Siitä on 26 päivää aikaa, kun Kalsarikänniketjuun ollaan viimeksi kirjoitettu. Minäkin olen suoltanut sinne tekstiä muutaman viestin muodossa, vaikka en olekaan tissutellut noina hetkinä. Tuli käytyä musiikkikeskustelua, siitä sinne kirjoittaminen johtui. Katsotaan, kuka rikkoo Jatkoajan pisimmän viestiketjun hiljaisuuden. Ketju löytyy sivulta 4.
Olen kyllä myös pistänyt merkille Kalsarikänni-ketjun suosion laskun nykyään ja sen kuinka kyseinen viestiketju on tosiaan tippunut nykyään jo niin alas sivuvalikossa.
Mikä meitä vaivaa? Tai teitä? Minulle alkoholi nyt ei sopinutkaan. Mutta eikö kotona ryyppääminen kalsarit jalassa enää kiinnosta ja viehätä?
Sekä en tiedä pitäisikö tuon ketjun suosion laskusta ainakin uusien viestien määrällä mitattuna olla huolissaan vai iloissaan? Toisaalta tuohan on kyllä positiivinenkin juttu että ketju ei enää niin suurta kiinnostusta saa aikaan kuin ennen.
Minäkin olen tuonne ketjuun aikoinaan monia viestejä kirjoittanut. Silloin kun vielä kalsariryyppäsin. Ketjusta löytyi hyvää seuraa kalsariryyppäämiseen ja monet kalsarikännit olisivatkin varmaan olleet paljon tylsemmät ilman tuota ketjua.