Perkeleen britit opettelisivat puhumaan englantia.Timanttisen brittipoliisisarja Line of Dutyn uusinta kautta katsoessa avautui, että osa briteistä lausuu H-kirjaimen "heitz" eikä "eitz" kuten esim Suomessa opetetaan.
Perkeleen britit opettelisivat puhumaan englantia.Timanttisen brittipoliisisarja Line of Dutyn uusinta kautta katsoessa avautui, että osa briteistä lausuu H-kirjaimen "heitz" eikä "eitz" kuten esim Suomessa opetetaan.
Paikan päällä vitutti enemmän Iggy & The Stoogesin missaaminen. Mötley Crue oli nähty jo aiemmin. Juotiin sitten leirintäalueella kaljaa ja odoteltiin Maidenia.Olen lukenut Porin Sonisphere-festivaalin myrskystä ja avautui, että Mötley Crüen, yhden suurimmista nykysuosikeistani oli tarkoitus esiintyä, mutta he joutuivat perumaan vuoronsa myrskyn aiheuttamien vahinkojen vuoksi. Myrsky onnistui pilaamaan sen, että nämä jannut olisivat soittaneet lähellä kotiamme yhdeksän vuotta sitten. Ai persus sentään.
Eikös tuolla Kirjurinluodossa esiinny joka vuosi "ympäri maailman suosittuja isoja artisteja" Pori Jazzeilla? Christina Aguilera taisi olla tänä vuonna.Minulle avautui aikoinaan, että Metallican ja Iron Maidenin kaltaiset ympäri maailman suositut isot bändit ovat joskus soittaneet Kirjurinluodossa.
Iggy & The Stoogesin soitteli protopunkkia 1960-70 luvuilla. Erittäin komeaa räimettä ja hienoja melodioita.Pahoittelen tietämättömyyttäni, mutta yhtye Iggy & The Stooges ei sano minulle mitään. Aina saa tietty valaista.
On se hyvä ettet yöketjuun laittanut. Joku olisi saattanut lukea.Avautui myös että "Miltä tuntuu nyt?" ketju jollaista etsin olikin HPK:n osiossa joten laitoin siis kasuaalisti viestin alkoholimaistiaisistani HPK:n Liiga-osioon. Hävettääkö? Ehkä vähän, mutta sentään tämä kämmi sattui keskellä yötä jolloin kukaan ei todellisuudessa lue tätä palstaa eihän?
Ai sä olit siellä paikalla? Komea hommeli. Pahoittelen tietämättömyyttäni, mutta yhtye Iggy & The Stooges ei sano minulle mitään. Aina saa tietty valaista.
Kyllä niitä on ainakin kaksi. Tällaisia ihmeotuksia nimittäin kuuluu kaveripiiriini. Molemmat ovat toki kotoisin Hamptonista.Stadissa on naispuoleisia HPK-faneja.
Suositellaan @Punamusta :lle täältä Metusalem-osastolta vielä ainakin CCR: iaNyt heti Stoogesin ja Iggy Popin pariin! Sieltä sitten kaarrosta David Bowieen ja ihan mihin tahansa.
Suositellaan @Punamusta :lle täältä Metusalem-osastolta vielä ainakin CCR: ia
Joskus lähti Kalliosta mukaan tytteli, jolla oli TPS-pikkarit. Paha paha. Näytin ovea samantien.Stadissa on naispuoleisia HPK-faneja. Ainakin puhelimessa oli ko kuoret. Saattoi tosin mennä takaisin Hämeenlinnaan, Kampissa kun poistui metrosta.
Kysyitkö numeroa? Voit pistää sen mulle suoraan DM:ään.Joskus lähti Kalliosta mukaan tytteli, jolla oli TPS-pikkarit. Paha paha. Näytin ovea samantien.
Veikkaampa että on jo siihen tutustunut. Perkeles, ja Venomia kehiin myös @Punamusta ! Missäköhän Kummelisketsissä muuten se oli kun joko Speedy tai Saku soitti johonkin ohjelmatoimistoon (?) ja esitteli itsensä "No se on Leppardilta Def tässä terve..."ja ne pakolliset Led Zeppelinit.
En kysyny ja valehtelin omani. Rajat ne on mullakin.Kysyitkö numeroa? Voit pistää sen mulle suoraan DM:ään.
No vittu.En kysyny ja valehtelin omani. Rajat ne on mullakin.
Mikä on DM?
Depeche Mode.Mikä on DM?
Veikkaampa että on jo siihen tutustunut. Perkeles, ja Venomia kehiin myös @Punamusta ! Missäköhän Kummelisketsissä muuten se oli kun joko Speedy tai Saku soitti johonkin ohjelmatoimistoon (?) ja esitteli itsensä "No se on Leppardilta Def tässä terve..."
En kysyny ja valehtelin omani. Rajat ne on mullakin.
Mikä on DM?
Ahaaa. Onks se jotain jonnejen metroseksuaalikieltä?Direct Message eli yksityisviesti.
Tuu ottaan selvää. Lisään sut tällaiseen haippirinkiin.Ahaaa. Onks se jotain jonnejen metroseksuaalikieltä?
Mä en ymmärrä mitään mitä sä puhut. Happirinki? Miten lisäät mut siihen? Kävelenkö johonki rinkiin, missä kaikilla on happinaamarit? Sexyyyy...Tuu ottaan selvää. Lisään sut tällaiseen haippirinkiin.