Asia, joka ”avautui” minulle

  • 6 770 097
  • 34 075

Snakster

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Avautui tänä iltana sellainen asia, että yhden lonkeron nauttimisen jälkeen poliisin alkometri näyttää lukemaa 0,15 promillea. Tämä oli ensimmäinen kerta, kun tuli "kantapään kautta" asia koettua.

Olen uskonut siihen sanontaan, että yhden tuopin voi kuski illan aikana ottaa.

Eli kantapään kautta avautui se, että yhtä hyvin olisit voinut ottaa kolme ja takuuvarmasti ainakin kaksi?

Vai oliko avautumisen aihe se yllättävä fakta, että juotu alkoholi kulkeutuu jotenkin häkellyttävästi vatsasta vereen?
 

_Kuusyks

Jäsen
Suosikkijoukkue
SKA Pietari, Afinogenov #61, (Blues & Jokerit)
KHL:n katselu ei kiinnosta ollenkaan. Yritin hetken Yle Areenasta katsoa, mutta ei napannut ja saman olen huomannut aiemminkin. Esimerkiksi jääkiekon Allsvenskania katson joskus Nelonen Prolta ihan mielellään. En tiedä miksi se kiinnostaa sitten edes vähän, mutta "paremmat pelaajat" eivät vedä KHL-kiekon pariin.

Ei tuolla kuvanlaadulla, selostuksella ja hallin äänien vaientamisella voi katsoa mitään jääkiekko-ottelua. Jos itse olisin ollut tuon striimin varassa, niin katsomatta olisi jäänyt minullakin.
 

Jii

Jäsen
Suosikkijoukkue
musta & valkoinen
Ymmärrän nyt miksi kissan omistajat katsovat kissavideoita tuubista ja jakavat niitä naamakirjan seinät pullolleen.

Nyt kun nuo omat "lemmikit" ovat n. 2 kuukautta vaille valmiit, niin sitä on alkanut netistä etsimään kaiken maailman kaksosvideoita. Osa on kyllä melkoista "hyvät naurut netistä" kamaa. Tai no, ainakin mulle. Voi olla, että kaikille ei aiheuttaisi samanlaisia tuntemuksia.
 

Freya

Jäsen
Suosikkijoukkue
Leijonat, TPS & M.Koivu
Yhtä ohjelmaa katsoessa avautui että Amerikan väestöstä 70 % on ylipainoisia. Toki olen aina tiennyt että pulskaa porukkaa siellä on, mutta ei ikinä käynyt mielessä että puhutaan jo noin suurista prosenteista.
 

alwahla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flames, Canadiens, Kraken, HIFK
Avautui, että Jamel Debbouze, yksi koko Ranskan huonoimmista koomikoista, on naimisissa maailman seksikkäimmäksi uutisankkuriksikin sanotun Mélissa Theuriaun kanssa ja lisäksi heillä on pari mukulaakin koitunut liitostaan.
 
Suosikkijoukkue
Ikuiset sydämen jääriitteet. Elementti: Pimeä aine
Avautui, että Jamel Debbouze, yksi koko Ranskan huonoimmista koomikoista, on naimisissa maailman seksikkäimmäksi uutisankkuriksikin sanotun Mélissa Theuriaun kanssa ja lisäksi heillä on pari mukulaakin koitunut liitostaan.
Eräs toinen harvinaisen huono ranskalaiskoomikko, Nicolas Paul Stéphane Sárközy de Nagy-Bócsa, 58, on sen sijaan ollut vuodesta 2008 asti naimisissa Carla Brunin, 46, kanssa. Bruni on puolestaan seurustellut aiemmin mm. Mick Jaggerin, Donald Trumpin, Eric Claptonin, Kevin Costnerin, Laurent Fabiuksen sekä - kirsikkana kakun päällä - ranskalaiskustantaja Jean-Paul Enthovenin JA tämän pojan, filosofi Raphael Enthoven kanssa, joten olisi helpompi listata ne ihmiset, joiden kanssa Bruni ei ole harjoittanut eritteidenvaihtoa.

Hauskaa porukkaa.
 

Balrog

Jäsen
Suosikkijoukkue
Erilliset saarekkeet
Pelottavaa tämä tälläinen internet stalkkaus.

-Tinke

Muro-foorumilla luin tv-sarja ketjua ja näin siellä tutunnäköisen nimimerkin, ei ollut kyse stalkkauksesta vaan lähinnä sattumasta, tosin nyt kun ajattelen olisin senkin avautumisen voinut jättää tekemättä.

Avautui, että Jamel Debbouze, yksi koko Ranskan huonoimmista koomikoista, on naimisissa maailman seksikkäimmäksi uutisankkuriksikin sanotun Mélissa Theuriaun kanssa ja lisäksi heillä on pari mukulaakin koitunut liitostaan.

Mitä mieltä olet alwahla muuten France 24 Englishin Nadia Charbitista ?
 

Jackie Moon

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vihreet ja punaset.
Avautui, että Jamel Debbouze, yksi koko Ranskan huonoimmista koomikoista, on naimisissa maailman seksikkäimmäksi uutisankkuriksikin sanotun Mélissa Theuriaun kanssa ja lisäksi heillä on pari mukulaakin koitunut liitostaan.

Hyvin hämmentävä tieto ja aiheutti vauhdilla nousevan vitutuksen samantein. Ks reportterin aiheuttamat nousut on havaittu jo aikoja sitten ja olenkin varannut (tosin ilmeisesti turhaa) hänelle poikuuttani aina välillä. Ja että lapsiakin vielä. Voi jumalauta.
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Joo tänään sain silmälasit. Kyllä nyt näkee hyvin, kristallinkirkkaasti. Kaikki metriä kauempana olevat eivät yllättäen blurraudukaan. Ja akkojen perseetkin näkyy HD:nä. Oujee.
 

Wiljami

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit, sympatiaa muuhun Savoon ja Kaakonkulmalle
Jasper Pääkkönen taitaa olla ihan fiksu jätkä. Olen aina aiemmin pitänyt kaveria täytenä turhukkeena (koska en ikinä salkkareista innostunut ja kaikki ko. sarjassa käyneet jotka tiedän siellä olleen ovat saman leiman saaneet, tosin hahmoja/näyttelijöitä ketä tiedän se yks kaveri joka pisti Eiran yksiöt poksupöytään ja sit se pötikkä-ukko ja hmm... no yks puolivajaa inttikaveri oli kans), mutta tämän kevään aikana tullut luettua siltä parikin kirjoitusta vapaa-ajan kalastajan näkövinkkelistä Metsähallituksen ja Maa- ja metsätalousministeriön toiminnasta Suomen luonnonvaraisen kalakannan tuhoamisen edistämiseksi (esim. Kuolimon case nieriä) ja pakko olla samaa mieltä. Ja heppu saanut nostettua vielä epäkohdat suhteellisen hyvin esille, tuskin eilis-iltaistakaan A-studion kalastuskiintiökeskustelua olisi käyty jos joku kansalaisaktiivi ei olisi epäkohdista rummuttanut.

Ensimmäinen linkki Uuden Suomen blogiin, toinen YLE Areenaan.
 

Teloch

Jäsen
Reikäjuustopuolustuksen ja täydellisen, taktisesti osaavan ja muutenkin mahtavan puolustamisen ero on tällä hetkellä 34 maalia, kun puhutaan yli 1500 maalin määristä.
 

Wolves

Jäsen
Suomiko muka kallis maa? Kyllähän nyt sentään ilma on ilmaista, eiku...
 

Liitteet

  • 06042013015_2.jpg
    06042013015_2.jpg
    89,5 KB · kertaa luettu: 1 086
Suosikkijoukkue
Ässät ja Ärrät
Tähän baseball keskustelun väliin halusin vaan ilmottaa, että mulle avautui ernestipotsin allekirjotus. Hauska.

Vaikka ei ketään kuitenkaan kiinnosta. Jatkakaa baseballista..
 

Grainger

Jäsen
Suosikkijoukkue
La Decimoquinta
Tähän baseball keskustelun väliin halusin vaan ilmottaa, että mulle avautui ernestipotsin allekirjotus. Hauska.

No katsos pirulainen, avautui nyt minullekin. Kuten myös se, että nimimerkeillä Saikka ja ernestipotsi on samat allekirjoitukset. Ainakin omalla tavallaan. Saikka vain maailmanmiehenä on pistänyt omansa englanniksi. Ainakin omalla tavallaan.
 

kalma

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Apinaksi kutsuminen (viittaamatta kutsuttavan etnisyyteen) on rasismia ja sakkoihin oikeuttava hyvin törkeä teko. Mutta jos huumorilla sanoo oman tiimin pelaajaa iranin neekeriksi, niin se on ihan okei.

Vähän niinkuin mustat sanoo nigger tai ylipainoiset läskittelee ja ihmiset nauraa katketakseen. Asioille, joille "ei saisi" nauraa, nauretaan kun siihen on edes pieni tilaisuus. Jeesustellaan jostain pikku talousrikoksista, mutta kun kaupan kassa myy 6päkin kaljaa yhden tölkin hinnalla, niin ollaan hiljaa ja myhäillään.

Eli siis mulle avautui, etten ole ainoa tekopyhä ihminen.
 

avs

Jäsen
Suosikkijoukkue
Colorado Avalanche
Suomiko muka kallis maa? Kyllähän nyt sentään ilma on ilmaista, eiku...

Toi "käytäthän laitteita kuin omiasi" on mun mielestä todella huono tapa haluta sanoa että jokin pitää pitää hyvässä kunnossa. Ainakin itse kohtelen omaisuuttani paljon huolettomammin kuin jonkun muun. Saatan olla kyllä vähemmistössä.
 

Karhunkulta

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, Skellefteå AIK
Avautui, että olen vieläkin ilman allekirjoitusta. Tuumasin, että sellaisen nasevan tekstin tuohon sitten saa, kun palstalle kirjoitusoikeudet tulee. Mutta eipä ole vieläkään oikein mitään irronnut. Pari hyvää heittoa on tullut sekä palstalla, että sen ulkopuolella vastaan, mutta ovat piruvie melkein aina olleet liian pitkiä ja lyhennettyinä menettäneet "allekirjoitus kamaa"- statuksensa.

Ehdottakaa jotain :D Tietysti jotain legendaarista tulee pian Tukion luistimista tai Penan föönistä. No siis joo, mut jee....
 
Suosikkijoukkue
Susanna Pöykiö
Avautui, että olen vieläkin ilman allekirjoitusta. Tuumasin, että sellaisen nasevan tekstin tuohon sitten saa, kun palstalle kirjoitusoikeudet tulee. Mutta eipä ole vieläkään oikein mitään irronnut. Pari hyvää heittoa on tullut sekä palstalla, että sen ulkopuolella vastaan, mutta ovat piruvie melkein aina olleet liian pitkiä ja lyhennettyinä menettäneet "allekirjoitus kamaa"- statuksensa.

Ehdottakaa jotain :D Tietysti jotain legendaarista tulee pian Tukion luistimista tai Penan föönistä. No siis joo, mut jee....
"Tuumasin, että tähän tulee sellainen naseva teksti."

Tuossahan tuo olikin jo lainatussa osassa, eikä vaatinut edes paljoa muokkausta täydellisyyteen.
 

Karhunkulta

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, Skellefteå AIK
"Tuumasin, että tähän tulee sellainen naseva teksti."

Tuossahan tuo olikin jo lainatussa osassa, eikä vaatinut edes paljoa muokkausta täydellisyyteen.

Eiks toi ole vähän liian ilmiselvää? Muistaisin jopa, että jollain nimimerkillä tuon tyylinen allekirjoitus onkin. Kai se sieltä sitten syntyy, kun on syntyäkseen niinku kätilö sanos.

Enkä kyllä laita omia "hassuja" tekstejäni allekirjoitukseksi. Muutenkin olen tarpeeksi omahyväinen persoona.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös