Asia, joka ”avautui” minulle

  • 6 706 119
  • 33 909

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Kello on jo yli yksitoista. Mitenkäs tämä aika on näin rientänyt. Vastahan se oli vähän yli kymmenen kun kömmin sänkyyn kun kyllästyin telkkarin katsomiseen. No joo, netissä on niin kivaa. Nyt voisi vaikka avata kirjan lukeakseen ja yllättyä taas että hitto se on jo huominen...
 

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
Täällä aukeaa joka päivä uusia ulottuvuuksia. Eilen löysin semmoisen kun www.google.fi . Enää ei siis tarvitse arvuutella jonkin kotisivua, vaan tuota kautta voi hakea.
Tuo on kyllä pätevä ja kätevä keksintö. Itsekin olen sitä opetellut käyttämään. Historia on aina kiinnostanut minua. Taannoin päädyin Googlen avulla tällaiseen artikkeliin: Kulli-kulttuuri – Wikipedia

Kulli-kulttuuri oli esihistoriallinen kulttuuri Pakistanin Etelä-Balochistanissa(Gedrosiassa) vuosina 2500–2000 eaa. Kulttuuri muistuttaa Indus-kulttuuria ja saattoi olla sen osa. Tunnetuin löytöpaikka itse Kullin lisäksi on Nindowari.

Googlasin sanoilla Etelä-Balochistan + Gedrosia + Indus-kulttuuri.
 
Viimeksi muokattu:
Suosikkijoukkue
Nykäskylän ylpeys, Bunch of jerks
A$AP Rocky on varmasti useammille nimenä tuttu, mutta onpa noita muitakin saman alkuliitteen nimeensä ympänneitä. Utelias kun olen, niin otin selvää mitä moinen mahtaa tarkoittaa.

Always Strive And Prosper.
 

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
Siitä on 26 päivää aikaa, kun Kalsarikänniketjuun ollaan viimeksi kirjoitettu. Minäkin olen suoltanut sinne tekstiä muutaman viestin muodossa, vaikka en olekaan tissutellut noina hetkinä. Tuli käytyä musiikkikeskustelua, siitä sinne kirjoittaminen johtui. Katsotaan, kuka rikkoo Jatkoajan pisimmän viestiketjun hiljaisuuden. Ketju löytyy sivulta 4.

Olen kyllä myös pistänyt merkille Kalsarikänni-ketjun suosion laskun nykyään ja sen kuinka kyseinen viestiketju on tosiaan tippunut nykyään jo niin alas sivuvalikossa.

Mikä meitä vaivaa? Tai teitä? Minulle alkoholi nyt ei sopinutkaan. Mutta eikö kotona ryyppääminen kalsarit jalassa enää kiinnosta ja viehätä?

Sekä en tiedä pitäisikö tuon ketjun suosion laskusta ainakin uusien viestien määrällä mitattuna olla huolissaan vai iloissaan? Toisaalta tuohan on kyllä positiivinenkin juttu että ketju ei enää niin suurta kiinnostusta saa aikaan kuin ennen.

Minäkin olen tuonne ketjuun aikoinaan monia viestejä kirjoittanut. Silloin kun vielä kalsariryyppäsin. Ketjusta löytyi hyvää seuraa kalsariryyppäämiseen ja monet kalsarikännit olisivatkin varmaan olleet paljon tylsemmät ilman tuota ketjua.
 

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Siitä on 26 päivää aikaa, kun Kalsarikänniketjuun ollaan viimeksi kirjoitettu. Minäkin olen suoltanut sinne tekstiä muutaman viestin muodossa, vaikka en olekaan tissutellut noina hetkinä. Tuli käytyä musiikkikeskustelua, siitä sinne kirjoittaminen johtui. Katsotaan, kuka rikkoo Jatkoajan pisimmän viestiketjun hiljaisuuden. Ketju löytyy sivulta 4.
No hitto. Eipä pääse tuonnekaan kirjoittamaan kun edessä on mökkiviikonloppu. Keskellä viikkoa ei oikein kerkeä dokaamaan yksin tai seurassa kun pitää käydä öisin töissä.
 

benicio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Timanttisen brittipoliisisarja Line of Dutyn uusinta kautta katsoessa avautui, että osa briteistä lausuu H-kirjaimen "heitz" eikä "eitz" kuten esim Suomessa opetetaan.
 

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Timanttisen brittipoliisisarja Line of Dutyn uusinta kautta katsoessa avautui, että osa briteistä lausuu H-kirjaimen "heitz" eikä "eitz" kuten esim Suomessa opetetaan.
Perkeleen britit opettelisivat puhumaan englantia.
 

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Olen lukenut Porin Sonisphere-festivaalin myrskystä ja avautui, että Mötley Crüen, yhden suurimmista nykysuosikeistani oli tarkoitus esiintyä, mutta he joutuivat perumaan vuoronsa myrskyn aiheuttamien vahinkojen vuoksi. Myrsky onnistui pilaamaan sen, että nämä jannut olisivat soittaneet lähellä kotiamme yhdeksän vuotta sitten. Ai persus sentään.
Paikan päällä vitutti enemmän Iggy & The Stoogesin missaaminen. Mötley Crue oli nähty jo aiemmin. Juotiin sitten leirintäalueella kaljaa ja odoteltiin Maidenia.
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Minulle avautui aikoinaan, että Metallican ja Iron Maidenin kaltaiset ympäri maailman suositut isot bändit ovat joskus soittaneet Kirjurinluodossa.
Eikös tuolla Kirjurinluodossa esiinny joka vuosi "ympäri maailman suosittuja isoja artisteja" Pori Jazzeilla? Christina Aguilera taisi olla tänä vuonna.
 

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Suosikkijoukkue
Turkoosi kevät 2024, Dallas Stars, Leksands IF
Mulle avautui vasta hiljattain tämän palstan kautta että A$AP Rockyn nimen alkuosa ei suinkaan tarkoitakaan As Soon As Possible vaan jotain ihan muuta...
 
Suosikkijoukkue
Turkoosi kevät 2024, Dallas Stars, Leksands IF
Avautui myös että "Miltä tuntuu nyt?" ketju jollaista etsin olikin HPK:n osiossa joten laitoin siis kasuaalisti viestin alkoholimaistiaisistani HPK:n Liiga-osioon. Hävettääkö? Ehkä vähän, mutta sentään tämä kämmi sattui keskellä yötä jolloin kukaan ei todellisuudessa lue tätä palstaa eihän?
 

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
Avautui myös että "Miltä tuntuu nyt?" ketju jollaista etsin olikin HPK:n osiossa joten laitoin siis kasuaalisti viestin alkoholimaistiaisistani HPK:n Liiga-osioon. Hävettääkö? Ehkä vähän, mutta sentään tämä kämmi sattui keskellä yötä jolloin kukaan ei todellisuudessa lue tätä palstaa eihän?
On se hyvä ettet yöketjuun laittanut. Joku olisi saattanut lukea.
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Minä heräsin nyt... Tai siis oikeasti vähän ennen viittä mutta nyt annoin periksi ja totesin ettei unta enää tule. No voi kettu... Tänään voi väsyttää. Toisaalta saatan vielä nukahtaa kun hetken teen muuta ja yritän uudelleen. Eihän minun tarvi ajoissa herätä. Vaikka yleensä kyllä havahdun kun mies lähtee töihin mutta saatan vielä nukahtaa uudelleen.
 

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
Stadissa on naispuoleisia HPK-faneja. Ainakin puhelimessa oli ko kuoret. Saattoi tosin mennä takaisin Hämeenlinnaan, Kampissa kun poistui metrosta.
 

Konsta Kepuli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Athletic Bilbao, Tahko, Pool, Saints
Stadissa on naispuoleisia HPK-faneja.
Kyllä niitä on ainakin kaksi. Tällaisia ihmeotuksia nimittäin kuuluu kaveripiiriini. Molemmat ovat toki kotoisin Hamptonista.
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet

SMT

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Avautui noin neljätoista sekuntia sitten, että pitää hakea pari hemmoa Ratinasta tänään. Onko täältä paljon menossa porukkaa sinne?
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös