Jääkiekkoilijat, varsinkin huipputasolla, NHL'ssä ovat sairaan tylsiä persoonina. Katsoin NHL .com sivuilta heidän Puck Personality -sarjaa.
Ensimmäinen osa oli "Not so mean tweets" eli tähtipelaajat lukivat twiittejä, yksi per pelaaja, itsestään. Lähes kaikki olivat vaan tyylin , "heh, olipa hauska", mikä sai vaan ajattelemaan että mikä tämän videon pointti. Toki jotkut sokeat fanit varmasti kiimassa katsovat ja nauravat idoleilleen, kuinka he esiintyvät siinä näytöllä niin oikeina ihmisinä. Mä oon suuri urheilun ja urheilijoiden ihailija, mutta ei tällainen nappaa olleenkaan. Äijät siinä puvut päällä, tukat mintissä vastaavat kiusallisen virallisesti muka-hauskoihin twiitteihin. Itse ihailen NFL-pelaajia, toki heidän maineensa on mikä on, mutta ovat niin paljon värikkäämpiä (no racist, vaikka ovat myös iholtaan värikkäämpää, jos nyt mustan kokee värinä yhtään valkoista värikkäämmäks) persoonia. Ovat tunteella, täysillä mukana oman joukkueen toiminnassa yms yms. Mä pidän siitä menosta.
Toinen osa sitten oli, "Fantasy nr 1 overall" eli kenet valitsisit ensimmäisenä joukkueesees. Taas sama toistui. Vuoron perään Bergeron, Tavares, Toews, Trouba ja RNH valitsivat Sidney Crosbyn ja perustelivat kuin se olisi jokin virallinen vastaus viralliseen kysymykseen. Toki oli muutamia jotka valitsivat Seguin tai Ovie tai Tavares mutta se esiintyminen oli niin pitkästyttävää. Vähemmän yllättäen ensimmäinen vähän poikkeava vastaus tuli maalivahdilta, Schneider, joka kertoi arvostavansa maalintekijöitä ja luetteli Stamkosin, Ovien, Seguinin ja Perryn. Vähän edes poikkeavalla tavalla. Viimeisenä oli Backstrom, joka yksinkertaisesti sanoi vaan "Ovie" ja video päättyikin siihen. Pienen hymyn toi huulille. Ei toiminut mulle nämä videot, mutta pakko oli avautua kuinka avautui tämä asia, koska jäi vaan niin masentunut fiilis.
Joo ja tiedän et ne pelaajat ei oikeasti ole tuollaisia 24/7. Ja rakastan jääkiekkoa, tiedän kuinka nämäkin pelaajat käyttäytyvät jäällä, osaan kuvitella kuinka kopissa, mutta tämä video oli vaan niin tylsä, että heräsi kysymys miksi tällainen julkaistiin ja toimiiko tämä joihinkin faneihin (you know, NHL-fanin määritelmä, no disrespect tho). Vähän olisi voinut olla eloa ja läpänheittoa tuossa. Tää on yks mikä mua harmittaa siinä et musta ei koskaan tullut kovaa kiekkoilijaa. Olisin ollut haastatteluissa niin viihdyttävä. Tässäkin olisin todennäköisesti heittänyt tyyliin kakkosmaalivahdin ja värittänyt makeen tarinan siitä. Tai sit kuinka joku nelosketjun raataja on suuressa tulosvastuussa. En tiiä.
Noiden videoiden jälkeen, NHL vaikuttaa niin väsyneeltä.