Muutama viikko sitten avautui se, että Sandra Bullockin sympaattisuus johtuu siitä, että hän on puoliksi saksalainen.
Mitä vitun sympaattisuutta on saksalaisissa...? Perusteluja moiselle.
Muutama viikko sitten avautui se, että Sandra Bullockin sympaattisuus johtuu siitä, että hän on puoliksi saksalainen.
Toki tuossa jutussasi mainittiin että momenttimagnitudin asteikko kehiteltiin korvaamaan Richterin asteikko. Samaan hengenvetoon tosin todettiin että tämä kehitettiin jo 1970-luvulla. Ja kuitenkin lähtökohtaisesti maanjäristysten yhteydessä ilmoitellaan noita Richterin arvoja, joten eiköhän tuo vielä ihan validi asteikko (puutteineenkin) ole.Kuulin ensimmäistä kertaa puhuttavan maanjäristysten yhteydessä jostakin muusta kuin Richterin asteikosta. Siitä päättelin että Richterin asteikko olisi kuopattu. Taisi olla ennenaikaista.
Älä nyt pahastu, mutta on vain pistänyt silmään kirjoittamiesi viestien suurehko huutomerkki-pitoisuus.Mitä välimerkkeihin tulee niin kyllä minä ne tunnen.
No mutta, olihan Hitlerkin sympaattinen taiteilija ja entinen pummi, ei kannata tuijottaa siihen pikkuseikkaan, että tämä valtakunnanjohtaja tuli siinä sivussa tapattaneeksi muutamia miljoonia juutalaisia.
Ja tarkemmin ketjun aiheeseen, minulle avautui, että työkaverini on täydellinen idiootti. Olen aina tiennyt, että se on pölö, mutta se onkin ihan uskomaton sekolanttu, talipää ja pahvilakki.
Vähintään semihyvä luuska siis. Diggaaks se sun rotsii?Äiti saksalainen, asunut lapsena vuosia siellä ja ikävöi Saksaan.
No mutta, olihan Hitlerkin sympaattinen taiteilija ja entinen pummi.
Ja tarkemmin ketjun aiheeseen, minulle avautui, että työkaverini on täydellinen idiootti. Olen aina tiennyt, että se on pölö, mutta se onkin ihan uskomaton sekolanttu, talipää ja pahvilakki.
Vessapaperia saa kaupasta.
Ehdotankin, että voisimme perustaa otteluseuranta-alueelle oman ketjun Jomppa_Koo:lle, jossa hän voisi kertoa miten tarina etenee. Mielestäni moderaattorit saisivat sen verran joustaa säännöistä, että saisimme luvan perustaa tämän ketjun. Kaikki olisivat varmasti tyytyväisiä!
"Nimimerkki Jomppa_Koo saa toistaiseksi voimassa olevan kirjoituskiellon Vapaan keskustelun osioon jatkuvan spämmäyksen ja turhuuksien vuoksi"
Avautuipa sellainen asia, että tuollaikin voi saada pelikiellon palstalle. Eikö noita ole jaettu jurikin kiekkopuolella enemmänkin, esim otteluketjuissa jne...
Ei siinä mitään, mitähän tarkoittaa toistaiseksi voimassa oleva?
Jos olisi, ei vapaan puolelle olisi kirjoitellut aikoihin enää kukaan.Ei kai rangaistuksien spekuloiminen muuten ole kiellettyä? Jos on, niin poistan viestin.
JA kirjoitti:Tampa Bay Lightning ja Phoenix Coyotes tekivät pelaajakaupan, jossa Arizonaan siirtyy hyökkääjä Radim Vrbata ja Miamiin puolestaan puolustaja David Hale ja laitahyökkääjä Todd Fedoruk.
Ruotsissa mies tuomittiin mm. naisrauhan rikkomisesta.
Avautui, että EVIL on toisinpäin käännettynä LIVE.
Siinäpä sitä miettimistä, kun seuraavan kerran katselee kotisohvalla Ev.. siis Live-lähetystä....
Onhan nuita Live Evil -levyjä julkaissut monikin artisti, Black Sabbathista Miles Davisiin.Avautui, että EVIL on toisinpäin käännettynä LIVE.