Totta kai. Ja silti kannattaa arvata se voittaja, kun häviäjän pelaamisesta ei saa mitään vaikka kerroin olisi sata tuhatta.
Totta kai. Ja silti kannattaa arvata se voittaja, kun häviäjän pelaamisesta ei saa mitään vaikka kerroin olisi sata tuhatta.
Voittaja kannattaa veikata vain siinä tapauksessa, että itse arvioimasi todennäköisyys kuvittelemasi voittajan voitolle ylittää kertoimen määrittämän todennäköisyyden.
Eli saan todennäköisemmin voittoja, kun panostan sille joka häviää. Loistava logiikka. Nyt on kiinnitettävä asunto ja veikattava Aston Villan mestaruutta Valioliigassa koko rahalla. Kiitos neuvosta!Muussa tapauksessa kannattaa veikata häviävää joukkuetta; tällä menettelyllä jokainen panostamasi euro tuo todennäköisemmin yli euron takaisin kirstuun.
Ei niin. Mie olen puhunut koko ajan johdonmukaisesti aidasta, kun nämä änkkää seipäistä. Koko ajan olen vain sanonut, että ei silloin voi netota jos ei osaa veikata voittajaa, vaikka kertoimet olisi miljoonaluokkaa. Tappio on tappio.Tämä teidän veikkausvääntö on kyllä hauskaa, ette te puhu samasta asiasta.
Avautui, että jollakin on lapsena ollut helvetisti enemmän rahaa kuin mulla.Voittajaa kannattaa veikata alikertoimella siinä tapauksessa, että tarvitsee huomiseksi parikymppiä ylimääräistä ja käy pistään 1.10 kertoimeen parisataa euroa kiinni. Itse harrastin tälläistä lapsena.
Avautui, että jollakin on lapsena ollut helvetisti enemmän rahaa kuin mulla.
Kyllä lyötiin. Osa viikkorahoista kiikutettiin aina ärrälle ja vedettiin joku useamman kohteen pitkäveto kertoimella 400 ja ihmeteltiin kun ei ikinä osunut. Olis varmaan pitäny vaan keskittyä niihin voittajiin... Se avautui.Mutta löitkö silloin vetoa...? Aivan.
Jos nyt minua tarkoitat, niin ainoa teoria mitä olen jankuttanut on se, että kannattaa lyödä vetoa sen puolesta joka voittaa. Minusta se on myös totuus.
Avautui, että jollakin on lapsena ollut helvetisti enemmän rahaa kuin mulla.
Avautui, että täällä Jatkoajassa on pirusti ammattimaisia vedonlyöjiä.
Avautuiko sinulle sekin fakta, että Jatkoajassa on pirusti ammattimaisia jääkiekkovalmentajia ja/tai pelaajia?Avautui, että täällä Jatkoajassa on pirusti ammattimaisia vedonlyöjiä. Pitääkin alkaa seuraamaan tuota Vedonlynti-ketjua ja ottamaan tippejä ihan oikealla vakavuudella vastaan. Tässähän vielä tullaan rikkaaksi.
Tappara aloittaa tänään kotikentällään SM-liigan finaalit, mutta Jatkoajan keskustelupalstalla joukkueen osioon on viimeksi kirjoitettu keskiviikkona 10.4.
Tapparalla on yllättävän vähän kirjoittajia Jatkoajassa.
Tapparan ällistyttävän suuren Fan Clubin jäsenistä 50 prosenttia on alle 12-vuotiaita ja 30 prosenttia yli 60-vuotiaita. Lopuista 20 prosentista puolet on naisia ja jäljellejäävistä 10 prosentista koostuu Jatkoajan Tappara-fanit.
Pikku kakkosen toinen naisjuontajista, eli tuo brunette jolla on vähän pidemmät hiukset oli ala-asteella samalla luokalla meikeläisen kanssa. Ilmankos oli todella tutun näköinen, kun oikein pitkään tarkkaili. Taisin joskus, jopa discossa vetästä hitaat kyseisen naisen kanssa.
Pikku kakkosen toinen naisjuontajista, eli tuo brunette jolla on vähän pidemmät hiukset oli ala-asteella samalla luokalla meikeläisen kanssa. Ilmankos oli todella tutun näköinen, kun oikein pitkään tarkkaili. Taisin joskus, jopa discossa vetästä hitaat kyseisen naisen kanssa.