Rolling Stones on soittanut jotain 50 vuotta. Saamarin vanhoja siis ovat, ja vielä kun miettii miten nekin jätkät ovat eläneet. Pitäiskö se perkele lentää jonnekin päin maailmaa, jotta näkisi vielä yhden keikan.
No että milloin tahansa voi tulla ikäviä uutisia. Bändi tuskin jatkaa jos yksikin neljästä hyytyy. Jännä vaan huomata että jaksavat vieläkin ja että niinkin kovassa kunnossa ovat. Tietenkin kaikki kiertueet ovat olleet "viimeisiä" jo pitkään...Mikä sulle tässä avautui? Ihan vaan mielenkiinnosta kyselen, olet kuitenkin palstan tunnetuin Rollari.
Jussi Saarinen puhuu ihan hyvää englantia. Nyt ei avaudu, miksi siitä breaking pointista jaksetaan aina vääntää vitsiä.
Mikke Granlund on näköjään treenannut NHL:ssä T. Selänteen metodeilla leukaperälihaksiaan ja saanut kärkiväliin parissa kaudessa jo n. viisi senttimetriä lisää. Teukan +20 cm on kuitenkin pojalla vasta utuisena haavekuvana horisontissa.
Eikä se breaking pointkaan ihan oikea termi ollut siihen kohtaan.
Heh, harmi että ei nyt suoraan tule mieleen ko. haastattelua, mutta taisi joku ihan pohjoisamerikkalainen eneihtsel-toimittaja ko. termiä käyttää vastaavassa yhteydessä vähän aikaa sitten.
Hyvin harvoin iskee man crush, mut tänään tuli kun tsiikas ruotsin Erik Karlssonia. En menis samaan baariin, samoille apajille sen kanssa.
Avautu oikeastaan, jo viime vuoden puolella, mutta laitetaan kuitenkin tänne.
Eli OK tulee sanoista "zero killed" eli armeija sanastoa tämä. O killed = O K
Käypä joskus sanomassa tuo sama virke Naisasia-ketjussa...Mulla on kova kunto.
Käypä joskus sanomassa tuo sama virke Naisasia-ketjussa...
Eiku! Ajan kanssa.
Koska pidän häntä kirjoitustensa perusteella kypsempänä ja fiksumpana olentona kuin esimerkiksi sinua. En minä ainakaan tuossa iässä enää elänyt pumpulissa ja kuulin paljon rajumpiakin juttuja. Sitä paitsi siinä viestissäni oli lopussa loivennus ja pehmennys. Tietääkseni hän on tänä vuonna 15-vuotias. Siinä iässä minä olin jo tehnyt monenlaista. Niin oli moni muukin. Tyttöjen perässä kun juoksee, niin täytyy olla kova kunto.Miten kehtaat heittää tuollaista läppää 14-vuotiaalle pojalle?
Niin, tunne on molemminpuolinen. Tämän lisäksi pidän narsisteja kuvottavina ihmisinä.Koska pidän häntä kirjoitustensa perusteella kypsempänä ja fiksumpana olentona kuin esimerkiksi sinua.
En minä ainakaan tuossa iässä enää elänyt pumpulissa ja kuulin paljon rajumpiakin juttuja. Sitä paitsi siinä viestissäni oli lopussa loivennus ja pehmennys. Tietääkseni hän on tänä vuonna 15-vuotias. Siinä iässä minä olin jo tehnyt monenlaista. Niin oli moni muukin. Tyttöjen perässä kun juoksee, niin täytyy olla kova kunto.
Muista sitten myös siellä kaupan kassalla vittuilla kaikille, kuten sinulla on tapana. Jos vaikka kysytään paperit tai jotakin muuta aivan kauheaa tapahtuu. Sinulla on näitä vaikeita tilanteita näemmä ihan kaikkialla.
Käypä joskus sanomassa tuo sama virke Naisasia-ketjussa...
Eiku! Ajan kanssa.
Miten kehtaat heittää tuollaista läppää 14-vuotiaalle pojalle?
Nyt mä sain traumat. Ettäs kehtaat! Kaiken maailman hurskastelijoita täälläkin pyörii.
Mielestäni on vain vähintäänkin outoa, että (käsittääkseni) yli 30v ukko rupeaa heittämään "panoläppää" tietoisesti 14-vuotiaalle lapselle, jota ei tunne ja ilman minkäänlaista asiayhteyttä.