Yli 23 vuotta täällä maapallolla ollessani sain vasta tänään kuulla järkyttäviä uutisia. Mä olen ihan virallisestikin yhteiskunnan pohjasakkaa. Ei perkele. Olen kuulemma varttimannesta seuraava muoto, miksi sitten tällaista tulevaa hylkiötä haluaakaan kutsua.
Olen kyllä aina ihmetellyt mikä hameita käyttävissä naisissa niin vetoaa. Nyt täytyykin sitten maanantaina ottaa loparit duunista. Sekin vituttaa, kun kuitenkin ihan mukavassa työyhteisössä olen. Kaiken lisäksi heti alkoi tekemään mieli varastella jotakin...Ja se Mersukin ois hommattava. Ei helvetti.
Mulla on melkein sama tilanne, useampien kyselyiden jälkeen sain kesällä enemmän tietoa äitini sukuhaarasta. Asia on ilmeisesti ollut hivenen tabu ja olen tästä asiasta saanut useampaa tietoa aikoinaan.
Eli, isoisäni äiti on ollut erään mustalaissuvun musta lammas (hehheh) hänen ollessa ainoastaan puolikas. Hän teki aikoinaan useamman lapsen ja näistä osa valkolaisen ja osa tumman kanssa.
Isoisäni on pesueen nuorimmainen (valkolaisesta isästä) ja hänen syntyessään suvun väliset riidat oli olleet niin kovia, että hänen äitinsä oli suomennuttanut sukunimensä ja ei ollut sukunsa kanssa missään tekemisissä.
Olen ollut tekemisissä ainoastaan yhden isoisäni sisarusten lasten kanssa, koska jotain sukuriitaa ollut näiden valkolaisten ja tummien isien lasten kesken. Isoisäni poika muistaa nähneensä näitä tummempia serkkujaan kerran aikuisiällä isoisäni äitin hautajaisissa.
Täytyisi varmaan vielä kiusata vanhaa miestä mutta melkoisen salaisena asiaa on pidetty, erinäisiä selityksiä keski-eurooppalaisista sukujuurista on tullut vuosien saatossa kuultua.