Nyt ei kai puhuta niistä animaatioroboteista. Kun en minä missään ole käynyt, koulussa toki tyhjentämässä mieleni konseptipaperille. Tässä tapauksessa olin itse transformatiivinen valmentajani ja opiskeluvälineenä toimi ylioppilastutkintolautakunnan tehtävänanto. Valmennuksellisia transformoitumistapoja on siis monenlaisia ja itseäänkin voi valmentaa transformatiivisesti jopa tietämättään.
Miksi kielessämme on noin pitkiä sanoja? Kiva juttu sinänsä, mutta avautuipa tämä juuri.
Ja lopuissa palstamarsalkat vetelevät rintamalinjoja Laatokalle. Saattaa olla pikapuoliin tauon paikka.Kaiketi kolmessa ketjussa jauhetaan yhden palstalaisen kirjoitusten päätymistä katastrofiin - Svetlá na!
Kaiketi kolmessa ketjussa jauhetaan yhden palstalaisen kirjoitusten päätymistä katastrofiin - Svetlá na!
Aina näihin aikoihin keväisin nimimerkit, joista ei ole koskaan kuullutkaan, tekevät nousunsa parrasvaloihin eli toisin sanoen Moderaattoreiden pelikieltolistalle. Kyseessä tuntuu olevan enemmän sääntö kuin poikkeus.
Kärpillä olisi itse asiassa reservissä yksi ihan kova kentällinen kokonaisuutena:
Komulainen-Viuhkola-Mäenalanen
Lehtonen-Eminger...
Tuohan on vielä melko konservatiivinen versio. Juurikin sporalla matkatessa tulee aika ajoin törmättyä noin nelikymppiseen, isokokoiseen ukkeliin, jonka fledatyyli on melko lailla tämän näköinen, mutta blondina versiona. Uskomatonta muotia kyllä.Raitiovaunumatkalla Ruoholahdessa avautui, että Sir Pentillä on edelleen [liite]aika kovankin tason haastajia[/liite] tässä maassa.
Onhan nuo isot, mutta taitaa olla hyvin täytettäkin siitä päätellen että rintavarustus on ollut ihan mallillaan vähän pienemmälläkin rasvaprosenteilla, kuten tämä liittämäni kuva muutaman vuoden takaa osoittaa.Saatan pitkästä aikaa katsoa jotain muuta kuin urheilua tv:stä kun Suomen suurin pudottaja alkaa. Syy siihen löytyy tämän linkin takaa. Naisella on jopa kammottava ilme tuossa päällä, mutta kun katse kääntyy alaspäin niin... ne näyttävät valtavilta, tai ainakin toinen niistä. Vähän ollaan nyt kahden vaiheilla, sen ohjelman katsomisen suhteen.