vastaantulija
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Määrätietoisesti HPK
Kuuntelin jostain Queenin Radio Gaga - biisiä ja aloin miettiä, että onko Lady Gaga poiminut taiteilijanimensä tästä. Pienellä googlettelulla aukesi, että näinhän se tosiaan oli.
Siinä se oiskin neuvottelua sponssien kanssa, että mitä siihen paitaan mahtuu.Chelsean hyökkääjän Tammy Abrahamin oikea nimi on:
Kevin Oghenetega Tamaraebi Bakumo-Abraham
Kova jätkä painattais tuon kokonaisuudessaan pelipaitaan.
Nyt on sen näkönen brotha että se on tatuoinu koko nimensä kulliinsa. Fonttikoolla 315.Siinä se oiskin neuvottelua sponssien kanssa, että mitä siihen paitaan mahtuu.
Ja tämä suoritettiin kaiketi sponsorin toimesta. Taatakseen näkyvyytensä.Nyt on sen näkönen brotha että se on tatuoinu koko nimensä kulliinsa. Fonttikoolla 315.
Ehkäpä vielä avautunee Ari-Pekka Sedinkin...Joskus aikoinaan ala-asteikäisenä lapsena meikäläiselle avautui, että Hannu Alavirran nimi onkin Hannu Aravirta. Ja Pekka Tuottola on todellisuudessa Pekka Tuokkola.
Eihän tuo ole vielä mitään Jarome Iginlaan verrattuna.Chelsean hyökkääjän Tammy Abrahamin oikea nimi on:
Kevin Oghenetega Tamaraebi Bakumo-Abraham
Kova jätkä painattais tuon kokonaisuudessaan pelipaitaan. Itse asiassa jollekin fanillehan tuo voisi olla aika cool veto.
Sä et sentään varmaan luullut lapsena, että Tre Kronor on Ruotsin maajoukkueen päävalmentajan nimi.Joskus aikoinaan ala-asteikäisenä lapsena meikäläiselle avautui, että Hannu Alavirran nimi onkin Hannu Aravirta. Ja Pekka Tuottola on todellisuudessa Pekka Tuokkola.
Avautui äskettäin, että täällä on joku lista mistä näkee kenellä on eniten tykkäyksiä. Onko tämä sitä nykyaikaa?
En usko, kun muistaakseni se oli jo viime vuoden puolella, kun se tuli.Tykkäys-namikasta itkettiin raskaasti. Taisit tulla palstalle heti sen jälkeen.
Avautui juuri nyt heti äsken, että SMT on liittynyt vasta keväällä palstalle.
Avautui juuri nyt heti äsken, että SMT on liittynyt vasta keväällä palstalle.
Joo äiti sanoi, että saan liittyä vasta kun olen täysi-ikäinen. En kuitenkaan ihan heti liittynyt vaan muutaman kuukauden mietin.No sama täälläkin. Vittu tätä avautumisen määrää!
Olen sen verran hyvä vuosien laskemisessa, että sain vihjeesi avulla nopealla matikalla syntymävuodeksesi -82. Et sä nyt mun mielestä vielä NIIN kovin vanha ole. Alle neljänkympin kuitenkin toistaiseksi *hymiö*Mistä tietää että ei ole enää niin nuori? No ainakin siitä, kun omasta syntymästä on saman verran aikaa kuin silloin syntyessä oli toisesta maailmansodasta. Huh.
Ja näin. Molemmat nautti. Minä ja pikku veitikkani. Vaimo sen sijaan jäi tiedustelemaan vielä kolmannen minuutin perään.Vaimokkeen haarat avautuvat minulle noin kello 15.04
Don't worry, Johnny's on the job...Vaimo sen sijaan jäi tiedustelemaan vielä kolmannen minuutin perään.
Olen sen verran hyvä vuosien laskemisessa, että sain vihjeesi avulla nopealla matikalla syntymävuodeksesi -82. Et sä nyt mun mielestä vielä NIIN kovin vanha ole. Alle neljänkympin kuitenkin toistaiseksi *hymiö*
Avautui, että olen kohta ollut 10 vuotta palstan jäsen. Kirjoittelu tosin vähentynyt noista ajoista, mutta yritetään korjata kurssia syksyllä.Avautui, että muuan HIFK-fani @Caney on rekannut tälle palstalle jo 14-vuotiaana ja julkaissut jo sen ikäisenä ihan asiallisia otteluseurantaketjuja. Yllätyin erittäinkin positiivisesti.
Salpausselkä ei ole harju vaan päätemoreeni. No joo, pitää sisäistää tämä asia. Siis mitä eroa näillä on...