Asia, joka ”avautui” minulle

  • 6 765 090
  • 34 067

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Läheltä liipoo :) Eksä ole katsonut 'Rescue Me' -sarjaa? Jääkiekkoa rakastava stand-up -koomikko, näyttelijä, kirjailija und käsikirjoittaja.
Jaa, se on se Sami Hyypiän näköinen jätkä sitten varmaan.
 

aceman81

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät. Pesäkarhut.
Juha Tanskanen oli äsken Peliuutisissa ja omat muistikuvani hänen ulkosesta habituksestaan ei päde enää näemmä ollenkaan. Lisäksi Tauskin keikka on peruuntunut.
 

Vintsukka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Suomi, Panthers
Aerosmith: Falling in Love Is So Hard on Your Knees

Olen aina ymmärtänyt tuon biisin niin, että polviin sattuu kun "kaatuu rakkauteen". Tänään radiota kuunnellessa tajusin, että tuonhan voi tulkita myös niin, että rakastuminen on vaikeaa, kun on polvillaan.

En ole kyllä sen tarkemmin biisiä kuunnellut, että tukeeko biisin muut sanat jompaa kumpaa tulkintaa paremmin. Jätetään se mahdollinen avautuminen myöhemmäksi.
 

JTX

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers, HPK
Avautui että tuossa pari vuotta sitten menehtynyt Mandi Lampi teki itsemurhan. Aikaisemmin olin luullut että kyse oli jostain yllättävästä sairaskohtauksesta tai vastaavasta, mutta kauppakeskuksen vessaan oli ilmiselvästi hirttäytynyt.

Aina kun iltapäivälehdet uutisoivat jonkun kuolleen äkillisesti, on kyse itsemurhasta.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Aina kun iltapäivälehdet uutisoivat jonkun kuolleen äkillisesti, on kyse itsemurhasta.
Muistaakseni Spede kuoli "äkillisesti" golfkentällä. Kai se sitten löi itseään rautavitosella päähän tahallaan.
 

moby

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP(#42)
Aerosmith: Falling in Love Is So Hard on Your Knees

Olen aina ymmärtänyt tuon biisin niin, että polviin sattuu kun "kaatuu rakkauteen". Tänään radiota kuunnellessa tajusin, että tuonhan voi tulkita myös niin, että rakastuminen on vaikeaa, kun on polvillaan.

Minä taas tulkitsen asian, niin että henkilö, josta biisi kertoo on keskivertoa kovempi panomies/nainen ja pitää erityisesti doggystylestä kalliorannalla.
 

Baldrick

Jäsen
Minulle avatui se, että Sofi Oksanen, Matti Vanhanen, Laura Voutilainen ja Raimo Summanen ovat kaikki kotoisin Jyväskylästä. Raimo Summasesta hatarasti muistaisin ehkä kuulleeni, että on Jyväskyläläistä perua.
 

Iker

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Avautui ja korjaantui 1990-luvulta asti kestänyt harhaluulo SC Heerenveenin futisjengiin liittyen.

Ne punaiset mollukat jengin logossa, pelipaidoissa ja fanien lakanoissa ei olekaan sydämiä, vaan punaisia lumpeen lehtiä, jotka siis juontavat juurensa Friisinmaan lipusta.

Heerenveen kuulostaa muutenkin mielestäni niin paljon sydämeen liittyvältä sanalta, että on ollut luontevaa ns. alusta asti ajatella että koko mestalla ja sitä kautta myös joukkueella on joku suuri sydämiin liittyvä yhteys.

Mutta näin ei siis olekaan.
 
Viimeksi muokattu:

Baldrick

Jäsen
Kielii muuten Jatkoaika.com:kin suomalaisesta mentaliteetistä, sillä Kalsarikänniketju ja Vitutusketju kilpailevat aivan omassa luokassaan postausten määrissä. Seuraavana tulee Mille naurat juuri nyt -ketju, mutta sekin saisi lähes tuplata postaustensa määrän, että olisi mukana kilvassa.
 
Kielii muuten Jatkoaika.com:kin suomalaisesta mentaliteetistä, sillä Kalsarikänniketju ja Vitutusketju kilpailevat aivan omassa luokassaan postausten määrissä. Seuraavana tulee Mille naurat juuri nyt -ketju, mutta sekin saisi lähes tuplata postaustensa määrän, että olisi mukana kilvassa.

Katsoit väärin. Sekalaisten kysymysten ketju menee Mille naurat juuri nyt -ketjun edelle postausten määrässä.
 

Pihvi

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK, ÄTPPOMK, Everton FC, Canucks
Ei helvetti, Max Payne on pelkän random-nimen sijaan niinku Maximaalinen Kipu. Peliä en ole koskaan pelannut, mutta leffaa jaksoin vähän alusta, joten ihan hirveän aktiivisesti ole tätä pulmaa ratkonut. Eipä mennyt kuin 9 vuotta ennenkuin hoksasin. Ehkä vuonna 2019 tajuan Alan Wake:n.
 

Helmi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Nyt just avautui se asia että tahdon ehdottomasti ensi kesänä osallistua kaljakelluntaan. Tyhmä minä kun mennyt tänään, oli kuulemma kivaa.
 

Mr.Fox

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS respektit: HIFK ja Ässät
Ei helvetti, Max Payne on pelkän random-nimen sijaan niinku Maximaalinen Kipu. Peliä en ole koskaan pelannut, mutta leffaa jaksoin vähän alusta, joten ihan hirveän aktiivisesti ole tätä pulmaa ratkonut. Eipä mennyt kuin 9 vuotta ennenkuin hoksasin. Ehkä vuonna 2019 tajuan Alan Wake:n.
"Avaatko" tuota Wakea hieman? Alan Herätä? Vai onko Max Paynen tapaan kyse jostain pelistä/leffasta?
 

Kaukosäädin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves 365 ja Real Madrid
"Avaatko" tuota Wakea hieman? Alan Herätä? Vai onko Max Paynen tapaan kyse jostain pelistä/leffasta?

Kyllä kyse on nimenomaan videopelistä. Tarkemmin sanottuna suomalaisesta videopelistä kuten tuo Max Payne.

Itse ymmärsin niin, että kyseisessä kauhupelissä on kyse ainoastaan Alanin painajaisunesta, jonka sisällä seikkaillaan nimenomaan tietysti itse Alanilla.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Ei helvetti, Max Payne on pelkän random-nimen sijaan niinku Maximaalinen Kipu. Peliä en ole koskaan pelannut, mutta leffaa jaksoin vähän alusta, joten ihan hirveän aktiivisesti ole tätä pulmaa ratkonut. Eipä mennyt kuin 9 vuotta ennenkuin hoksasin. Ehkä vuonna 2019 tajuan Alan Wake:n.
Eikös se juju ole että A.Wake. Siis awake, hereillä.
 

Sistis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Aina kun iltapäivälehdet uutisoivat jonkun kuolleen äkillisesti, on kyse itsemurhasta.

Ei kai se ihan noinkaan mene. Enemmänkin niin, että jokainen itsemurha on "äkillinen kuolema", mutta jokainen "äkillinen kuolema" ei ole itsemurha.
 

Ralph

Jäsen
Tälläinen rasia joka sisältää kebabin ranskalaisilla.
 

anatsu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Thrashers
Se on sillälailla, että 8.9 kello 6 minuuttia ja 7 sekuntia yli aamu viiden on sellainen hetki, että sitä ei koeta kuin 3010 seuraavan kerran. Silloin kello ja päivä nimittäin menee näin:

05:06:07 08/09/10

Amerikassa tämä on jo huomenaamulla paikallista aikaa.

Niin ja lisäksi avautui se, että guava tai guana mehu on silkkaa paskaa.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös