Legendaarinen 90-luvun dancetechno-jumputus "Kernkraft 400" on sample vanhasta tietokonepelistä, "Lazy Jones."
(linkit YouTubeen)
(linkit YouTubeen)
Kukas kuuluu siihen harvalukuiseen (?) ryhmään, joka ei ole vieläkään Titanic-elokuvaa nähnyt omasta tahdostaan kertaakaan?
Avautui 2 vuotta ja joitakin kuukausia myöhässä, että perkele Olli "Kola-Olli" Hokkanen on pedofiili...
Ei ei. Virallinen selitys Ollin taholta kuuluu tietenkin, että lapsilauma olisi väkisin tunkeutunut tämän limpparin ystävän kotiin, vähentänyt vaatetustaan ja pakottanut Ollin ottamaan heistä kuvia.
Nykyiselläkin on kahden vuoden takuu, mutta olen 100% varma ettei tule vuotta 2014 näkemään. Noh, mikäs siinä, jos sykli toimii, mutta luulisi tulevan edullisemmaksi tehdä edes hieman kestävämpiä tuotteita.
Eikös se mene niin, että alkuperäisestä ostopäivästä alkaa takuun laskeminen kyseisen tuotteen takuulla?
Musta Nuoli -nickillä on monta merkitystä!
Musta (muija) Nuoli mun penistäin.
Musta toi Nuoli on ihan perseestä.
Musta Nuoli(tälläne)
Will it blend? That is the question. Löytyyhän niitä, mutta hintaakin kyllä on.Että tuollaiset 50-80€ halpisobhjamieoliverblenderit ovat ihan kulutustavaraa ja hämmentää miksi niille edes takuita annetaan. Nyt on menossa tässä kierrossa neljäs sekoitin, joista ensimmäinen ostettu ja muut haettu uutena takuuseen. Erikoista vielä on, että jokaisella kerralla on annattu pyytämättä hieman parempi/kalliimpi vempain tilalle. Lähdettiin 45€ hintaluokasta ja nyt ollaan 89.90 ovh:ssa. Nykyiselläkin on kahden vuoden takuu, mutta olen 100% varma ettei tule vuotta 2014 näkemään. Noh, mikäs siinä, jos sykli toimii, mutta luulisi tulevan edullisemmaksi tehdä edes hieman kestävämpiä tuotteita.
Eikös se mene niin, että alkuperäisestä ostopäivästä alkaa takuun laskeminen kyseisen tuotteen takuulla?
Muistaakseni menee niin, jotta merkin vaihtuessa alkaa takuu alusta. Jos merkki pysyy samana niin takuu jatkuu alkuperäisestä ostopäivämäärästä.