Ahaaa. Onks se jotain jonnejen metroseksuaalikieltä?Direct Message eli yksityisviesti.
Ahaaa. Onks se jotain jonnejen metroseksuaalikieltä?Direct Message eli yksityisviesti.
Tuu ottaan selvää. Lisään sut tällaiseen haippirinkiin.Ahaaa. Onks se jotain jonnejen metroseksuaalikieltä?
Mä en ymmärrä mitään mitä sä puhut. Happirinki? Miten lisäät mut siihen? Kävelenkö johonki rinkiin, missä kaikilla on happinaamarit? Sexyyyy...Tuu ottaan selvää. Lisään sut tällaiseen haippirinkiin.
Avautui noin neljätoista sekuntia sitten, että pitää hakea pari hemmoa Ratinasta tänään. Onko täältä paljon menossa porukkaa sinne?
Nyt tehdään niin, että mä slaidaan sun DM ja pistän sulle mun tilinumeron. Sitten pistät mulle rahaa ja katsotaan miten siitä edetään.Mä en ymmärrä mitään mitä sä puhut. Happirinki? Miten lisäät mut siihen? Kävelenkö johonki rinkiin, missä kaikilla on happinaamarit? Sexyyyy...
En asu Turussa.Ei ole. Jatkoaika ei kuuntele mitään paskamusiikkia. Jatkoaika kuuntelee Ed Sheerania.
Edit. paljon ne jonnet sulle maksaa jos ajelet Turusta Tampereelle ja takaisin?
Kuuntelee se lisäksi mm.Jatkoaika kuuntelee Ed Sheerania.
Ei tää gubbe snaijaa mitä sä bamlaat. Mä alan ny skruudaamaan, et pääsen blaadaamaan.Nyt tehdään niin, että mä slaidaan sun DM ja pistän sulle mun tilinumeron. Sitten pistät mulle rahaa ja katsotaan miten siitä edetään.
No nyt mä olen hämilläni, mutta pidä hauskaa.Ei tää gubbe snaijaa mitä sä bamlaat. Mä alan ny skruudaamaan, et pääsen blaadaamaan.
Olen. NAMINAMI! Ja kuuntelen juuri nyt...Avautui noin neljätoista sekuntia sitten, että pitää hakea pari hemmoa Ratinasta tänään. Onko täältä paljon menossa porukkaa sinne?
En asu Turussa.
En hae jonneja.
Tiäsiksää että Sämppärillä on klabbeissa tonnin stiflat kun se bylsii?No nyt mä olen hämilläni, mutta pidä hauskaa.
Joo huomasin sen tossa viime tiistaina. Eikun ei mun pitänytkään paljastaa tätä. No meni jo.Tiäsiksää että Sämppärillä on klabbeissa tonnin stiflat kun se bylsii?
DTMssä ei ole kun Jonneja. Ja pari naista.Kirjoitusvirhe. DTM.
Johnny Rottenin soololevyt.
Joko avautui että niitä on enemmänkin kuin tämä yksi, tai sitten Turha Kaukalo tarkoittaa soololevyjen sijasta PiL-yhtyeen levyjä. Niin tai näin, en kyllä suosittelisi kumpaakaan.
Sähän taidat silloin tällöin poiketa mummotunnelissa. Kuulin ja luin että mikäs tämä mesta.DTMssä ei ole kun Jonneja. Ja pari naista.
Tietty. Kerran kesässä.Sähän taidat silloin tällöin poiketa mummotunnelissa. Kuulin ja luin että mikäs tämä mesta.
Pitää siis vaihtaa kierrätyskeskuksen nimi juuri nyt keskukseksi.Avautui, että Kierrätyskeskuksen ekalla sivulla on kuusi viestiketjua, jotka päättyivät sanoihin "juuri nyt". Kaikki ovat lisäksi peräkkäin, kun katsotaan viimeisimpiä lähetettyjä viestejä.
Edit:
"Mille naurat juuri nyt?"
"Missä olet juuri nyt?"
"Mitä odotat juuri nyt?"
"Mitä suussasi on juuri nyt?"
"Mikä fiilis juuri nyt?"
"Kuuntelussa juuri nyt"
Voin vahvistaa omalta kohdaltani, että ei ole.Avautui, että nimimerkki @Punamusta on ollut 15-vuotias märkäkorva liittyessään palstalle. Onkohan tuo jopa nuoruusennätys?
Tämän lauseen jokaikinen ukkomies päästää ilmoille ainakin muutaman kerran viikossa.Välillä saa vain pelkkää vittuilua palkaksi kun jotain yrittää tai ei yritä mitään, pelkkä olemassa olo vituttaa. Sitten toisinaan olla niin hyvää pataa että kaikki on ihan yes ja hiton ok... Ota noista nyt selvää...
Cheekin jättämä tyhjiö on ilmeisesti täytetty.Olen helsinkiläisessä sporttibaarissa katsomassa Poolin matsia Norwichia vastaan ja avautui että jopa keski-ikäiset mammat ovat tuulettamassa Teemu Pukkia.