Asia, joka ”avautui” minulle

• 6 876 054
  • 34 579

cottonmouth

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo & Philadelphia Flyers
Tasan kymmenen vuotta sitten rekisteröidyin palstalle. O_o Kukahan löytäisi sen ketjun, jossa vertailtiin noita kunkin hakemustekstejä? Toki saattoi olla osa jotain isompaa ketjua, mutta jotenkin muistelen, että oma osio tuolle joskus on avattu.

Lisäksi avautui, että Siskonpeti on ajoittain 2010-luvun Julmahuvi.

Captain Slow

Jäsen
Suosikkijoukkue
KR69, K11ng Perrin, Bratislavan mm-miehistö 2019
Tasan kymmenen vuotta sitten rekisteröidyin palstalle.
Pitääkö onnitella vai ottaa osaa?

En ees muista että mitä oon itse rekisteröityessä kirjoittanut hakemukseen. Itseasiassa taisi käydä niinkin hullusti että Jatkoajan foorumin lueskelussa on syy ja seuraus sille miksi aloin enemmän seuraamaan jääkiekkoa.

cottonmouth

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo & Philadelphia Flyers
Pitääkö onnitella vai ottaa osaa?

Varmaan luonnollisesti jälkimmäinen... Kyllähän noita omia vanhoja kirjoituksia on ajoittain ihan hauskaakin lukea. Toisaalta huomaa henkisesti ehkä kasvaneensa, ja varsinkin mielipiteet ovat kulmista pyöristyneen, mutta ajoittain tulee yllätyksenä miten fiksuakin tekstiä on joskus tullut kymmenen vuoden aikana kirjoiteltua. Ei siihen nykypäivänä pystyisi. Ja useasti vielä, muistikuvien mukaan, parhaat läpät ovat lähteneet pienessä tai isommassa simassa.

Nick Neim

Jäsen
Yli 23 vuotta täällä maapallolla ollessani sain vasta tänään kuulla järkyttäviä uutisia. Mä olen ihan virallisestikin yhteiskunnan pohjasakkaa. Ei perkele. Olen kuulemma varttimannesta seuraava muoto, miksi sitten tällaista tulevaa hylkiötä haluaakaan kutsua.

Olen kyllä aina ihmetellyt mikä hameita käyttävissä naisissa niin vetoaa. Nyt täytyykin sitten maanantaina ottaa loparit duunista. Sekin vituttaa, kun kuitenkin ihan mukavassa työyhteisössä olen. Kaiken lisäksi heti alkoi tekemään mieli varastella jotakin...Ja se Mersukin ois hommattava. Ei helvetti.

Captain Slow

Jäsen
Suosikkijoukkue
KR69, K11ng Perrin, Bratislavan mm-miehistö 2019
Ja useasti vielä, muistikuvien mukaan, parhaat läpät ovat lähteneet pienessä tai isommassa simassa.
Tähän voin kyllä samaistua. Karaoke- ja tanssitaitoja parantavat nesteet on kyllä monen hyvänkin asian alkuna.

Jatkoajan selaus pienessä hutikassa on siinämielessä hyvä asia että kun ottaa vähän rentouttavaa niin ei nuo pakolais / yms ikuisuusväittelyketjut hyppää niin pahasti silmille. Kummelin pääministerisketsin sanoin paskat se ketään kiinnosta.

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Yli 23 vuotta täällä maapallolla ollessani sain vasta tänään kuulla järkyttäviä uutisia. Mä olen ihan virallisestikin yhteiskunnan pohjasakkaa. Ei perkele. Olen kuulemma varttimannesta seuraava muoto, miksi sitten tällaista tulevaa hylkiötä haluaakaan kutsua.

Älä ole huolissasi kuomasemme. Kaikki me olemme samaa paskaa. Kävin juuri museossa missä tämä totuus on kaikkien ihmisten nähtävillä hyvin esitettynä:

Toba catastrophe theory - Wikipedia, the free encyclopedia

Ihan todella lähes kuolimme sukupuuttoon, mutta sitten joku jossain päätti alkaa paneskelemaan ja siitä lähtien tyhmyys vain sikiää.

Suosikkijoukkue
4.11., 7.4. ja pyhä henki
Tänään avautui kaksi asiaa:
1. Insinöörimatikan tenttiin kannattaisi kerrata
2. Sämpylöistä tulee parempia, kun tekee perstuntumalla eikä reseptin mukaan.

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
2. Sämpylöistä tulee parempia, kun tekee perstuntumalla eikä reseptin mukaan.

Viime aikoina on tullut leivottua hyvinkin paljon. Sämpylöistä tulee paljon parempia ilman mitään reseptiä. Syyksi olen päätellyt sen, että taikinasta ei tule niin kuivaa, kun siihen käyttää paljon vähemmän jauhoja mitä resepti määrää. Noin kolmasosa jauhoista korvataan myös kaurahiutaleilla mikä parantaa tilannetta entisestään.

Suosikkijoukkue
Jokin aika sitten avautui, että nimimerkki Noutoloukku onkin @Noutolokku , ja nyt avautui, ettei se olekaan Nouto_lokku, vaan Nou tolokku.

Suosikkijoukkue
Jostain muusta on outoa ottaa selfie.

V-G-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Selfie otetaan itsestä, ei jostain muusta. Jos otat jostain muusta selfien niin se ei ole selfie.
Paitsi jos on Välimerellä rannalla. Silloin "otetaan selfie" mutta todellisuudessa videokuvataan takana pötköttelevää nuorta yläosatonta hyväkroppaista naista.

Elazi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Red Wings
Paitsi jos on Välimerellä rannalla. Silloin "otetaan selfie" mutta todellisuudessa videokuvataan takana pötköttelevää nuorta yläosatonta hyväkroppaista naista.
Tämä asia avautui minulle. Tosin en olekaan ollut Välimerellä, en lähelläkään.

Everton

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo

Harrastimme samaa jo 80-luvulla Kouvolan Käyrälammen uimarannalla, jonka toisella puoliskolla oli monesti yläosattomia auringonottajia. Tosin silloin oli toki käytössä filmikamerat ja esiteini-ikäisen tirskumisen ja hermostuneen tärinän säestämät kuvat tuskin koskaan onnistuivat. Sen sijaan jalkapallon/lentopallon karkaaminen juuri siihen auringonottajan viereen toimi paremmin.

Eikka86

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara

Olen kyllä aina ihmetellyt mikä hameita käyttävissä naisissa niin vetoaa. Nyt täytyykin sitten maanantaina ottaa loparit duunista. Sekin vituttaa, kun kuitenkin ihan mukavassa työyhteisössä olen. Kaiken lisäksi heti alkoi tekemään mieli varastella jotakin...Ja se Mersukin ois hommattava. Ei helvetti.

Mulla on melkein sama tilanne, useampien kyselyiden jälkeen sain kesällä enemmän tietoa äitini sukuhaarasta. Asia on ilmeisesti ollut hivenen tabu ja olen tästä asiasta saanut useampaa tietoa aikoinaan.

Eli, isoisäni äiti on ollut erään mustalaissuvun musta lammas (hehheh) hänen ollessa ainoastaan puolikas. Hän teki aikoinaan useamman lapsen ja näistä osa valkolaisen ja osa tumman kanssa.

Isoisäni on pesueen nuorimmainen (valkolaisesta isästä) ja hänen syntyessään suvun väliset riidat oli olleet niin kovia, että hänen äitinsä oli suomennuttanut sukunimensä ja ei ollut sukunsa kanssa missään tekemisissä.

Olen ollut tekemisissä ainoastaan yhden isoisäni sisarusten lasten kanssa, koska jotain sukuriitaa ollut näiden valkolaisten ja tummien isien lasten kesken. Isoisäni poika muistaa nähneensä näitä tummempia serkkujaan kerran aikuisiällä isoisäni äitin hautajaisissa.

Täytyisi varmaan vielä kiusata vanhaa miestä mutta melkoisen salaisena asiaa on pidetty, erinäisiä selityksiä keski-eurooppalaisista sukujuurista on tullut vuosien saatossa kuultua.

Suosikkijoukkue
Avautui, että johdonmukaisen otsikoinnin ansiosta lähes kaikista Liiga-otteluista on jäänyt helposti saavutettavaa kerrottavaa jälkipolville.

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Joo muutamankin kuukauden oon netistä lueskellut noita vaellus-sivustoja ja vähän ihmetellyt miten välineurheiluksi se touhu on mennyt. Tietenkin noilla foorumeilla on enimmäkseen ne hifistelijät ja onhan laatukamat varmasti tosi hyviä, mutta jotenkin mä oon ajatellut että toi olis suht halpa harrastus. Senkun vaan kävelet metsään. Teltta 500e ja makuupussi, rinkka, vaelluskengät ja -pukukin saattaa jokainen maksaa sen 250e. Siis toikin setti jo 1500 euroa ja päälle vielä kaikki muu sälä. No eilen tilasin netistä kaiken mahdollisen ja muutamalla satkulla selvisin. Kait noilla pärjää vai tulenko maitojunalla takaisin, häntä koipien välissä. Meitsiä ei tarvitse lähteä etsimään jos ei kuulu. Parempi varmaan ettei kerro kellekään milloin ja minne lähtee. Niitä jotain GPS-juttujakaan mä en oikein ymmärrä. Luulis että hommasta menee se fiilis. Vähän kuten ulkomaanmatkoillakin ei etukäteen haluaisi varailla majapaikkoja tai junamatkoja eteenpäin yms.

MikGo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Leijonat
Joo muutamankin kuukauden oon netistä lueskellut noita vaellus-sivustoja ja vähän ihmetellyt miten välineurheiluksi se touhu on mennyt. Tietenkin noilla foorumeilla on enimmäkseen ne hifistelijät ja onhan laatukamat varmasti tosi hyviä, mutta jotenkin mä oon ajatellut että toi olis suht halpa harrastus. Senkun vaan kävelet metsään. Teltta 500e ja makuupussi, rinkka, vaelluskengät ja -pukukin saattaa jokainen maksaa sen 250e. Siis toikin setti jo 1500 euroa ja päälle vielä kaikki muu sälä. No eilen tilasin netistä kaiken mahdollisen ja muutamalla satkulla selvisin. Kait noilla pärjää vai tulenko maitojunalla takaisin, häntä koipien välissä. Meitsiä ei tarvitse lähteä etsimään jos ei kuulu. Parempi varmaan ettei kerro kellekään milloin ja minne lähtee. Niitä jotain GPS-juttujakaan mä en oikein ymmärrä. Luulis että hommasta menee se fiilis. Vähän kuten ulkomaanmatkoillakin ei etukäteen haluaisi varailla majapaikkoja tai junamatkoja eteenpäin yms.
Kaikkeahan voi hifistellä. Itse kun lähdin karhunkierrosta kiertämään niin matkalta ostin 80e kengät. Muuten sitten matkaan otin ihan normaaleja ulkoiluvaatteita ja jonkun kaverin festariteltan ja makuupussin. Ainoa pro-varuste oli isän vanha savotan putkirinkka. Se on muuten helvetin hyvä. Trangia oli kaverilla jo valmiina.

Nykyäänhän osa ei varmaan kehtaa lenkille lähteä ilman polarin 200e sykemittaria.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy