Asia, joka ”avautui” minulle

  • 6 771 369
  • 34 077

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
Miten kehtaat heittää tuollaista läppää 14-vuotiaalle pojalle?
Koska pidän häntä kirjoitustensa perusteella kypsempänä ja fiksumpana olentona kuin esimerkiksi sinua. En minä ainakaan tuossa iässä enää elänyt pumpulissa ja kuulin paljon rajumpiakin juttuja. Sitä paitsi siinä viestissäni oli lopussa loivennus ja pehmennys. Tietääkseni hän on tänä vuonna 15-vuotias. Siinä iässä minä olin jo tehnyt monenlaista. Niin oli moni muukin. Tyttöjen perässä kun juoksee, niin täytyy olla kova kunto.

Muista sitten myös siellä kaupan kassalla vittuilla kaikille, kuten sinulla on tapana. Jos vaikka kysytään paperit tai jotakin muuta aivan kauheaa tapahtuu. Sinulla on näitä vaikeita tilanteita näemmä ihan kaikkialla.

Minä en tästä ala vääntää yhtään tämän pitempään.
 
Viimeksi muokattu:

lapa78

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lexaa
Koska pidän häntä kirjoitustensa perusteella kypsempänä ja fiksumpana olentona kuin esimerkiksi sinua.
Niin, tunne on molemminpuolinen. Tämän lisäksi pidän narsisteja kuvottavina ihmisinä.

En minä ainakaan tuossa iässä enää elänyt pumpulissa ja kuulin paljon rajumpiakin juttuja. Sitä paitsi siinä viestissäni oli lopussa loivennus ja pehmennys. Tietääkseni hän on tänä vuonna 15-vuotias. Siinä iässä minä olin jo tehnyt monenlaista. Niin oli moni muukin. Tyttöjen perässä kun juoksee, niin täytyy olla kova kunto.

No tämä nyt ei yllättänyt edes mietaata, panomies on panomies. Joo, se onkin ihan eri asia, jos täyttää 15. Kyllähän nyt tuntematon SetäMies lapsille voi panojuttuja heittellä, koska on itse nussinut jo 12-vuotiaana kaikki kylän naiset läpi, niin silloin on kaikki muutkin ovat tehneet niin.
Onko sulla jotain muutakin mitä olet kokenut liian nuorena, kun näyttää nuo nussimiset vieläkin olevan aika kovaa valuuttaa teikäläisen jutuissa?

Muista sitten myös siellä kaupan kassalla vittuilla kaikille, kuten sinulla on tapana. Jos vaikka kysytään paperit tai jotakin muuta aivan kauheaa tapahtuu. Sinulla on näitä vaikeita tilanteita näemmä ihan kaikkialla.

En nyt ymmärrä miten tämä liittyy tähän, mutta kaippa sinulla siihen joku idea oli?

Osaatko kertoa lisää vaikeuksistani, jos vaikka yhdessä löydettäisiin niihin ratkaisuja, kun noin tarkalla silmällä niitä löydät.
 

Kaiuni Alen

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, kaikki menestyksekkäät jalkapallojoukkueet

lapa78

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lexaa
Nyt mä sain traumat. Ettäs kehtaat! Kaiken maailman hurskastelijoita täälläkin pyörii.

Ikävä tuottaa sinulle pettymys, mutta en ollut huolissani sinun mahdollisista traumoista tai muista mahdollisista ongelmista.

Mielestäni on vain vähintäänkin outoa, että (käsittääkseni) yli 30v ukko rupeaa heittämään "panoläppää" tietoisesti 14-vuotiaalle lapselle, jota ei tunne ja ilman minkäänlaista asiayhteyttä.

Uskon, että sinunkin mielipiteesi asiaan muuttuu vuosien saatossa.
 
Suosikkijoukkue
Mestaruuden jälkeinen krapula 2022-
Kai Nu Laine on 14-vuotias.

Mielestäni on vain vähintäänkin outoa, että (käsittääkseni) yli 30v ukko rupeaa heittämään "panoläppää" tietoisesti 14-vuotiaalle lapselle, jota ei tunne ja ilman minkäänlaista asiayhteyttä.

No koska hän ei kyseistä henkilöä tunne, niin mistä voisi tietää ikänsä?

Onkohan täällä muita 14-vuotiaita, joille ei saa pillujuttuja heittää? Mistä erotan heidät?
 

Aunt Wang

Jäsen
Suosikkijoukkue
Brommapojkarna, John Eichel
Suomem isäm maampuollustajien muijjat eivät sitten osaa puolustaa yhtään. Jääkiekossa ainakaan. Kukaan ei mene päälle ja ruottalaiset pääsee ihan vapaasti vetämään. Rädylle kunnioitusta siitä, että Ruotsi johtaa vain 2-1.
 
Suosikkijoukkue
Ikuiset sydämen jääriitteet. Elementti: Pimeä aine
Suomem isäm maampuollustajien muijjat eivät sitten osaa puolustaa yhtään. Jääkiekossa ainakaan. Kukaan ei mene päälle ja ruottalaiset pääsee ihan vapaasti vetämään. Rädylle kunnioitusta siitä, että Ruotsi johtaa vain 2-1.
Täh? Matsihan on ollut 2-2 jo pidemmän aikaa.
 

Aunt Wang

Jäsen
Suosikkijoukkue
Brommapojkarna, John Eichel
Täh? Matsihan on ollut 2-2 jo pidemmän aikaa.

Näinkö on? Loistavaa! Lopetin katsomisen 2-1 maalin jälkeen kun tuli muuta menoa. Eipä tuo siltikään muuta viimeisintä viestiäni suuntaan tai toiseen. Suomalaiset ovat hukassa puolustuspäässä ja on Noora Rädyn ansiota että peli ei ole 3-2 ruotsille.
 
Suosikkijoukkue
Ikuiset sydämen jääriitteet. Elementti: Pimeä aine
Näinkö on? Loistavaa! Lopetin katsomisen 2-1 maalin jälkeen kun tuli muuta menoa. Eipä tuo siltikään muuta viimeisintä viestiäni suuntaan tai toiseen. Suomalaiset ovat hukassa puolustuspäässä ja on Noora Rädyn ansiota että peli ei ole 3-2 ruotsille.
Totta tuokin. Älä silti heitä pyyhettä vielä kehään; Suomella on ollut tasoitusmaalinsa jälkeen parikin "tuhannen taalan paikkaa" - Ruotsilla ei yhtään. Sveamamma sai tosin "yllättäen" ylivoiman neljä minuuttia ennen varsinaisen peliajan loppua, mutta ei silti manata, vaan jännitetään.

E: Uskotteko kotona. Aina sama laulu. Ruotsi 3-2-johtoon viiden sekunnin yv-pyörityksen jälkeen.
 

lapa78

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lexaa
No koska hän ei kyseistä henkilöä tunne, niin mistä voisi tietää ikänsä?

Voisin kuvitella, että tämä viittaisi siihen, että on noteerannut Kai Nu Laisen iän.
Tietääkseni hän on tänä vuonna 15-vuotias.


Onkohan täällä muita 14-vuotiaita, joille ei saa pillujuttuja heittää? Mistä erotan heidät?

Ei tarvitsekaan tietää, mutta jos tietää, niin kyseinen läppä ei oikein aukea.
 

Sabaton

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Stars, Spurs, Werder Bremen, Real Madrid
Tiesin kyllä, että loukkaantumisista kärsivä KalPa on pelannut koko kauden päin persettä. Mutta se tuli yllätyksenä, että loukkaantumisista ja pelaajien myynneistä/vuokrauksista huolimatta joukkueen kultakypärää kantaa tänään Kerman 13 pisteellä. Siis joukkue on pelannut 51 ottelua ja illan paras pistemies on tehnyt 13 pojoa. Tällainen surullinen asia avautui.
 
Suosikkijoukkue
Ikuiset sydämen jääriitteet. Elementti: Pimeä aine
Tiesin kyllä, että loukkaantumisista kärsivä KalPa on pelannut koko kauden päin persettä. Mutta se tuli yllätyksenä, että loukkaantumisista ja pelaajien myynneistä/vuokrauksista huolimatta joukkueen kultakypärää kantaa tänään Kerman 13 pisteellä. Siis joukkue on pelannut 51 ottelua ja illan paras pistemies on tehnyt 13 pojoa. Tällainen surullinen asia avautui.
Surullista, käsittämätöntä - ja ennen kaikkea äärimmäisen absurdia.

Koskakohan Veikkaus ymmärtää toimia samoin kuin 15 vuotta sitten viimeksi, eli poistaa KalPan pelilistoiltaan?
 

Radiopää

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Greta Thunberg
Nyt tajuan, miksi Putous on niin suosittu jopa tällä palstalla. Se on hyvä syy juoda itsensä humalaan, sillä selvinpäin nämä jutut ei voi naurattaa.

Kummeli ja Pulttibois olivat aikanaan hyviä ja toimivat edelleen nostalgisista syistä, mutta luulisi viimeistään tällä vuosituhannella imitaatiot, pukuhassutukset ja hokemat olevan historiaa.
 

Footless

Jäsen
Suosikkijoukkue
Toronto Maple Leafs
Avautui että tämä palsta on äärimmäisen raskasta luettavaa talviolympialaisten aikaan. Lätkäpuolella lajista mitään ymmärtämättömät karjalalippikset vielä kestää, mutta kun sen lisäksi koko palsta täyttyy suomalaisten urheilijoiden haukkumisesta, ryssävihasta, tuomareiden haukkumisesta, selostajien haukkumisesta ja ihan käsittämättömästä raivosta näihin kaikkiin liittyen, niin ei vaan pysty ymmärtämään. Pahimmillaan touhu on todella oksettavaa, kun suomalaisia urheilijoita haukutaan alatyylisesti tai selostajia kohtaan ehdotellaan/toivotaan väkivaltaa.
 

alwahla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flames, Canadiens, Kraken, HIFK
Olin jo vuosien ajan osannut tavallaan mieltää Ellen Pagen vähintäänkin biseksuaaliksi, joten hänen paljastuminen lesboksi ei yllättänyt yhtään. Mutta jälleen kerran minulle avautui, miten takapajuinen maa Jenkkilä pahimmillaan voi olla.
 

Tinke-80

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Haukat
Olin jo vuosien ajan osannut tavallaan mieltää Ellen Pagen vähintäänkin biseksuaaliksi, joten hänen paljastuminen lesboksi ei yllättänyt yhtään. Mutta jälleen kerran minulle avautui, miten takapajuinen maa Jenkkilä pahimmillaan voi olla.

Mites Jenkkilä on ottanut asian vastaan? Twitteristä ei nopealla silmäyksellä löytänyt mitään negatiivista?

-Tinke
 

ZayWest

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Käännettävät rotsit, Ensisijainen kontakti
Nyt tajuan, miksi Putous on niin suosittu jopa tällä palstalla. Se on hyvä syy juoda itsensä humalaan, sillä selvinpäin nämä jutut ei voi naurattaa.

Lauantai-iltana primetimen aikaan tuleva huumorohjelma luultavasti toimii joillakin etkoilla varsin mainiosti. Muutaman vuoden ajan itsekin toisinaan tähän törmänneenä väitän tämän tuovan ohjelmalle myös osaltaan jäätävät katsojaluvut.
 

Rattlehead

Jäsen
Suosikkijoukkue
Gundit
Maailmassa on vain kuusi lentomäkeä, joista viisi käytössä. Olin kyllä tietoinen, että niitä ei ihan hirveästi ole, mutta noin vähäinen määrä vähän yllätti. Suomeenkin on useampaan paikkaan suunnitteilla, mutta saa nähdä tuleeko niistä mitään.
 
Suosikkijoukkue
Ikuiset sydämen jääriitteet. Elementti: Pimeä aine
Avautui, että Kanadalla on olympialaisissa MELKO kevyt valmennusosasto: Mike Babcock, Claude Julien, Lindy Ruff & Ken Hitchcock.

Suomi nokittaa Hannu Virralla.

Irvistän.
 
Suosikkijoukkue
Ikuiset sydämen jääriitteet. Elementti: Pimeä aine
Tuomo Ruudulla on tänään synttärit hei!
Ja Suomi olisi kohdannut puolivälierissä Slovenian tai Itävallan, jos olisi voittanut Kanadan varsinaisella peliajalla!
 

Pulustaja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lestaporot, Jussin tussit
Niki Juusela on ollut kolme vuotta sitten 32-vuotias, eli hän on syntynyt vuonna 1978 tai 1979. Juusela on siis noin 35-vuotias. Ei, ei voi olla. Luulin häntä alle kolmekymppiseksi, mutta mitä vielä...
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös