Asia, joka ”avautui” minulle

  • 6 709 955
  • 33 914
Suosikkijoukkue
KK
Minulle avautui kun lähdin konsonatteja Googlettamaan, että Tsekin kielessä voi muodostaa kokonaisia lauseista ilman vokaaleja kuten:Strč prst skrz krk - työnnä sormi kaulan läpi.
Tai vaikkapa:Vlk prv strhl srst srn, zhltl hrst zrn
Ahmi kourallinen jyviä nauratti niin perkeleesti, mutta tuo toinen (Vlk prv strhl srst srn) oli aika hepreaa, ei ainakaan suomea: Susi veti ensimmäinen kerros Saksan.
 

puuha-pete

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho, Minnesota, Hollanti
Avautui, että mikäli tähdet sujahtaa oikeisiin kohtiin huomiseksi, voi tämä elämä tästä napsua mukavasti eteenpäin. Tai sitten helvetin paljon taaksepäin. Olemme perimmäisten kysymysten äärellä.
 

SamSpade

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ikurin Vire

sampio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Menestyvin, sympatiat muille hyville.
Tuota suhuäännesekamelskaa lukiessani ei enää hirveästi ihmetytä, että Hitlerillä meni kuppi nurin slaavien kanssa.
 

J.Hotti

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK Detroit Red Wings FC Barcelona
Samalla logiikalla Lappeenranta on a(t)na(rneeppa)l. Haha. Hauskaa! Lappeenranta on perseenreikä englanniksi!

Joo tosi sama logiikka. Onhan se samaa kun poistaa viimeisen kirjaimen ja kun poistaa kahdeksan kirjainta. Tosi hauskaa!
 

stairox

Jäsen
Suosikkijoukkue
Wanha kunnon divariajan Vaasan Sport, Liverpool FC
Joo tosi sama logiikka. Onhan se samaa kun poistaa viimeisen kirjaimen ja kun poistaa kahdeksan kirjainta. Tosi hauskaa!
Kuka määrää säännöt jos kerran kirjaimia joutuu poistamaan että sanaleikki toimii? Se oli pointti. Aivan sama jos ei sinua naurata, minua nauratti nimenomaan että saatiin sanaleikki jos editoidaan vähän. Kuinka paljon saa editoida että se miellyttää sinua? Yksi kirjain?

Photoshop = (p)oh(sot)oh(p) on yhtä kuin "ohoh"!
 

teemu73

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Minun piti kaivaa tänään töissä eräs reilu kolme vuotta vanha tiedosto esiin ja tehdä siihen päivityksiä. Vanha tiedosto oli nimetty päivämäärän mukaan, ja siinä oli sarja 090909. Tästä uudesta tuli 121212. Avautui, että tämä oli aika hauska sattuma.
 

Surukuku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sanaan Sepot ja muut jemeniläiset kiekkoseurat
Avautui, että "Pitäisikö itkeä vai nauraa"-ketjua lukiessa ei tällä hetkellä todellakaan tiedä, pitäisikö itkeä vai nauraa.
 

Wiljami

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit, sympatiaa muuhun Savoon ja Kaakonkulmalle
Juuri avautui että kohta täällä on jo 4 ketjua joissa keuhkotaan salibandy/säbä/sähly -pelistä ja etenkin sen nimestä, vaativuudesta ja kv-tasosta.
 
Suosikkijoukkue
JYP, Vatanen, Blackhawks
Avautui, että Omena-Mynthonista jää pillun maku suuhun. Oikeastaan huomasin sen jo muutama päivä sitten, mutta luulin johtuneen kipeästä olotilasta ja paskasta kurkussa.
 

Txjokeri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Men in Blue ja muut oikeudenjakajat
Avautui, että Omena-Mynthonista jää pillun maku suuhun. Oikeastaan huomasin sen jo muutama päivä sitten, mutta luulin johtuneen kipeästä olotilasta ja paskasta kurkussa.

Kuuluisiko tämä tuonne humble brag -ketjuun?
 

Musta Nuoli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen maajoukkue, TuTo. Varauksellisesti.
Avautui, että Omena-Mynthonista jää pillun maku suuhun. Oikeastaan huomasin sen jo muutama päivä sitten, mutta luulin johtuneen kipeästä olotilasta ja paskasta kurkussa.

Nyt olet kyllä erehtynyt kahdesta eri reiästä, jos on paskaa kurkussa asti ja luulet sen maun tulevan pillusta. Se on se anaali se.
 

stairox

Jäsen
Suosikkijoukkue
Wanha kunnon divariajan Vaasan Sport, Liverpool FC
Avautui, että Omena-Mynthonista jää pillun maku suuhun. Oikeastaan huomasin sen jo muutama päivä sitten, mutta luulin johtuneen kipeästä olotilasta ja paskasta kurkussa.
Olet näköjään maistanut vain yhtä pillua. Niitä löytyy todella monen makuista. Rohkeasti kokeilemaan!
 

Musta Nuoli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen maajoukkue, TuTo. Varauksellisesti.
Olet näköjään maistanut vain yhtä pillua. Niitä löytyy todella monen makuista. Rohkeasti kokeilemaan!

Paras pillu maistuu hunajalta. Sen sijaan härskiintyneen, pilaantuneen piimän maku suussa kielii hiivatulehduksesta. Terveen kuparinen veren maku kertoo jo ekslusiivisemmasta makustelusta. Ruotsalaisen hapansilakan tuoksu ja maku ovat vaaran signaali, kohde on joko kuollut tai pesemätön äärifeministi.
 

lapa78

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lexaa
Avautui, että Omena-Mynthonista jää pillun maku suuhun. Oikeastaan huomasin sen jo muutama päivä sitten, mutta luulin johtuneen kipeästä olotilasta ja paskasta kurkussa.

Se Thaityttö varmaan juksas sua. Ei pillusta tuu paskaa suuhun. Ja naisilla ei ole sitten mitään kauhean isoja ulokkeita jalkojen välissä.
 

Sabaton

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Stars, Spurs, Werder Bremen, Real Madrid
Antti Erkinjuntti SM-liigassa 2012-2013: 2 maalia
Antti Erkinjuntti European Trophyssa 2012: 6 maalia

Mikä helvetti siinä maalin tekemisessä on kotimaisilla kentillä niin vaikeaa?
 

Stevie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Antti Erkinjuntti SM-liigassa 2012-2013: 2 maalia
Antti Erkinjuntti European Trophyssa 2012: 6 maalia

Mikä helvetti siinä maalin tekemisessä on kotimaisilla kentillä niin vaikeaa?

Samaa tuli itsekin ihmeteltyä... Liigassa ei mene mistään edes vahingossa. Eiköhän tee voittomaalin vielä jatkoajalla tänään :)
 

peruspata

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Pesäkarhut, UP-V, FT Ulvila, Karhut
Ilveksen uutisesta ensi kauden valmentajastansa luin ensimmäisen kerran, että Tuomas ja Pekka Tuokkola ovat veljeksiä. No, mikäpä siinä, saman lajin miehiä...
 

alwahla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flames, Canadiens, Kraken, HIFK
Minulle avautui pari päivää sitten, että suurin osa Alanis Morissettea kuuntelevista miehistä on homoseksuaaleja.
 

-FNM-

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Minulle avautui pari päivää sitten, että suurin osa Alanis Morissettea kuuntelevista miehistä on homoseksuaaleja.

Minulle avautui parikymmentä vuotta sitten, että miehen on pakko olla homo jos hän kuuntelee Alanis Morissettea. Itseasiassa Alanis näytti parikymmentä vuotta sitten naiseksi pukeutuneelta mieheltä. Ehkä siitä johtui tuolloinen avautumiseni.
 

Iker

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Avauti, että VR sählää taas. Juna seisoo paikallaan Tampereen asemalla.

Titans

Sen junan on, toki aikataulunsa puitteissa, pakko välillä pysähtyä tietyillä asemilla kuten Tampereella päästääkseen matkustajia pois ja mahdollistaakseen sieltä matkaan lähtevien sisäänpääsyn.

Se on toki rasittava piirre ihan näissä lähijunissakin, että kaikenlaisilla väliasemilla sitä pitääkin pysähtyä matkan varrella.

Minulle avautui hyvän punttitreenin ja tunnin lumitöiden jälkeen, että on vähän kipeä olo ja illaksi pitäisi vielä lähteä ns. viihteelle. No, otetaan rauhassa ja jännityksellä odotetaan mikä on huominen olo. Nyt on veto aivan pois ja nuppi tukossa.
 

ISH

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL, HIFK, Arsenal
Antti Erkinjuntti SM-liigassa 2012-2013: 2 maalia

On kyllä erikoista. 32 peliä ja 2 maalia. Koko kauden erinomaiset ketjukaverit Connolly ja Koskiranta ja pirun hyvältähän tuon ketjun peli näyttää. Moni SM-liigavalmentajakin veikkaili syksyllä että Erkinjuntille on tulossa ns. Monster Season ja itse olin kyllä samassa junassa. Voi olla melkoinen gorillalauma selässä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös