Asia, joka ”avautui” minulle

  • 6 770 904
  • 34 076

Miksu00

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Ei se taidakkaan olla niin kamalaa, jollei saakkaan enää jatkoa kansanedustajana. Suvi Linden ei enää eduskunnassa istu, mutta lohdutukseksi saa sentään 5000€ kuukaudessa eläkettä. Linkki tähän: tässä
 

ernestipotsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Ei se taidakkaan olla niin kamalaa, jollei saakkaan enää jatkoa kansanedustajana. Suvi Linden ei enää eduskunnassa istu, mutta lohdutukseksi saa sentään 5000€ kuukaudessa eläkettä. Linkki tähän: tässä

Kansanedustajien eläkkeet, lomaltapaluurahat, ahtaajien vaatimukset...jne


Ja täällä nauretaan sille kuinka Kreikka maksaa metsureille ulkotyölisää jne. Niin että osataan sitä täälläkin työntää rahaa turhuuksiin.
 

Nume

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, FC Bayern München, SoJy
Avautui, että Stefan Liv oli alunperin syntynyt Puolassa Gdynian kaupungissa ja hänet adoptoitiin Ruotsiin alle kaksivuotiaana ja hänen alkuperäinen nimi oli ollut Patryk Sliz.

Lähde: Aamulehti

E: Olenpas huolimattomasti lukenut tätä ketjua ja siten olin hidas avautumaan.
 
Viimeksi muokattu:

stairox

Jäsen
Suosikkijoukkue
Wanha kunnon divariajan Vaasan Sport, Liverpool FC
Avautui, että Stefan Liv oli alunperin syntynyt Puolassa Gdynian kaupungissa ja hänet adoptoitiin Ruotsiin alle kaksivuotiaana ja hänen alkuperäinen nimi oli ollut Patryk Sliz.

Lähde: Aamulehti
Avautui myös minulle turmailtana. Ja samalla avautui myös se, että sehän todella näkyy (näkyi) jopa ulkonäöstä silloin kun sen tietää.

No, hieno "vihollinen" Liv oli kaikenkaikkiaan, ei mitenkään ylimielinen koskaan.

R.I.P.
 

Miksu00

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Nyt avautui sillainen asia, kuin että juutuupissa on kokonaisia keikkoja! Ennen ei kyllä oo mun mielestä ollut, vai onko muka?
 

Datsun

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Toronto, Saksa
Se että mitä tuo nimimerkki aquanqa taitaa tarkoittaakaan. Avautui kun koitin sitä ihan ääneen lausahdella.

Ja se, että tällä Cradle of Filthin videolla ääntelevällä naaraalla on sellainen laulusoundi joka lyö koko selän sianlihalle. Hänen nimensä on Dirty Harry (Victoria Harrison) ja hän on. On! Kuva hänestä on tässä
 

cottonmouth

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo & Philadelphia Flyers
Niin sanottu kaksiosainen avautuminen. Ensin se, että Mestiksessä kohtuullisesti tehoilleen Ville-Matti Koposen ruuti on ollut melko märkää liigaassa, kuten kaksi maalia 129 pelissä osoittavat. Toisaalta sitten tämä Youtube-video palautti ainakin osin muistiin miksi. Kyllähän tuo jo tietynlaista taitoa vaatii, varsinkin toistaa sama temppu.

(linkit: JA ja Youtube)
 

Moto

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Stefan Livin puolalaisuus avautui minulle jo hyvä tovi sitten, mutta onnettomuuden myötä avautui, että aivolohkoihini on tallennettu kohtaan "Stefan Liv" väärän henkilön pärstä. Olen aika varma, että sekin pärstä kuuluu ruotsalaiselle maalivahdille tai ainakin kiekkoilijalle, mutta nyt vaivaa pirusti, kenelle... Sellaista kun ei oikein googlella löydä.
 

cottonmouth

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo & Philadelphia Flyers
aivolohkoihini on tallennettu kohtaan "Stefan Liv" väärän henkilön pärstä. Olen aika varma, että sekin pärstä kuuluu ruotsalaiselle maalivahdille tai ainakin kiekkoilijalle, mutta nyt vaivaa pirusti, kenelle... Sellaista kun ei oikein googlella löydä.

Villi veikkaus: Mikael Tellqvist? Kuten on tainnut tämänkin Buffalo-aiheisen blogin osalta käydä..(?)
 
Viimeksi muokattu:

Moto

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Vähän tuossa googlailin haulla "svenska målvakter" ja katsoin joskus Tre Kronorissa esiiintyneitä nimiä, Boo Ahl on tarpeeksi lähellä sitä mielikuvaani. Aika outoa kyllä, kun vähän eri aikakauden veskareista on kyse, mutta kun nuo näkyvät olleen samanaikaisesti HV-71:n kokoonpanossa, niin liekö jostain joukkuekuvasta joskus jäänyt väärä naama mieleen.
 

obi-wan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hammarby IF, HC Andersen, HC Jatkoaika
Minulle avautui että kaikien Moderaattoreiden teoista ei jää ns. nimetöntä jälkeä. Unohtuikohan joku rasti jostain ruudusta?
 

Knightrider

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
TUTO-TPS -matsia seurannutta keskustelua/väittelyä/riitelyä lukiessani avautui, millaista paikalliskamppailumeininki oikeasti olisi, jos Toveritkin pelaisi ylimmällä sarjatasolla. Aina olen jotenkin luullut ymmärtäväni sitä loputonta jankkaamisen ja kinaamisen määrää, mitä ainakin Jokerit-HIFK, Lukko-Ässät (ja ehkä Ilves-Tappara?) ottelut kannattajien välillä aiheuttavat. Tälläistä se paikallishegemonia varmaan Turussakin parhaimmillaan/pahimmillaan olisi.

Mukavaa huomata muutenkin, että viime vuoden totaalisen mahalaskun jälkeen turkulainen jääkiekko on taas tapetilla.
 

#3

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingfors IFK
Avautui että "ilmailuaakkoset" on hemmetin selkeää ja katevää kun pitää käsitellä paljon random kirjaimia puhelimitse. Siihen se varmaan perustuu että vaikka yhteys olisi huono niin vaikka kuulee osankin sanasta tietää mitä toinen yritti sanoa.
 

Nume

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, FC Bayern München, SoJy
Apteekissa myytävät Strepsils Mint-imeskelytabletit maistuvat hyvälle.

Minulle on avautunut myös, että Saksassa on ilmeisesti erilaisia nuo Strepsilsit. Saksan MM-kisojen aikaan iski törkeä tauti ja törkeät oli pilleritkin, joita Strepsils-paketeissa myytiin, kielestäni ja nielustani lähti aina tunto hetkeksi pois.
 

Mikke73

Jäsen
Suosikkijoukkue
Haukat, Ässät
Minulle on avautunut myös, että Saksassa on ilmeisesti erilaisia nuo Strepsilsit. Saksan MM-kisojen aikaan iski törkeä tauti ja törkeät oli pilleritkin, joita Strepsils-paketeissa myytiin, kielestäni ja nielustani lähti aina tunto hetkeksi pois.
Paraneehan se kurkkukipu noinkin, kun tunto lähtee...
 

Nume

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, FC Bayern München, SoJy
Eipä tuo nyt niin ihme olisi. Esim. apteekissa ilman reseptiä myytävä Bafucin nimenomaan vie tuntoa pois kurkusta. Strepsilseistä en osaa sanoa mittee.

Mutta se tässä on oudointa, kun "suomalaisilla" Strepsilseillä ei ole ikinä tunto lähtenyt mistään paikasta.
 

Gags

Jäsen
Suosikkijoukkue
Charlestown Chiefs
Jääkiekkotuomarit taitaa ihan oikeasti olla tyhmiä, vittumaisia ja sosiaalisesti rajoittuneita.
 

obi-wan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hammarby IF, HC Andersen, HC Jatkoaika
Avautui että joitakin yv-laatikoita lukee useampi kaveri tai sitten FB-seinäni näkee sellaiset joiden ei pitäisi
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös