Asia, joka ”avautui” minulle

  • 6 770 904
  • 34 076

tinkezione

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pens, Ipa, Rod Weery
Avautui, että jotkut hieman yllättävätkin ihmiset voivat olla aivan täydellisen pihalla vedonlyönnistä ja silti yrittävät jankuttaa asiaa harrastaneille teorioitaan totuuksina.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Avautui, että jotkut hieman yllättävätkin ihmiset voivat olla aivan täydellisen pihalla vedonlyönnistä ja silti yrittävät jankuttaa asiaa harrastaneille teorioitaan totuuksina.
Jos nyt minua tarkoitat, niin ainoa teoria mitä olen jankuttanut on se, että kannattaa lyödä vetoa sen puolesta joka voittaa. Minusta se on myös totuus.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Mutta kun varmoja voittajia ei ole olemassakaan. Sen takia on kertoimet, ilmentämässä todennäköisyyksiä.
Totta kai. Ja silti kannattaa arvata se voittaja, kun häviäjän pelaamisesta ei saa mitään vaikka kerroin olisi sata tuhatta.
 

Ralph

Jäsen
Pekka Himanen kuullostaa siltä, kuin aivoissa olisi ongelmaa ja puheen tuottaminen on vaikea asia.
 

tinkezione

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pens, Ipa, Rod Weery
Totta kai. Ja silti kannattaa arvata se voittaja, kun häviäjän pelaamisesta ei saa mitään vaikka kerroin olisi sata tuhatta.

Voittaja kannattaa veikata vain siinä tapauksessa, että itse arvioimasi todennäköisyys kuvittelemasi voittajan voitolle ylittää kertoimen määrittämän todennäköisyyden. Muussa tapauksessa kannattaa veikata häviävää joukkuetta; tällä menettelyllä jokainen panostamasi euro tuo todennäköisemmin yli euron takaisin kirstuun. Huomaathan, että ottelun voittaja ja häviäjä selviävät vasta pelitapahtumien seurauksena. Antoisia vedonlyöntejä!
 

Kuubextra

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokkolan Hermes
Totta kai. Ja silti kannattaa arvata se voittaja, kun häviäjän pelaamisesta ei saa mitään vaikka kerroin olisi sata tuhatta.

Saat valita veikkauksen listalta ihan minkä tahansa futisottelun ja annan sulle 10€ jos tiedät kumpi kumpi voittaa? Jos ei voitakkaan niin annakko mulle tuon panoksen 30 kertaisena takaisin? 100 000 sijaan vain 30 ja saat lisäksi valita ottelun.
 

Jakedeus

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Voittaja kannattaa veikata vain siinä tapauksessa, että itse arvioimasi todennäköisyys kuvittelemasi voittajan voitolle ylittää kertoimen määrittämän todennäköisyyden.

Voittajaa kannattaa veikata alikertoimella siinä tapauksessa, että tarvitsee huomiseksi parikymppiä ylimääräistä ja käy pistään 1.10 kertoimeen parisataa euroa kiinni. Itse harrastin tälläistä lapsena.

Eihän tällä mitään tekemistä ole säännöllisemmän veikkauksen kanssa, koska niistä kymmenestä pelistä vähintään yhdessä todennäköisesti tulee häviö ja sitten ei oo enää hauskaa.

Tämä teidän veikkausvääntö on kyllä hauskaa, ette te puhu samasta asiasta.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Muussa tapauksessa kannattaa veikata häviävää joukkuetta; tällä menettelyllä jokainen panostamasi euro tuo todennäköisemmin yli euron takaisin kirstuun.
Eli saan todennäköisemmin voittoja, kun panostan sille joka häviää. Loistava logiikka. Nyt on kiinnitettävä asunto ja veikattava Aston Villan mestaruutta Valioliigassa koko rahalla. Kiitos neuvosta!

Tämä teidän veikkausvääntö on kyllä hauskaa, ette te puhu samasta asiasta.
Ei niin. Mie olen puhunut koko ajan johdonmukaisesti aidasta, kun nämä änkkää seipäistä. Koko ajan olen vain sanonut, että ei silloin voi netota jos ei osaa veikata voittajaa, vaikka kertoimet olisi miljoonaluokkaa. Tappio on tappio.
 

Varis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, KiVa, EK65
Voittajaa kannattaa veikata alikertoimella siinä tapauksessa, että tarvitsee huomiseksi parikymppiä ylimääräistä ja käy pistään 1.10 kertoimeen parisataa euroa kiinni. Itse harrastin tälläistä lapsena.
Avautui, että jollakin on lapsena ollut helvetisti enemmän rahaa kuin mulla.
 

Varis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, KiVa, EK65
Mutta löitkö silloin vetoa...? Aivan.
Kyllä lyötiin. Osa viikkorahoista kiikutettiin aina ärrälle ja vedettiin joku useamman kohteen pitkäveto kertoimella 400 ja ihmeteltiin kun ei ikinä osunut. Olis varmaan pitäny vaan keskittyä niihin voittajiin... Se avautui.
 

Snakster

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Jos nyt minua tarkoitat, niin ainoa teoria mitä olen jankuttanut on se, että kannattaa lyödä vetoa sen puolesta joka voittaa. Minusta se on myös totuus.

Tämä on kyllä logiikkana aukoton ja vastaanpanematon. Vähän samaan tyyliin jos itse harrastaa jotain urheilua, niin tietysti kannattaa aina voittaa, koska jos voittaa, niin ei häviä. Samoin jos hakee jotain työpaikkaa, niin tietysti kannattaa saada se paikka. Tai ylipäätään asiassa kuin asiassa kannattaa onnistua, niin ei epäonnistu.
 

Jakedeus

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Avautui, että jollakin on lapsena ollut helvetisti enemmän rahaa kuin mulla.

No, eihän toi kovinkaan yleistä ollut. Pari kertaa kyllä tuli pistettyä oikeasti iso summa kiinni (ja kun nyt miettii, niin olisinhan ollut melkoisessa kusessa jos tappio olisi tullut ja olisi pitänyt selitellä porukoille, että nyt ei kannatakkaan lähteä viemään niitä synttärirahoja sinne pankkiin).

Mutta ei ollut tosiaankaan hirveän säännöllinen 'harrastus'.

Tosin en kyllä tänäkään päivänä ole syttynyt tuosta kertoimilla kikkailusta. Sen verran harvoin veikkaan, että panostan tänäkin päivänä nimenomaan sen miettimiseen kuka voittaa ja kuka ei.

Edit: tai tarkemmin kun miettii, niin onhan ne muutamat veikkaukset ollut nimenomaan silloin kun on katsonut yhdessä matsissa olevan iso ylikerroin. Pointti mulla oli kuitenkin se, että asiat joihin kannattaa veikkaamisessa kiinnittää huomiota on erillaiset 'veikkaajan' ja satunnaisia matseja veikkaavan välillä.
 

_Kuusyks

Jäsen
Suosikkijoukkue
SKA Pietari, Afinogenov #61, (Blues & Jokerit)
Kummasti nyt on porukkaa naureskelemassa, mutta aamulla kun olin yksin kolmea henkilöä vastaan väittelemässä kyseisestä aiheesta, ei ollut ketään auttamassa.

Ilmeisesti suvaitsette kaivautua koloistanne esiin vasta kun on selkeä miesylivoima.
 

Vanha Len

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Boners
Avautui, että täällä Jatkoajassa on pirusti ammattimaisia vedonlyöjiä. Pitääkin alkaa seuraamaan tuota Vedonlynti-ketjua ja ottamaan tippejä ihan oikealla vakavuudella vastaan. Tässähän vielä tullaan rikkaaksi.
 

Rod Weary

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Stars, Panthers
Avautui, että täällä Jatkoajassa on pirusti ammattimaisia vedonlyöjiä. Pitääkin alkaa seuraamaan tuota Vedonlynti-ketjua ja ottamaan tippejä ihan oikealla vakavuudella vastaan. Tässähän vielä tullaan rikkaaksi.
Avautuiko sinulle sekin fakta, että Jatkoajassa on pirusti ammattimaisia jääkiekkovalmentajia ja/tai pelaajia?
 

Eino_Mies

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Tappara aloittaa tänään kotikentällään SM-liigan finaalit, mutta Jatkoajan keskustelupalstalla joukkueen osioon on viimeksi kirjoitettu keskiviikkona 10.4. Avautui siis se, että heillä on joku oma fooruminsa, jossa käyvät keskustelua. Sitä en tiedä, pääsevätkö esim patafanit sinne provoilemaan vai miten suljettu yhteisö lienee kyseessä.
 

Ralph

Jäsen
Tappara aloittaa tänään kotikentällään SM-liigan finaalit, mutta Jatkoajan keskustelupalstalla joukkueen osioon on viimeksi kirjoitettu keskiviikkona 10.4.

Niin HMV joukkue, ettei edes omat jaksa keskustella siitä jengistä. En ihmettele.
 

Ralph

Jäsen
Tapparalla on yllättävän vähän kirjoittajia Jatkoajassa.

Tapparan ällistyttävän suuren Fan Clubin jäsenistä 50 prosenttia on alle 12-vuotiaita ja 30 prosenttia yli 60-vuotiaita. Lopuista 20 prosentista puolet on naisia ja jäljellejäävistä 10 prosentista koostuu Jatkoajan Tappara-fanit.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös