Avatui, että ihmismieli on muuttuvainen.
Aamulla vitutti herätä aikaisin, koulussa löin selkäni ja pääni johonkin paloturvallisuus paskaan ja vitutti vielä enemmän. Lähdin koulusta kaksi tuntia aikaisemmin kuin se olisi loppunut koska väsytti ja halusin nukkua ennen treenejä, sekin vitutti. Bussissa joku vanha kusipää alkoi raivota minulle siitä, että nuorilla on terveet jalat miksette kävele helvetin pullamössö pojat, yritä siinä sitten selittää että olet niin väsynyt että nukahtaisit pystyyn matkalla kotiin, btw sekin vitutti ihan älyttömästi, kun tuo arjensankari huusi minulle lähtiessään bussista että ennen oli asiat paljon paremmin. Kotona selvisi että koira oli syönyt faijani tuomat tuliaissuklaat ja sotkenut eilen siivoamani huoneen vituiksi ja repinyt siinä sivussa koulukirjoja, kuten arvata saattaa tämä vitutti ihan helvetisti. Sitten mieleeni muistui että oho, sama koira on rikkonut 5pv sisään 80e kuulokkeet, repinyt kahdet bokserini, laittanut paskaksi seitsemän vuotiaasta saakka keräämäni lasieläin-kokoelmani jolla oli -tunne ja rahallista arvoa. Lisäksi koira kusi mattoni päälle. Kaikki tuo vitutti ihan äärettömästi. Aloin sitten paiskoa tavaroita ja kihisin kiukusta tämän paskan päivän jälkeen, selkä helvetin kipeänä ja tavarat paskana. Lähdin pienelle kävelylle ja ihme kyllä se helpotti jonkun verran ja kotiin tullessani olin taas hyvillä mielin.
:)