Asia, joka ”avautui” minulle

  • 6 729 727
  • 33 978

Kaiuni Alen

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, kaikki menestyksekkäät jalkapallojoukkueet
Avautui, että Pelicans voitti hopeaa vuonna 2012. Huh huh!
 

Kulkija

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Avautui, miksi en ole hotwingsejä kotona hetkeen tehnyt. Mahassa tällä hetkellä sellainen myllerrys ja paskalla käynti oli täyttä tuskaa. Miksi niihin pitää aina tunkea noita chilikastikeitta aivan liian paljon ja aina uskomassa ettei ne enää missään tunnu.
 

Fancy Jasper

Jäsen
Suosikkijoukkue
IceHearts
Avautui, miksi en ole hotwingsejä kotona hetkeen tehnyt. Mahassa tällä hetkellä sellainen myllerrys ja paskalla käynti oli täyttä tuskaa. Miksi niihin pitää aina tunkea noita chilikastikeitta aivan liian paljon ja aina uskomassa ettei ne enää missään tunnu.

Vai voisiko olla että Otit jälkilöylyiksi jocurttia liian vähän joka neutralisoi mahan. Tai vaihtoehtoisesti joitko liikaa vettä.

Varmaan tiedätkin mutta kerron silti koska kaikki ei välttämättä tiedä. Chili on siitä mielenkiintoinen, että tarkkaan ottaen se ei ole maku vaan kipu. Kielessä olevat makurauhaset eivät reagoi mutta kipupisteet reagoi. Tarkoittaa käytönnössä sitä että kieli tavallaaan herkistyy. Oikealla annostuksella niin kieli saadaan tosi herkkään tilaan, jolloin esimerkiksi peruna,riisi tai maustamaton kana oikeasti maistuu suussa. Muutenhan nämä itsestään eivät maistu oikein millekkään.

Oijoijoi... nyt alkoi kuola valumaan.
 

Kulkija

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Vai voisiko olla että Otit jälkilöylyiksi jocurttia liian vähän joka neutralisoi mahan. Tai vaihtoehtoisesti joitko liikaa vettä.

Varmaan tiedätkin mutta kerron silti koska kaikki ei välttämättä tiedä. Chili on siitä mielenkiintoinen, että tarkkaan ottaen se ei ole maku vaan kipu. Kielessä olevat makurauhaset eivät reagoi mutta kipupisteet reagoi. Tarkoittaa käytönnössä sitä että kieli tavallaaan herkistyy. Oikealla annostuksella niin kieli saadaan tosi herkkään tilaan, jolloin esimerkiksi peruna,riisi tai maustamaton kana oikeasti maistuu suussa. Muutenhan nämä itsestään eivät maistu oikein millekkään.

Oijoijoi... nyt alkoi kuola valumaan.

Eihän ne tosimiehet mitään vatsaa neutraloi. Eli en ottanut jogurttia tai muutakaan maitopohjaista ja tämän kyllä huomaa. Yleensä vatsani on alkanut myllertämään vasta seuraavana aamuna, mutta nyt päätti sitten tulla jo parin tunnin päästä syömisen jälkeen. Kyllähän tässäkin huomaa sanonnan kunnon chili polttaa kahdesti olevan ihan totta.
 

Jeffrey

Jäsen
Yleensä vatsani on alkanut myllertämään vasta seuraavana aamuna, mutta nyt päätti sitten tulla jo parin tunnin päästä syömisen jälkeen. Kyllähän tässäkin huomaa sanonnan kunnon chili polttaa kahdesti olevan ihan totta.

Tämä onkin hauska juttu.. Itse en ole koskaan onnistunut chilillä tai muulla myrkyttämään ruokaani kyseisellä tavalla. Vaikka tulisimmillaan olen syönyt ruokaa, jota syödessäni vali hiki, kyyneleet ja epäilemättä moni muukin neste. Mutta tuohon kaksoispolttoon pystyn vain ja ainoastaan habaneroilla. Ei edes tarvitse olla suuresti näitä mystisiä olentoja, ei edes siten että suussa polttaisi, mutta se toinen poltto on väistämätön.

Hassuja juttuja.
 

Aberystwyth

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL
Se mötikkä stout-tölkin pohjalla on siellä tarkoituksella. Ekan kerran kun ostin stoutia, se jäi joksikin aikaa jääkaappin ja luulin sen menneen pahaksi, kun tölkin pohjalla kolisi jotakin. Join kuitenkin pois.

No, vielä tässä ollaan aloittelijoita oluiden suhteen. Murphy's on hyvää.
 

Ralph

Jäsen
Liigapuolen käyttäjien vedonlyöntiketjusta löytyi kirjoittaja, jonka viesteistä yli puolet on yhden ja saman vedon tilannepäivityksiä. Yhteensä 12 kirjoitettua viestiä palstalle ja niistä seitsemän on ollut tätä samaa, kova saavutus.
 

Kiakonsyöjä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Onssimouhot
Mä tajusin tänään että en saa sitä tappamisen meininkiä/sopivaa perkelettä/hullunkiiltoa silmiin jos pelaan Chicagolla, Detroirilla, Suomella (!) tai millään muulla joukkueella. Ainoastaan Tappara saa mut syttymään pleikkarilla botteja vastaan. Sillä ei vain kehtaa/halua hävitä!
 
Suosikkijoukkue
4.11., 7.4. ja pyhä henki
Mä tajusin tänään että en saa sitä tappamisen meininkiä/sopivaa perkelettä/hullunkiiltoa silmiin jos pelaan Chicagolla, Detroirilla, Suomella (!) tai millään muulla joukkueella. Ainoastaan Tappara saa mut syttymään pleikkarilla botteja vastaan. Sillä ei vain kehtaa/halua hävitä!

Jos pelaa botteja vastaan, niin kannattaa napata heti alkuun pari ulosajoa ja tasaisin väliajoin heittää kiekko katsomoon. Tulee jotain mieltä peliin.
 

bebeto

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Ylöjärven Ryhti
Eihän ne tosimiehet mitään vatsaa neutraloi. Eli en ottanut jogurttia tai muutakaan maitopohjaista ja tämän kyllä huomaa. Yleensä vatsani on alkanut myllertämään vasta seuraavana aamuna, mutta nyt päätti sitten tulla jo parin tunnin päästä syömisen jälkeen. Kyllähän tässäkin huomaa sanonnan kunnon chili polttaa kahdesti olevan ihan totta.

Ja kun tuohon yhdistää kivuliaat pukamat niin nautinto on täydellinen.
 

Waqu

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP ja Dallas Stars
Tuli katsottua työeläkeote. Mikä siinä avautui, kun olin 14v ja ensimmäisissä kesätöissäni (tästä ei kertynyt eläkettä, kun tuolloin ei tuossa iässä kertynyt, mutta mainittu otteessa) oli koko tuon kahden viikon palkkani sama, kuin nykyään ansaitsen päivässä.
 

V-G-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна | isn't
Jos linkittää palstalle asiantuntija-arvioita väitteensä tueksi, se tarkoittaa, ettei itsellä ole lainkaan omia ajatuksia.
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Monille parikymppisille on ihan normaalia ajella munakarvat. Mä oon vielä sitä ikäpolvea että väkisinkin heittää fägärikommenttia jos joku kaveri tulisi vehkeet ajeltuna saunaan.

Sitä taas mä en ole koskaan ymmärtänyt miten ne saa revittyä karvat myös palleista.
 

attendo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hyvinkään Ahmat
Monille parikymppisille on ihan normaalia ajella munakarvat. Mä oon vielä sitä ikäpolvea että väkisinkin heittää fägärikommenttia jos joku kaveri tulisi vehkeet ajeltuna saunaan.

Sitä taas mä en ole koskaan ymmärtänyt miten ne saa revittyä karvat myös palleista.

Varovasti ajan parranajoterällä
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Tää yks kaveri (en minä) sammu ja sen frendit ajo siltä munankarvat. Tapahtu Lahdessa. Kysyin että miltä tuntuu koskea ystävän peenikseen, jonka kysymyksen jälkeen sain osakseni fägärikommentteja. Hashtaglahtelainenlogiikka.
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Varovasti ajan parranajoterällä
Täytyy kokeilla. Alastonsuomessa esimerkiksi muutamakin nuori mimmi on sanonut ettei tällaiset karvaiset miehet kiinnosta, mitä mä olen ihmetellyt. Etsiikö ne jotain 12-vuotiasta vai mitä häh. Kyllä mun pitää saada vielä parikymppistä. Itse asiassa joka iässä pitää saada, mutta joskus siihen vaan tarvitsee vähän massia. Tänään viimeksi yks itänaapurin takaa tullut ehdotti että 60e, mutta se on hieman liian vanha. Ja muutenkin siitä on mennyt vähän se fiilis kun ystävällisesti juteltiin ja tutustuttiin pitkään.
 

bebeto

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Ylöjärven Ryhti
Täytyy kokeilla. Alastonsuomessa esimerkiksi muutamakin nuori mimmi on sanonut ettei tällaiset karvaiset miehet kiinnosta, mitä mä olen ihmetellyt. Etsiikö ne jotain 12-vuotiasta vai mitä häh. Kyllä mun pitää saada vielä parikymppistä. Itse asiassa joka iässä pitää saada, mutta joskus siihen vaan tarvitsee vähän massia. Tänään viimeksi yks itänaapurin takaa tullut ehdotti että 60e, mutta se on hieman liian vanha. Ja muutenkin siitä on mennyt vähän se fiilis kun ystävällisesti juteltiin ja tutustuttiin pitkään.

Kuka tai mikä se pitkä on johon tutustuitte? Ja mitä tulee karvanpoistoon niin eikös nämä vaahdot ole suht kivuton poistomuoto?
 

arvee

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomi Fineland, North Atlantic Hawks, EU, Jokerit
Jos linkittää palstalle asiantuntija-arvioita väitteensä tueksi, se tarkoittaa, ettei itsellä ole lainkaan omia ajatuksia.

Mikseipä näinkin saattaisi hieman osittain ollakin. Toisaalta ihmisiä on aivan helvetisti ja joukossa saattaa olla minua fiksumpiakin.
Olisin siis enemmän huolestunut tyypistä, joka ei löydä yhtään asiantuntija-arviota mielipiteensä tueksi.

Jääkiekko ja urheilusuoritukset, viihde yleensäkin tietysti voidaan jättää tämän ulkopuolelle.
Se on urheilun seuraamisen ja fanittamisen idea, aivot narikkaan ja tunnetta peliin.
 
Suosikkijoukkue
4.11., 7.4. ja pyhä henki
Olisin siis enemmän huolestunut tyypistä, joka ei löydä yhtään asiantuntija-arviota mielipiteensä tueksi.

Eniten olisin huolissani tyypistä, joka luulee löytäneensä mielipidettään tukevan asiantuntija-arvion. (Arvion ollen siis tosiasiallisesti ristiriidassa tyypin väitteen/mielipiteen kanssa)
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös