Avautuipa tässä juuri iltasanomia lukiessa, että Jokeritkin on näköjään hommanneet turkulaisen lääkärin joukkueelle. Eaves on tehnyt haudan takaa paluun kokoonpanoon.
Avautuipa tässä juuri iltasanomia lukiessa, että Jokeritkin on näköjään hommanneet turkulaisen lääkärin joukkueelle. Eaves on tehnyt haudan takaa paluun kokoonpanoon.
Avautuipa tässä juuri iltasanomia lukiessa, että Jokeritkin on näköjään hommanneet turkulaisen lääkärin joukkueelle.
Turkulaisten minkäänlaisesta parantamisesta taas voidaan olla montaa mieltä.
Avautui juuri, ettei lainatulla nimimerkillä ole sitä yhtäkään toimivaa silmää.Avautui, että Kauniissa ja rohkeissa on oikeasti aivan tajuttoman kauniita naisia.
Minulle ei vielä avautunut, että minkälaisessa vakiossa pelataan vain kahta kohdetta. Ei oikeastaan avautunut Dekon kokema avautuminenkaan, mutta se on toisarvoista.Olen jo tehnyt vakioveikkaamalla voittoa tällä viikolla 30 euroa. Kahta kohdetta olen pelannut ja molemmissa voittanut.
Eaves joutui jättämään kaksi peliä väliin Porselandin sokaisuyrityksen jälkeen ja pelasi tänään kehikko päässään. Toivottavasti siinä on tarpeeksi hämeenlinnalaisille. Porselandin jäähy oli todellakin aiheellinen.Avautuipa tässä juuri iltasanomia lukiessa, että Jokeritkin on näköjään hommanneet turkulaisen lääkärin joukkueelle. Eaves on tehnyt haudan takaa paluun kokoonpanoon.
Shiis, olen kuullut muidenkin ehdottavan baarissa siinä puoli neljän tienoilla: - "Mennään Jatkoille?"Kello on jumalauta puoli viisi aamulla, ja palstalla on yli 800 lukijaa.
Vaikka olenkin tiedostanut keskustelupalstan erittäin suosituksi, tuntuu luku todella suurelta ajankohdan huomioon ottaen.
Kristian Meurman, saakeli kun on hieno ääni.
Kristian Meurman, saakeli kun on hieno ääni.