Avautui juuri, että taitaapi tulla normaalia hiljaisempi liigakierroksen avaus tällä foorumilla, mutta "Näillä mennään!" sanoi entinenkin autokauppias.
Avautui juuri, että taitaapi tulla normaalia hiljaisempi liigakierroksen avaus tällä foorumilla, mutta "Näillä mennään!" sanoi entinenkin autokauppias.
Onneksi sinä pääsit aika nopeasti tuosta huonosta nimimerkistäsi sitten eroon.Avautui että oma nimimerkki on ehkä huonoin kaikista. Ikinä. Missään.
Avautui, etta voi veljet. Parempi pysytella nakojaan hiljaisena lukijana. Ei ollut tallaista tarkoitus aiheuttaa, mutta kaippa nimimerkit kenelta on kirjoitusoikeudet poistettu tai jaadytetty hetkeksi sitten sita kerjasivatkin. Vahemmin kirjoittelen tanne, enka muutenkaan oikein ole perilla modejutuista etc, mutta alkuperainen kysymys oli ihan mielenkiinnosta esitetty ilman mitaan ajatuksia edes modeilusta tai vastaavasta. Olisin jattanyt kysymatta jos olisin tiennyt, etta lahtee lapasesta monella koko homma.
Mikä juttu tää on? Mistä nuo kaikki pelikiellot tuli?
Minulle taisi avautua, että joku haluaa vielä ottaa saman rallin alusta.
Minulle taisi avautua, että joku haluaa vielä ottaa saman rallin alusta.
mitä järkeä ostaa noin paljon ajettu pikkuauto, jos sillä meinaa ajaa vielä useampi kymmenen tuhatta? Menee takuulla paljon rahaa korjauksiinkin sitten.
Mä hakisin ton hintaisen auton Saksasta. Sieltä saa takuulla hyvän auton kahdella tonnilla, verot max tonnin, kulut halpalennosta sinne ja ajo tänne max tonnin. Suomessa käytetyt autot on loppuunajettu. Parempi niin, että etsii yksilöä kuin jotain yksittäistä automallia, jos on tiukka budjetti.
Minulle sattumalta avautui, että suomalaisille myönnettävä kansaneläke/kk on vain rahtusen suurempi kuin maahanmuuttajille myönnettävä nk. kotoutusavustus/kk/hlö ILMAN lapsikorotuksia - Herra siunaa!!!
Myönnän - väärä ketju, mutta jatkakoon keskustelua joku toinen jossain toisessa ketjussa, minen viiti enempiä...
Täällä onkin ollut melkoinen meininki kun viikon ollut poissa. On muuten omalla tavallaan viihdyttävää ja omalla tavalla tuskaista päästä kaikessa taas ajan tasalle, kun lähtee joka ketjua selaamaan takamatkalta.
Vapaalla tämä nyt on se ja sama, mitä missäkin lukee, mutta esimerksiksi NHL:n puolella puuhaa jo.
... Kotoutusavustus maksaa itsensä (ainakin jossain määrin) takaisin, mutta eläke ei sitä tee. Kirstunhaltijan näkökulmasta eläke on varojen työntämistä pohjattomaan kaivoon. Eläke on kulu joka ei anna takaisin.
...
Avautui, että joillekin on todella tärkeää aivan erilaiset asiat tällä palstalla kuin se mihin käyttöön tämä on aikoinaan kaiketi perustettu.
Niinpä. En muista kuka sen kirjoitti, mutta eilen tuolla mode-ketjussa esiin nostettu "pasiviherahomaisuus" oli loistava termi näille kirjoittajille.
Tuossa joku sanoi hyvin että kaikkein eniten tätä vaativat ovat pasiviherahomaisia career-kitisijöitä jotka valittavat valittamisen ilosta.
Tuohon nähden suuri osa tästäkin keissistä on kohtuutonta nillittämistä ja yleensäkin kertonee enemmän pasiviherahomaisesta mielenlaadusta, kuin palstan mädännäisyydestä.
Mr Scarface kirjoitti:Pelkäävätkö moderaattorit ja jatkoajan ylläpito minua ja valtaani? Minä olen jatkoaika.
Mulla taitaa olla vielä mestaruuskrapula, jos kannattajalla voi sellainen olla. En jaksa ennustella tulevaa kautta eikä liigapörssit kiinnosta. Ylihuomennako se sitten alkaa? Urhon sarjakortti löytyy, joten kai tuo paikallispeli tulee väijyttyä. Tai sitten ei. Tällainen avautui.