Mun mielestäni on vaan ihmisiä joille sopii silmälasit paremmin ja sitten on sellaisia joille ne eivät sovi. Joistakin lasit tekevät paremman näköisen kuin ilman niitä oleminen. Ja koskee mielestäni ihan molempia sukupuolia.
Miehillä tilanne on usein toinen, tai itse kyllä näytän ilman silmälaseja astetta paria paremmalta, joten olisi lienee syytä säästää rahaa näönkorjausleikkaukseen.
Minusta ainakin (tyylikkäät) silmälasit naisella on erittäin viehättävä yksityiskohta. Korostaa kauneutta tietyllä tapaa. Tiedä sitten onko tuossa joku nörttilisä (vaikka silmälasit itsessään nyt ei kenestäkään nörttiä tee) tai vastaava tekijä mukana, en osaa suoraan sanoa. Tietty itse satun myös olemaan rillipää, joten ehkä se on jotain yhteenkuuluvaisuuttakin.
Tässähän tämä pähkinänkuoressa. Exä oli todella kaunis jo luonnostaan, mutta silmälasit päässä vastustamaton. Toisaalta kaveri ei saisi sokeaakaan naista iskettyä, ellei hänellä olisi piilolaseja.Mun mielestäni on vaan ihmisiä joille sopii silmälasit paremmin ja sitten on sellaisia joille ne eivät sovi. Joistakin lasit tekevät paremman näköisen kuin ilman niitä oleminen. Ja koskee mielestäni ihan molempia sukupuolia.
Näönkorjausleikkauksista on eri ketjuissa ollutkin viime päivinä asiaa, mutta tuossa on myös riskinsä (jotka voivat toteutua, kuten veljeni leikkauksen kohdalla), joten kannattaa harkita tarkkaan.
Eikö maaliero olekaan enää mitään? Merkillistä.Tappara ei voi olla liigan viimeisellä sijalla, vaikka hävisi liigan avausottelun, TPS ja Ässät ovat aakkosissa sen jälkeen.
Eikö maaliero olekaan enää mitään? Merkillistä.
Aivan samaa tuli ällisteltyä. Olin varma että max kolme vuotta kiekkoili ankoissa...SKoivu pelasi Anaheimissa 5 kautta. Jotenkin ajattelin, että Saku pelasi siellä vain "muutaman" kauden, mutta niin se aika lentää.
Aivan samaa tuli ällisteltyä. Olin varma että max kolme vuotta kiekkoili ankoissa...
Ottaaksesi yliannostuksen d-vitamiinia niin määrien pitää olla aika saamarillisia. Tosin siis jos aina päivittäin otat, tosin määräähän et kertonut niin pitkässä juoksussa sitten veressä oleva d-vitamiini taso voi nousta ns. liiankin korkeaksi ja tästä alkaa sitten tulla ongelmia. Lähinnä sen takia että kasaa kalsiumia, voi johtaa ruokahalun menetykseen, oksenteluun, luun puutokseen ja munuaisten vahingoittumiseen. On ihan hyvä ajatus käydä verikokeissa jos kuukausia ottaa ns. suuria määriä d-vitamiinia, mutta karmeata stressiä ei asiasta kannata ottaa, koska niiden määrien pitää siis oikeasti olla isoja ja vaatii siis kuukausien trooppikuuria.Avautui että näin aamu ihmisellä d-viittamiini on lähes välttämätön. Viittamiini suositellaan nauttimaan kerran päivässä ja aamulla viittamiinin nauttiminen jo houkutteleekin. Pari päivää sitten jätin viittamiinin ottamatta eikä ratkaisu ollu Hall of fame.Mutta mitkäs tämän haittavaikutuksia, sitten ovat? Joskus kysyin lääkäriltä, mihin viittamiinin yliannostus voi vaikuttaa, mutta tästä on jo niin kauan aikaa, että en enää muista.
Abe Vigoda on vieläkin hengissä. Ikää veteraanilla on 93 vuotta. Hän näytteli erittäin vakuuttavasti vanhaa dementoitunutta papparaista Hei, kuka puhuu? elokuvassa joka, jumalauta, on valmistunut vuonna 1989 eli 25 vuotta sitten!
Avautui, että äskeinen Eurojackpot-voittaja voisi käyttää yli kaksi tonnia/päivä 80 vuoden ajan. Makeaa elämää luvassa.