Mä en edes tiennyt että Essoja enää on. No jopas nyt.Avautui myöskin että kovaa tahtia Suomessa vähenevillä Essoilla myydään nimenomaan Exxonin öljytuotteita.
Mä en edes tiennyt että Essoja enää on. No jopas nyt.Avautui myöskin että kovaa tahtia Suomessa vähenevillä Essoilla myydään nimenomaan Exxonin öljytuotteita.
Shell on englanniksikin Shell, mutta Esso on ulkomaaksi Exxon. Exxonin perusti vuonna 1912 Wilbur D. Exxon, ja 30-luvulla kaukainen serkku Veijo Esso avasi ensimmäisen Esson Tuupovaaraan. Tästä sai alkunsa dynastia.Avautui myöskin että kovaa tahtia Suomessa vähenevillä Essoilla myydään nimenomaan Exxonin öljytuotteita.
Shell on englanniksikin Shell, mutta Esso on ulkomaaksi Exxon. Exxonin perusti vuonna 1912 Wilbur D. Exxon, ja 30-luvulla kaukainen serkku Veijo Esso avasi ensimmäisen Esson Tuupovaaraan. Tästä sai alkunsa dynastia.
Se oli Dynastia Dannylla eli isolla D:llä. Tämä on pienellä.Eikös dynastia alkanu vasta 80-luvulla?
Siinä yhdessä Lapinlahden Lintujen biisissä ei taidetakaan laulaa näin:
Kun tuoli kaatuu, alta löytyy ihminen lattialta
vaan näin:
Kun tuoli kaatuu alta, löytyy ihminen lattialta
Biisi tekee enemmän järkeä, kun tuon hokasin.
Ei sketsin nimi turhaan ole Charlie Murphy's True Hollywood Stories. :) Vaikka hommat on vedetty täysin överiksi, niin kyllä nuo ainakin minun tulkintojeni mukaan laveasti oikeisiin tapahtumiin perustuvat.Tässähän on yllättävän paljon yhtymäkohtia todellisuuteen . Elokuvaohjaaja Kevin Smith kertoo kohtaamisestaan Princen kanssa. Korikseen liittyvää läppää osassa kolme.
Toiseen kentälliseen sitten vaikkapa pari Immosen Jarkkoa ja kolme kappaletta Jussi Makkosia. Joku noista joutuisi tosin siirtymään peliajan toivossa puolustajaksi.
Avautui kerran, että Suomen lätkämaajoukkue voisi koota seuraavanlaisen kentällisen johonkin peliin:
Mikko Lehtonen - Teemu Pulkkinen - Teemu Pulkkinen
Mikko Lehtonen - Mikko Lehtonen
Tohon menee vielä jokunen vuosi kun nuorin Lehtonen ja nuorempi Pulkkinen kehittyvät aikuisten tasolla kv-pelaajiksi, mutta ihan toteuttamiskelpoinen ajatus kuitenkin.
Toiseen kentälliseen sitten vaikkapa pari Immosen Jarkkoa ja kolme kappaletta Jussi Makkosia. Joku noista joutuisi tosin siirtymään peliajan toivossa puolustajaksi.
Sitten löytyisi vielä hyökkääjä Antti Jaatinen ja puolustaja Antti Jaatinen, molemmat vielä nykyisin JYPin organisaatiosta. Sitten voisi vetää mukaan vielä Markus Piispasen Sportista ja Markus Piispasen Jukureista.Olisihan noita Jarkko Immosiakin kolme kappaletta, yksi tosin on pelannut vain Mestis-tasolla. Ja tämä Jarkko Immonen olisi vielä puolustaja.
Sitten löytyisi vielä hyökkääjä Antti Jaatinen ja puolustaja Antti Jaatinen, molemmat vielä nykyisin JYPin organisaatiosta. Sitten voisi vetää mukaan vielä Markus Piispasen Sportista ja Markus Piispasen Jukureista.
Olisihan noita Jarkko Immosiakin kolme kappaletta, yksi tosin on pelannut vain Mestis-tasolla. Ja tämä Jarkko Immonen olisi vielä puolustaja.
Mulle ei nyt kyllä avaudu, mikä noissa ketjuvirityksissä ihmisille avautuu?
Maailmassa on aika paljon saman nimisiä ihmisiä?
Mutta nythän sinulle avautui ainakin se, että toisille avautuu asioita, jotka sinulle eivät aukene? Eikö niin?
Mulle ei nyt kyllä avaudu, mikä noissa ketjuvirityksissä ihmisille avautuu?
Maailmassa on aika paljon saman nimisiä ihmisiä?
En nyt ole omasta mielestäni friikki. Jos en nyt ole aivan väärässä, niin TPSissä pelasi samaan aikaan Timo ja Petteri Nummelin yhden ottelun ajan joskus v. 1993 tai v. 1994.