Mainos

Asia, joka ”avautui” minulle

• 6 888 361
  • 34 590

Malkkinen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins
Tuli tuossa kuuden aikaan herättyä ensimmäisen kerran 17 vuoteen ilman krapulaa uuden vuoden ensimmäisen päivän aamuun. Koiran kanssa puolen tunnin lenkki kun ei oikein tykännyt rakettien rytinästä yöllä.

Nyt kahvia ja änäri tulille. Yllättävän raikas olo kaikkinensa.
Oliko kassaneiti mukana lenkillä vai menikö kaverisi kanssa?

ZayWest

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Käännettävät rotsit, Ensisijainen kontakti
Oliko kassaneiti mukana lenkillä vai menikö kaverisi kanssa?

Tämä episodi on vielä vaiheessa. Tai sitten minut on pidetty pimennossa kun toisaalla on nautittu yhteistä aikaa.

Ei toisaalta ollut suunnitelmissa aloittaa stalkkailua jatkossa kauppareissuilla tai luoda syvää katkeruutta.

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Joskus pikkulapsena ei ollut kivaa kun suppo työnnettiin pyllyyn, mutta ei hitto jos nyt sais kaikki lääkkeet suppoina. Krapulassakin vaan parit vitamiinisupot hanuriin ja matka jatkuu. Aah.

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
@pettter ille on avautunut ylivoimasesti eniten asioita. Se avautui minulle.

(1)
  • Tykkää
Reactions: Kale

CuJo#31

Jäsen
Suosikkijoukkue
Penguins | HIFK | Leijonat | Les Bleus
Kävin Sotkamossa samassa Kesportissa ostamassa itselleni uimahousut mistä Erkki Metsola osti itselleen rullasukset. Tägätään @CuJo#31 .
Nyt on kova! Oliko sama myyjä kuin Metsoloissa? Seuraavaksi sitten viinapullon hakuun, sen voimalla pankkiin hakemaan lainaa ja siitä konekaupoille.

CuJo#31

Jäsen
Suosikkijoukkue
@Roger Moore
Unohtui vielä kysyä, että olivathan uimahousut punaiset speedot ja mitoiltaan schollin hyväksymät?

Everton

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Kävin Sotkamossa samassa Kesportissa ostamassa itselleni uimahousut mistä Erkki Metsola osti itselleen rullasukset. Tägätään @CuJo#31 .

Nyt on kova! Oliko sama myyjä kuin Metsoloissa? Seuraavaksi sitten viinapullon hakuun, sen voimalla pankkiin hakemaan lainaa ja siitä konekaupoille.

Itse olen hakenut Sotkamossa urheilukaupasta (luultavasti sama Kesport, koska tuskin siellä montaa urheilukauppaa oli?) Tapio Piipposelta postikortin nimmarilla.

CuJo#31

Jäsen
Suosikkijoukkue
Itse olen hakenut Sotkamossa urheilukaupasta (luultavasti sama Kesport, koska tuskin siellä montaa urheilukauppaa oli?) Tapio Piipposelta postikortin nimmarilla.
Tämä lienee tapahtunut miehen aktiiviuran aikoihin 80/90-luvulla?

Everton

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Tämä lienee tapahtunut miehen aktiiviuran aikoihin 80/90-luvulla?

Sanoisin, että talvella 1991 (+/- yhden vuoden marginaalilla).

Kortti saattaa edelleen olla tallella.

Pulle Nah

Jäsen
Suosikkijoukkue
Palevan Kallo
Tajusin että Erika Vikman laulaessaan "tsitsioliina" tarkoittaa Cicciolina (lausutaan siis oikeasti eri tavalla).
Minua on aina askarruttanut, että miten tuo sitten lausutaan? Tsikkioliina, Kitsioliina, Kikkioliina vai miten?

Introexpertti

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, UKRAINA, Utah Mammoth
Kyllähän Savolaisen kanssa on aina hienoa tehdä kauppaa. Varsinkaan näin pienissä viineissä ei haitannu hetkeekään kun pääs oman muan murretta viäntämmään puolisen tuntia. Pyssyypä taito yllä.
Annoinpa jopa toimituskulujen verran halvennusta ja ihan pyytämättä, kun luulin ensiksikin ettei tuotettani hakematta ostettattaisikaan. Savolaiset on reiluja.
Oisinhan tuon ihan vienytkin mennessäni, muttei oo MoilasenLeipomon suuntaan asiaa lähi viikkoina.

Hienoja nuo Savolaiset. Avautui, kun meinaa näin etänä välistä unhohtuu.

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Ei hitto lähes joka hampaassa reikä, kun kielellä koittaa. Joo ei millään viidellä reiällä kehtaa kuormittaa hammaslääkärijonoja.

MacRef

Jäsen
Suosikkijoukkue
KuPS - elä laakase, naatittaan
Suomenkielellä ainakin näin Savolaisena kysyisin, että natotuttaako?

Kyllähän Savolaisen kanssa on aina hienoa tehdä kauppaa. Varsinkaan näin pienissä viineissä ei haitannu hetkeekään kun pääs oman muan murretta viäntämmään puolisen tuntia. Pyssyypä taito yllä.
Annoinpa jopa toimituskulujen verran halvennusta ja ihan pyytämättä, kun luulin ensiksikin ettei tuotettani hakematta ostettattaisikaan. Savolaiset on reiluja.
Oisinhan tuon ihan vienytkin mennessäni, muttei oo MoilasenLeipomon suuntaan asiaa lähi viikkoina.

Hienoja nuo Savolaiset. Avautui, kun meinaa näin etänä välistä unhohtuu.
Avautui, etten ole ihan kärryillä, puhutko Savolaisista vai savolaisista. Koska en tahdo arvuutella henkilöllisyyttä, veikkaan jälkimmäistä.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy