Jack Daniel's
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Uudesti syntynyt Jokerit, NY Islanders
Brett Hull on ihan jäätävä läski nykyisin. Ihan järkyttävä jutiloituminen... Brenkku maistunut uran jälkeen?
Jatkoajasta on muodostunut iso selkääntaputtelijoiden rinki, jossa ei enää liiemmin verta ja suolenpätkiä lentele. Eihän tässä uskalla enää kellekään vittuilla, kun aina on joku saunakaveri, selänpesijä tai vastaava pelikaveri loukkaantumassa, ellei kohde itse satu loukkaantumaan.
Minulle on avautunut, että sampiolla taitaa olla meneillään Muutoksen Aika. Tai jotain sensuuntaista, siinä määrin on pippurisumute roiskunut ympäriinsä viime viesteissä.
No ei nyt varsin, onhan noita tuollaisia viestejä tullut kylvettyä läpi palstavuosien.
Kieltämäti näinkin, ehkäpä se oli ns. "camera obscura" -tyyppinen havainto taholtani.
Ketjun aiheeseen liittyen Schrödingerin kissa meni baariin ja ei mennyt.
Nythän tässä mielenkiinto kohdistuukin siihen alkuperäisen dilemman osaan, että jos avaan baarin oven, niin onko kissa vielä hengissä avattuani oven...
Kissalle aivan sama, mutta huolestuin sinun kunnostasi. Oletko sinä hengissä vai et? Sillä oven takana joko on radioaktiivista myrkkyä tai ei ole. Jos kissa elää niin elät sinäkin. Koska kirjoitat niin oletan että elit ainakin äsken. Onko tämä virheellistä induktiota? Avaos tämä minulle. Avaos on muuten optatiivimuoto sanasta avaa.
Toi on kyllä jännä, miten jotkut asiat vaikuttaa ihmiseen. Jopa koko elämä voi uuden suunnan saada ihan pikkujutusta.Olin kirjoittamati, koska katsoin lapseni kanssa Sel8nne-nimistä elokuvaa, noin kuudetta kertaa. Hän haluaa katsoa sitä uudestaan ja uudestaan suorastaan hypnoottisessa mielentilassa. Hyvin kiintoisaa on nähdä, mihin tämä johtaa, koska hän selkeästi näkee siinä jotain, joka tulee vaikuttamaan hänen tulevan elämänsä kulkuun.
Jatkoajasta on muodostunut iso selkääntaputtelijoiden rinki, jossa ei enää liiemmin verta ja suolenpätkiä lentele.
...
Penskana asuttiin Pukinmäessä, teini-iässä Pukkilassa... Nimi on enne.
Vuonna -81 synnyin, mutta silloin vielä asuttiin muualla Helsingissä. Seuraavana vuonna varmaankin muutettiin Pukinmäkeen. Kesällä -86 sitten taas muutto muualle.Pukkilassa en muista koskaan käyneeni mutta Pukinmäessä tuli asuttua elämäni ensimmäiset 9 vuotta välillä 1981-90.
Avautui siis, että ollaan pyöritty samoilla nurkilla, mutta osuvatko sitten vuodet päällekkäin onkin asia erikseen.
Olen asunut seuraavissa Oulun kaupunginosissa: Välkkylä, Kuivasjärvi, Isko, Puolivälinkangas, Kontinkangas, Välivainio.
Puolivälinkangashan mainittiin Ööpisessä sellaiseksi lakanaksi, johon on laskettu lapsensiemenet, eli käytetty konstia. Välivainota en muista, että olisi mainittu, mutta melko härski nimi sekin.
Olen asunut seuraavissa Turun kaupunginosissa: Varissuo
Turussa on tämän vastapainoksi Pallivahan asuma-alue.
Turussa on tämän vastapainoksi Pallivahan asuma-alue.
Penskana asuttiin Pukinmäessä, teini-iässä Pukkilassa... Nimi on enne.
Jos se siitä on kiinni, niin mun elämän raflaavin kokemus oli se, kun asuin Niittaajankadulla. Muuten olen viettänyt suht tylsää elämää.Mä asuin penskana Puutteenpolulla ja nykyään asun Saajantiellä.
Kaivo kuvio informaatioteknologia ulkona.well figure it out.
Meidän pesukoneessa on valo, siis sellainen joka valaisee sitä rumpua.
Aikamoista.