Torstaina huomasin, että myös 0,33l Saku-tölkkien ulkonäkö on muuttunut. En ole vielä nähnyt tuota puolen litran tölkkiä, mutta pikkutölkki vaikuttaa ainakin ihan "mukiinmenevältä". Tölkissä on sellainen mattapinta, jota olen ennen nähnyt oikeastaan vain joissain erikois-/kausiluonteisissa oluttölkeissä.Shayne kirjoitti:Viime lauantaina minulle avautui, että Sakun 0,5l tölkkien ulkoasu on muuttunut, ilmeisen hiljattain, edellisviikolla ilmeisesti.
Vanhassa oli ihqummat sävyt, mutta uudessa on ehkä enemmän sitä traditsionaalia. Melkein sama homma kuin Bluesin pelipaidan muutoksessa.
Jokereille meni tänään kymmenen omiin! Kun vastaavasti Kärpille on mennyt 37 ottelussa mennyt vain 63!InSideHockey kirjoitti:Jokerit on päästänyt jo nyt enemmän maaleja kuin Pelicans.
Jokeri-kannattajilla jotain yhteistä?lepards kirjoitti:TIEDÄN ETTÄ EN VOI OLLA TÄMÄN ASIAN KANSSA YKSIN!
Eli ujot voi tunnustaa privaviestillä mutta rohkeat kertoo vaikka suoraan ketjuun!
Jakke Huuliparta kirjoitti:Tänä aamuna hampaita pestessäni elämäni loksahti paikoilleen kun yhtäkkiä tajusin tämän erään jatkiksen kirjoittajan sigun merkityksen eli:
"My brother has ADD, which is weird because he drives a Ford Focus..."
Ihmettelin tätä jo silloin kun Zach Galifianakis esiintyi Conanissa. Vähäkö mä oon nyt onnellinen.
Sama. Tänä talvena aloitin kalanmaksaöljyn ja vitamiinien sekakäytön ja jos ei muuta niin ainakin plasebo-vaikutus on ollut huomattava. Väsyttää huomattavasti vähemmän kuin aiemmin. Once you pop, you can't stop.Borgie kirjoitti:Asia kun eilen tuli puheeksi, niin tajusin, että ei ole ollu tarvetta ottaa säännöllisesti päikkäreitä töiden jälkeen, kun olen popsinut noita omega- ja vitamiini tabuja aamuisin. Aamuisin kyllä väsyttää niin vietävästi edellen, mutta väliäkö hällä, koska todistettavasti nämä elintasoon sijoittamani rahat eivät ole menneet hukkaan. Pari-kolme kuukautta noita on tullut vedettyä.
Sama täällä. Berocca + Möller Tupla käytössä. Sama se onko kuviteltua tai todellista, mutta energiaa on paljon enemmän, unentarve vähentynyt ja treenauksessakin lähtenyt tulokset ihan eri tasolle.Borgie kirjoitti:Asia kun eilen tuli puheeksi, niin tajusin, että ei ole ollu tarvetta ottaa säännöllisesti päikkäreitä töiden jälkeen, kun olen popsinut noita omega- ja vitamiini tabuja aamuisin. Aamuisin kyllä väsyttää niin vietävästi edellen, mutta väliäkö hällä, koska todistettavasti nämä elintasoon sijoittamani rahat eivät ole menneet hukkaan. Pari-kolme kuukautta noita on tullut vedettyä.
Ossi kirjoitti:Luulin, että minulta puuttui tv-nauhoituksina viimeiset kaksi jaksoa Velipuolikuista. DVD:n hommattuani minulle selvisi, että puuttui myös kaksi jaksoa alusta. Voipi olla, että lopusta puuttuu enemmänkin, kun levyillä on 15 jaksoa (mielikuva on, että tallessa on 9 jaksoa). Miksi sitten nuo kaksi ensimmäistä jaksoa puuttuivat, se ei vielä auennut. Luulin aloittaneeni nauhoittelun ensimmäisestä jaksosta alkaen silloin n. 10 vuotta sitten uusintakierroksella.
Jakke Huuliparta kirjoitti:Tänä aamuna hampaita pestessäni elämäni loksahti paikoilleen kun yhtäkkiä tajusin tämän erään jatkiksen kirjoittajan sigun merkityksen eli:
"My brother has ADD, which is weird because he drives a Ford Focus..."
Ihmettelin tätä jo silloin kun Zach Galifianakis esiintyi Conanissa. Vähäkö mä oon nyt onnellinen.
ADD (= Attention Deficit Disorder) ja Focus ovat naurun lähteen ydin.Groove Armada kirjoitti:Selitäs mullekkin?
Minulle avautui juuri että Ossin etätyö on DVD:n katselua.Ossi kirjoitti:Luulin, että minulta puuttui tv-nauhoituksina viimeiset kaksi jaksoa Velipuolikuista. DVD:n hommattuani minulle selvisi, että puuttui myös kaksi jaksoa alusta. Voipi olla, että lopusta puuttuu enemmänkin, kun levyillä on 15 jaksoa (mielikuva on, että tallessa on 9 jaksoa). Miksi sitten nuo kaksi ensimmäistä jaksoa puuttuivat, se ei vielä auennut. Luulin aloittaneeni nauhoittelun ensimmäisestä jaksosta alkaen silloin n. 10 vuotta sitten uusintakierroksella.
FlaPa kirjoitti:Hartwall areenan katolla lukee isolla että HARTWALL AREENA.. Siis ylhäältä päin katsottuna..
Jeffrey kirjoitti:Kuullemma tuolla Turkin suunnalla miehet on suurelta osalta homoja tai bi-seksuaaleja. Johtuu kuullemma siitä, että valtaosa naisista ei saa harrastaa esiaviollista seksiä.