Asia, joka ”avautui” minulle

  • 6 702 848
  • 33 893

Glove

Jäsen
Avautui, että Kierrätyskeskuksen ekalla sivulla on kuusi viestiketjua, jotka päättyivät sanoihin "juuri nyt". Kaikki ovat lisäksi peräkkäin, kun katsotaan viimeisimpiä lähetettyjä viestejä.

Edit:

"Mille naurat juuri nyt?"
"Missä olet juuri nyt?"
"Mitä odotat juuri nyt?"
"Mitä suussasi on juuri nyt?"
"Mikä fiilis juuri nyt?"
"Kuuntelussa juuri nyt"
Pitää siis vaihtaa kierrätyskeskuksen nimi juuri nyt keskukseksi.
 

Hera80

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Avautui, että nimimerkki @Punamusta on ollut 15-vuotias märkäkorva liittyessään palstalle. Onkohan tuo jopa nuoruusennätys?
 

Nick Neim

Jäsen
Avautui, että nimimerkki @Punamusta on ollut 15-vuotias märkäkorva liittyessään palstalle. Onkohan tuo jopa nuoruusennätys?
Voin vahvistaa omalta kohdaltani, että ei ole.

E: Heh, tämän myötä avautui, että olen lukenut palstaa lähes puolet elämästäni. Alkuvuosina ei niin paljoa tullut kirjoiteltua, mutta tunnukset hankin ihan käytännön syistä. Pysyi paremmin kartalla, että mitä kaikkea onkaan jo lukenut.
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
On nuo esiteinit tai teinit kyllä vinkeitä otuksia. Välillä saa vain pelkkää vittuilua palkaksi kun jotain yrittää tai ei yritä mitään, pelkkä olemassa olo vituttaa. Sitten toisinaan olla niin hyvää pataa että kaikki on ihan yes ja hiton ok... Ota noista nyt selvää...
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Välillä saa vain pelkkää vittuilua palkaksi kun jotain yrittää tai ei yritä mitään, pelkkä olemassa olo vituttaa. Sitten toisinaan olla niin hyvää pataa että kaikki on ihan yes ja hiton ok... Ota noista nyt selvää...
Tämän lauseen jokaikinen ukkomies päästää ilmoille ainakin muutaman kerran viikossa.
 
Suosikkijoukkue
Ikuiset sydämen jääriitteet. Elementti: Pimeä aine
Olen helsinkiläisessä sporttibaarissa katsomassa Poolin matsia Norwichia vastaan ja avautui että jopa keski-ikäiset mammat ovat tuulettamassa Teemu Pukkia.
Cheekin jättämä tyhjiö on ilmeisesti täytetty.
 

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
On nuo esiteinit tai teinit kyllä vinkeitä otuksia. Välillä saa vain pelkkää vittuilua palkaksi kun jotain yrittää tai ei yritä mitään, pelkkä olemassa olo vituttaa. Sitten toisinaan olla niin hyvää pataa että kaikki on ihan yes ja hiton ok... Ota noista nyt selvää...
Lapset on jänniä. Olen 3 kuukautta ollut isäni luona ja siellä on 3 ja 1 vuotiaat lapset. Vanhempi kysyy minua leikkimään ja nuorempi tarjoaa melkein kaikkea käteen osuvaa minulle.
 

vastaantulija

Jäsen
Suosikkijoukkue
Määrätietoisesti HPK
Kuuntelin jostain Queenin Radio Gaga - biisiä ja aloin miettiä, että onko Lady Gaga poiminut taiteilijanimensä tästä. Pienellä googlettelulla aukesi, että näinhän se tosiaan oli.
 

ISH

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL, HIFK, Arsenal
Chelsean hyökkääjän Tammy Abrahamin oikea nimi on:

Kevin Oghenetega Tamaraebi Bakumo-Abraham

Kova jätkä painattais tuon kokonaisuudessaan pelipaitaan. Itse asiassa jollekin fanillehan tuo voisi olla aika cool veto.
 

Glove

Jäsen
3000 metrin estejuoksussa juostaan kisan alussa kahden esteen ohi ja ensimmäinen ylitettävä este on noin 250 metriä lähdöstä.
 

Jack DiBiase

Jäsen
Suosikkijoukkue
WiFi Password: XHeKaJ#72
Chelsean hyökkääjän Tammy Abrahamin oikea nimi on:

Kevin Oghenetega Tamaraebi Bakumo-Abraham

Kova jätkä painattais tuon kokonaisuudessaan pelipaitaan. Itse asiassa jollekin fanillehan tuo voisi olla aika cool veto.
Eihän tuo ole vielä mitään Jarome Iginlaan verrattuna.
 
Suosikkijoukkue
Turkoosi kevät 2024, Dallas Stars, Leksands IF
Joskus aikoinaan ala-asteikäisenä lapsena meikäläiselle avautui, että Hannu Alavirran nimi onkin Hannu Aravirta. Ja Pekka Tuottola on todellisuudessa Pekka Tuokkola.
Sä et sentään varmaan luullut lapsena, että Tre Kronor on Ruotsin maajoukkueen päävalmentajan nimi.
 

SMT

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Avautui äskettäin, että täällä on joku lista mistä näkee kenellä on eniten tykkäyksiä. Onko tämä sitä nykyaikaa?
 
Suosikkijoukkue
Turkoosi kevät 2024, Dallas Stars, Leksands IF
Avautui, että muuan HIFK-fani @Caney on rekannut tälle palstalle jo 14-vuotiaana ja julkaissut jo sen ikäisenä ihan asiallisia otteluseurantaketjuja. Yllätyin erittäinkin positiivisesti.
 

HogiBoi

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Avautui juuri nyt heti äsken, että SMT on liittynyt vasta keväällä palstalle.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös