pernaveikko
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- HIFK, Crusaders, Lechia
Toisin kuin usein luullaan, Napoleon Bonaparte ei ollutkaan lyhyt.
pernaveikko kirjoitti:Toisin kuin usein luullaan, Napoleon Bonaparte ei ollutkaan lyhyt.
mikse kirjoitti:Niin vaan "yli 168cm pitkä."
No, ehkä siihen aikaan se oli vielä suht ok mitta.
Txjokeri kirjoitti:Ei saatana, uusin Bond, James Bond, näyttelijä on blondi?! Mikään ei ole enää näemmä pyhää.
Txjokeri kirjoitti:Olisko sitten seuraava askel nainen? Mielenkiinnolla odotamme...
Redcoat kirjoitti:Ei, vaan seuraava askel näyttää olevan Bondin (tosin lievähkö) homostelu: http://chron.com/disp/story.mpl/ent/celebrities/4156936.html
bitnir kirjoitti:Itselleni avautui, että tämähän oli vain ajan kysymys:
- Tuntee viinit,
- Tuntee etiketin,
- Pukeutuu parhaisiin pukuihin,
- Mutta pukee päälleen tarvittaessa vaikka kumipuvun,
- Asuu Lontoossa
Lähinnä ihmetyttää se, ettei Bond ole jo aiemmin jakanut sisustusvinkkejä.
Maple Leaf kirjoitti:Olen jo jonkin aikaa ihmetellyt, miksi valtaosa jääkiekkotoimittajista tuntuu lätkästä kirjoittaessaan toisinaan kuvailevan melkeinpä eri peliä, kuin millaisena itse jääkiekon näen. Tänään ilmestyneessä Veikkaajassa julkaistu Vesa Rantasen kolumni avasi osaltaan tätä asiaa. Rantanen kun kirjoittaa "jääkiekon jo väkivaltaisen perusolemuksensa takia" rajaavan kansan kahtia.
"Väkivaltaisen perusolemuksensa"? Eihän jääkiekon perusolemus ole "väkivaltainen". Se on fyysinen, taklaava, kamppaileva, mutta ne ovat aivan eri asioita kuin "väkivaltaisuus", saatika "väkivaltainen perusolemus". Minulle siis avautui se asia, että osa jääkiekkotoimittajista elää kukkahattutätien kanssa samaa näköharhaa - eri laidoilla kenties, mutta samassa harhassa yhtä kaikki.
SamSpade kirjoitti:Minulle avautui tänään saamani sähköpostin jälkeen miksi miehet ovat onnellisempia..
Uleåborgir kirjoitti:Queenin biisit Headlong ja I'm Going Slightly Mad ovat erittäin synkkiä kappaleita niiden näennäisestä hilpeydestä huolimatta. Näin on oikeastaan koko levyn Innuendo laita. Syy tiedetään, mutta nyt vasta huomasin pitkän tauon jälkeen kun tätä levyä kuuntelin.
mikse kirjoitti:Kerroppas syy. Kiinnostaa tämän mahtavan bändin taustat. On vain jäänyt vähemmälle huomiolle viime aikoina. Queen-ketjua ei taida meiltä täältä löytyä.
mikse kirjoitti:Kerroppas syy. Kiinnostaa tämän mahtavan bändin taustat. On vain jäänyt vähemmälle huomiolle viime aikoina. Queen-ketjua ei taida meiltä täältä löytyä.
pelikielto kirjoitti:Minulle avautui määritelmä sanasta "lampaantissi", kun katselin Sunrise avenuen videota. Musiikki ja laulajan pärstä sopivat täydellisesti sanan "lampaantissi" alle.