Asia, joka ”avautui” minulle

  • 6 766 084
  • 34 067
Suosikkijoukkue
HIFK
Kun mulle tuodaan viinapullo, en kykene säilyttämään sitä. Juon sen heti pois. Oli viikonpäivä mikä tahansa, tilanne mikä tahansa. Ainakin tällä haavaa, kun ei ole säännöllistä duunia. Vittu.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Kun mulle tuodaan viinapullo, en kykene säilyttämään sitä. Juon sen heti pois.
Kun nyt on avautumisketjusta kyse, niin avaapas pikkuisen. Mistä saa sellaisia ystäviä, jotka tuo viinapulloja säilytykseen?
 
Suosikkijoukkue
HIFK
Kun nyt on avautumisketjusta kyse, niin avaapas pikkuisen. Mistä saa sellaisia ystäviä, jotka tuo viinapulloja säilytykseen?
Tässä kohtaa oli kyse naisesta, joka oli ollut risteilyllä, tuli luokseni panemaan (mua) ja jostain ihmeen syystä toi tuliaiseksi pullon Jalmaria.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Tässä kohtaa oli kyse naisesta, joka oli ollut risteilyllä, tuli luokseni panemaan (mua) ja jostain ihmeen syystä toi tuliaiseksi pullon Jalmaria.
Avautui, että pitäisi muuttaa meren rannalle. Pielisen tai Höytiäisen risteilyiltä ei tule akkoja kylään pullojen kanssa, panemaan.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Olen tullut siihen tulokseen, että saan aivan liikaa palkkaa. Oikeastaan helvetin monesta hommasta nykyään saa aivan liikaa palkkaa.
Minä saan liian vähän.

Jos omatuntosi piinaa sinua siksi, että tilillä on liikaa pätäkkää, voin laittaa sulle tilinumeroni niin tasataan tuloeroja pikkuisen.
 

1stApril

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Avautui, että lastensadun hahmo Bambi onkin uros. Epäilyt heräsivät, kun Faline tuli kuvioihin ja Bambille alkoivat sarvet kasvamaan päähän.
Lukeminen kannattaa aina, sanoi Donnerkin.
 

morningstar

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Buffalo Bills
Täytyy myöntää että nuo Simonin ja passengerin probleemat ovat kyllä aivan mahtavia. Liian iso liksa ja panemaan tulevat naikkoset tuovat viinaa mukanaan. Mikseivät mun ongelmani voi koskaan olla tuollaisia.

Rehellisyyden nimissä on sanottava että mikään ei kyllä avautunut.
 

Everton

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Naisjääkiekkoilun taso. Suomen maajoukkue pelaa ilmeisesti olympiaharjoituksena C-poikien divarijengejä vastaan ja ottaa niiltä pahasti käkättimeen.
 

Eino_Mies

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Naisjääkiekkoilun taso. Suomen maajoukkue pelaa ilmeisesti olympiaharjoituksena C-poikien divarijengejä vastaan ja ottaa niiltä pahasti käkättimeen.
Viime kaudella Naisleijonat pelasivat nämä pelit C-nuorten SM-sarjajoukkueita vastaan ja naiset hävisivät lähes järjestään murskalukemin. Ilmeisesti sama tahti jatkuu, vaikka tällä kaudella C-pojat ovat ikäluokkansa divaritasoa. En tiedä mitä Jääkiekkoliitto tällä tavoittelee, mutta yllätävän kova on tasoero edelleen.
 

Timbit

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Canucks, BC Lions
Se otsikko tosiaan on "Isku Areenan Kannattajakatsomo", eikä "Isku Areenan Kannattajakatsomoon", eikä siellä suunnitella mitään moraalisesti arveluttavaa iskua Jokerien kannattajakatsomoon. Kannatti taas ottaa asiasta selvä.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Se otsikko tosiaan on "Isku Areenan Kannattajakatsomo", eikä "Isku Areenan Kannattajakatsomoon", eikä siellä suunnitella mitään moraalisesti arveluttavaa iskua Jokerien kannattajakatsomoon. Kannatti taas ottaa asiasta selvä.
No voi paska. Ehdin jo innostua.
 

Nume

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, FC Bayern München, SoJy
Viime kaudella Naisleijonat pelasivat nämä pelit C-nuorten SM-sarjajoukkueita vastaan ja naiset hävisivät lähes järjestään murskalukemin. Ilmeisesti sama tahti jatkuu, vaikka tällä kaudella C-pojat ovat ikäluokkansa divaritasoa. En tiedä mitä Jääkiekkoliitto tällä tavoittelee, mutta yllätävän kova on tasoero edelleen.

Noissa peleissä tuskin saa taklata, joten voisin kuvitella, että pelit päättyisivät vieläkin rumempiin lukemiin, jos pelattaisiin niillä säännöillä, mihin pojat ovat tottuneet.
 

Surukuku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sanaan Sepot ja muut jemeniläiset kiekkoseurat
Avautui, että lievää törkeämpää analogiaa käyttäen saa kotoisesta liigastamme revittyä vaikka yhden maailmanhistorian suurimman salaliittoteorian plagiaatin:

IFK - Avoin tapaus

- Kuka surmasi tämän huippusuositun, mutta mielipiteitä jakavan joukkueen?
- Onko Petri Matikainen (aka Lee harvey Osvald) vain lavastettu tuhoamaan ao. joukkueen?
- Antaako Nybari (aka Jack Ruby), "yökerhon omistaja" kuoleman suudelman PM:lle, kun aika on kypsä ja todelliset syylliset turvassa?
- Kuka, keitä ovat nuo taustavaikuttajat koko tapauksen takana - vieläkö eräs legendaarinen (toinen) PM vaikuttaa taustalla?


Joo - on tylsää täällä töissä...

Edit: Sattuipa kellonaikakin kohilleen ;-)
 

bozik

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Minulle avautui tänään kuka tai mikä on kenties petollisin mahdollinen kauppakumppani tai kauppias. Se on savolainen mustalainen. Linkki uutiseen, jonka mukaan joku myi onttoja kalakukkoja !!!
 

Le Banner

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK täältä ikuisuuteen! 106-105 NYR
Hassisen koneen vanha biisi "Reippaina käymme rekkain alle" on saanut alkunsa Sleepy Sleepers yhtyeen roudari Penan sammumisesta keskelle ajorataa joskus Sliippareiden suht alkutaipaleella. Hyvä tuuri Penalla kun yli menneen rekan renkaat eivät sattuneet kohdalle.

Osattiin sitä Penailla näköjään 30 vuotta sittenkin, mutta hiukan eri tavalla.
 

tty_01

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät

alwahla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flames, Canadiens, Kraken, HIFK
Avautui, että NHL-osiossa vaikuttava nimimerkki Tempura on huomattavasti vanhempi kuin olin olettanut. Olin pitänyt häntä tähän päivään asti maksimissaan 16-vuotiaana "nulikkana", mutta totuus olikin jotain ihan muuta.
 

_Kuusyks

Jäsen
Suosikkijoukkue
SKA Pietari, Afinogenov #61, (Blues & Jokerit)
Japanissa on moninkertainen määrä jäähalleja sekä muistaakseni myös jääkiekkoilijoita Slovakiaan verrattuna. Käsittämätöntä. Wikipedian jääkiekko -osiosta löytyy tarkat tilastot. Käykää kurkkaamassa, suuria yllätyksiä täynnä. Linkkiä en voi kännykällä antaa.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös