Toki joku voisi pyöristää tuon kuuteen jalkaan.
No jos minulta amputoitaisiin toisesta jalasta varpaat niin muuttuisinko silloin yksijalkaiseksi? En. Joten kuusi jalkaa se on ja hyvä niin.
Toki joku voisi pyöristää tuon kuuteen jalkaan.
Avautui että jatkoajassa nimimerkkiä painaessa ei tarvitse osua nimimerkkiin vaan lyhyiden nimimerkkien kohdalla voi painaa jopa useita senttimetrejä "ohi". Tulee samat vaihtoehdot kuin painaisi suoraan suoraan nimimerkin kirjainten kohdalta, vaikka silloin hiiri muuttuu "kädeksi" kun taas ohi painaessa ei muutu.
Avautui, etten varmasti ollut ensimmäinen, jonka oli pakko testata tuota heti kirjoituksesi luettuaan. En halua olla viimeinenkään, joten en kerro, onko kertomasi totta vai ei.
Luulin että mies olisi ollut vähintään joku reservin luutnantti.
Avautui sellainen asia, että Alexander Stubb on sotilasarvoltaan korpraali. Hän sai korpinjämät vuoden 2008 itsenäisyyspäivänä, oltuaan sitä ennen jääkäri.
Luulin että mies olisi ollut vähintään joku reservin luutnantti.
*köh* Nyt se avautui minullekin, tuo Oddasat. Kai se ankkurikin pitää sitten googlata.Voe helevetti, piti tuon Naiset jotka saavat...-ketjun takia tarkastaa Yle Areenasta miltä se saamenkielisten uutisten ankkuri sitten oikeen näyttää, ja avautui sellainen asia, että Oddasat ei olekaan joku ruotsinkielinen uutis-/ajankohtaisohjelma, vaan uutiset saameksi. Onhan se varmaan kymmeniä vuosia ollut ohjelmatiedoissa tms, mutta olen aina skipannut.
Ja sekin avautui, että ankkuri on Anni-Kristiina Juuso.
Voe helevetti, piti tuon Naiset jotka saavat...-ketjun takia tarkastaa Yle Areenasta miltä se saamenkielisten uutisten ankkuri sitten oikeen näyttää, ja avautui sellainen asia, että Oddasat ei olekaan joku ruotsinkielinen uutis-/ajankohtaisohjelma, vaan uutiset saameksi. Onhan se varmaan kymmeniä vuosia ollut ohjelmatiedoissa tms, mutta olen aina skipannut.
Ja sekin avautui, että ankkuri on Anni-Kristiina Juuso.
Meikäläiselläkin oli kasvuennuste 200cm paikkeilla, taisi johtua juuri tuosta kesästä kun muutamassa kuukaudessa poika venyi (n. 165cm -> n. 175cm) ja se taisi lääkärin pakan ja diagrammit sekoittaa. Noh meikäläisestä tuli vain 182cm pätkä. Meikäläiselle oli kovin tärkeää että sain sen viimeisenkin sentin nipistettyä, sillä se tekee jenkkilässä tasan 6 jalkaa. Heh.
Filppuloiden isä on Raineri
Filppuloiden isä on Raineri
Turenkilaisilla on ainakin kokemusta siitä kuinka vanhempi Filppula on käynyt "varastamassa" voiton Ritarihallista.
Avautui, että vaikka länsimaissa irvaillaan tämän nyt jo edesmenneen Kim Jong Ilin suurteoille, niin iso osa porukasta (+muslimeista) uskoo kuitenkin oman johtajansa propagandakoneiston juttuihin kaikenmaailman järven päällä kävelyistä, kuolleitten henkiinherättämisestä, ja kiljun duunaamisesta pelkästä vedestä. Jamppa myös vauvaiässä puhui lintuja savesta ja lapsena oppi koulunpenkillä yhdessä päivässä kuukauden tiedot, mikä mahtoi tasoitus olla?
Ja on vissiin tulossa takaisin vielä, Kim kai ei.
Itsekään en tähän Jeesus-juttuun oikein usko tai ainakin olen hyvin epäileväinen, mutta onhan se silti "ihan eri asia". :)Minä muuten joskus naureskelin ihan samaa kun eräs uskovainen tuttavani luki lehdestä ja naureskeli näille "Rakkaan Johtajan" ihmeteoille. Suuttui jostain syystä kun esitin saman vertauksen. Kyse on kuulemma "ihan eri asiasta".
Itsekään en tähän Jeesus-juttuun oikein usko tai ainakin olen hyvin epäileväinen, mutta onhan se silti "ihan eri asia". :)
Kirjasta nimeltään Mafia Export avautuu aika paljonkin asioita. Muunmuassa se, että pelkästään kokaiinin myyntivoitto pyörii 650 miljardin dollarin paikkeilla. Käsittämättömiä summia.
Suosittelen lukemaan kirjan, mikäli mafia tai järjestäytynyt rikollisuus aiheena kiinnostaa.