Enää ei ole pissiksiä. Mihin ne on hävinnyt ja milloin. Ja miksi mulle ei kerrottu mitään.
Ne on hävinny telkkariin ( bimbo oy, hottikset, paratiisihotelli, jne...), joten ei niihin enään siwassa törmää niinkuin wanhoina hyvinä aikoina. Ja mitä tulee alapään karvattomuuteen, niin oikeasti suosittelen. Eikä se ole ikäkysymys. Mäkin ole yli 40-v. ja noin kymmenen vuotta olen sheivannut alapään ja kainalot. Se homma lähti hävitystä vedosta, mutta huomasinkin että i like it ja vaimo myös tykkäsi, joten hävitystä vedosta tulikin uusi, miten sen nyt sanois, elämäntapa/olomuoto. 10-v ja vähän ylikin olen tosiaan pulilla alapäällä käynyt yleisissä saunoissa ja uimahalleissa, eri valtamerissä uimassa ja hotellien altaissa, jne. eikä mitään bakteereja/sairauksia ole tullut, joten bakteerikammoinenkin voi ihan huoletta sheivata pipulin paljaaksi.
Edit. usein nimittäin epämukavaa ja varsin rumaa karvoitusta perustellaan sillä, että se suojaa bakteereilta. Phyh, sanon minä. Kaupunkilegendaa ja paskapuhetta. Karvat pois ja eteenpäin. Siitä "avautuu" aivan uusi maailma.