grace kirjoitti:Et ole. Laulaja otti ja lähti ko. bändistä.
Just. No en ole mitenkään erityisemmin seurannut ko. bändin toimia, mutta oli niiden soitossa ihan hyviäkin juttuja. No se siitä. Ei hetkauta kovasti.
grace kirjoitti:Et ole. Laulaja otti ja lähti ko. bändistä.
Mustavalkoinen kirjoitti:Maailma on ihmeellinen. Tai sitten minä olenkin tyhmempi kuin kuvittelenkaan. Nyt minulle selvisi se, että maailmassa on myös ns. puolen tunnin aikavyöhykkeitä.
mäkine kirjoitti:Ihmettelin joskus että miksi varoitetaan siitä että kohta alkaa kameravalvonta valtatiellä. Tai että radiossa saatetaan sanoa poliisin suorittavan tehovalvontaa sillä ja sillä tiellä.
.
.
Sitten oivalsin. Kyse taitaakin olla liikenneturvallisuuden lisäämisestä eikä niinkään mahdollisimman suuren sakkokassan keräämisestä.
.
.
Oivalsin myös sen että alennettuihin nopeusrajotuksiin on yleensä joku syy
SS#31 kirjoitti:Ja kaiken lisäksi itse olen naureskellut sille, kuinka moni kirjoittaa Calgaryn Galgaryksi..
Bast kirjoitti:Jos jotakuta muutakin kiinnostaa, niin näin Wikipediassa:
Maratonin pituus 42 195 metriä tulee Lontoon kesäolympialaisista 1908 jolloin kuningatar Aleksandra määräsi maratonin lähdön tapahtuvaksi Windsorin linnan edustalta ja maalin kuninkaallisen aition eteen stadionilla. Maratonin pituudeksi oli määritelty 26 mailia, mutta matkaan lisättiin 385 jaardia, jotta se saatiin päättymään kuninkaallisen aition eteen. Kansainvälinen yleisurheiluliitto IAAF virallisti maratonin pituuden vuonna 1921.
Alunperinhän pituuden piti olla sama matka, jonka kreikkalainen Feidippides juoksi Maratonista Ateenaan kertoakseen Maratonin taistelun voitosta. Stoorin mukaan äijä heitti veivinsä uupumuksesta perille päästyään.
Ziege kirjoitti:Tänään sain päähäni semmoisen tiedon, että yhdessä Nokian tekstiviesti äänessä tulee morsekoodilla kirjaimet SMS.
Aika fiksua. TI-TI-TI TAA-TAA TI-TI-TI.
Ziege kirjoitti:Tänään sain päähäni semmoisen tiedon, että yhdessä Nokian tekstiviesti äänessä tulee morsekoodilla kirjaimet SMS.
scholl kirjoitti:2. Riesenhai eli jättiläishai, mitä Islannissa on viime aikoina näkynyt, ei olekaan vaarallinen, vaan sillä ei ole ollenkaan hampaita ja syö planktonia
Ja se pitempi piipitys on muistaakseni "connecting people". Tai joku muu slogan. Itsekin menin ekoilla kerroilla lankaan, että tuo lyhyt olisi ollut SOS. Tuo avautui kyllä huomattavasti nopeammin.Ziege kirjoitti:Tänään sain päähäni semmoisen tiedon, että yhdessä Nokian tekstiviesti äänessä tulee morsekoodilla kirjaimet SMS.
Vilkuilin netistä jättiläishaijuttuja ja huvituin siitä että jättiläishai tunnetaan englanniksi muiden nimien ohella myös nimellä 'homer'. Osuva.scholl kirjoitti:Riesenhai eli jättiläishai, mitä Islannissa on viime aikoina näkynyt, ei olekaan vaarallinen, vaan sillä ei ole ollenkaan hampaita ja syö planktonia
Rocco kirjoitti:Söin äsken kaalilaatikkoa.
Se on oikeasti ihan hyvää, toisin kuin pienenä luulin.
Rocco kirjoitti:Söin äsken kaalilaatikkoa.
Se on oikeasti ihan hyvää, toisin kuin pienenä luulin.
Ja parasta siinä on se, että illalla on hauskaa.