23.7.2013 Ilta-Sanomat uutisoi: Mikko Koivu kihlautui - Viihde - Viihdeuutiset - Ilta-SanomatSellanen asiantynkä tuli mieleen Jatkoajan homo- ja hinttiketjuista, jotta olisiko Mikko Koivusta homoikoniksi? Jotenkin tuntunee, että olisi.
Mikko Koivu ihan selvästi lukee Jatkoaikaa. Jatkoajan keskustelupalstalla 20.7.2013 sanottua:
23.7.2013 Ilta-Sanomat uutisoi: Mikko Koivu kihlautui - Viihde - Viihdeuutiset - Ilta-Sanomat
Joo, et ole Mikko homoikoni. Leijonaikoni olet. Lepo.
Kihlatun nimi on Helena Kipper. Liekö sukua Kiprusoffin veljeksille?
Oletan tuon Kipperin olevan se Miikka Kiprusoffin mukaan nimetty calgarylainen pässi vai mikä olikaan.
En ole aikaisemminkaan pitänyt Suomen iltapäivälehdistöä niinkään laatujulkaisuina, mutta tästäkin huolimatta minulle avautui Ilta-Sanomien todellinen taso tässä viime päivinä. Puhun tietysti koko maailmaa (ja erityisesti) Suomea "kiinnostavasta" Englannin uuden kuninkaallisen syntymästä.
Mites sitten tällainen otsikko?
Britannian prinssi on horoskoopiltaan rapu - näin astrologi arvioi kruununperillistä
Nyt pohdiskelet siellä kumman IP-paskan otsikko on kyseessä. Oikea vastaus löytyy alla olevan spoilerin takaa:
Ei kummankaan. Padamts! Oikea vastaus on YLE!
Britannian prinssi on horoskoopiltaan rapu - näin astrologi arvioi kruununperillistä | Yle Uutiset | yle.fi
Suomen media on mielenkiintoisessa jamassa.
Lisäksi maksalaatikko on sellainen ruoka, että sellaisen kehtaakin ostaa eineksenä sillä itsetehtynä lienee aikamoista hakuammuntaa ajankäytön ja maun suhteen.
Avautui Saarioisten maksalaatikkopaketti, ja tästähän avautui sellainen asia, että kyseessä on varsin mainio ateriaratkaisu työpäivän ja salitreenin päälle. Vähän hilloa kyytipojaksi, niin tuolla lähtee nälkä pitkäksi aikaa. Maku on jees eikä kerta viikkoon pääse kyllästymään siinä missä muut einekset makaroonilootasta jauhelihapihveihin on kyllä kerran kuukaudessa aika maksimi. Lisäksi maksalaatikko on sellainen ruoka, että sellaisen kehtaakin ostaa eineksenä sillä itsetehtynä lienee aikamoista hakuammuntaa ajankäytön ja maun suhteen.
Mua jostain syystä hävetti eilen Alepassa, kun ostin freesiyshimoissani jonkun tositerveellisen kasvisvalmispakastehässäkkä-aterian, niin oli pakko koukata takaisin einesosastolle, ja napata sieltä Saarioisten jauhelihalötke tasapainottamaan ostoskoriani. Jokuhan ois voinu ajatella, että oon homo tai vastaavaa.
Avautui, ettei hanavirvoitusjuomien kate olekaan niin suuri kuin oletin. Eihän toi ole mitään bisnestä. Tai siis monesti kuulee sanottavan, "ettei ne limut maksa firmalle juuri mitään".
Intia on pinta-alaltaan yli puolitoista kertaa isompi kuin Grönlanti.
Aika paljon on näköjään hinnat noussut noissakin. 10 litraa pepsin postmixiä reilut 120 euroa. Tosta tulee se jotain 70 litraa limua (ulkomuistista) joten ei se litrahinta ihan älyttömän pieneksi tosiaan painu. Toki neljän desin limua vaikka neljällä eurolla myymällä vielä ihan kohtuulliselle katteelle pääsee, en jaksa nyt laskea.
Mistä se hinnannousu oikein tulee ja minne raha menee kun Suomessa lienee sivistyneen maailman kovimmat limuhinnat, mikä on sinänsä koomista kun ei paljon parjattu alkoholi nyt ole kuitenkaan _niin_ kallista suhteessa limuihin.
Jännä juttu sinänsä että ihan Virostakin irtoaa kaupasta puolen litran limupullo 72 sentillä, tuolla kaavalla siis ns. suomalainen tukkuhinta olisi n. 85c pelkälle nesteelle.
Avautui Saarioisten maksalaatikkopaketti, ja tästähän avautui sellainen asia, että kyseessä on varsin mainio ateriaratkaisu työpäivän ja salitreenin päälle. Vähän hilloa kyytipojaksi, niin tuolla lähtee nälkä pitkäksi aikaa.
No nyt tekin alatte heittämään tota samaa juttua kuin mun sukulaiset. Ei se virolainen vodka mitään myrkkyä ole eikä ne virolaiset naiset ole mun päätä sekoittaneet, tai no ehkä ihan vähän on, siis aivan minimaalisesti, kun eihän niitä nyt saa mielestä. Mä oon mies. Mitä sitten häh. Serkut istuttelee perunoita jollakin hikisellä pellolla tai siementelee jotain lehmiä jossakin paskaisessa navetassa tai mitä lie siellä jyväskylöissä yleensä puuhaillaan. Samaan aikaan meitsi sitten vetelee nuorta ja hoikkaa tytteliä tai no okei mä tunnustan, välillä jotain saamarin rumilusta, mutta mitä sitten häh. Kyllä mun jotain fiksuakin piti sanoa, mutta unohtui. Nyt tuli ihan blackout.Nimimerkki pettterin viestit ne vaan menee omituisemmaksi kokoajan. Kohta se kertoo nussineensa karhua kortsulla ja ilman.
Täällä Helsingissä on kyllä vaikeampi saada baarista naista kuin muualla. Täällä joutuu enemmän nöyrtymään siihen kaikkeen iskemiseen. Akat kulkee nokka pystyssä. Esimerkiksi jossakin Oulussa se on paljon helpompaa. Heität vaan vähän läppää että oot Stadista jne. Eikä ne naiset odota niin paljoa mieheltä sitä miellyttämistä. Siellä on jotenkin rennompaa se touhu.Mulla on mielikuva pettter että sä oot niin kova panomiäs, ettei välttämättä edes tarvitsisi käydä Tallinnassa teikäläisen. Varmasti heruisi niiltä J. Alban näköisiltä muijilta stadin yössäkin !
Mistä se hinnannousu oikein tulee ja minne raha menee kun Suomessa lienee sivistyneen maailman kovimmat limuhinnat, mikä on sinänsä koomista kun ei paljon parjattu alkoholi nyt ole kuitenkaan _niin_ kallista suhteessa limuihin.
Jännä juttu sinänsä että ihan Virostakin irtoaa kaupasta puolen litran limupullo 72 sentillä, tuolla kaavalla siis ns. suomalainen tukkuhinta olisi n. 85c pelkälle nesteelle.