Asia, joka ”avautui” minulle

  • 6 847 832
  • 34 479

Hans Geering

Jäsen
Suosikkijoukkue
Doncaster Spinners
Onko räppi joskus ollut jotain muuta kuin huumoria? (useimmiten vielä saatanan huonoa huumoria)

En ole todellakaan mikään asiantuntija tässä asiassa, oma nuorisomusiikista tykkääminen päättyi Nirvanaan, mutta niin olin ymmärtänyt, että nykyään kyseinen musiikki olisi jotenkin vakavasti otettavaa, mene ja tiedä...
 

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
Aamulla avautui, että Suomi on todella voittanut jääkiekon maailmanmestaruuden. Itkin.
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Joo tossa äsken pikkukrapuloissani tutkiskelin Koff-tölkin kylkeä. Valmistuttaja: Sinebrychoff, Kerava. Valmistaja: Saku, Viro. Pienoinen oli yllätys.
 

odwaz

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kepa ja Pena
"Vanhoina hyvinä aikoina" tehtiin jopa hyvää räpäytystä: http://www.youtube.com/watch?v=IxR4AweLeXE (YouTubesta tupakkia)

Nykyinen huumorishitti ja puhelaulanta onkin sitten 99%:sti paskaa.
Avautui, että vuosi 2005 on "vanhaa hyvää aikaa." Tai no varmaan Tupacin osuus on tehty aiemmin, mutta silti. Ja muutenkin toi ennen oli paremmin -läppä on aika noloa, niin musiikissa kuin muutenkin.
 

Vaakunanaama

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Joo tossa äsken pikkukrapuloissani tutkiskelin Koff-tölkin kylkeä. Valmistuttaja: Sinebrychoff, Kerava. Valmistaja: Saku, Viro. Pienoinen oli yllätys.

Jaahas. Nyt loppui sitten koffin, eli ainoan oluen, jota joskus juon, nauttiminen. Jotain tolkkua luulisi sinebry-nykoffilla olevan, mutta ei.

Samalla voisin nostaa esiin suosikkini valion kauimmin kypsytetyn Salaneuvos-goudan valmistuksen siirtäminen eestivabariikkiin. Siihenkään en enää koske.
 

Deko

Jäsen
Suosikkijoukkue
St. Louis Blues
Atria-mainoksen teinitytön lausahdus "Brad Pitt soitti ja pyysi mua treffeille." pitäisi ehdottomasti muuttaa muotoon "Mikael Granlund soitti ja pyysi mua treffeille."
 

polvipetteri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Joku tienaa ekstraa muurahaisilla.

Etsimme tyttären kanssa kuvia muurahaisista ja eksyimme muurahaisaiheiselle nettisivulle (joka sinällään oli jo ihmetyksen aihe). Siellä joku hollantilainen kaveri ilmoiteli kasvattamistan muurahaisista ja linkki vei hinnastoon. Tässäpä yksi esimerkki listalta (kallein mahdollinen):

Oecophylla smaragdina Queen: 20-22mm Worker: 12-18mm Price: €200

Mistään en löytänyt mainintaa, että nuo olisivat jonkun kokoisia pesueita (vai miksi niitä kutsutaan), eli ymmärtäisin noiden olevan yksikkö- tai parihintoja. Keskimääräinen hinta asettui tuonne 75 juuron paikkeille.
 
Suosikkijoukkue
HIFK
Uskonnollisen, julistavan, "opettavan" tekstin lukeminen ääneen nauhalle ns. uskottavasti osaa olla uskomattoman ahdistavaa, kun ei ole tippaakaan uskonnollinen. Perkele sentään.
 

-FNM-

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Uskonnollisen, julistavan, "opettavan" tekstin lukeminen ääneen nauhalle ns. uskottavasti osaa olla uskomattoman ahdistavaa, kun ei ole tippaakaan uskonnollinen. Perkele sentään.

Tuota tein joskus silloin, silloisen tyttökaverini pyynnöstä. Oli siinä pokassa pitelemistä. Silloin vielä hommat nauhoitettiin kasetille ja koko homma oli yhtä helvetin taaksepäin kelaamista. Taisi olla vielä joku pakanateksti kyseessä. Noitien irstailut kuvattiin kovinkin yksityiskohtaisesti.

Oi niitä aikoja.

Avautui juuri keskiolutpullo.
 
Suosikkijoukkue
HIFK
Tuota tein joskus silloin, silloisen tyttökaverini pyynnöstä. Oli siinä pokassa pitelemistä.
Mulle taasen nakitettiin tuo lukuhomma eräässä työharjoittelupaikassa, kun joku vanhempi äijä, vakilukija, oli sairastunut tms. Tiesivät tasan tarkkaan, etten ole aatteen miehiä ja totesivat, että juuri sopiva homma mulle. Aluksi repeilin lukiessani sitä sontaa, mutta melko pian huvitus vaihtui vitutukseen ja ahdistukseen. Julmaa väkeä nuo uskovaiset. Huh.
 

stairox

Jäsen
Suosikkijoukkue
Wanha kunnon divariajan Vaasan Sport, Liverpool FC
Venäläiset (en uskalla kutsua heitä ryssiksi, sillä itse olen rantahurri) ovat todella ärsyttäviä ihmisiä. Jos yleensä sanotaan että suomalaiset ei osaa käyttäytyä ulkomailla, niin mitähän näistä pitäisi sanoa. Tämän vuoden puolella olen käynyt Phuketissa ja Bratislavassa, molemmissa paikoissa niitä näkyi kaikkialla tuhansittain ja miltei kaikilla on ongelmia jopa niin yksinkertaisen asian kanssa kun jonottaminen. Oli sitten kyseessä aamiaspöytä, taksijono, vessajono tai lentokentän lähtöselvintä. Ne ei vaan yksinkertaisesti välitä muista ihmisistä pätkääkään.
 

-FNM-

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Mulle taasen nakitettiin tuo lukuhomma eräässä työharjoittelupaikassa, kun joku vanhempi äijä, vakilukija, oli sairastunut tms. Tiesivät tasan tarkkaan, etten ole aatteen miehiä ja totesivat, että juuri sopiva homma mulle. Aluksi repeilin lukiessani sitä sontaa, mutta melko pian huvitus vaihtui vitutukseen ja ahdistukseen. Julmaa väkeä nuo uskovaiset. Huh.

Minä luen työkseni mm. asioita levylle. Kerran pääsin lukemaan Henki & Elämä-lehteä. Oli siinä varmaan paatoksellisuus kaukana, kun pakana lukee tekstiä monotonisella äänellä. No toivottavasti saivat perspektiiviä. Ei ole toista kertaa kysytty tuohon hommaan.
 

Vuokralainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho! Arsenal
Minä luen työkseni mm. asioita levylle. Kerran pääsin lukemaan Henki & Elämä-lehteä. Oli siinä varmaan paatoksellisuus kaukana, kun pakana lukee tekstiä monotonisella äänellä. No toivottavasti saivat perspektiiviä. Ei ole toista kertaa kysytty tuohon hommaan.

Minulle avutui ettet osaa eläytyä tuohon työhösi. Ymmärrän kyllä mikset, mutta hienoahan se on, jos on noin varaa valita minkä homman tekee tosissaan.
Mä en tee mitään tosissani.
 

-FNM-

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Minulle avutui ettet osaa eläytyä tuohon työhösi. Ymmärrän kyllä mikset, mutta hienoahan se on, jos on noin varaa valita minkä homman tekee tosissaan.
Mä en tee mitään tosissani.

Korjataan nyt väärinkäsitys. Olin hyvinkin tosissani, mutta en ollut mitään verrattuna aiempiin ääniin, joilla oli aate myös puolellaan. Eli luulen pettäneeni odotukset.

Olin siis teinipoika joka yrittää olla panomies, mutta gigolot vieressä nauravat yritykselle.

Tosissani olen työssäni usein, mutta koskaan ei kiire ole, vaikka usein pitäisi.
 

TML

Jäsen
Crisu Ronaldosta kasvoi vasta Real Madridissa joka mittarilla loistava futari. Itse olen aina luullut että se tapahtui ManUssa jossa pääsi voittamaankin jotain, mutta Madridissa se kuulemma tapahtui.
 

Kaukosäädin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves 365 ja Real Madrid
Jos joku on ihmetellyt mitä suomalaisille niin ihanan Den Glider In kappaleen niin ihanien, kaikille tuttujen kertosäkeiden välissä lauletaan niin asia on nyt selvinnyt. Se selviää sinullekin kuuntelemalla tämä kappale Youtubesta: Marahvi Oy - Den Glider In
 
Kirjasta Bob Probert "Tough guy" avautui asia että Red Wings varasi vuonna 1983 Steve Yzermanin, Bob Probertin, Joey Kocurin ja Stu Grimsonin. Kohtuullisen "kovia" pelimiehiä yhtenä varausvuonna, "kovia" monessakin mielessä.
 

puuha-pete

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho, Minnesota, Hollanti
Juon KOFFia kaikki verhot kiinni ja katselen vanhoja jääkiekkopätkiä youtubesta. Ulkona olen käynyt kusettamassa koiraa ja totesin, että on aika kuuma. Avautui, että tämä on melko erikoista touhua.
 

puuha-pete

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho, Minnesota, Hollanti
Koira tykkää kuunnella Petri Nygårdia ilmeisesti, laittaa volumea kovemmalle kun biisi lähti soimaan. Mikäs siinä sitten, voi toki olla, että yritti laittaa hiljemmalle mutta kyvyt ei riittänyt. Hyvästi selvä päivä vaan sitten sillekin.
 

Splendide

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flygande fisktuppar
Ymmärrän nyt miksi Jethro Rostedt kirjoittaa blogia PAF:n sivuille. PAF kuulemma lahjoittaa jokaisesta lukijasta hyväntekeväisyyteen rahaa. Summa tuskin on iso, kuka nyt jaksaa lukea Jethron (?) itsestään selvyyksiä ...

No, kai se ajatus on tärkein ...
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös