Asia, joka ”avautui” minulle

  • 6 699 692
  • 33 886

Jesus Shaves

Jäsen
Suosikkijoukkue
Dorados de Sinaloa
Muistelisin että MP:ssä (tai Mikkelissä kuitenkin) pelasi joskus 90-luvulla palloa afrikkalainen pelaaja nimeltään Gaylord Molulu Mukeke. Veikkaan että hilpeyttä on piisannut kielitaitoisilla vitsiniekoilla. (Tämä toki suunnilleen samoina vuosina kun kuulapäisempi kansanosa harjoitteli pesäpalloa pelkkien mailojen kanssa perjantai-iltaisin.)

USAssa voisi teoriassa olla henkilö nimeltään Gaylord Gaylord - joka asuu Gaylordin kaupungissa.

Tuohan on vanha ja arvokas nimi. Hauskaa siitä ei sinänsä tee yhtään mikään - oli kielitaitoinen tai ei.
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Eipä niin. Syntyessä saadun etunimen ovat valinneet omat vanhemmat. Täysi-ikäisenä voi oman etunimensä halutessaan vaihtaa; silloin voi syyttää itseään.

Kyllä. Jos omasta halustaan toimii kuten toimii, niin kannattaa muistaa että aikuinen ihminen vastaa omastaan.
 

benicio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Eräästä julkisuudessa olleesta rikosepäilystä tuli mieleen, että eikö sellainen netissä tarjottavien fitnessvalmennusten myyminen ole aika näppärä keino pestä rahaa? Ts tilaajien luonti helppoa ja itse tuotehan on monistettava.
Se kyllä ihmetyttää että kun rikosnimike on tuottamuksellinen rahanpesu, niin käytännössä se taitaisi tarkoittaa että tämä fitnessvalmentaja ei olisi ollut tietoinen että hänen puolisonsa tehtailee niitä valmennusten ostoja. Se olisi lähes surullista.
 

Wiljami

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit, sympatiaa muuhun Savoon ja Kaakonkulmalle
Hellepäivänä vastapesty puolikuiva t-paita tuntuu hyvältä ihoa vasten.
Myös uimareissun paluukävelynkin pysyi kohtalaisen viileänä kun uimashortseissa käveli ja paidan puki päälle kuivaamatta ihoa. Nyt 15 minuuttia kämpillepaluun jälkeen toki alkaa taas olo nihkeytyä ja hikeä ruveta puskemaan huokosista.
 

Peltinen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Tenniksessä sama ranneliike, josta jääkiekossa sai pelikiellon aiheutti ”warning, visible obscenity” nuhtelun. Toisaalta jääkiekossa sai lyödä toista turpaan ja selvitä viiden minuutin jäähyllä.
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Kaisaniemen havaintoasemalla on tänään mitattu aseman olamassa olo ajan (175 vuotta) korkein lämpötila. Ensin vuodelta 1945 ollut edellinen ennätys (31,6 astetta) rikkoutui kun mittari nousi 31,8 asteeseen. Myöhemmin lämpötila nousi vielä 33 asteeseen.
 

finnjewel

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, KooKoo, KPL, Kiovan Dynamo
Avautui, että pian on Lahden seudulla myynnissä halpoja maastopyöriä, joiden erikoistuntomerkkinä on pois viilattu sarjanumero:

Lahden pyöräkoulu toivoo, että pyörien ostajat kiinnittäisivät huomioita myynnissä olevien käytettyjen maastopyörien sarjanumeroihin, jolloin varkaiden henkilöllisyys saattaisi selvitä.
Kadonneet pyörät ja niiden sarjanumerot ovat seuraavat:
Specialized Pitch Comp, Musta (WSBC 9200 2260 9N)
Specialized Pitch Comp, Musta (WSBC 9202 1182 7N)
Specialized Pitch Comp, Valkoinen (WSBC 9200 4137 5N)
Trek Marlin 6, Punainen (WTU 203 C0730N)
Trek Marlin 6, koko 15,5, Punainen (WTU 205 L0095N)
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/a41428c9-6bc3-4ab4-a9db-fd05560ba43b
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Avautui, että Tour de France onkin pelkkä matkailumainos.

Kilpailu on sovittu jo etukäteen ja nyt ne vetävät tuolla ympäri kaupunkia vielä tunnin pari. Ilmeisesti joku kilpailu jossain kohtaa oli, mutta ei enää.

Silti vain pyöräillään ja ihmiset pidättävät hengitystään katujen varsilla ja kotisohvilla.
 

SMT

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Avautui, että Tour de France onkin pelkkä matkailumainos.

Kilpailu on sovittu jo etukäteen ja nyt ne vetävät tuolla ympäri kaupunkia vielä tunnin pari. Ilmeisesti joku kilpailu jossain kohtaa oli, mutta ei enää.

Silti vain pyöräillään ja ihmiset pidättävät hengitystään katujen varsilla ja kotisohvilla.
Onkohan tuolle tapahtumalle faneja Suomessa? Itse en ainakaan tunne yhtäkään tuon seuraajaa.
 

Glove

Jäsen
Onkohan tuolle tapahtumalle faneja Suomessa? Itse en ainakaan tunne yhtäkään tuon seuraajaa.
Serkkupoika seuraa, en ymmärrä. Ja yksi entinen työkaveri. Se nyt jaksaa katsoa snookeriakin, jota minäkin voin paremman tekemisen puutteessa seurata. Mutta vain paremman tekemisen puutteessa.
 

Peltinen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Avautui, että Suomi on täynnänsä polttamatta jääneitä juhannuskokkoja. Tuli mieleen, että tästä kun metsäpalovaroitukset loppuvat niin voisi tehdä kiertueen, jossa tuikkaisi kokkoja palamaan ja tulisi sitten muina miehinä palokunnan peesissä ihailemaan kokkoa. Olisi vähän niinkuin Gävlen olkipukin suomalaisversio.
 
Suosikkijoukkue
Turkoosi kevät 2024, Dallas Stars, Leksands IF
En ole päivittänyt Whatsappissa profiilikuvaani noin vuoteen tai ylipäätään ottanut itsestäni selfietä koko kuluvana vuonna.
 
Suosikkijoukkue
Turkoosi kevät 2024, Dallas Stars, Leksands IF
Olin vahingossa jättäny kahvikupin "pohjamudat" lillumaan sinne pariksi tunniksi ja siispä tuli juuri siemaistua jääkylmää kahvia.
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Kyllä ainakin minä. Ja itse asiassa aika moni minun ystävänikin.

Ja meikäläinen on sitten se lorvailija. Tänään en ole tehnyt juuri mitään, paitsi käväissyt ulkona ja kirjoitellut tekstiä. Mutta olutta en ole kitannut alas kurkusta, vaikka siihen olisikin aikaa. Ensi kesänä ehtii sitten hyvin, jos olosuhteet ovat sopivan suotuisat.

Mutta minäpä olen sellainen lorvailija!
 
Suosikkijoukkue
Turkoosi kevät 2024, Dallas Stars, Leksands IF
Liigassa pelaa ensi kaudella enemmän ruotsalaisia kuin mitä olin kuvitellut. Esimerkiksi itselle ennestään tutun nimen Sebastian Dykin siirtyminen HIFK:hon oli mennyt multa täysin ohi. Seuraan kyllä kesän aikana tosi heikonlaisesti kiekkomedioita, tässä sen taas huomaa. Senpä takia veikkausketjun kontribuutionikin menee lähes poikkeuksetta tuonne elokuun puolelle.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös