Asia, joka ”avautui” minulle

  • 6 771 491
  • 34 078

attendo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hyvinkään Ahmat
Enää ei ole pissiksiä. Mihin ne on hävinnyt ja milloin. Ja miksi mulle ei kerrottu mitään.

Ne on hävinny telkkariin ( bimbo oy, hottikset, paratiisihotelli, jne...), joten ei niihin enään siwassa törmää niinkuin wanhoina hyvinä aikoina. Ja mitä tulee alapään karvattomuuteen, niin oikeasti suosittelen. Eikä se ole ikäkysymys. Mäkin ole yli 40-v. ja noin kymmenen vuotta olen sheivannut alapään ja kainalot. Se homma lähti hävitystä vedosta, mutta huomasinkin että i like it ja vaimo myös tykkäsi, joten hävitystä vedosta tulikin uusi, miten sen nyt sanois, elämäntapa/olomuoto. 10-v ja vähän ylikin olen tosiaan pulilla alapäällä käynyt yleisissä saunoissa ja uimahalleissa, eri valtamerissä uimassa ja hotellien altaissa, jne. eikä mitään bakteereja/sairauksia ole tullut, joten bakteerikammoinenkin voi ihan huoletta sheivata pipulin paljaaksi.

Edit. usein nimittäin epämukavaa ja varsin rumaa karvoitusta perustellaan sillä, että se suojaa bakteereilta. Phyh, sanon minä. Kaupunkilegendaa ja paskapuhetta. Karvat pois ja eteenpäin. Siitä "avautuu" aivan uusi maailma.
 
Viimeksi muokattu:

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Eihän tota Armanin ohjelmaa viitsi katsoa kun noin tunteillaan ja itketään. Yleensä kyllä tykkään erilaisista seikkailuohjelmista, mutta toi ei ole enää ihmisen luonnollista käyttäytymistä. Lähes kaikki muutkin viihdeohjelmat on nykyään paskaa. Eilen yritin katsoa kahtakin eri ohjelmaa vai oliko se toissapäivä. Jos yleensä puhutaan että stand up on nynnyille niin mun mielestä kaikki improvisaatiojutut on hölmöille. Mä en tajua miten ketään voi naurattaa sellainen sätkiminen ja turhanpäiväinen höpöttely. Nunnuka nunnuka lailai -jututkin oli sata kertaa parempia. Se joku Eero Ritala on kyllä Suomen huonoin näyttelijä.
 

arvee

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomi Fineland, North Atlantic Hawks, EU, Jokerit
Eniten olisin huolissani tyypistä, joka luulee löytäneensä mielipidettään tukevan asiantuntija-arvion. (Arvion ollen siis tosiasiallisesti ristiriidassa tyypin väitteen/mielipiteen kanssa)

Tuo on kyllä varteenotettava näkökulma. Leikola ja Lähde parivaljakkoa lainatakseni: Sinulla taitaaa olla pointti.
 

bebeto

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Ylöjärven Ryhti
Eihän tota Armanin ohjelmaa viitsi katsoa kun noin tunteillaan ja itketään. Yleensä kyllä tykkään erilaisista seikkailuohjelmista, mutta toi ei ole enää ihmisen luonnollista käyttäytymistä. Lähes kaikki muutkin viihdeohjelmat on nykyään paskaa. Eilen yritin katsoa kahtakin eri ohjelmaa vai oliko se toissapäivä. Jos yleensä puhutaan että stand up on nynnyille niin mun mielestä kaikki improvisaatiojutut on hölmöille. Mä en tajua miten ketään voi naurattaa sellainen sätkiminen ja turhanpäiväinen höpöttely. Nunnuka nunnuka lailai -jututkin oli sata kertaa parempia. Se joku Eero Ritala on kyllä Suomen huonoin näyttelijä.

Nyhjää tyhjästä - Runo tirkistelystä - YouTube Tässä on improvisaatiota joka ei ole hölmöille. Ennen kaikki oli paremmin.
 

aquanqua

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Tää on aika syvää keittiöpsykologiaa, mutta palstaveli(?) Hiihtofani tuntuu kärsivän jonkinlaisesta heikosta itsetunnosta oman suosikkilajinsa hiihdon suhteen. Tämä epävarmuus purkaantuu sitten muiden lajien urheilijoita mollaamalla ja näin vakuuttamalla itselleen, että hiihtäjät ovat suuria urheilijoita ja oman kiinnostuksen arvoisia.
 

Cougar

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Detroit Red Wings
Hieman huvittaa MTV3:n "pakkomielle" tehdä liigan sarjataulukko omalla tavallaan vuodesta toiseen. Tällä hetkellä vain viisi joukkuetta on säädetty väärään järjestykseen, mutta kukin tavallaan.

Edit. Lisätty kaksi sanaa.
 

MustatKortit

Jäsen
Suosikkijoukkue
Joel Pohjanpalo ja Aleksi Mustonen
Jokerien liiga-aikana huonosta tuomaritoiminnasta valittelivat Jokerien fanit. Nyt KHL-aikakautena faneille monista tuomaritoiminta on ok, mutta kovaa valitusta kuuluu seuraorganisaation sisältä.
 

Rod Weary

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Stars, Panthers
Hieman huvittaa MTV3:n "pakkomielle" tehdä liigan sarjataulukko omalla tavallaan vuodesta toiseen. Tällä hetkellä vain viisi joukkuetta on säädetty väärään järjestykseen, mutta kukin tavallaan.

Edit. Lisätty kaksi sanaa.
Minusta tuo taulukko on oikein. Nykyään kai merkkaa tasapisteissä 3 p voitot ennen maalieroa. Voin olla kujallakin.
 

Everton

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Minusta tuo taulukko on oikein. Nykyään kai merkkaa tasapisteissä 3 p voitot ennen maalieroa. Voin olla kujallakin.

En tiedä, mutta ainakaan äkkiseltään en löytänyt mitään mainintaa asiasta. Liigan sivuilla on listattuna kilpailusäännöt, siltä osin kuin ne poikkeavat Jääkiekkoliiton/IIHF:n säännöistä. Tässä ei sanota mitään järjestyksestä sarjataulukossa, joten mikäli em. tiedot pitävät paikkansa, niin silloin myös liigassa mennään tältä osin liiton kilpailusääntöjen mukaisesti. Eli näin:

3. Järjestys sarjataulukossa
Tasapisteiden sattuessa ratkaisee järjestyksen sarjataulukossa koko sarjan maaliero (tehtyjen ja päästettyjen maalien erotus). Jos maaliero on sama, ratkaisee järjestyksen tehtyjen maalien lukumäärä. Jos tehtyjen maalien lukumäärä on sama, ratkaisee järjestyksen joukkueiden sarjassa pelaamien keskinäisten otteluiden tulos. Mikäli tilanne on edelleen tasan, on vähemmän rangaistusminuutteja sarjassa saanut joukkue paremmalla sijalla.


(jopa tekee oudon quote-boksin. enkä osaa korjata, joten olkoon noin)
 

Mr.Fox

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS respektit: HIFK ja Ässät
En tiedä, mutta ainakaan äkkiseltään en löytänyt mitään mainintaa asiasta. Liigan sivuilla on listattuna kilpailusäännöt, siltä osin kuin ne poikkeavat Jääkiekkoliiton/IIHF:n säännöistä. Tässä ei sanota mitään järjestyksestä sarjataulukossa, joten mikäli em. tiedot pitävät paikkansa, niin silloin myös liigassa mennään tältä osin liiton kilpailusääntöjen mukaisesti.
SM-liigan sarjataulukko

"Sijoitus sarjataulukossa määräytyy seuraavien kriteerien mukaisessa järjestyksessä: 1. kokonaispisteet, 2. kolmen pisteen otteluvoitot, 3. maaliero, 4. tehdyt maalit, 5. keskinäiset ottelut. (Kriteerit voimassa kaudesta 2012-13.)"
 

Everton

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
SM-liigan sarjataulukko

"Sijoitus sarjataulukossa määräytyy seuraavien kriteerien mukaisessa järjestyksessä: 1. kokonaispisteet, 2. kolmen pisteen otteluvoitot, 3. maaliero, 4. tehdyt maalit, 5. keskinäiset ottelut. (Kriteerit voimassa kaudesta 2012-13.)"

Ok, thanks. Enpäs hoksannut tuolta katsoa, kun kerran löysin kilpailusäännöt oman linkin takaa.
 

jussi_j

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Ok, thanks. Enpäs hoksannut tuolta katsoa, kun kerran löysin kilpailusäännöt oman linkin takaa.
Koska nykyään käytännössä kaikissa sarjoissa on joukkueilla eri määrä pelejä pelattuna, paras tapa olisi tehdä kuten NBAssa ja näyttää vain voittoprosenttia tai pistettä/peli systeemiä,
 

El Lude

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kvanttimobikki kolmessa eri ulottuvuudessa
Eräät uudet ja ei niin uudet nimimerkit kirjoittavat puoluetoimistojensa määräämänä ilosanomaa/agendaa/trollaata/olkiukkoja eräissä ketjuissa. Todella järkyttävän raskasta paskaa. Palkkaa tulee viestien määrän mukaan? Tai sitten saa viestien vastineeksi pimppiä vege/kasvisruoka/punkku/vihreätee-illoissa
 
Viimeksi muokattu:

Nick Neim

Jäsen
Laajakaistaliittymän hinta pompsahti 30 euroon kuukaudessa tarjouksen loppuessa, ja sekös alkoi vituttamaan. Ei edes mikään kummoisen nopea, mutta täällä syrjemmällä noista saa pulittaa kuitenkin aikamoisen summan.

Mua on pitkään mietityttänyt, kuinka puhelimen suht nopea netti pelittäisi tällä pöytäkoneella, ja kuinka vaikeaa se olisi tähän laittaa sekä tarvitseeko siihen jotain palasia väliin. Törkkäsin pelkästään tämän USB-laturin kiinni, pistin puhelimesta netin jakoon ja "asennuksen"(?) jälkeen netti pelittää moitteettomasti ainakin tämän 10 minuutin ajan. 5 minuutin vaiva, ei mitään ostoksia ja 30 euroa kuukaudessa säästetty. En mä tuolla laajakaistalla mitään tee, nopeustestit antavat 6.44 megaa puhelimen netin nopeudeksi ja varsinkin kun ei tule mitään pelejäkään enää pelailtua tai netistä leffoja latailtua, niin en mä nopeammalla netillä tee yhtikäs mitään. Tämä riittää loistavasti.

Kuulostaa varmaan jonkun korvaan tosi simppeliltä, mutta mä en iästäni huolimatta ole mikään erikoinen tekniikan kanssa. Tosiaan avautui kuinka helppoa tuon yhdistäminen pöytäkoneeseen oli, ja kuinka turhaan laajakaistaa olen tässä taloudessa nämäkin vuodet pitänyt...
 

Doforos

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK Helsingfors, LA Kings, MMÅ
Jääkiekkoilijat, varsinkin huipputasolla, NHL'ssä ovat sairaan tylsiä persoonina. Katsoin NHL .com sivuilta heidän Puck Personality -sarjaa.

Ensimmäinen osa oli "Not so mean tweets" eli tähtipelaajat lukivat twiittejä, yksi per pelaaja, itsestään. Lähes kaikki olivat vaan tyylin , "heh, olipa hauska", mikä sai vaan ajattelemaan että mikä tämän videon pointti. Toki jotkut sokeat fanit varmasti kiimassa katsovat ja nauravat idoleilleen, kuinka he esiintyvät siinä näytöllä niin oikeina ihmisinä. Mä oon suuri urheilun ja urheilijoiden ihailija, mutta ei tällainen nappaa olleenkaan. Äijät siinä puvut päällä, tukat mintissä vastaavat kiusallisen virallisesti muka-hauskoihin twiitteihin. Itse ihailen NFL-pelaajia, toki heidän maineensa on mikä on, mutta ovat niin paljon värikkäämpiä (no racist, vaikka ovat myös iholtaan värikkäämpää, jos nyt mustan kokee värinä yhtään valkoista värikkäämmäks) persoonia. Ovat tunteella, täysillä mukana oman joukkueen toiminnassa yms yms. Mä pidän siitä menosta.

Toinen osa sitten oli, "Fantasy nr 1 overall" eli kenet valitsisit ensimmäisenä joukkueesees. Taas sama toistui. Vuoron perään Bergeron, Tavares, Toews, Trouba ja RNH valitsivat Sidney Crosbyn ja perustelivat kuin se olisi jokin virallinen vastaus viralliseen kysymykseen. Toki oli muutamia jotka valitsivat Seguin tai Ovie tai Tavares mutta se esiintyminen oli niin pitkästyttävää. Vähemmän yllättäen ensimmäinen vähän poikkeava vastaus tuli maalivahdilta, Schneider, joka kertoi arvostavansa maalintekijöitä ja luetteli Stamkosin, Ovien, Seguinin ja Perryn. Vähän edes poikkeavalla tavalla. Viimeisenä oli Backstrom, joka yksinkertaisesti sanoi vaan "Ovie" ja video päättyikin siihen. Pienen hymyn toi huulille. Ei toiminut mulle nämä videot, mutta pakko oli avautua kuinka avautui tämä asia, koska jäi vaan niin masentunut fiilis.

Joo ja tiedän et ne pelaajat ei oikeasti ole tuollaisia 24/7. Ja rakastan jääkiekkoa, tiedän kuinka nämäkin pelaajat käyttäytyvät jäällä, osaan kuvitella kuinka kopissa, mutta tämä video oli vaan niin tylsä, että heräsi kysymys miksi tällainen julkaistiin ja toimiiko tämä joihinkin faneihin (you know, NHL-fanin määritelmä, no disrespect tho). Vähän olisi voinut olla eloa ja läpänheittoa tuossa. Tää on yks mikä mua harmittaa siinä et musta ei koskaan tullut kovaa kiekkoilijaa. Olisin ollut haastatteluissa niin viihdyttävä. Tässäkin olisin todennäköisesti heittänyt tyyliin kakkosmaalivahdin ja värittänyt makeen tarinan siitä. Tai sit kuinka joku nelosketjun raataja on suuressa tulosvastuussa. En tiiä.

Noiden videoiden jälkeen, NHL vaikuttaa niin väsyneeltä.
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Avautui, että pikapuoliin aion tehdä ensivisiittini ketjuun, jossa pohditaan eläinseksin mahdollista kriminalisointia. Voi olla että jo huomenna vai meneekö viikonloppuun, en tiedä. Tai jos ketju painuu niin en sitten mene, mutta jos se yhä roikkuu ylhäällä niin pakko siellä on kai käydä. Siellähän voi olla hyvätkin bileet.
 

Aberystwyth

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL
Jääkiekkoilijat, varsinkin huipputasolla, NHL'ssä ovat sairaan tylsiä persoonina. Katsoin NHL .com sivuilta heidän Puck Personality -sarjaa.

Ensimmäinen osa oli "Not so mean tweets" eli tähtipelaajat lukivat twiittejä, yksi per pelaaja, itsestään. Lähes kaikki olivat vaan tyylin , "heh, olipa hauska", mikä sai vaan ajattelemaan että mikä tämän videon pointti. Toki jotkut sokeat fanit varmasti kiimassa katsovat ja nauravat idoleilleen, kuinka he esiintyvät siinä näytöllä niin oikeina ihmisinä.

Joo katoin saman jo oli vähän tylsä. Päällimmäinen tunne oli myötähäpeä Tyler Seguinin puolesta.

On noissa ollut ihan hauskojakin, paras varmaan se, missä pelaajia kysytään nimeämään Beatlesin jäsenet.
 

jussi_j

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Avautui, että pikapuoliin aion tehdä ensivisiittini ketjuun, jossa pohditaan eläinseksin mahdollista kriminalisointia. Voi olla että jo huomenna vai meneekö viikonloppuun, en tiedä. Tai jos ketju painuu niin en sitten mene, mutta jos se yhä roikkuu ylhäällä niin pakko siellä on kai käydä. Siellähän voi olla hyvätkin bileet.

Voin avata ja säästää käynniltä. Siellä on siirrytty jo kasvikuntaseksin kriminalisointiin ja varmaan seuraavana on sienet. Itse näkisin, että sienissä voisi olla jopa enemmän potentiaalia tuolla saralla kun kasveilla.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös