Asia, joka ”avautui” minulle

  • 6 705 488
  • 33 907
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
ja ne pakolliset Led Zeppelinit.
Veikkaampa että on jo siihen tutustunut. Perkeles, ja Venomia kehiin myös @Punamusta ! Missäköhän Kummelisketsissä muuten se oli kun joko Speedy tai Saku soitti johonkin ohjelmatoimistoon (?) ja esitteli itsensä "No se on Leppardilta Def tässä terve..."
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Veikkaampa että on jo siihen tutustunut. Perkeles, ja Venomia kehiin myös @Punamusta ! Missäköhän Kummelisketsissä muuten se oli kun joko Speedy tai Saku soitti johonkin ohjelmatoimistoon (?) ja esitteli itsensä "No se on Leppardilta Def tässä terve..."

Megadeth ja Slayer. Anthrax on paska enkä suosittele. Johnny Rottenin soololevyt. Motörhead. Misfits. Sitten koko se punkpaska vuosilta 1977-1981. Niillä pääsee alkuun.
 

pepsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukka Seppäsen pelipaikaton fantasia
Avautui noin neljätoista sekuntia sitten, että pitää hakea pari hemmoa Ratinasta tänään. Onko täältä paljon menossa porukkaa sinne?

Ei ole. Jatkoaika ei kuuntele mitään paskamusiikkia. Jatkoaika kuuntelee Ed Sheerania.

Edit. paljon ne jonnet sulle maksaa jos ajelet Turusta Tampereelle ja takaisin?
 

SMT

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Mä en ymmärrä mitään mitä sä puhut. Happirinki? Miten lisäät mut siihen? Kävelenkö johonki rinkiin, missä kaikilla on happinaamarit? Sexyyyy...
Nyt tehdään niin, että mä slaidaan sun DM ja pistän sulle mun tilinumeron. Sitten pistät mulle rahaa ja katsotaan miten siitä edetään.
Ei ole. Jatkoaika ei kuuntele mitään paskamusiikkia. Jatkoaika kuuntelee Ed Sheerania.

Edit. paljon ne jonnet sulle maksaa jos ajelet Turusta Tampereelle ja takaisin?
En asu Turussa.
En hae jonneja.
Kuka on Ed Sheeran?
 
Suosikkijoukkue
Ikuiset sydämen jääriitteet. Elementti: Pimeä aine
Avautui noin neljätoista sekuntia sitten, että pitää hakea pari hemmoa Ratinasta tänään. Onko täältä paljon menossa porukkaa sinne?
Olen. NAMINAMI! Ja kuuntelen juuri nyt...
Chisua. <3
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: SMT

SOF1969

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, KKV
Olen helsinkiläisessä sporttibaarissa katsomassa Poolin matsia Norwichia vastaan ja avautui että jopa keski-ikäiset mammat ovat tuulettamassa Teemu Pukkia.

Ei saatana.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös