Asia, joka ”avautui” minulle

  • 6 766 799
  • 34 067

Beagle Boy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Luomuteurastajat (RIP)
SGD kirjoitti:
Netistä varmaan löytyy video, jossa koelennolla ollut Airbus rysähtää pöpelikköön, koska autolaskeutumiselle on syötetty joku parametri väärin ja kone yrittää laskeutua about parinkymmenen metrin korkeudessa olevalle kiitoradalle. Ei anna autopilotti vetää manuaalisesti ylös ja metsään menee kun kiitorata loppuu. Ei sekään siis ihan ongelmitta ole aina sujunut.

Lieneekö tämä?

http://www.youtube.com/watch?v=_EM0hDchVlY
 

SamSpade

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ikurin Vire
Kaiser Soze kirjoitti:
Vaasassa ei turhista ressata: http://tinyurl.com/2xbvhf
Näin on :) Vaasan veri ei vapise ja täällä puhutaan asioista niiden oikeilla nimillä.. Tosin nykyään sitä haluttaisiin Aaltopuistoksi kutsuttavan (talojen suunnittelijan Alvar Aallon mukaan).
Entinen Strömbergin (nyk ABB) työläisten asuttama taajama. Nimi tuli kuulemma kun työmiehet olivat aina naamat mustina tulossa kotiin hitsurin ym hommista.
 

Rod Weary

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Stars, Panthers
En olekaan sekoamassa. Nine Inch Nailsin uuden levyn etikettipuoli vaihtaa väriä koneen CD-asemassa. Tumma levy sisään, vaalea ulos, tummenee taas itsekseen.
 

sampio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Menestyvin, sympatiat muille hyville.
Minulle avautui tänään, että haen huvikseni oman alani maisteriohjelmaan. Olen tuosta tiennyt jo aikaisemminkin, mutta nyt yht'äkkia tuli mieleen, notta joo. Enpä tiedä, kuinka kovilla papereilla noihin haetaan ja kuinka paljon jengiä yrittää, mutta eipä tuo maksa kuin postimerkin verran. Ohjelma kuitenkin löytyy tasan tarkkaan samalta alalta kuin amk-suuntautumiseni, joten periaatteessa ehto perusopintojen täyttymisestä pitäisi olla selvä. Kaikkea sitä avautuukin.
 

Anders

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Leon kirjoitti:
En olekaan sekoamassa. Nine Inch Nailsin uuden levyn etikettipuoli vaihtaa väriä koneen CD-asemassa. Tumma levy sisään, vaalea ulos, tummenee taas itsekseen.
Sopisi myös Michael Jacksonin greatest hits 1965-95 -levylle tuo ominaisuus.
 

FreezingHell

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
zelios kirjoitti:
Kaikki ei poista hakusanojaan googlesta, tai eivät sitten tiedä, että kun alkaa hakea jotain googlesta, tulee näkyviin samalla kirjaimella aikaisempia hakuja, tuplaklikkaamalla jopa kaikki.

Tätä lukiessa minulle avautui, että joku poistaa hakusanansa googlesta ja jopa ihmettelee, että jostain löytyy ihminen, joka ei niitä poista.
 

palle fontän

Jäsen
Suosikkijoukkue
RDS
FreezingHell kirjoitti:
Tätä lukiessa minulle avautui, että joku poistaa hakusanansa googlesta ja jopa ihmettelee, että jostain löytyy ihminen, joka ei niitä poista.

No minä vaan ihmettelen, että miksi tässä ihmetellään googlea, kun selain kuitenkin on se, joka hakusanat muistaa.
 

Koala

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, ManU, TPS - HIFK 16.03.1999
Olen aina miettinyt, että mistä Ruotsin vallan aikaiset "Eerikinpojat" sun muut hanttapullit ovat saaneet nimensä. Eriksson on tosiaan Eerikinpoika suomeksi.
 

Mr.Fox

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS respektit: HIFK ja Ässät
Kävin saunan jälkeen parvekkeella haukkaamassa happea ja samalla olen seurannut kaapelikanavilta (Eurosport) snookeria. Asia, joka tässä minulle avautui, on se, että viikon päästä (01.05.-) en voi tehdä mitään näistä "perusasioista".

Muutin kolmisen vuotta sitten tähän asuntoon käytännössä ennalta näkemättä. Ms.Foxielle annoin vain kolme toivetta, jotta olen tyytyväinen: asunnossa pitää olla sauna, parveke ja kaapelikanavat. Tulevassa asunnossani sitten ei olekaan mitään noista "ylellisyyksistä".
 

Black Adder

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, The Original Six
Mr.Fox kirjoitti:
...asunnossa pitää olla sauna, parveke ja kaapelikanavat. Tulevassa asunnossani sitten ei olekaan mitään noista "ylellisyyksistä".
Mr.Fox joutuu siis vankilaan <- asia joka avautui minulle
 

scholl

Jäsen
Itselleni avautui lauantaina se, että Varafabriikkiin pääsee uudella henkilökortilla. Oli pasaportekin turhaan ylimääräisenä varusteena mukana.

Itsellänikin on ollut aina muuttoa harkitessa tentata kiinteistövälittäjää, että onko eurosport ja että muutenkin HTV-asiat on kondiksessa. Ilman niitä asuminen olisi sellaista itsensäruoskimista, jonka amnesty käsittääkseni kieltää aika nopeasti. Nimimerkillä lapsuus kahden kanavan varassa ja niistäkin ohjelmaa vain muutaman tunnin illassa.
 

stiflat

Jäsen
Suosikkijoukkue
New York Rangers, HIFK
scholl kirjoitti:
Itsellänikin on ollut aina muuttoa harkitessa tentata kiinteistövälittäjää, että onko eurosport ja että muutenkin HTV-asiat on kondiksessa.
Itsekin kysyin esittelytilaisuudessa, välittäjällä ei ollut hajuakaan joten ei muutakun silloisen asukkaan töllö päälle ja räpeltämään, jonkun verran se kesti että mies sai varmistettua itselleen että kanavat on. Vähän hirvitti ajatella että omia tavaroita täällä alkaisi joku ukko ropeltaa kiireellä.
Nythän tuokin sitten digiboksilla korvautuisi aika helposti.
 

scholl

Jäsen
stiflat kirjoitti:
välittäjällä ei ollut hajuakaan

Omalle kohdalle on usein osunut naisvälittäjä ja he keskittyvät puheissaan ihan vääriin asioihin. Eivät ota selvää olennaisista. Tärkeintähän on kaapelikanavat ja autotalli. Viimeksi jouduin kyllä ns. tinkimään autotalliasiasta, kun kokonaisuus oli hyväksyttävä, mutta joka tapauksessa välittäjä ei tiennyt mistään mitään.
 
Viimeksi muokattu:

Hemingway

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sapko
Katsoin Osmo Soininvaaran haastattelun (sen voi katsella uudestaan tuolta, arkisto jne.) ja tajusin, että yhteiskunnassamme olisi hyvä kuulua paljon enemmän vaihtoehtoisia ja perusteltuja mielipiteitä. Pelottaa jotenkin nykymenon sokeus.
 

Veijari

Jäsen
Sain tietää että sellainenkin nettipalvelu on olemassa kuin MySpace. Vittu on kätevää.
 

JuVii

Jäsen
Suosikkijoukkue
Espoo Blues
Vuokravälittäjän palkkio on yleensä kuukauden vuokra. Huh huh.

Tietty palkkio joudutaan aina maksamaan uuden vuokralaisen vaihtuessa.

EDIT: Ja nyt avautui se, että tuo palkkio on suoraan veroituksesta vähennettävä.
 

Viljuri

Jäsen
Hemingway kirjoitti:
Katsoin Osmo Soininvaaran haastattelun (sen voi katsella uudestaan tuolta, arkisto jne.) ja tajusin, että yhteiskunnassamme olisi hyvä kuulua paljon enemmän vaihtoehtoisia ja perusteltuja mielipiteitä. Pelottaa jotenkin nykymenon sokeus.

Tokkopa koskaan yhteiskunnassa on kuulunut niin paljon erilaisia mielipiteitä kuin nyt, mm. doktrinaalisen vasemmistohegemonian pääosin kaaduttua (siis tällä tarkoitetaan ordotoksista marxismia).

Perustelujen kanssa on sitten vähän niin näin. Ja toisekseen, "kaikki minulle heti ja nyt" ei toimi myöskään ajatusten kanssa.
 

Habs16

Jäsen
Suosikkijoukkue
Saipa
Pepsi Max Chill ei olekkaan chilin makuinen vaan omenan makuinen.

Ihan ok juotava kuitenkin. Maistuu kuin olisi puolet omenaporetta, puolet pepsi maxia.
 

TM

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Bolo=Zenden, sama mies.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös