Roger Moore
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Upeeta Ville upeeta, KuPS
Freddy Krueger ja Niki Lauda näyttää ihan samalta.
Freddy Krueger ja Niki Lauda näyttää ihan samalta.
Minulle aukesi nyt, että joku Mitra Kaislaranta on voittanut kolme vuotta sitten Idolsin. En edes tiennyt, että tuolloin järjestettiin vielä kyseistä kisaa.On avautunut vasta ihan hiljattain, että Idolsin vuonna 2013 voittanut Mitra Kaislaranta julkaisi viime vuonna todella vahvan - herkkätunnelmaisen ja kauniin - debyyttialbumin.
Minulle aukesi nyt, että joku Mitra Kaislaranta on voittanut kolme vuotta sitten Idolsin. En edes tiennyt, että tuolloin järjestettiin vielä kyseistä kisaa.
Lupaan täten juhlavasti, kautta tuhat järvisen kotimaani, että kännissä ei tule ensimmäistäkään viestiä tänne enää tältä nimimerkiltä.
Kaupat on tänään auki.
Ja Kreikka.Kaupat on tänään auki.
Mönkijä onkin scootteri. Ainakin jos paraatia katsoi.
Niin no riippuu ihan moottorin tilavuudesta. On näitä 50 cc "mönkijöitä" joita voi ajaa sillä mopokortilla. Oikeat mönkijät vaatitivatkin b-kortin, jos liikenteessä haluaa ajaa.
Olen salaa Robin-fani.
Herran musiikkia en siedä oikeastaan pätkääkään. Pakko vaan antaa pisteitä nuoren miehen tyylistä olla esillä. Linnanjuhlissa tämä nuorukainen kyllä minut hurmasi totaalisesti. Turulle pisteitä tästä miehestä, hyvä tiimi esimerkiksi Pekka Hyysalon kanssa.
Piti käydä oikein tarkistamassa, ja apuna käytin hakutoimintoa. Tällaiseen kiinnitin huomiota.Nimimerkki Defensefirst olisi mahtanunut Suomen tämän vuoden salibandymaajoukkueeseen vaikka yläasteikäisenä. Kova kaveri kyseessä, kieltämättä.
Joulukuussa:Merkitsepä yksikin minun kirjoittama viesti joka on trollausta?
Katsoin eilen vähän aikaa MM-finaalia teeveestä, ei mahda olla kovin iso tapahtuma kun en edes tiennyt sellaisen olevan menossa ennenkuin kanavasurffauksella tuli vastaan.
Ei siellä kuitenkaan mitään mailataitureita näkynyt vaikka tässä ketjussa niin väitetään välillä. Siellähän juostiin ja sählättiin vaan mailoilla. Oletettavasti tuo oli olevinaan kovatasoinen peli? Ei ole sukuakaan huippu-urheilulle koska olisin itse mennyt tuossa kokoonpanossa aivan hyvin vaikka yläasteella on viimeksi tuota lajia harrastanut.
Liekköhän suurin osa sählynpelaajista homojakin? Aika paljon näkyy olevan pitkätukkaisia "miehiä" ja neitimäinen olemus tuntuu olevan suurimmalla osalla. Sehän sopii kuvaan että vähemmistöt pelaa tuollaista vähäpätöistä lajia. Hyi vittu, ei ihme ettei normaalit ihmiset ala tuolla homojen kanssa hippastelemaan.
Mikäs se muuten oli se Tiittu tai joku vastaava "huippu-urheilija"? Sehän oli kerran teeveessä haastattelussa ja sillähän oli jotkut punaiset hippihousut, homo kai sekin on.
Defensefirst tiesi seksuaalisen identiteettinsä jo yläaste-iässä. Viitaten tuohon benicion lainaukseen jannun tekstistä.Nimimerkki Defensefirst olisi mahtanunut Suomen tämän vuoden salibandymaajoukkueeseen vaikka yläasteikäisenä. Kova kaveri kyseessä, kieltämättä.
Toinen salafani ilmoittautuu. Todella fiksun ja aidon oloinen, positiivinen nuorimies. Ja onhan se parempi, että suomalaiset teinit fanittavat suomalaista kuin ulkomaista, niin pysyvät viikkorahat kansantaloudessa.
Kiitos, hyvä etten ainoa ole. Musiikistaan en liiaksi pidä, radiokanava meinaa vaihtua tuon aikaan, mutta ihmisenä muuten aivan fantastinen. Toivottavasti tosiaan junnut pysyvät tässä esikuvassa.