Kestikö 10 vuotta jokerifanille havaita;) yhtä hidasta kun tämän kauden jokeri-hyökkäys!FlaPa kirjoitti:Hartwall areenan katolla lukee isolla että HARTWALL AREENA.. Siis ylhäältä päin katsottuna..
Kestikö 10 vuotta jokerifanille havaita;) yhtä hidasta kun tämän kauden jokeri-hyökkäys!FlaPa kirjoitti:Hartwall areenan katolla lukee isolla että HARTWALL AREENA.. Siis ylhäältä päin katsottuna..
Groove Armada kirjoitti:Selitäs mullekkin?Jakke Huuliparta kirjoitti:Tänä aamuna hampaita pestessäni elämäni loksahti paikoilleen kun yhtäkkiä tajusin tämän erään jatkiksen kirjoittajan sigun merkityksen eli:
"My brother has ADD, which is weird because he drives a Ford Focus..."
Ihmettelin tätä jo silloin kun Zach Galifianakis esiintyi Conanissa. Vähäkö mä oon nyt onnellinen
Eikö se ole ADHD joka on ylivilkkaus? Vai onko lyhennettä lyhennetty?AcesHigh kirjoitti:ADD:hän on jonkinlainen keskittymishäiriö, ylivilkkaus.
J.Petke kirjoitti:Minulle juuri avautui seikka notta American Pie Band Campissa on ihan täysin eri näyttelijät kuin aiemmissa osissa. Joku uusi kaveri matkimassa Stiffleriä, säälittävää. American Pie ei ole American Pie jos siinä ei ole Sean William-Scottia ja muita kavereita. Rahastusta koko paska. Eipähän tarvi kyseistä elokuvaa katsella..
wild wild west kirjoitti:Oliko leffassa lainkaan org. näyttelijöitä?
Sinut tuntien, kynit siis jonkun suckerin.Puster kirjoitti:Minulle avautui viimeisen 5 tunnin aikana, että pokerissa saatetaan sittenkin tarvita jonkin verran taitoa.
Pelkkä paksu lompakko ja tilipäivä eivät ehkä sittenkään riitä.
Pistä mullekkin, vaikka yv:llä?Ossi kirjoitti:Minulle taasen avautui äsken elämän tarkoitus. Aika valaiseva tunne, jos ihan tarkkaan miettii.
Jep. Aika usein se aukeaa juurikin kello 03:48.Ossi kirjoitti:Minulle taasen avautui äsken elämän tarkoitus. Aika valaiseva tunne, jos ihan tarkkaan miettii.
Jos puhut tästä kaikkien aikojen maaotteluennätyksen muutama vuosi sitten rikkoneesta Hossam Hassanista, niin rohkenen olla eri mieltä asiasta.H-katsomo kirjoitti:Tottenhamin hyökkääjä Mido on entisen maajoukkuepelaaja Hossam Hassanin poika.
Iker kirjoitti:Jos puhut tästä kaikkien aikojen maaotteluennätyksen muutama vuosi sitten rikkoneesta Hossam Hassanista, niin rohkenen olla eri mieltä asiasta.
Täytyy sanoa, että tämäniltainen Afrikka-cupin matsi Egypti-Marokko vahvisti tätä edellämainitsemaasi seikkaa taas entisestään. Pohjois-Afrikan (ja varmaan eteläisenkin maanosan) nimipolitiikka tuntuu olevan sukupolvesta toiseen yhtä mielikuvituksellista kuin Libyan lipun kuviointi. Mutta kaikkialla tyylillään, eiköhän heillä ole omat perinteensä, jonka puitteissa homma luistaa.H-katsomo kirjoitti:Avautui tuossa jokin aika sitten, että länsimainen tapa antaa pojalleen nimi on huomattavasti paljon selkeämpää kuin esimerkiksi egyptiläinen malli.
Vappupaskalla onnistut paremminSv veinikretski kirjoitti:Ps. Pitäisiköhän ostaa kengäplankkia ja värjätä naama ?