni hyvin, eikä alkava vuosi käynnistyisi näin raskaissa olosuhteissa. Voimia.
 

Creed Bratton

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
First world problems, toivottavasti kaikki meni hyvin, eikä alkava vuosi käynnistyisi näin raskaissa olosuhteissa. Voimia.

Joo onneksi Classic Pizza oli selkeästi valmistautunut tilanteeseen ja pizzalaatikoissa oli ohjeet miten nuo kannatti lämmittää jos tuollainen katastrofi pääsee käymään.

Kiitos!
 

ZayWest

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Käännettävät rotsit, Ensisijainen kontakti
Tuli tuossa kuuden aikaan herättyä ensimmäisen kerran 17 vuoteen ilman krapulaa uuden vuoden ensimmäisen päivän aamuun. Koiran kanssa puolen tunnin lenkki kun ei oikein tykännyt rakettien rytinästä yöllä.

Nyt kahvia ja änäri tulille. Yllättävän raikas olo kaikkinensa.
 

Malkkinen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins
Tuli tuossa kuuden aikaan herättyä ensimmäisen kerran 17 vuoteen ilman krapulaa uuden vuoden ensimmäisen päivän aamuun. Koiran kanssa puolen tunnin lenkki kun ei oikein tykännyt rakettien rytinästä yöllä.

Nyt kahvia ja änäri tulille. Yllättävän raikas olo kaikkinensa.
Oliko kassaneiti mukana lenkillä vai menikö kaverisi kanssa?
 

ZayWest

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Käännettävät rotsit, Ensisijainen kontakti
Oliko kassaneiti mukana lenkillä vai menikö kaverisi kanssa?

Tämä episodi on vielä vaiheessa. Tai sitten minut on pidetty pimennossa kun toisaalla on nautittu yhteistä aikaa.

Ei toisaalta ollut suunnitelmissa aloittaa stalkkailua jatkossa kauppareissuilla tai luoda syvää katkeruutta.
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Joskus pikkulapsena ei ollut kivaa kun suppo työnnettiin pyllyyn, mutta ei hitto jos nyt sais kaikki lääkkeet suppoina. Krapulassakin vaan parit vitamiinisupot hanuriin ja matka jatkuu. Aah.
 

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
@pettter ille on avautunut ylivoimasesti eniten asioita. Se avautui minulle.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: Kale

CuJo#31

Jäsen
Suosikkijoukkue
Penguins | HIFK | Leijonat | Les Bleus
Kävin Sotkamossa samassa Kesportissa ostamassa itselleni uimahousut mistä Erkki Metsola osti itselleen rullasukset. Tägätään @CuJo#31 .
Nyt on kova! Oliko sama myyjä kuin Metsoloissa? Seuraavaksi sitten viinapullon hakuun, sen voimalla pankkiin hakemaan lainaa ja siitä konekaupoille.
 

CuJo#31

Jäsen
Suosikkijoukkue
Penguins | HIFK | Leijonat | Les Bleus
@Roger Moore
Unohtui vielä kysyä, että olivathan uimahousut punaiset speedot ja mitoiltaan schollin hyväksymät?
 

Everton

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Kävin Sotkamossa samassa Kesportissa ostamassa itselleni uimahousut mistä Erkki Metsola osti itselleen rullasukset. Tägätään @CuJo#31 .

Nyt on kova! Oliko sama myyjä kuin Metsoloissa? Seuraavaksi sitten viinapullon hakuun, sen voimalla pankkiin hakemaan lainaa ja siitä konekaupoille.

Itse olen hakenut Sotkamossa urheilukaupasta (luultavasti sama Kesport, koska tuskin siellä montaa urheilukauppaa oli?) Tapio Piipposelta postikortin nimmarilla.
 

CuJo#31

Jäsen
Suosikkijoukkue
Penguins | HIFK | Leijonat | Les Bleus
Itse olen hakenut Sotkamossa urheilukaupasta (luultavasti sama Kesport, koska tuskin siellä montaa urheilukauppaa oli?) Tapio Piipposelta postikortin nimmarilla.
Tämä lienee tapahtunut miehen aktiiviuran aikoihin 80/90-luvulla?
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös