Asia, joka ”avautui” minulle

  • 6 771 369
  • 34 077

#3

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingfors IFK
Mexitalista ei saa enää safkaa, vaan maahanmuuttaja tiskin takaa huutaa, että menkää naapuriin Viiden Pennin Krouviin. Ei sitten auttanut muu, vaikka hazardinnäköinen mesta ulospäin. Siellä sitten paikan spesiaalit listasta nopeasti Urheilijan jättileike tilaukseen ja se oli kyllä niin suuri Kesoilin baarin annos, että uni ei heti kyllä todellakaan tullut silmään.

Aika uskomatonta tosiaan, että miten voi olla niin, että Mexital, joka on safkamesta, ei myy enää tänä päivänä safkaa. Melkoista kusetusta.

Ruoka pennissa on hyvää. Lihapullatikin maistuu ja perinteinen wienerleike muutama annos mainitakseni. Useastihan räkälöissä on kelpo ruokaa. Manskua pikkasen etelään kadun toisella puolella on oiva esimerkki tästä, nimittän Töölön Akatemia eli Ravintola Töölö
 

kausi

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Westendin työväenpalloilijat
Tämä menee varmasti monella "päivän naurut netistä part #2-osastoon" mutta anyway.
Imurista kuuluu suhinaa, kuinka ollakkaan! Eli siis imuroin ja imuri jäi toisen huoneen ulkopuolelle, vain letkun mentävä reikä ja imurin hurina oli niin pientä että kuulin ensimmäistä kertaa imurin "imun" soundin. Eix o jännää! :)
 
Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:

Aces

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät ja Sharks sekä 90-luvun Bruins ja Cam Neely
Töissä tuli vastaan asia, jota ei ole aikaisemmin tullut ajatelleeksi: Säiliörekan säiliö on monesti jaettu kolmeen osaan, joten samalla säiliöllä voi kuljettaa kolmea eri ainetta samalla kertaa...
 

Uleåborgir

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Päätalo, Huovinen, Sympathy For The Devil

KingNothing

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Itse taas olen antanut itseni ymmärtää että säiliörekan säiliöt eivät ole kolme täysin erillistä osaa, vaan välissä on vain seinämät jotka esim äkkijarrutustilanteessa hiljentävät huomattavasti massan jatkamista liikettään. No, sama kai se vaikka ne erilliset tilat olisivatkin, sama vaikutus siinä silloinkin..

Tämähän riippuu täysin vain siitä onko säiliöitä useampia vai ei. Eli molempia on maailma väärällään, väliseinällisiä ja yksisäiliöisiä joissa tosiaan on pelkät loiskelevyt pitämässä lastia rauhallisena. Jos jostain syystä loiskelevyä ei ole niin merisairaaksi tulee ensimmäisissä liikennevaloissa jos on siihen tautiin taipuvainen, sen verran kivasti keinuttaa kun lasti heiluu kyydissä.
 

scholl

Jäsen
Kokoomuksen ostama Harjattulan kartano, minkä yhteydessä nykyisellään on golfkenttä oli aiemmin Saloran omistajan yksityisasunto.
 

korkki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porilainen urheilu (ja yks raumalainenkin joukkue)
Tämähän riippuu täysin vain siitä onko säiliöitä useampia vai ei. Eli molempia on maailma väärällään, väliseinällisiä ja yksisäiliöisiä joissa tosiaan on pelkät loiskelevyt pitämässä lastia rauhallisena. Jos jostain syystä loiskelevyä ei ole niin merisairaaksi tulee ensimmäisissä liikennevaloissa jos on siihen tautiin taipuvainen, sen verran kivasti keinuttaa kun lasti heiluu kyydissä.
Ja ajatelkaapas nyt sellaista megakorkeaa säiliörekkaa jossa on vielä korkea isosäiliöinen perävaunu (siis ulkopuolelta katsottuna). Jos sellaisen laittaisi täyteen nestettä niin eihän sellaisen kanssa voisi ajaa mihinkään. Sillat eivät kestäisi alla jne.

Usein noissa korkeissa pytyissä on 3-5 lohkoa joista osa on tyhjänä, riippuen hiukan tilanteesta. Niillä ajetaan esim. rikkihappoa satamaan päin ja paluukuormassa lipeää takaisin. Aikaa säästyy kun ei tarvitse joka kerta pestä tankkeja.

Tuollaisen huomaa vaikkapa siitä että lohkojen kohdalla on VAK -merkeille omat lokeronsa. Ja usein jopa koodit paikallaan.
 

Aces

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät ja Sharks sekä 90-luvun Bruins ja Cam Neely
Itse taas olen antanut itseni ymmärtää että säiliörekan säiliöt eivät ole kolme täysin erillistä osaa, vaan välissä on vain seinämät jotka esim äkkijarrutustilanteessa hiljentävät huomattavasti massan jatkamista liikettään. No, sama kai se vaikka ne erilliset tilat olisivatkin, sama vaikutus siinä silloinkin..

Noin minäkin sen aikasemmin ajattelin, mutta juurikin puhuttiin siitä töissä(kuten korkkikin mainitsi) ettei sillä (megakorkealla täyspitkällä yhdistelmällä) mihinkään voisi ajaa säiliöt täynnä.

Joo meille tullut kama oli sen verran painavaa ominaispainoltaan, että oli vain keskitankit rekassa ja perävaunussa käytössä muuten tyhjä. Eilen olisi pitänyt lipeääkin tulla, muttei rekkaa näkynyt mailla eikä halmeilla...
 

polvipetteri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara

Master Chief

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Manchester United, Denny Crane

polvipetteri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Noilla perustein ilmeisesti heltisi huoltajuus.

Tuosta edelle laittamastani linkistä poimien:

"the judge was stunned by the evidence presented by the court-appointed expert who performed psychological evaluations on the family.

We're told the expert said Pamela Bach, Hasselhoff's ex, was abusive to her kids -- especially Hayley, the younger of the two. The expert also noted that Bach refused drug testing, among many other things."
 

kakkonen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Ritari Ässä ja huoltajuus

Hmm,meneekö mulla jotain ohi? Siis ketä kiinnostaa joku D.Hasselhoffin lapsien huoltajuus? Onko tässä joku vitsi piilotettuna jota en tajua?

Vai onko jossain 'asia joka "ei avautunut" minulle'- ketju?
 
Viimeksi muokattu:

tant gredulin

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Mielipiteitä ja kiinnostuksen kohteita on niin monenlaisia, kuule. Jos se sulla on kakkonen, niin good for you :)

Minulle avautui, että huolimatta D.Hasselhoffin epäpätevyydestä vanhemman rooliin (kts. videopätkä jossa kaiffa yrittää epätoivoisesti syödä juustohampurilaista kaatokännissä samaan aikaan kun tytär kuvaa ja kyselee 'miksi sun pitää juoda') samasta perheestä löytyi vielä epäpätevämpi yksilö.
 

scholl

Jäsen
Hasselhoffin lapset ovat sen verran vanhoja, joten todennäköistä on, että heidän ääntänsä on kuunneltu, kun päätetty sijoituspaikasta. Ritarilla on kuitenkin todennäköisesti enemmän varallisuutta kuin ex-muijallaan, joten voi olla parempi viettää aikaa niissä puitteissa. Se, että jos mies joskus väsyy niin se on detalji muiden joukossa.
 

kakkonen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Mielipiteitä ja kiinnostuksen kohteita on niin monenlaisia, kuule. Jos se sulla on kakkonen, niin good for you :)
Hmm,mitähän tässä ajetaan takaa...?
Minulle avautui, että huolimatta D.Hasselhoffin epäpätevyydestä vanhemman rooliin (kts. videopätkä jossa kaiffa yrittää epätoivoisesti syödä juustohampurilaista kaatokännissä samaan aikaan kun tytär kuvaa ja kyselee 'miksi sun pitää juoda') samasta perheestä löytyi vielä epäpätevämpi yksilö.
Ah,tämä selventää. Kyllähän Ritari Ässän juominen on ollut jonkun asteisena läppänä esillä jo pitkään. Itseä ei vaan niin syvällisesti koko henkilö tai hänen lastensa huoltajuus tms kiinnostanut että olisin noin pitkälle asiaa pohtinut, mutta pointti jakelussa nyt.
 

tombraider

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Tappara
Hmm,mitähän tässä ajetaan takaa...?

.


Älä huoli, sillä varmaankin n. 70% suomalaismiehistä haluaa kokeilla kakkosta. Liukkaita kelejä, you lucky bastard
 

kakkonen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Älä huoli, sillä varmaankin n. 70% suomalaismiehistä haluaa kokeilla kakkosta. Liukkaita kelejä, you lucky bastard
Olen luullut että "kakkonen on ykkönen" viittaa nimenomaan minun (= siis nimimerkki 'kakkonen' ) erinomaisuuteeni...
 

Uleåborgir

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Päätalo, Huovinen, Sympathy For The Devil
Mitsubishin logo koostuu kolmesta timantista! Asia avautui minulle pari päivää sitten, kun tapasin Mitsun, jonka takalasin tarrassa luki "Mitsubishi - Timantit ovat ikuisia." Tämän jälkeen katseeni suunta siirtyi kohti auton tunnusta ja siinä se oli, heureka!, siinä on kolme timanttia, diamonds.
 

SamSpade

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ikurin Vire
Rauli Badding oli oikeassa:
Naisiin ei voi pieni poikanen luottaa...
 

Seymon

Jäsen
Suosikkijoukkue
Punakeltaiset och världens bästa Karlsson
Tajusin, että Täällä pohjantähden alla-elokuvan Akseli Koskelaa näytellyt henkilö on sama kuin Pohjanmaa-elokuvassa sitä poliisipäällikkö näytellyt. Siis se, joka käy keskustelua Esko Nikkarin esittämän hahmon kanssa siitä, mitä pauketta Lummukan hiekkakuopilta oikein kuului, kenties konetuliaseiden ääniä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös