Asia, joka ”avautui” minulle

  • 6 712 082
  • 33 924

cornix

Jäsen
Voin avata ja säästää käynniltä. Siellä on siirrytty jo kasvikuntaseksin kriminalisointiin ja varmaan seuraavana on sienet. Itse näkisin, että sienissä voisi olla jopa enemmän potentiaalia tuolla saralla kun kasveilla.

Suuseksi on ainakin jo kiellettyä tiettyjen sienilajien kanssa. Kyllä mä silti melkeen silokkia laittaisin mielummin kuin kaktusta.
 

Barnes

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tasuno Tasalakki
Avautui, että joulukalenterit ovat jo tulleet myyntiin, aikaa itse jouluun on yli kaksi kuukautta. Katsotaan milloin Pohjois-Savon postilaatikoihin tulee ensimmäiset joulukuvastot, veikkaan ajankohdaksi ensi viikkoa.
 

Radiopää

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Greta Thunberg
Lentopalloilija Urpo Sivula on nimensä veroinen. Ei tuollaista urpoa löydy edes jääkiekkokentiltä. Kollegansa Olli-Pekka Ojansivu vaikutti myös Urheiluruudun perusteella melkoisen urpolta.
 

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Avautui, että joulukalenterit ovat jo tulleet myyntiin, aikaa itse jouluun on yli kaksi kuukautta. Katsotaan milloin Pohjois-Savon postilaatikoihin tulee ensimmäiset joulukuvastot, veikkaan ajankohdaksi ensi viikkoa.
Ja joulu oluet myös. Kuvittele hämmästykseni kun näin eilen joulu oluita kaupassa. Oktoberfestkään ei ole ohi.
 

Captain Slow

Jäsen
Suosikkijoukkue
KR69, K11ng Perrin, Bratislavan mm-miehistö 2019
Avautui, että joulukalenterit ovat jo tulleet myyntiin, aikaa itse jouluun on yli kaksi kuukautta. Katsotaan milloin Pohjois-Savon postilaatikoihin tulee ensimmäiset joulukuvastot, veikkaan ajankohdaksi ensi viikkoa.
Mitä ihmettä. Tässä vaiheessa syksyä jo joulukalenterit myynnissä?

Huvittavinta tässä on se että pk-seutuja lukuunottamatta ei oo ees syyslomia pidetty ja jo nyt tulee ekat joulukalenterit myytäväksi. Näköjään joulu tulee vuosi vuodelta aikaisemmin - varmaan joskus 20v päästä juhannuksena voi olla ekat "Limited edition" - kalenterit myynnissä...
 

mikko600

Jäsen
Suosikkijoukkue
NUFC, maapisteet, Captain Conker
Katselin eilen sivusilmällä Mies ja Alaston ase 33 jne. ja avautui, mistä @Denverin Munasyndi on ottanut nimimerkkinsä. Hieno valinta ja hieno nimimerkki.
 

cottonmouth

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo & Philadelphia Flyers
Tasan kymmenen vuotta sitten rekisteröidyin palstalle. O_o Kukahan löytäisi sen ketjun, jossa vertailtiin noita kunkin hakemustekstejä? Toki saattoi olla osa jotain isompaa ketjua, mutta jotenkin muistelen, että oma osio tuolle joskus on avattu.

Lisäksi avautui, että Siskonpeti on ajoittain 2010-luvun Julmahuvi.
 

Captain Slow

Jäsen
Suosikkijoukkue
KR69, K11ng Perrin, Bratislavan mm-miehistö 2019
Tasan kymmenen vuotta sitten rekisteröidyin palstalle.
Pitääkö onnitella vai ottaa osaa?

En ees muista että mitä oon itse rekisteröityessä kirjoittanut hakemukseen. Itseasiassa taisi käydä niinkin hullusti että Jatkoajan foorumin lueskelussa on syy ja seuraus sille miksi aloin enemmän seuraamaan jääkiekkoa.
 

cottonmouth

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo & Philadelphia Flyers
Pitääkö onnitella vai ottaa osaa?

Varmaan luonnollisesti jälkimmäinen... Kyllähän noita omia vanhoja kirjoituksia on ajoittain ihan hauskaakin lukea. Toisaalta huomaa henkisesti ehkä kasvaneensa, ja varsinkin mielipiteet ovat kulmista pyöristyneen, mutta ajoittain tulee yllätyksenä miten fiksuakin tekstiä on joskus tullut kymmenen vuoden aikana kirjoiteltua. Ei siihen nykypäivänä pystyisi. Ja useasti vielä, muistikuvien mukaan, parhaat läpät ovat lähteneet pienessä tai isommassa simassa.
 

Nick Neim

Jäsen
Yli 23 vuotta täällä maapallolla ollessani sain vasta tänään kuulla järkyttäviä uutisia. Mä olen ihan virallisestikin yhteiskunnan pohjasakkaa. Ei perkele. Olen kuulemma varttimannesta seuraava muoto, miksi sitten tällaista tulevaa hylkiötä haluaakaan kutsua.

Olen kyllä aina ihmetellyt mikä hameita käyttävissä naisissa niin vetoaa. Nyt täytyykin sitten maanantaina ottaa loparit duunista. Sekin vituttaa, kun kuitenkin ihan mukavassa työyhteisössä olen. Kaiken lisäksi heti alkoi tekemään mieli varastella jotakin...Ja se Mersukin ois hommattava. Ei helvetti.
 

Captain Slow

Jäsen
Suosikkijoukkue
KR69, K11ng Perrin, Bratislavan mm-miehistö 2019
Ja useasti vielä, muistikuvien mukaan, parhaat läpät ovat lähteneet pienessä tai isommassa simassa.
Tähän voin kyllä samaistua. Karaoke- ja tanssitaitoja parantavat nesteet on kyllä monen hyvänkin asian alkuna.

Jatkoajan selaus pienessä hutikassa on siinämielessä hyvä asia että kun ottaa vähän rentouttavaa niin ei nuo pakolais / yms ikuisuusväittelyketjut hyppää niin pahasti silmille. Kummelin pääministerisketsin sanoin paskat se ketään kiinnosta.
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Yli 23 vuotta täällä maapallolla ollessani sain vasta tänään kuulla järkyttäviä uutisia. Mä olen ihan virallisestikin yhteiskunnan pohjasakkaa. Ei perkele. Olen kuulemma varttimannesta seuraava muoto, miksi sitten tällaista tulevaa hylkiötä haluaakaan kutsua.

Älä ole huolissasi kuomasemme. Kaikki me olemme samaa paskaa. Kävin juuri museossa missä tämä totuus on kaikkien ihmisten nähtävillä hyvin esitettynä:

Toba catastrophe theory - Wikipedia, the free encyclopedia

Ihan todella lähes kuolimme sukupuuttoon, mutta sitten joku jossain päätti alkaa paneskelemaan ja siitä lähtien tyhmyys vain sikiää.
 
Suosikkijoukkue
4.11., 7.4. ja pyhä henki
Tänään avautui kaksi asiaa:
1. Insinöörimatikan tenttiin kannattaisi kerrata
2. Sämpylöistä tulee parempia, kun tekee perstuntumalla eikä reseptin mukaan.
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
2. Sämpylöistä tulee parempia, kun tekee perstuntumalla eikä reseptin mukaan.

Viime aikoina on tullut leivottua hyvinkin paljon. Sämpylöistä tulee paljon parempia ilman mitään reseptiä. Syyksi olen päätellyt sen, että taikinasta ei tule niin kuivaa, kun siihen käyttää paljon vähemmän jauhoja mitä resepti määrää. Noin kolmasosa jauhoista korvataan myös kaurahiutaleilla mikä parantaa tilannetta entisestään.
 
Suosikkijoukkue
4.11., 7.4. ja pyhä henki
Jokin aika sitten avautui, että nimimerkki Noutoloukku onkin @Noutolokku , ja nyt avautui, ettei se olekaan Nouto_lokku, vaan Nou tolokku.
 
Suosikkijoukkue
4.11., 7.4. ja pyhä henki
Jostain muusta on outoa ottaa selfie.
 

V-G-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна | is
Selfie otetaan itsestä, ei jostain muusta. Jos otat jostain muusta selfien niin se ei ole selfie.
Paitsi jos on Välimerellä rannalla. Silloin "otetaan selfie" mutta todellisuudessa videokuvataan takana pötköttelevää nuorta yläosatonta hyväkroppaista naista.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös