Asia, joka ”avautui” minulle

  • 6 771 369
  • 34 077

Squit

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK ja KaMa
Minulle avautui juuri äsken, että Poliisiopisto sarjassa Cmdnt. Lassardia näyttelevä George Gaynes on syntynt Helsingissä. Osaapa mokoma vielä 7 eri kieltä, en tiedä onko suomi niiden joukossa. Kaveri on muuten jo 90 vuoden kunnioitettavassa iässä.
 

Uleåborgir

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Päätalo, Huovinen, Sympathy For The Devil
Ei ensimmäistä kertaa: enymmärrä naisia, mut ei se mitäåän, näillä mennään!

Kirjoittamasi perusteella voin epäillä, etteivät naisetkaan ymmärrä sinua.

Minulle avautui, että sähköyhtiöiden syyt korottaa sähkön hintaa alkavat olla naurettavia. Oulun Energia korottaa sähkön hintaa, koska siirtokustannukset ja rakentamisen hinta on kohonnut 50%.

Ovat kai ostaneet ennen viisi kymppiä maksaneen kuparijohtopätkän 75 eurolla ja sähkö kallistuu.

Seuraavan kerran sähkön hinta varmaan nousee, koska Oulun Energia lähettää kirjeen kaikille asiakkailleen ja tämän aiheuttama kustannus katetaan sähkön hinnan korotuksella.
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Jotkut ämmät väittää, tai ainakin sanovat, että miehet eivät voi tehdä samaan aikaan kuin yhtä juttua kerrallaan. Noh, sen kummemmin en nyt pienoisessa kännissä viitsi alkaa asiaa edes miettimään, mutta monena iltana/yönä kun olen yksin istuskellut, on tullut mieleeni tämä väittämä kun olen selaillut nettiä ja kuunnellut musiikkia. Siis jos kuuntelee musiikkia niin ei voi lukea samaan aikaan jotain esimerkiksi juuri netistä. Tai no voi mutta toiseen ei voi keskittyä samaan aikaan mitenkään. Jos musiikki on vaan tarpeeksi hyvää, se vie voiton väkisinkin ja siihen keskittyy ensisijaisesti. Ja myöskin silloin voi, jos musiikki jota kuuntelee onkin vaan jotain lordia tai muuta vastaavaa. Ja tietenkin monesti kun iltaisin ja öisin tulee oltua hieman humaltuneena, niin sekin vaikuttaa aika paljon asiaan. Viime aikoina on kylläkin tullut tänne jatkoaikaan kirjoiteltua harvinaisen selvinpäin, kun oli lähes kymmenkunta päivää etten ottanut ollenkaan.
 
Viimeksi muokattu:

Orman Mollis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Bruins
David Koci, Chicago Blackhawksin nyrkkiosaston vastuunkantaja kaudella 07-08 on Tsekkiläinen!!

Olen aina ollut uskossa että tämä monsteri on kanukki, mutta näköjään aina oppii uutta..
 
Suosikkijoukkue
Kaikki hyvät joukkueet.
Asia joka avautui minulle

Asia joka juuri avautui minulle: Isis on järjettömän kova yhtye! Arvostelujen pohjalta hankin levyn In The Absence Of Truth, mutta ei se silloin iskenyt yhtään. Viime viikolla aloin kuitenkin kuunnella enemmän, ja tänään Isis räjäytti pääni. Todella kaunista ja niin raskasta musiikkia. Suosittelen ehdottomasti, vaatii vain aikaa. Nyt harmittaa että Tuska jäi väliin, mutta sehän on aivan sama!

Pitänee hankkia myös Callistoa.
 

Metalheart

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Chris Pronger, HC '05 Banská Bystrica
Pitänee hankkia myös Callistoa.

Callisto iski allekirjoittaneeseen silloin aikanaan kun näin sen ensimmäistä kertaa livenä, olisiko ollut viime vuoden karmarockissa. Aikasemmin en ollut edes kuullut ko. bändistä ja silloin tuntui, että tämähän on kunnon kamaa.

Noh, nyt on pari kertaa tullut nähtyä bändi livenä, jostain kohtalon oikusta johtuen selvinpäin ja enää ei siinä tunnu sitä samaa fiilistä vaikka ottaisi vähän kuppia ja kuuntelisi levyltä. Levyllä kuitenkin mielestäni paljon parempi kuin livenä, tuli tämän vuoden Valtarockissa jopa haukoteltua bändin keikalla ja etten olisi nukahtanut (huom. alkoholilla ei vaikutusta asiaan) niin piti poistua pois kuuloetäisyydeltä mahdollisimman nopeasti.

Jokatapauksessa, asia joka tänään avautui minulle on, että Suomi todella menee päin helvettiä. Paavo Väyrynen pääministerinä, vaikkakin vain viikon, mutta silti. Ei prkl!


Edit: Tosiaan unohdin sanoa, että Callisto livenä oli mielestäni erittäin flegmaattisen oloinen, jotenkin kuin esiintyminen on vain tuhraa paskaa, joka pitää vetää loppuun.
 

Cube

Jäsen
Pitänee hankkia myös Callistoa.
Kyllä vaan, kuten myös Neurosista, Cult of Lunaa, Pelicania, Jesua, Mogwaita, Red Sparowesia, yms. yms. yms... :)

Hienon bändin olet kyllä löytänyt. Omasta mielestäni Isis on Toolin ohella parasta mitä on ja itseänikin harmittaa, etten Tuskaan päässyt. Onneksi pääsin sentään Nosturin keikalle pari vuotta sitten.
 

Pingu

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Jukurit
Jotkut pelkäävät oikeasti hämähäkkejä.
Vähän aikaa sitten oltiin työn puolesta autolla käymässä jossain, kyydissä lapsia ja aikuisia.
Kuskin niskatuella käveli pieni hämähäkki josta joku mainitsi, ja kuljettaja meinasi mennä paniikkiin. Kirkui ja huiski ympäriinsä.
Vähän pelotti että saako pidettyä auton hallinnassa, onneksi kuitenkin tilanne oli nopeasti ohi kun hämähäkki lähti pihalle.
Outo tilanne.
 

Uleåborgir

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Päätalo, Huovinen, Sympathy For The Devil
Jyväskylä on kompakti ja kaunis kaupunki. JYPistä en voisi silti pitää vähemmän.
 

Borgie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Ampparin pisto ei satukkaan?

Nulikkana tuli saatua useampia ampparin pistoja, ja aina ne muka sattuivat niin pirusti, mutta eilen kun piiitkästä aikaa yksi päätti uida shortesista sisään ja pistää reiteen, niin eipä tuo kuin hieman nipistänyt. Jomotuskin meni ohi melkein heti. Kummalista.
 

L. Paraske

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Suomi, Arttu Hyry, Hagaby Golf 2
Vuosituhannen vaihteessa alkaneessa Once and Again -sarjassa (Maikkarilla taisi pyöriä nimellä Vielä kerran) uusperheen nuorempaa tyttöä näytellyt Evan Rachel Wood on Marilyn Mansonin nykyinen tyttöystävä. Tsiisus vie, kyllähän ne vuodet vierii, mutta että tuo pikkutyttö sen monsterin kanssa...
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Rikas mies ei ole mitään muuta kuin köyhä mies kenellä on todella paljon rahaa.
 

Anselm Raato

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ajetaan Valtralla, Seattle Kraken
Jyväskylä on kompakti ja kaunis kaupunki. JYPistä en voisi silti pitää vähemmän.

Muuten sama, mutta vaihda Jyväskylä -> Oulu ja JYP->Kärpät.

Minulle avautui se, että en osaa veikata järkevästi.
 

MusanMake

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Suomi
Hiffasin tuossa pari ehtoota sitten, että niinkin kamalalta kanavalta kuin MTV, tulee yksi kenties maailmankaikkeuden neroimmista ohjelmista. Nimittäin "Strutter". Kaveria pännii helevetisti ja tuntuu muutenkin olevan yhtä vittuuntunut kuin mä! Yhdennäköisyyskin on jopa havaittavaa. Suosittelen! Sen kaverin kanssa olis kiva lähteä radalle joskus...
 

Uleåborgir

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Päätalo, Huovinen, Sympathy For The Devil
John Lennonin "Jealous Guy" -kappaleesta piti alun perin tulla melodiansa puolesta Beatles-kappale. Lennon oli äänittänyt 1968 kappaleesta demon nimellä "A Child Of Nature".

Lennon säästi sävelmän ja levytti kappaleen uusin sanoin "Imagine" -albumillaan vuonna 1971.
 

Orman Mollis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Bruins
Johanna Raunio=Mrs.Begining

Salatut Elämät- "tähti", lähinnä milfinä jatkoajassa tunnettu Johanna Raunio näytteli Kummeli Stories- elokuvassa jääkiekkojoukkue Kangasalan Voiton uuden ulkomaalaisvahvistuksen Mr.Beginingin vaimoa, Mrs. Beginingiä!!

Eipä mennyt tämäkään ilta hukkaan. En ollut katsonut leffaa useaan vuoteen, ja vasta nyt tunnistin kuka tämä vaimoke oli..
 
Suosikkijoukkue
Greek Philosophers
Alan olla aika vanha.

Hain tuossa JuuTuubista oikein bailumusiikkia itselleni yksin iltaa viettäessäni. Löysinkin musiikkia, joka toi mieleeni poikamiesajat ja sen vapauden tunteen.

Todellisuus kolhaisi minua vasta kun luin videon lopputekstistä sanat (tai ennemminkin numerot): (c) 1985.

Taidan mennä nukkumaan.
 
Viimeksi muokattu:

ipa rules

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Packers
Salatut Elämät- "tähti", lähinnä milfinä jatkoajassa tunnettu Johanna Raunio näytteli Kummeli Stories- elokuvassa jääkiekkojoukkue Kangasalan Voiton uuden ulkomaalaisvahvistuksen Mr.Beginingin vaimoa, Mrs. Beginingiä!!

Eipä mennyt tämäkään ilta hukkaan. En ollut katsonut leffaa useaan vuoteen, ja vasta nyt tunnistin kuka tämä vaimoke oli..

"Camoon Johana lets go bäck houm to Arkansa"
 

bozik

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Ilta-Sanomien nettiversiossa oli uutinen, jonka mukaan aviorikoksen tehnyt mies on kivitetty Iranissa. Joskus olen pohdiskellut sitä, kuinka tuo kivittäminen nykypäivänä tapahtuu ja jutun luettuani asia valkeni minulle. Kätevää etten sanoisi, tässä lainaus jutusta:

Kivitystuomiossa miespuolinen tuomittu haudataan maahan vyötäröään myöten kädet sidottuina selän taakse. Tämän jälkeen yleisö ja viranomaiset ryhtyvät heittämään tuomittua kivillä. Jos tuomittu on nainen, hänet haudataan maahan kaulaansa myöten.
 

Uleåborgir

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Päätalo, Huovinen, Sympathy For The Devil
Kun 3G-puhelimesta valitsee verkoksi pelkän GSM:n, eivät puhelut katkeile 3G-alueilla ja akku kestää huomattavasti pidempään.
 

Koirapoika

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jutta Grahnin mies, Else-Maj Pontoppidan.
Kivitystuomiossa miespuolinen tuomittu haudataan maahan vyötäröään myöten kädet sidottuina selän taakse. Tämän jälkeen yleisö ja viranomaiset ryhtyvät heittämään tuomittua kivillä. Jos tuomittu on nainen, hänet haudataan maahan kaulaansa myöten.
Lisäksi Wikipedia osaa kertoa seuraavaa:

"Korannin mukaan tuomittu tulee armahtaa, mikäli tämä onnistuu kaivautumaan ylös. Yleensä kiihkon valtaama miesjoukko kuitenkin jatkaa kivitystä loppuun asti."

Eikä siinä kovin mahtavia mahdollisuuksia ole parin ensimmäisen osuman jälkeen. Tuleepa tuosta miesjoukosta mieleen Monty Pythonin Brianin elämä-leffa, onko siellä tekopartoihin sonnustautuneita naisia mukana.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös