Asia, joka ”avautui” minulle

• 6 881 862
  • 34 592

pepsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukka Seppäsen pelipaikaton fantasia
Avautui noin neljätoista sekuntia sitten, että pitää hakea pari hemmoa Ratinasta tänään. Onko täältä paljon menossa porukkaa sinne?

Ei ole. Jatkoaika ei kuuntele mitään paskamusiikkia. Jatkoaika kuuntelee Ed Sheerania.

Edit. paljon ne jonnet sulle maksaa jos ajelet Turusta Tampereelle ja takaisin?

SMT

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Mä en ymmärrä mitään mitä sä puhut. Happirinki? Miten lisäät mut siihen? Kävelenkö johonki rinkiin, missä kaikilla on happinaamarit? Sexyyyy...
Nyt tehdään niin, että mä slaidaan sun DM ja pistän sulle mun tilinumeron. Sitten pistät mulle rahaa ja katsotaan miten siitä edetään.
Ei ole. Jatkoaika ei kuuntele mitään paskamusiikkia. Jatkoaika kuuntelee Ed Sheerania.

Edit. paljon ne jonnet sulle maksaa jos ajelet Turusta Tampereelle ja takaisin?
En asu Turussa.
En hae jonneja.
Kuka on Ed Sheeran?

Suosikkijoukkue
Ikuiset sydämen jääriitteet. Elementti: Pimeä aine
Avautui noin neljätoista sekuntia sitten, että pitää hakea pari hemmoa Ratinasta tänään. Onko täältä paljon menossa porukkaa sinne?
Olen. NAMINAMI! Ja kuuntelen juuri nyt...
Chisua. <3

(1)
  • Tykkää
Reactions: SMT

SOF1969

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, KKV, Artun pumppu
Olen helsinkiläisessä sporttibaarissa katsomassa Poolin matsia Norwichia vastaan ja avautui että jopa keski-ikäiset mammat ovat tuulettamassa Teemu Pukkia.

Ei saatana.

Glove

Jäsen
Avautui, että Kierrätyskeskuksen ekalla sivulla on kuusi viestiketjua, jotka päättyivät sanoihin "juuri nyt". Kaikki ovat lisäksi peräkkäin, kun katsotaan viimeisimpiä lähetettyjä viestejä.

Edit:

"Mille naurat juuri nyt?"
"Missä olet juuri nyt?"
"Mitä odotat juuri nyt?"
"Mitä suussasi on juuri nyt?"
"Mikä fiilis juuri nyt?"
"Kuuntelussa juuri nyt"
Pitää siis vaihtaa kierrätyskeskuksen nimi juuri nyt keskukseksi.

Hera80

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Avautui, että nimimerkki @Punamusta on ollut 15-vuotias märkäkorva liittyessään palstalle. Onkohan tuo jopa nuoruusennätys?

Nick Neim

Jäsen
Avautui, että nimimerkki @Punamusta on ollut 15-vuotias märkäkorva liittyessään palstalle. Onkohan tuo jopa nuoruusennätys?
Voin vahvistaa omalta kohdaltani, että ei ole.

E: Heh, tämän myötä avautui, että olen lukenut palstaa lähes puolet elämästäni. Alkuvuosina ei niin paljoa tullut kirjoiteltua, mutta tunnukset hankin ihan käytännön syistä. Pysyi paremmin kartalla, että mitä kaikkea onkaan jo lukenut.

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
On nuo esiteinit tai teinit kyllä vinkeitä otuksia. Välillä saa vain pelkkää vittuilua palkaksi kun jotain yrittää tai ei yritä mitään, pelkkä olemassa olo vituttaa. Sitten toisinaan olla niin hyvää pataa että kaikki on ihan yes ja hiton ok... Ota noista nyt selvää...

Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Välillä saa vain pelkkää vittuilua palkaksi kun jotain yrittää tai ei yritä mitään, pelkkä olemassa olo vituttaa. Sitten toisinaan olla niin hyvää pataa että kaikki on ihan yes ja hiton ok... Ota noista nyt selvää...
Tämän lauseen jokaikinen ukkomies päästää ilmoille ainakin muutaman kerran viikossa.

Suosikkijoukkue
Ikuiset sydämen jääriitteet. Elementti: Pimeä aine
Olen helsinkiläisessä sporttibaarissa katsomassa Poolin matsia Norwichia vastaan ja avautui että jopa keski-ikäiset mammat ovat tuulettamassa Teemu Pukkia.
Cheekin jättämä tyhjiö on ilmeisesti täytetty.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy