Asia, joka ”avautui” minulle

  • 6 769 981
  • 34 075

Benn

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Arsenal, Stars, Hahl, Wilshere, Roussel
Milläs nimimerkillä Brad/Maukka on kokenut uudelleensyntymisen?

Vannon Jokereiden mestaruuden nimeen, että Tube82 on tämä kyseinen miekkonen. Ainakin sama kirjoitustyyli yhdistää vahvasti näitä nimimerkkejä.
 

Deko

Jäsen
Suosikkijoukkue
St. Louis Blues
Vannon Jokereiden mestaruuden nimeen, että Tube82 on tämä kyseinen miekkonen. Ainakin sama kirjoitustyyli yhdistää vahvasti näitä nimimerkkejä.

Ei varmasti ole. Nimimerkki maukan kieliasu oli ihan eri luokkaa kuin Tube82:n on. Lisäksi maukan trollaaminen ja negistely oli jossain määrin hienovaraisempaa.
 

Bbird80

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Avautui, että onko tämä kioski saanut jatkaa toimintaansa näin pitkään? JOS siis kyseessä on yksi Kurvin läheisyydessä toimiva.

Voihan niitä toki olla muitakin, mutta tuo yksi kiska ainakin on ollut julkinen salaisuus jo todella pitkään.

Linkki vie Maikkarin sivuille.

Edit: kyseessä siis nuuskan myynti kioskista käsin Helsingissä
 

wunderveba

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
KHL:n katselu ei kiinnosta ollenkaan. Yritin hetken Yle Areenasta katsoa, mutta ei napannut ja saman olen huomannut aiemminkin. Esimerkiksi jääkiekon Allsvenskania katson joskus Nelonen Prolta ihan mielellään. En tiedä miksi se kiinnostaa sitten edes vähän, mutta "paremmat pelaajat" eivät vedä KHL-kiekon pariin.
 

mikko600

Jäsen
Suosikkijoukkue
NUFC
KHL:n katselu ei kiinnosta ollenkaan. Yritin hetken Yle Areenasta katsoa, mutta ei napannut ja saman olen huomannut aiemminkin. Esimerkiksi jääkiekon Allsvenskania katson joskus Nelonen Prolta ihan mielellään. En tiedä miksi se kiinnostaa sitten edes vähän, mutta "paremmat pelaajat" eivät vedä KHL-kiekon pariin.

Teikäläisestä on tullut jääkiekko-hipsteri?
 

Bbird80

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Oli auki ainakin pari viikkoa sitten. Sieltähän kävi viranomaisia myöden monet ostamassa ja ehkä siitäkin syystä sai jatkaa toimintaansa noin kauan.

Juuri näin. Omat viranomaistuttavatkin käyttivät paikkaa hätävarana, jos edellisestä risteilystä oli ehtinyt kulua liian kauan aikaa. Kumman kangertelevia vastauksia tuli kun kysyin, että miksi kiska pysyy auki kun toiminta on näin hyvin tiedossa... Vähän sama juttu kuin yritysverotoimiston alakerrassa Pasilassa majaansa pitävä, vitosen pitsoja myyvä pitseria. Mihinkäs sitä sitten verovirkailija lounaalle menisi? Nälkähän siinä tulee.
 

aquanqua

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Avautui, että Kreikka on toinen mielensäpahoittajien unelmavaltio: Pelaaja juhli natsitervehdyksellä - elinikäinen pelikielto

Olihan tuo temppu ihan mauton ja jonkinlainen pelikielto oli varmaan paikallaan, mutta ihan elinikäinen pelikielto Kreikan maajoukkueeseen? Lähtenyt taas vähän käsistä tämä homma...

Linkki vie Iltalehden sivulle.

EDIT: Tosin avautui myös, että jutussa haastateltu Ewalt Lienen ei myöskään ole ihan penaalin terävin kynä, jos kuvittelee ettei pelaaja tiennyt mitä tuo tarkoittaa.

Kannattaa muuten katsoa Areenasta Ulkolinja: Hakaristin aamunkoitto -ohjelma. Avannee vähän, minkä takia fasismi on Kreikassa tällä hetkellä hyvin ajankohtainen ja (räjähdys)herkkä aihe.
 

Musta Nuoli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen maajoukkue, TuTo. Varauksellisesti.
Avautui, että kolmannesta kotipelistä puolivälierissä saa kummasti enemmän rahaa ja lipputuloja kuin vain kahdesta kotipelistä. Tämä asia saattoi avautua myös Tapparalle ja Ässille, jotka mystisesti hävisivät ottelusarjan neljännet ottelut selkeästi heikommalle puolivälierävastustajalleen, ja voittivat sitten viidennet pelit. Varsinkin Ässien tapauksessa neljäs peli hävittiin äkillisesti 5-0, sitten taas palattiin päiväjärjestykseen nollapelivoitolla.

Pudotuspelit ovat muutenkin turhaa kauden pitkittämistä ja rahastamista aina säälipleijareista alkaen, ja väkisinkin avautuu se seikka, että taloudellisesti sarjoja ei välttämättä kannata katkaista suoraan neljässä ottelussa, vaikka se pelillisesti tuntuisi olevan varsin helppoa.

Toki voi tietysti olla, että kyvykkäämmät joukkueet vain lähtivät neljänteen peliin takki auki ja ylimielisinä siinä luulossa, että heikomman ns. rupusakin nyt päihittää vaikka vasemmalla kädellä. Mutta kumman osuvasti näitä viidensiä pelejä tuli, vaikka vastustajalla ei muuten näyttänyt olevan mitään jakoa.
 
Suosikkijoukkue
Greek Philosophers

Oletko sinä minun appiukkoni?

Joka helvetin kevät minä kuuntelen tismalleen saman jaanauksen hänen suustaan, enkä ole nykyään enää viitsinyt reagoida siihen mitenkään. Kun ei ole vähäisintäkään ymmärrystä jääkiekon pelaamisesta, niin ei tunnu mikään vasta-argumentointi menevän jakeluun. Mutta vituttaa sitä silti kuunnella.
 

benicio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Avautui, että kolmannesta kotipelistä puolivälierissä saa kummasti enemmän rahaa ja lipputuloja kuin vain kahdesta kotipelistä. Tämä asia saattoi avautua myös Tapparalle ja Ässille, jotka mystisesti hävisivät ottelusarjan neljännet ottelut selkeästi heikommalle puolivälierävastustajalleen, ja voittivat sitten viidennet pelit. Varsinkin Ässien tapauksessa neljäs peli hävittiin äkillisesti 5-0, sitten taas palattiin päiväjärjestykseen nollapelivoitolla.

Mikset maininnut Lukkoa?
 

Balrog

Jäsen
Suosikkijoukkue
Erilliset saarekkeet
Vähän sama juttu kuin yritysverotoimiston alakerrassa Pasilassa majaansa pitävä, vitosen pitsoja myyvä pitseria. Mihinkäs sitä sitten verovirkailija lounaalle menisi? Nälkähän siinä tulee.

Barbarossakin myy pitsoja vitosella, viime vuonna hinta nousi 5,50:een mutta jossain vaiheessa se palautettiin vitoseen, mitäköhän verottaja sanoisi tuosta meiningistä ?
 

CBMS

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lugu
Ja täällä jatkuu, asia joka ei avautunut hetki sitten, avautui kirjoittaessani edellistä viestiäni "asia joka ei avaudu mulle"-ketjuun. Naiset.

Olet eka varautunut uuden naisen/suhteen edessä, ekat muutaman kuukautta, olet hieman välinpitämätön/varautunut tjsp. ja nainen tahtoo että antaisit enemmän (ei munaa vaan itsestäsi),nainen on kun nälkäinen koiranpentu lahkeessa kiinni. Ja kun pääset siihen tiettyyn pisteeseen että alat hieman avata itseäsi ja olla haavoittuvainen, niin se mitä itse olit ennemmin katsoo sua nyt takaisin naisen kasvoin. Paskat. Tästä lähtien olen oma kusipäinen itseni, mielensäpahoittajat soittakoon rikosuhripäivystykseen.
 

CBMS

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lugu
pointti edellisessä oli että ei naisille kannata olla mukava, ole oma kusipäinen itsesi ja menestys on taattu. Kokemusta löytyy vuosikymmenien takaa.
 

koohela

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Ja täällä jatkuu, asia joka ei avautunut hetki sitten, avautui kirjoittaessani edellistä viestiäni "asia joka ei avaudu mulle"-ketjuun. Naiset.

Olet eka varautunut uuden naisen/suhteen edessä, ekat muutaman kuukautta, olet hieman välinpitämätön/varautunut tjsp. ja nainen tahtoo että antaisit enemmän (ei munaa vaan itsestäsi),nainen on kun nälkäinen koiranpentu lahkeessa kiinni. Ja kun pääset siihen tiettyyn pisteeseen että alat hieman avata itseäsi ja olla haavoittuvainen, niin se mitä itse olit ennemmin katsoo sua nyt takaisin naisen kasvoin. Paskat. Tästä lähtien olen oma kusipäinen itseni, mielensäpahoittajat soittakoon rikosuhripäivystykseen.

Näinhän tämä menee.

Avioliitossa tämä vaihtelu tulee vaan useammin päin naamaa ja olet myös useammin se ottava osapuoli. Toki voi näin voi myös olla kiinteässä suhteessa, niistä min en mitään tiedä.
 

CBMS

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lugu
Kokemuksesta tietää sen että olemalla kusipää voittaa enemmän, kunhan vaan saa pidettyä ne omat tunteet kurissa. Niin tyhmältä kun se kuulostaakin.
 

Huerzo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Donnerwetter S.p.A.
"Real PITA" - ei tarkoita (välttämättä) leipään liittyviä asioita, vaan PITA = Pain In The Ass. Sukupolvien välinen kuilu kaventui millisekuntien ajaksi...
 

Eino_Mies

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Avautui tänä iltana sellainen asia, että yhden lonkeron nauttimisen jälkeen poliisin alkometri näyttää lukemaa 0,15 promillea. Tämä oli ensimmäinen kerta, kun tuli "kantapään kautta" asia koettua.

Olen uskonut siihen sanontaan, että yhden tuopin voi kuski illan aikana ottaa. Matkustajia ei kyydissäni ollut. No, kävin paikallisessa ravitsemusliikkeessä klo 20 jälkeen ja siemailin rauhassa lonkeron. Lähdin kotia kohti, ja noin varttitunti viimeisestä hörpystä partio katsoi ajokortin ja puhallutti. Oli sellainen ratsia, jossa otettiin molemmista suunnista autoja sivuun.

Olin kyllä varma että sitä 0,5 ylitystä ei millään voi tulla, mutta tietysti kylmä rinki perseen alla oli kun ekaa kertaa joutuu tässä tilanteessa puhaltamaan.

Yhtä hyvin sitä kai voisi ottaa cola-juoman tai veden kun käy ns yhdellä. Mutta tulipahan tämäkin asia nyt koettua.

Saa moralisoida ja paheksua, mut ei ol pakko hei.
 
Viimeksi muokattu:
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös