Asia, joka ”avautui” minulle

  • 6 768 239
  • 34 069

smasa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Djurgårdens IF, Eintracht Frankfurt
Rob Zombie on ihan menevää musaa!
 

Koirapoika

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jutta Grahnin mies, Else-Maj Pontoppidan.
Saakohan tänne muistella vanhojakin avautumisia? Jos ei niin ei, mutta nyt tulee. Ajankohtahan oli talvi ja paikkana järven jää, liikuntatunti tarkemmin. Vuosi oli varmaan jotain 80-luvun alkua, toinen kolmas luokka. Lajina oli toki suuresti inhoamani luistelu, ihan vaan sen takia kun en osannut. Yhtä tuskaa koko puuha, klassiset putkiteräiset makkarankuoret jaloissa, nilkat jäätä hangaten seisoskelin jäällä.

Kauhulla odotin taas yhtä luisteluviestiä joita oli minun surkean taitotason takia lukuisia hävitty. Traktorilla oli käyty ajamassa jäälle rata joka näytti silmissäni pitkältä kuin nälkävuosi, noinko siitä tämän liikuntatunnin aikana selviäsi. Joko taas opettaja kannustaisi ystävällisellä mutta taitoihini pettyneellä äänellä "koitahan faaip tulla jo, pääsee seuraava (parempi) matkaan." Mutta se päivä oli muuttava kaiken. Sinä päivänä opin luistelemaan. Ampaisin(?) matkaan, kerrankin terät kantoi, vauhtia piisasi, pysyin pystyssä joskin horjuen. Kaikki muut jäi selän taakse ja kiidin radan läpi, sehän olikin helkkarin hienoa. Silloin avautui että luistelu on aika hieno laji.
 

Mr.Fox

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS respektit: HIFK ja Ässät
Shayne kirjoitti:
Viime lauantaina minulle avautui, että Sakun 0,5l tölkkien ulkoasu on muuttunut, ilmeisen hiljattain, edellisviikolla ilmeisesti.

Vanhassa oli ihqummat sävyt, mutta uudessa on ehkä enemmän sitä traditsionaalia. Melkein sama homma kuin Bluesin pelipaidan muutoksessa.
Torstaina huomasin, että myös 0,33l Saku-tölkkien ulkonäkö on muuttunut. En ole vielä nähnyt tuota puolen litran tölkkiä, mutta pikkutölkki vaikuttaa ainakin ihan "mukiinmenevältä". Tölkissä on sellainen mattapinta, jota olen ennen nähnyt oikeastaan vain joissain erikois-/kausiluonteisissa oluttölkeissä.

Muutoksen jälkeen Saku-tölkki on jotenkin vaisun näköinen. Saattaa olla, että jää joiltakin hyllyyn ihan sillä perusteella, että se ei enää mattapintoineen hyppää sieltä asiakkaan silmille. Tosin itse olen aina suosinutkin etelänaapurimme oluista A.Le Coqia...
 

FlaPa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Florida Panthers
InSideHockey kirjoitti:
Jokerit on päästänyt jo nyt enemmän maaleja kuin Pelicans.
Jokereille meni tänään kymmenen omiin! Kun vastaavasti Kärpille on mennyt 37 ottelussa mennyt vain 63!
 

Everton

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Muutaman vuoden kesti tajuta. Sain 24-vuotislahjaksi kaverilta korin kaljaa.
 
Suosikkijoukkue
HIFK, Haukilahden Työväen Ampujat
Tänä aamuna hampaita pestessäni elämäni loksahti paikoilleen kun yhtäkkiä tajusin tämän erään jatkiksen kirjoittajan sigun merkityksen eli:

"My brother has ADD, which is weird because he drives a Ford Focus..."

Ihmettelin tätä jo silloin kun Zach Galifianakis esiintyi Conanissa. Vähäkö mä oon nyt onnellinen.
 

KPL

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo, Q
Lovejoy näyttelee Deadwood sarjassa. Tosin epäilys heräsi välittömästi kun mies ilmestyi ruutuun, mutta en kuitenkaan odottanut näkeväni miestä jenkki sarjassa, joten piti tarkistaa sarjan nettisivuilta.
 

lepards

Jäsen
Suosikkijoukkue
*JOKERIT*
Todella nolo..

Mutta tajusin vasta noin vuosi sitten seuraavan:

kun lapsena osallistuttiin koulun juoksukilpailuihin, lähettäjä kuulutti ÄN, YY, TEE, NYT..

Niin luulin vaan että ÄN YY JA TEE nyt sattuvat rimmaamaan kivasti yhteen ja siksi niin sanotaan... ei siksi että niistä sanoista muodostuu se lopuksi huudettu nyt.

TIEDÄN ETTÄ EN VOI OLLA TÄMÄN ASIAN KANSSA YKSIN!

Eli ujot voi tunnustaa privaviestillä mutta rohkeat kertoo vaikka suoraan ketjuun!
 

Mr.Fox

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS respektit: HIFK ja Ässät
lepards kirjoitti:
TIEDÄN ETTÄ EN VOI OLLA TÄMÄN ASIAN KANSSA YKSIN!

Eli ujot voi tunnustaa privaviestillä mutta rohkeat kertoo vaikka suoraan ketjuun!
Jokeri-kannattajilla jotain yhteistä?

Check this out!

Melko tarkkaan vuosi ja neljä kuukautta sitten...
 

Borgie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Vitamiinit

Asia kun eilen tuli puheeksi, niin tajusin, että ei ole ollu tarvetta ottaa säännöllisesti päikkäreitä töiden jälkeen, kun olen popsinut noita omega- ja vitamiini tabuja aamuisin. Aamuisin kyllä väsyttää niin vietävästi edellen, mutta väliäkö hällä, koska todistettavasti nämä elintasoon sijoittamani rahat eivät ole menneet hukkaan. Pari-kolme kuukautta noita on tullut vedettyä.
 

Jack Ace

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Jakke Huuliparta kirjoitti:
Tänä aamuna hampaita pestessäni elämäni loksahti paikoilleen kun yhtäkkiä tajusin tämän erään jatkiksen kirjoittajan sigun merkityksen eli:

"My brother has ADD, which is weird because he drives a Ford Focus..."

Ihmettelin tätä jo silloin kun Zach Galifianakis esiintyi Conanissa. Vähäkö mä oon nyt onnellinen.

Oli se hassu fiivis, kun aluksi oli, että wtf. Ja sitten kahvia keittäessä hikisessä puolenneliön keittokomerossa tulee sellainen hiipivä vallankumous aivoihin, kun tajuaa jotain asiaan liitymätöntä, kuten juuri tuon sigun. Siinä sai laskea jauhot uudelleen. (Onneksi ei tullut 3minuuttia 34sekuntia, tasan, myöhemmin. Sillä silloin olisi saattanut kostua näppis.)
 

#97

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, NHL
Borgie kirjoitti:
Asia kun eilen tuli puheeksi, niin tajusin, että ei ole ollu tarvetta ottaa säännöllisesti päikkäreitä töiden jälkeen, kun olen popsinut noita omega- ja vitamiini tabuja aamuisin. Aamuisin kyllä väsyttää niin vietävästi edellen, mutta väliäkö hällä, koska todistettavasti nämä elintasoon sijoittamani rahat eivät ole menneet hukkaan. Pari-kolme kuukautta noita on tullut vedettyä.
Sama. Tänä talvena aloitin kalanmaksaöljyn ja vitamiinien sekakäytön ja jos ei muuta niin ainakin plasebo-vaikutus on ollut huomattava. Väsyttää huomattavasti vähemmän kuin aiemmin. Once you pop, you can't stop.

Minulle avautui juuri, että minulla ei ole mitään varsinaisesti tähän ketjuun liittyvää asiaa.
 

Ruutiveijari

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Borgie kirjoitti:
Asia kun eilen tuli puheeksi, niin tajusin, että ei ole ollu tarvetta ottaa säännöllisesti päikkäreitä töiden jälkeen, kun olen popsinut noita omega- ja vitamiini tabuja aamuisin. Aamuisin kyllä väsyttää niin vietävästi edellen, mutta väliäkö hällä, koska todistettavasti nämä elintasoon sijoittamani rahat eivät ole menneet hukkaan. Pari-kolme kuukautta noita on tullut vedettyä.
Sama täällä. Berocca + Möller Tupla käytössä. Sama se onko kuviteltua tai todellista, mutta energiaa on paljon enemmän, unentarve vähentynyt ja treenauksessakin lähtenyt tulokset ihan eri tasolle.
 

stiflat

Jäsen
Suosikkijoukkue
New York Rangers, HIFK
Vanhana Iron Maiden fanina avautui joku aika sitten että Killers on bändin parhain/mpia levyjä ja
muutenkin Paul Di'Annon aikaisissa biiseissä oli erilaista potkua.
Mihinköhän bändi olisi mennyt jos Paul olisi pysynyt mukana...
 

Rod Weary

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Stars, Panthers
Luulin, että minulta puuttui tv-nauhoituksina viimeiset kaksi jaksoa Velipuolikuista. DVD:n hommattuani minulle selvisi, että puuttui myös kaksi jaksoa alusta. Voipi olla, että lopusta puuttuu enemmänkin, kun levyillä on 15 jaksoa (mielikuva on, että tallessa on 9 jaksoa). Miksi sitten nuo kaksi ensimmäistä jaksoa puuttuivat, se ei vielä auennut. Luulin aloittaneeni nauhoittelun ensimmäisestä jaksosta alkaen silloin n. 10 vuotta sitten uusintakierroksella.
 

Bast

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Trojans, TuTo, Miami Dolphins, FC Inter Turku
Ossi kirjoitti:
Luulin, että minulta puuttui tv-nauhoituksina viimeiset kaksi jaksoa Velipuolikuista. DVD:n hommattuani minulle selvisi, että puuttui myös kaksi jaksoa alusta. Voipi olla, että lopusta puuttuu enemmänkin, kun levyillä on 15 jaksoa (mielikuva on, että tallessa on 9 jaksoa). Miksi sitten nuo kaksi ensimmäistä jaksoa puuttuivat, se ei vielä auennut. Luulin aloittaneeni nauhoittelun ensimmäisestä jaksosta alkaen silloin n. 10 vuotta sitten uusintakierroksella.

No itse olin huomaavinani saman asian. Muistaakseni uusintakierroksella ei tosiaan esitetty koko sarjaa alusta loppuun. Kun jaksot DVD:ltä katsoin, muistin kyllä ne nähneeni, mutta ilmeisesti sitten muistikuvat ovat nopin 20 vuoden takaisia.
 

Groove Armada

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Starkin noutopihan parakki
Jakke Huuliparta kirjoitti:
Tänä aamuna hampaita pestessäni elämäni loksahti paikoilleen kun yhtäkkiä tajusin tämän erään jatkiksen kirjoittajan sigun merkityksen eli:

"My brother has ADD, which is weird because he drives a Ford Focus..."

Ihmettelin tätä jo silloin kun Zach Galifianakis esiintyi Conanissa. Vähäkö mä oon nyt onnellinen.

Selitäs mullekkin?
 

Anders

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Groove Armada kirjoitti:
Selitäs mullekkin?
ADD (= Attention Deficit Disorder) ja Focus ovat naurun lähteen ydin.
 

Twite

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hämeenlinnan Pallokerho
Ossi kirjoitti:
Luulin, että minulta puuttui tv-nauhoituksina viimeiset kaksi jaksoa Velipuolikuista. DVD:n hommattuani minulle selvisi, että puuttui myös kaksi jaksoa alusta. Voipi olla, että lopusta puuttuu enemmänkin, kun levyillä on 15 jaksoa (mielikuva on, että tallessa on 9 jaksoa). Miksi sitten nuo kaksi ensimmäistä jaksoa puuttuivat, se ei vielä auennut. Luulin aloittaneeni nauhoittelun ensimmäisestä jaksosta alkaen silloin n. 10 vuotta sitten uusintakierroksella.
Minulle avautui juuri että Ossin etätyö on DVD:n katselua.

Ossin mainittuun Ford-allekirjoitukseen en jaksa keskittyä.

Ja sitten vielä minulle avautui nimimerkin Ohmi allekirjoitus... Hävettää että kehtasin sitä pari päivää ihmetellä ymmärtämättä.
 

Timbit

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Canucks, BC Lions
Suomen turvallisuuspolitiikka tai työllisyystilanne eivät olekaan avainkysymyksiä presidentinvaaleissa. Niitä ovat mm. Venäjän ja Japanin välinen sota sekä Venäjän luotettavuus kauppakumppanina. Tuolta presidentinvaali-ketjusta käväisin tämän lukemassa.
 

FlaPa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Florida Panthers
Hartwall areenan katolla lukee isolla että HARTWALL AREENA.. Siis ylhäältä päin katsottuna..
 

Jeffrey

Jäsen
Kuullemma tuolla Turkin suunnalla miehet on suurelta osalta homoja tai bi-seksuaaleja. Johtuu kuullemma siitä, että valtaosa naisista ei saa harrastaa esiaviollista seksiä.

Täältä tähän.
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Jeffrey kirjoitti:
Kuullemma tuolla Turkin suunnalla miehet on suurelta osalta homoja tai bi-seksuaaleja. Johtuu kuullemma siitä, että valtaosa naisista ei saa harrastaa esiaviollista seksiä.

Joo, noinhan se on. Ruotsalaiset ovat sen takia hinttejä, koska siellä on elinvoimainen turkkilaisvähemmistö
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös