Jaahas. Opin minäkin sitten uutta. Voi seitana, että sitä on nykyään out kaikesta vegepaskasta.Tämä on sitten ihan tosi juttu. Minulle avautui että "seitan" on joku vegesapuska. Olen oikeasti luullut että sillä viitataan saatanaan.
Jaahas. Opin minäkin sitten uutta. Voi seitana, että sitä on nykyään out kaikesta vegepaskasta.Tämä on sitten ihan tosi juttu. Minulle avautui että "seitan" on joku vegesapuska. Olen oikeasti luullut että sillä viitataan saatanaan.
Jaahas. Opin minäkin sitten uutta. Voi seitana, että sitä on nykyään out kaikesta vegepaskasta.
Tai marinoitua possunniskaa maustevoinapilla lohkoperunoiden kera, jonka vieressä on vaaleaa patonkia metvurstin ja kinkun peittämänä. Aaaaaaah.Se ei tule avautumaan minulle ikinä, että joku voi haluta jotain feikkilihaa, kun voisi imuroida vaikka ribsejä huiviin.
Tai marinoitua possunniskaa maustevoinapilla lohkoperunoiden kera, jonka vieressä on vaaleaa patonkia metvurstin ja kinkun peittämänä. Aaaaaaah.
Itse ainakaan röökinpoltonlopettamisessa en koskisikaan mihinkään häkä-, terva-, tai nikotiinikorviketuotteisiin.Se ei tule avautumaan minulle ikinä, että joku voi haluta jotain feikkilihaa, kun voisi imuroida vaikka ribsejä huiviin.
Eikös tätä varten ole elokuun lopussa muinaistulien yö tai venetsialaiset.Avautui, että Suomi on täynnänsä polttamatta jääneitä juhannuskokkoja. Tuli mieleen, että tästä kun metsäpalovaroitukset loppuvat niin voisi tehdä kiertueen, jossa tuikkaisi kokkoja palamaan ja tulisi sitten muina miehinä palokunnan peesissä ihailemaan kokkoa. Olisi vähän niinkuin Gävlen olkipukin suomalaisversio.
Mäkin opin tämän vasta muutama vuosi sitten amiksessa luokkatoveriltani joka on vegaani.Tämä on sitten ihan tosi juttu. Minulle avautui että "seitan" on joku vegesapuska. Olen oikeasti luullut että sillä viitataan saatanaan.
Siis tyyliin "ihan seitanin pahaa kaljaa". Oppia ikä kaikki.
Fingerpori - 11.9.2009 - Sarjakuvat | HS.fiTämä on sitten ihan tosi juttu. Minulle avautui että "seitan" on joku vegesapuska. Olen oikeasti luullut että sillä viitataan saatanaan.
Siis tyyliin "ihan seitanin pahaa kaljaa". Oppia ikä kaikki.
2009? Kappas, tuo on noin vanhaa shittiä, luulin että se on jotain tuoreinta vegepiiperrystä.
Itselleni oli ainakin uusi tarina, tosin en ole YUP:hen tai Martikaiseen tutustunut muutoin kuin silloin tällöin musiikkia kuunnellen. Avautui tästä että jaan Martikaisen mielenlaatua hieman (tosin olen epäillyt tätä aiemminkin niitä kappaleita kuunnellessa). Eräs naisihminen tokaisi kerran suutuksissaan jostain asiasta että "Vittu mulla hitsaa kiinni!", eikä hänen harmituksensa siitä vähentynyt kun kommentoin että luulisi sattuvan aivan helvetisti.Jarkko Martikainen availi äsken Bar Loosessa joidenkin biisiensä saloja ja avautui, että YUP:n biisistä tuttu hienolta kalskahtava "Jos helvetti on täynnä, Saatana joutuu seisomaan" tuli varsin arkipäiväisestä tapahtumasta. Jarkko oli ollut saattamassa varhain aamulla heilaansa pitkän matkan bussille ja he olivat jo kaukaa nähneet bussiin olevan pitkän jonon. Tyttö oli sitten parahtanut jotain "jos se helvetti on täynnä, niin joutuu saatana seisomaan!".
Ehkä jo vanha juttu, mutta en ollut aiemmin kuullut.
Näköjään tuo juttu on myös toistakymmentä vuotta hyllystäni löytyneen Helppoa kuunneltavaa-kokoelman kansivihossa. Joko oli pyyhkiytynyt muistista tai en lukenut vihkoa aikoinaan kovin tarkkaan... Mutta ei haitannut. Tuo oli kolmas kerta suht lyhyen ajan sisään, kun näin Martikaisen noilla Auki yksin-keikoilla, joten oli ainakin yksi juttu, jonka punchlinea ei tiennyt etukäteen.Itselleni oli ainakin uusi tarina, tosin en ole YUP:hen tai Martikaiseen tutustunut muutoin kuin silloin tällöin musiikkia kuunnellen.
Tervetuloa internettiin.Olen käyttänyt Twitteriä parisen vuotta. Seurannut mitä seuraamani ihmiset kirjoittelevat, kirjoittelematta itse mitään. Nyt avautui, että klikkaamalla jotakin risuaidalla alkavaa sanaa, pääsen katsomaan mitä muut ei seuraamani ihmiset keskustelevat. Esim jos klikkaan #jokerit sanaa, niin pääsen katsomaan mitä tuntemattomat käyttäjät kirjoittavat sen risuaidan alle. Ihmettelin aikaisemmin, että miksi osa sanoista on eri värillä jossain lauseessa.
Terv. Tekniikan ihmelapsi.
Ykskätinen rumpali. Ja erinomainen kitaristi. Kerran kuulin livenä bändin. Musa oli kuten levylläkin, eli hyvää. Laulajan ääni hieman käheänä, mutta niinhän se usein menee.Tulin ihan satunnaisesta ajatuksesta googlettamaan Def Leppardin albumin "Hysteria", ja vilkaistuani yleistietoja, julkaisupäivänä luki 3. elokuuta. Sehän oli juuri eilen, parisen tuntia sitten. Tämä kesään upeasti sopiva mestariteos on juuri täyttänyt 32 vuotta. Tämäpä hieno yllätys, jota suuremmalla syyllä aion kuunnella tänään Hysteriaa.
Kiitos. Täällä aukeaa joka päivä uusia ulottuvuuksia. Eilen löysin semmoisen kun www.google.fi . Enää ei siis tarvitse arvuutella jonkin kotisivua, vaan tuota kautta voi hakea.Tervetuloa internettiin.
Tuo on kyllä pätevä ja kätevä keksintö. Itsekin olen sitä opetellut käyttämään. Historia on aina kiinnostanut minua. Taannoin päädyin Googlen avulla tällaiseen artikkeliin: Kulli-kulttuuri – WikipediaTäällä aukeaa joka päivä uusia ulottuvuuksia. Eilen löysin semmoisen kun www.google.fi . Enää ei siis tarvitse arvuutella jonkin kotisivua, vaan tuota kautta voi hakea.
A$AP Rocky on varmasti useammille nimenä tuttu, mutta onpa noita muitakin saman alkuliitteen nimeensä ympänneitä. Utelias kun olen, niin otin selvää mitä moinen mahtaa tarkoittaa.
Always Strive And Prosper.