Asia, joka ”avautui” minulle

  • 6 702 848
  • 33 893

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Tuulen Viemää elokuvassa esiintynyt Olivia de Havilland on edelleen hengissä. Jotenkin olisin kuvitellut, että kaikki siinä elokuvassa näytelleet olisivat jo mullan alla.
 

Peltinen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Yritin varata pöytää ravintola Tapioon Posiolle. "Tämä viikko on ihan täyttä, käykö ensi viikolla", vissiin tarvii sit mennä kepsulle tai apsille. Näköjään pitää ensi vuonna varata pöytä jo muutama viikko etukäteen.
 

Silkkeri

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Jatkuva kaljan kittaaminen lihottaa ikävästi. Painon nousu ei toki tullut yllätyksenä, sen sijaan yllätti että rasva kertyy lähes pelkästään tisseihin ja perseeseen. Olisin ihan sinut muhkean katu-uskottavan kaljamahan kanssa, mutta tissien kasvaminen näin miehenä on hieman kiusallista varsinkin kesäaikaan.
 

Sämppäri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Läskinä on mukavempaa. En mä jaksa enää tässä iässä kiusata itseäni ja mielitekojani vastaan, joten kävin jälleen herkkuja kaupasta, ja aion käydä jatkossakin.

Kesäksi 2020 läskikuntoon!
 

SOF1969

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, KKV
Tämä on sitten ihan tosi juttu. Minulle avautui että "seitan" on joku vegesapuska. Olen oikeasti luullut että sillä viitataan saatanaan.

Siis tyyliin "ihan seitanin pahaa kaljaa". Oppia ikä kaikki.
 

SOF1969

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, KKV
Jaahas. Opin minäkin sitten uutta. Voi seitana, että sitä on nykyään out kaikesta vegepaskasta.

Se ei tule avautumaan minulle ikinä, että joku voi haluta jotain feikkilihaa, kun voisi imuroida vaikka ribsejä huiviin.
 

Sämppäri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Se ei tule avautumaan minulle ikinä, että joku voi haluta jotain feikkilihaa, kun voisi imuroida vaikka ribsejä huiviin.
Tai marinoitua possunniskaa maustevoinapilla lohkoperunoiden kera, jonka vieressä on vaaleaa patonkia metvurstin ja kinkun peittämänä. Aaaaaaah.

Kohta tulee joku vegenisti hyppäämään henkseleistään ja halailemaan puita. Ei, et ole normaali!
 

SOF1969

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, KKV
Tai marinoitua possunniskaa maustevoinapilla lohkoperunoiden kera, jonka vieressä on vaaleaa patonkia metvurstin ja kinkun peittämänä. Aaaaaaah.

Kiitos tästä. Menen aamulla sokerirasitukseen, enkä saa syödä enää mitään. Hirveä nälkä. Joudut vielä maksamaan tästä hintaa.
 

redpecka

Jäsen
Se ei tule avautumaan minulle ikinä, että joku voi haluta jotain feikkilihaa, kun voisi imuroida vaikka ribsejä huiviin.
Itse ainakaan röökinpoltonlopettamisessa en koskisikaan mihinkään häkä-, terva-, tai nikotiinikorviketuotteisiin.

Tuskin kettutyttökään haluaa lihaltamaistuvaa porkkanaa puputtaa.

Feikkiliha voi olla ihan hyvä vaihtoehto tulevaisuudessa perus makkaransyöjälle. Siis sellainen labrassa tehty. Päästäis noista tuotantoelukoista eroon ja vapautettais ne luontoon jos sellaista silloin vaikka vielä olisi. Mutta proteiinia ja rasvaa on ihmisen aivojen saatava ellei ole sitä mieltä että ne on ihan hyvät näin, jumalan luomat ja lisäkehittymistä ei enää tarvita.
 

Glove

Jäsen
Kaivelin laatikossa olevia papereita ja hoksasin, että suvun historia olikin selvitetty vuoteen 1632 saakka. Muistelin, että se oli 1700jotain.
 

Jack DiBiase

Jäsen
Suosikkijoukkue
WiFi Password: XHeKaJ#72
Avautui, että Suomi on täynnänsä polttamatta jääneitä juhannuskokkoja. Tuli mieleen, että tästä kun metsäpalovaroitukset loppuvat niin voisi tehdä kiertueen, jossa tuikkaisi kokkoja palamaan ja tulisi sitten muina miehinä palokunnan peesissä ihailemaan kokkoa. Olisi vähän niinkuin Gävlen olkipukin suomalaisversio.
Eikös tätä varten ole elokuun lopussa muinaistulien yö tai venetsialaiset.
 
Suosikkijoukkue
Turkoosi kevät 2024, Dallas Stars, Leksands IF
Tämä on sitten ihan tosi juttu. Minulle avautui että "seitan" on joku vegesapuska. Olen oikeasti luullut että sillä viitataan saatanaan.

Siis tyyliin "ihan seitanin pahaa kaljaa". Oppia ikä kaikki.
Mäkin opin tämän vasta muutama vuosi sitten amiksessa luokkatoveriltani joka on vegaani.
 

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Once Upon a Time in Hollywood tulee Suomen elokuvateattereihin vasta 16.8. vaikka sen ensi-ilta oli Yhdysvalloissa jo 25.7. Vähän hämmentävää.
 

Everton

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo

Moto

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Jarkko Martikainen availi äsken Bar Loosessa joidenkin biisiensä saloja ja avautui, että YUP:n biisistä tuttu hienolta kalskahtava "Jos helvetti on täynnä, Saatana joutuu seisomaan" tuli varsin arkipäiväisestä tapahtumasta. Jarkko oli ollut saattamassa varhain aamulla heilaansa pitkän matkan bussille ja he olivat jo kaukaa nähneet bussiin olevan pitkän jonon. Tyttö oli sitten parahtanut jotain "jos se helvetti on täynnä, niin joutuu saatana seisomaan!".

Ehkä jo vanha juttu, mutta en ollut aiemmin kuullut.
 

Wiljami

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit, sympatiaa muuhun Savoon ja Kaakonkulmalle
Jarkko Martikainen availi äsken Bar Loosessa joidenkin biisiensä saloja ja avautui, että YUP:n biisistä tuttu hienolta kalskahtava "Jos helvetti on täynnä, Saatana joutuu seisomaan" tuli varsin arkipäiväisestä tapahtumasta. Jarkko oli ollut saattamassa varhain aamulla heilaansa pitkän matkan bussille ja he olivat jo kaukaa nähneet bussiin olevan pitkän jonon. Tyttö oli sitten parahtanut jotain "jos se helvetti on täynnä, niin joutuu saatana seisomaan!".

Ehkä jo vanha juttu, mutta en ollut aiemmin kuullut.
Itselleni oli ainakin uusi tarina, tosin en ole YUP:hen tai Martikaiseen tutustunut muutoin kuin silloin tällöin musiikkia kuunnellen. Avautui tästä että jaan Martikaisen mielenlaatua hieman (tosin olen epäillyt tätä aiemminkin niitä kappaleita kuunnellessa). Eräs naisihminen tokaisi kerran suutuksissaan jostain asiasta että "Vittu mulla hitsaa kiinni!", eikä hänen harmituksensa siitä vähentynyt kun kommentoin että luulisi sattuvan aivan helvetisti.
 

Moto

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Itselleni oli ainakin uusi tarina, tosin en ole YUP:hen tai Martikaiseen tutustunut muutoin kuin silloin tällöin musiikkia kuunnellen.
Näköjään tuo juttu on myös toistakymmentä vuotta hyllystäni löytyneen Helppoa kuunneltavaa-kokoelman kansivihossa. Joko oli pyyhkiytynyt muistista tai en lukenut vihkoa aikoinaan kovin tarkkaan... Mutta ei haitannut. Tuo oli kolmas kerta suht lyhyen ajan sisään, kun näin Martikaisen noilla Auki yksin-keikoilla, joten oli ainakin yksi juttu, jonka punchlinea ei tiennyt etukäteen.
 

Sämppäri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Olen käyttänyt Twitteriä parisen vuotta. Seurannut mitä seuraamani ihmiset kirjoittelevat, kirjoittelematta itse mitään. Nyt avautui, että klikkaamalla jotakin risuaidalla alkavaa sanaa, pääsen katsomaan mitä muut ei seuraamani ihmiset keskustelevat. Esim jos klikkaan #jokerit sanaa, niin pääsen katsomaan mitä tuntemattomat käyttäjät kirjoittavat sen risuaidan alle. Ihmettelin aikaisemmin, että miksi osa sanoista on eri värillä jossain lauseessa.

Terv. Tekniikan ihmelapsi.
 

SMT

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Olen käyttänyt Twitteriä parisen vuotta. Seurannut mitä seuraamani ihmiset kirjoittelevat, kirjoittelematta itse mitään. Nyt avautui, että klikkaamalla jotakin risuaidalla alkavaa sanaa, pääsen katsomaan mitä muut ei seuraamani ihmiset keskustelevat. Esim jos klikkaan #jokerit sanaa, niin pääsen katsomaan mitä tuntemattomat käyttäjät kirjoittavat sen risuaidan alle. Ihmettelin aikaisemmin, että miksi osa sanoista on eri värillä jossain lauseessa.

Terv. Tekniikan ihmelapsi.
Tervetuloa internettiin.
 
K

Kiekkokatsoja

Tulin ihan satunnaisesta ajatuksesta googlettamaan Def Leppardin albumin "Hysteria", ja vilkaistuani yleistietoja, julkaisupäivänä luki 3. elokuuta. Sehän oli juuri eilen, parisen tuntia sitten. Tämä kesään upeasti sopiva mestariteos on juuri täyttänyt 32 vuotta. Tämäpä hieno yllätys, jota suuremmalla syyllä aion kuunnella tänään Hysteriaa.
Ykskätinen rumpali. Ja erinomainen kitaristi. Kerran kuulin livenä bändin. Musa oli kuten levylläkin, eli hyvää. Laulajan ääni hieman käheänä, mutta niinhän se usein menee.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös