Asia, joka ”avautui” minulle

  • 6 766 953
  • 34 067

Lunatico

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Nimimerkki pettterin viestit ne vaan menee omituisemmaksi kokoajan. Kohta se kertoo nussineensa karhua kortsulla ja ilman.
 

wilco

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK,LiPu
Avautui Saarioisten maksalaatikkopaketti, ja tästähän avautui sellainen asia, että kyseessä on varsin mainio ateriaratkaisu työpäivän ja salitreenin päälle. Vähän hilloa kyytipojaksi, niin tuolla lähtee nälkä pitkäksi aikaa.

Eräs vähän kovempaa reenaava kaveri sanoi tuolloin 90-luvulla, että söi maksalaatikon laittaen raa'an kananmunan siihen päälle ja mikrossa lämmittäen. Oli kuulemma sopivinta reeniin, mutta mausta en kyllä sitten tiedä.

Että silleen...
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Nimimerkki pettterin viestit ne vaan menee omituisemmaksi kokoajan. Kohta se kertoo nussineensa karhua kortsulla ja ilman.
No nyt tekin alatte heittämään tota samaa juttua kuin mun sukulaiset. Ei se virolainen vodka mitään myrkkyä ole eikä ne virolaiset naiset ole mun päätä sekoittaneet, tai no ehkä ihan vähän on, siis aivan minimaalisesti, kun eihän niitä nyt saa mielestä. Mä oon mies. Mitä sitten häh. Serkut istuttelee perunoita jollakin hikisellä pellolla tai siementelee jotain lehmiä jossakin paskaisessa navetassa tai mitä lie siellä jyväskylöissä yleensä puuhaillaan. Samaan aikaan meitsi sitten vetelee nuorta ja hoikkaa tytteliä tai no okei mä tunnustan, välillä jotain saamarin rumilusta, mutta mitä sitten häh. Kyllä mun jotain fiksuakin piti sanoa, mutta unohtui. Nyt tuli ihan blackout.
 

Stevie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Mulla on mielikuva pettter että sä oot niin kova panomiäs, ettei välttämättä edes tarvitsisi käydä Tallinnassa teikäläisen. Varmasti heruisi niiltä J. Alban näköisiltä muijilta stadin yössäkin !
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Mulla on mielikuva pettter että sä oot niin kova panomiäs, ettei välttämättä edes tarvitsisi käydä Tallinnassa teikäläisen. Varmasti heruisi niiltä J. Alban näköisiltä muijilta stadin yössäkin !
Täällä Helsingissä on kyllä vaikeampi saada baarista naista kuin muualla. Täällä joutuu enemmän nöyrtymään siihen kaikkeen iskemiseen. Akat kulkee nokka pystyssä. Esimerkiksi jossakin Oulussa se on paljon helpompaa. Heität vaan vähän läppää että oot Stadista jne. Eikä ne naiset odota niin paljoa mieheltä sitä miellyttämistä. Siellä on jotenkin rennompaa se touhu.

Totta puhuen vuosi sitten oli lähellä että olisin muuttanut Ouluun.
 

Footless

Jäsen
Suosikkijoukkue
Toronto Maple Leafs
Mistä se hinnannousu oikein tulee ja minne raha menee kun Suomessa lienee sivistyneen maailman kovimmat limuhinnat, mikä on sinänsä koomista kun ei paljon parjattu alkoholi nyt ole kuitenkaan _niin_ kallista suhteessa limuihin.
Jännä juttu sinänsä että ihan Virostakin irtoaa kaupasta puolen litran limupullo 72 sentillä, tuolla kaavalla siis ns. suomalainen tukkuhinta olisi n. 85c pelkälle nesteelle.

Valmisteveroihin? En mäkään oikein ymmärrä, tsekkasin huvikseni niin lasipullossa 35cl cokis maksaa verottomana tukusta (rahteineen) noin 75 senttiä. Aika kova litrahinta, bissen tasolla. Kai toi lasketaan jo premium-tuotteeksi ja siitä voi sitten pyytää. Tohon kun lämäsee edes kohtuullisen katteen ja alvin päälle, niin alkaahan se jo kuluttajalle olemaan aika törkeän hintainen.
 

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
Alkoi eräänä päivänä tuntua siltä, että on pakko päästä trollaamaan. Täällä en sellaista halua ikinä harrastaa, enkä ole kertaakaan moista tehnytkään. Itse asiassa, en ole trollannut missään muuallakaan koskaan ennen. Ironia ja sarkasmi eivät ole trollausta. Menin sitten Vauva-lehden palstalle ja kehitin tarinan, johon tuli kommentteja ihan homona. Lähtökohta oli sataprosenttinen trollaus mutta aika pian huomasin olevani tismalleen samaa mieltä asiasta kuin ns. trollaukseni!

Asia, joka avautui, on siis se, että en siis ainakaan vielä osaa trollata, vaikka yrittäisin. Helpottavaa on se, että toisinaan luullaan trolliksi, vaikka värittämisen sijaan voimakkaasti harmaannuttaisi sitä varsinaista omaa asiaansa.
 

Lunatico

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Avautui, että ensi kaudella HIFK:ssa pelaa nainen o.O Brenda Bitch
 

wunderveba

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Jotenkin avautui, että suomenruotsalaiset ovat nousseet Suomen yleisurheilueliittiin kovalla prosentilla. Åstrand(juoksu), Eriksson(juoksu) ja Söderberg(kiekko) nyt ainakin tuli mieleen tuoreina Suomenmestareina.
 

alwahla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flames, Canadiens, Kraken, HIFK
Avautui tämän aamuisella Naantaliin suuntautuneella reissulla pari asiaa: vuoden Unikeko kuuluu sarjaan Palkinto, jolla ei tee juuri mitään sekä se, että Naantalin Vanhakaupunki on todella kaunis paikka. Ja ennen kaikkea elävä sellainen. Voisin jopa jossain vaiheessa elämääni harkita muuttavani vaikkapa kesäasukkaaksi kyseiseen kaupunginosaan.
Kolmas asia, joka minulle avautui, oli Kultarannan kauneus. Linna oli myös varsin komea ilmestys.

Yhteenvetona voisin todeta, että viimeisen vuoden aikana minulle on avautunut, että aiemmin syvästi kokemani ennakkoluulo Varsinais-Suomea kohtaan on ollut täysin epäoikeutettua ja perustunut ihan ääliömäisiin sattumuksiin, jotka eivät todellakaan määrittele kyseistä paikkaa.
 

Ralph

Jäsen
Havaiji 5-0 on hyvä tv-sarja. En muista koska viimeksi olen odottanut jonkun sarjan seuraavia jaksoja, mutta näemmä nyt. Onneksi seuraavat jaksot tulee tunnin päästä.
 

Iker

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Avautui, että parin mökillä vietetyn kesälomaviikon aikana on paino pudonnut vajaa 4 kiloa.

Joka päivä on grillailtu helvetin hyvää safkaa ja naatiskeltu vaimon kanssa illat saunamökillä, mutta kun grilliin lyö makkaran sijasta pihviä tai lohta ja lautaselle kylkeen salaattia, ja saunan jälkeenkin pitäytyy vesilinjalla tai Pepsi Maxissa avausviikonlopun keitotuksia lukuunottamatta, niin terveellisissä merkeissä tuo menee vaikka lomasta nauttiikin.

Ja toki kahteen mökkiviikkoon tuli painettua n. 20 tuntia kunnon treeniä, eli aika paljon sitä olisi pihviä saanut suuhunsa työntääkin, että olisi kokenut monen valitteleman kohtalon ja kerännyt niitä iltapäivälehtienkin aina huutamia kesäkiloja.

Eli, ihan kuten ennenkin, lomalla se taas avautuu kuinka paljon se perkeleen työssäkäynti häiritsee tehokasta treenaamista ja muuta harrastustoimintaa. Kyllä duuninkin ohella isoja treenimääriä tulee painettua ja kondiksessa pysyttyä, mutta lomalla virtaa riittää painaa siihen malliin että tuosta vaan lähtee useampi kilo.
 
Viimeksi muokattu:

Sim_Sam

Jäsen
Suosikkijoukkue
JoKP, Punamustat pelipaidat, 60min paine ja DDR
Suomalaisten urheilullinen taso on täyttä paskaa! Nyt iski ihan kunnolla silmään. Onko Moskovan MM-kisoissa muita, kuin 3 kepin heittäjää ja pari juoksijaa? Eikö kannataisi harrastaa sitä, mitä suomalaiset parhaiten osaa, eli ryyppäämistä ja nussimista ja jättää urheilu suosiolla muille.
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Suomalaisten urheilullinen taso on täyttä paskaa! Nyt iski ihan kunnolla silmään. Onko Moskovan MM-kisoissa muita, kuin 3 kepin heittäjää ja pari juoksijaa? Eikö kannataisi harrastaa sitä, mitä suomalaiset parhaiten osaa, eli ryyppäämistä ja nussimista ja jättää urheilu suosiolla muille.

Osaako suomalaiset nussia? Ei tuloksista päätellen. Ryyppääminen kyllä taidetaan.

Avautui: olen suomalainen.
 

wunderveba

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Avautui, että Nelosen uutiset ovat täyttä paskaa. Todella tökeröä esiintymistä kahdelta uutistenlukijalta + meteorologilta. En katso toistamiseen.

Ovat yrittäneet saada noista Nelosen uutisista jotenkin ylirennon oloiset ja se ei minunkaan mielestäni sovi uutisiin. Uutiset täytyy lukea tietyllä vakavuudella.
 

Lawless

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Ovat yrittäneet saada noista Nelosen uutisista jotenkin ylirennon oloiset ja se ei minunkaan mielestäni sovi uutisiin.
Niinhän ne yrittivät rennon oloisia saada säälähetyksistäkin aikanaan. Oli kaikenlaista näyttelijää eetterissä, Kaskilahti ja kumppanit. Ei tainnut oikein olla menestysresepti.
 

fezr0

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Pittsburgh Penguins

sekolust

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна, Lostedt, Ben-Amor

Viime vuonna Daddy sai 5½ vuoden linnatuomion huumeista, joten eiköhän se nussiminen nyt vielä muutaman vuoden ajan ole sitä vähemmän geenejä levittämää mallia.

Mulle taas avautui se, että nyt muutaman vuoden ajan yleisurheilun saralla on noussut aikamoista kissaa esille. Eihän nuo tuloksilla loista, mutta itse nautin enemmän naiskauneudesta kuin jostain kuppaisesta mitalista.
 

obi-wan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hammarby IF, HC Andersen, HC Jatkoaika
Taisi juuri avautua paljon tulevasta television liigatarjonnasta, yhdestä entisestä Urheilulehden toimittajasta ja eräästä verkkomediasta.

Kuukausi niin nähdään menikö oikein
 

Balrog

Jäsen
Suosikkijoukkue
Erilliset saarekkeet
Jotenkin avautui, että suomenruotsalaiset ovat nousseet Suomen yleisurheilueliittiin kovalla prosentilla. Åstrand(juoksu), Eriksson(juoksu) ja Söderberg(kiekko) nyt ainakin tuli mieleen tuoreina Suomenmestareina.

Åstrand ja Sandells puhuvat haastatteluissa tarvittaessa suomea, toivottavasti myös Eriksson ja Söderberg osaavat jonkun verran suomea ettei tarvitsisi maajoukkueessa ottaa vastaan aapista kuten Daniel Sjölundille kävi huuhkajisssa takavuosina..

Suomalaisten urheilullinen taso on täyttä paskaa! Nyt iski ihan kunnolla silmään. Onko Moskovan MM-kisoissa muita, kuin 3 kepin heittäjää ja pari juoksijaa? Eikö kannataisi harrastaa sitä, mitä suomalaiset parhaiten osaa, eli ryyppäämistä ja nussimista ja jättää urheilu suosiolla muille.

Suomella ei taida olla edes yhtään miesjuoksijaa, Ruotsin joukkueessa on muuten 24 urheilijaa, lisäksi kisoihin valitut Isabellah Andersson ja Jessica Samuelsson kieläytyivät kisoista. Jenkeillä on puolestaan 148:n urheilijan joukkue, 76 naista ja 72 miestä, oikeastaan heillä voisi olla vielä kaksi miestä lisää jos pituushypyssä ja kolmiloikassa olisi ollut vielä yksi kisarajan ylittäjä, lisäksi miesten kiekonheitossa, moukarinheitossa, molemmilla kävelymatkoilla on vain yksi urheilija ja sekä naisten keihäänheitossa vain yksi urheilija ja kolmiloikassa ei yhtään joten ilman hallitsevia maailmanmestareitakin ja viime vuoden timanttiliigan voittajiakin noissa lajeissa olisi ollut vielä tilaa kisajoukkueeseen.

Meksikon nykyisen presidentin nimi on Pena.

Perun nykyinen presidentti on puolestaan Ollanta Humala.

Intia on pinta-alaltaan yli puolitoista kertaa isompi kuin Grönlanti.

Intiassa oli vuonna 2001 mukava 138:n miljoonan asukkaan muslimivähemmistö,eli isompi kuin Saksan, Baltian maiden ja Pohjoismaiden asukasmäärä yhteensä.
 

J.Hotti

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK Detroit Red Wings FC Barcelona
Tiesin sen, että näyttelijä Marja-Leena Kouki on Samuli Edelmannin äiti, mutta nyt avautui se, että Marja-Leena on näyttelijä Mikko Koukin täti ja näin ollen Samuli ja Mikko ovat serkuksia. Serkukset on nähty yhdessä mm. leffassa Riisuttu Mies ja tv-sarjassa Irtiottoja.
 

Surukuku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sanaan Sepot ja muut jemeniläiset kiekkoseurat
Alkaa taas (hitaahkosti) avautumaan, että tuo narrien ensi vuoden KHL-diili kuumentaa tunteita ei vain täällä Jatkoajassa vaan myös liigahallituksessa ja rahan viilentävään voimaan uskotaan pyhästi - money talks?
Noh... kyllähän täälläkin sen verran kiehuu, että se yksi perätuupparin kaima pääsisi uudelleen mukaan vasta syys-lokakuun vaihteessa - josko sitten edes haluaakaan enää, vaan odottelee niitä isompia ympyröitä ja ensi vuotta.
 

msg

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sopimustekninen verovelka
Minulle taas avautui, että tietyt palstan KHL-fanit eivät koskaan ole olleet näin kiinnostuneita alkavasta SM-liigakaudesta kuin juuri nyt.
 

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
Minulle avautui, että formulaselostaja Oskari Saari on kirjoittanut vuonna 1995 ensimmäisen suomalaisen opaskirjan salibandyyn (sählyyn). Kirjan nimi on Salibandy - opas junioritasolta huipulle - harjoittelu, säännöt ja taktiikka. Oskari on myös toiminut salibandyn MM-kisoissa tuomarina. Samalla avautui, että Oskarin isä on suuresti arvostamani kirjoittaja eli Mauno Saari, joka on kirjoittanut kirjat mm. Lasse Virénistä ja Paavo Haavikosta. On myös epäilty, että Mauno Saari olisi aikoinaan kirjoittanut Mika Myllylän hiihtotestamentin. Mauno on tämän toki kieltänyt.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös