Asia, joka ”avautui” minulle

  • 6 753 692
  • 34 026
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Minä uskon Lauri Marjamäkeen!
Suomen urheiluliiton "huippu"-urheilujohtaja Jarmo Mäkelä on ollut ilmeisesti itse Kalen opissa mitä tulee kansalle valehteluun ja kabinetti kieroiluun. Ei helvetti mitä paskaa!
 

Lunatico

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Kolikkopelit.fi on varsinainen kusetusfirma. Siellä voi jopa puhelinsoitolla siirtää rahaa pelitilille, joka sitten veloitetaan korkoa vastaan seuraavassa puh. laskussa. Myönnän, että olen käynyt tuolla pelaamassa. Ei pitäisi!
 

cottonmouth

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo & Philadelphia Flyers
Eilen oli päivä, johon Marty McFly saapui menneisyydestä DeLoreanillaan.
 

Caney

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Philadelphia Flyers, Liverpool FC
Avautui, että Bluesilla on liigan paras ykkös-, kolmos- ja "reservipari" ensi kaudella. On se saatana hyvä joukkue...

Tossa vielä: Nikkarin kokoama Blues, puolustus liigan paras?

Liigan paras pakkipari.
Kolmospariksi yksi liigan parhaita.
Hyvä reservi, jonka rinnalla kalpenee syyrin osa pakistojen reserveistä tässä liigassa.

Joku raja sentään pitää säilyttää, vaikka voittaa halutaankin ja omia puolustaa jne. Miinaltahan tämä toki vaikuttaa ja näyttää, mutta hyvä läppä sentään, jos ei muuta.
 

Worrell

Jäsen
Suosikkijoukkue
RIP Coyotes 1996-2024
Avautui, että en sittenkään ole niin paljoa lihonut muutamassa vuodessa. Löysin viikko sitten 1-2 vuotta vanhan lähes käyttämättömän t-paidan ja hyvin istuu päälle, eikä edes nuole ihoa. Voin kai siis olla tyytyväinen, että kaiken keskellä olen pysynyt fyysisesti suht hyvässä kunnossa!
 

J.Hotti

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK Detroit Red Wings FC Barcelona
N 100 metrin voittajalla Ivet Lalovalla on maailman paras perse.

Pyh. Tampereella asuu blondi joka vie kaikilla osa-alueilla Laalovaa 6-0. Nimikirjaimet ovat L ja H. Myös itänaapurimme seiväshyppääjä on aivan omaa luokkaansa mainitulla vartalon seudulla.
 

J.Hotti

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK Detroit Red Wings FC Barcelona
Kaikki kunnia Haralalle, mutta kyllä tämä Lalovalle meni.

Vääntäkää toi videon kuvasuhde kohdalleen ja tule sen jälkeen kertomaan oletko samaa mieltä.
 

cottonmouth

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo & Philadelphia Flyers
Avautui, että lähes kaikki Uuno-klassikot ovat nähtävissä kokonaisina Youtubessa. Hyvästi vapaa-ajanongelmat...
 

Lunatico

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Avautui, että ei se hammaslääkärissä käynti nyt niin paha ole. Puudutus osui nappiin ja en edes huomannut poraamista. Avautui samalla (jälleen), että hampaista kannattaisi pitää pikkasen parempaa huolta!
 

Worrell

Jäsen
Suosikkijoukkue
RIP Coyotes 1996-2024
Avautui, että Vedetään hatusta kuuluu kategoriaan näkemättä paskaa. Mainosten perusteella olen jo kyseistä sarjaa vältellyt, mutta äsken tuli vilkaistua puolet tuosta tämän päiväisestä jaksosta ja en kyllä oikein tiedä, mitä tuosta olisi pitänyt ajatella. Noh, toista kertaa en kyllä sarjaa aio katsoa.
 

Vanha Len

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Boners
Avautui, että Vedetään hatusta kuuluu kategoriaan näkemättä paskaa.

Kotimaisten näyttelijöiden improvisaatiot ovat meikäläiselle ainakin hyvää viihdettä. Aikoinaan fiilistelin "Nyhjää Tyhjästä"-formaatin parissa ja "Vedetään Hatusta" on jatkanut tätä saraa, pikkuveljenä tosin. Riippuu tosin paljon myös näyttelijöistä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös