Asia, joka ”avautui” minulle

  • 6 760 150
  • 34 058

Zago

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Ihmettelin kenelle se mainos oikein on suunnattu, jossa joku amerikan pappa hakee perillistään ja tämä perillinen jättää vastaamatta puheluun, kun ei tunne numeroa. Itselleni avautui, että tällaisia ihmisiä on ihan oikeasti olemassa:

Mielestäni tässä mainoksessa ei kuitenkaan ole järkeä, koska vaikka tietäisit tän amerikan papan nimen hänen soittaessaan niin mitä se liikuttaa, josset ole koskaan tavannut etkä tunne häntä. Jossei vastaa tuntemattomiin numeroihin niin miksi vastata, vaikka tietäisi vain soittajan nimen.

Tässä viestiä kirjoittaessa avautui, että ei pidä liikaa miettiä mainosten anatomiaa. Voi sitä aikaa, kun mainokset olivat tyyliä Sotka.
 

dana77

Jäsen
Suosikkijoukkue
vaikea selittää
Oletteko ikinä miettineet sitä että mikä hyöty papan oli edes Helsinkiin matkustaa jos tarkoitus on vain soitella ympäriinsä? Eikö nykyään ole jenkeistä toimivat puhelinlinjat Suomeenkin päin?
 

cottonmouth

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo & Philadelphia Flyers
Että nykyisin ev.lut. kirkkokin voi käyttää pillua mainoksissaan. Onnea Oulu.
 

Everton

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Että nykyisin ev.lut. kirkkokin voi käyttää pillua mainoksissaan. Onnea Oulu.

Höh, mitäs ihmeteltävää tuossa on. Itse ihmettelisin ennemmin, miksei kirkko ole rekisteröinyt kirkkovenesymbolia omiin nimiinsä. Vastaisuuden varalle voisin jopa tarjota ihan ilmaisen sloganin: "Kirkko - vitunmoista soutamista ja huopaamista jo vuodesta XXXX".

Myös eri katsantokuntien edustajat ja ryhmittyvät saisivat näpsäkästi saman logon sopimaan omiin tarkoitusperiinsä. Liitteenä vinkki naispappeuden vastustajille:
 

Liitteet

  • pimppibuster.jpg
    pimppibuster.jpg
    16,1 KB · kertaa luettu: 1 016

Loktev

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Minulle avautui tämän viikon Veikkaajaa lukiessani että Seppo Räty on vetänyt koko uransa ajan suomalaisia ns. höplästä!
Räty paljasti "vetäneensä vuosikymmenet show´ta, jolla ei ole ollut todellisuuden kanssa juuri tekemistä"! Lehti kirjoittaa että "äijien äijä, eräänlainen Suomi-ilmiö ja omaleimainen perusjuntti" Räty kyllä on, mutta ei mies joka "mielikuviemme mukaisesti valmistautui kisoihin lähinnä ryypäten, kalastellen ja saunoen"! Räty kertoi päinvastoin eläneensä lähes täysin urheilun ehdoilla!
No, eipä tämä paljastus Seppo Rädyn sädekehää ainakaan himmennä!
 

Ujcik#11

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Pittsburgh
Joo...

Tämä asia kyllä avautui aivan konkreettisesti.
En nimittäin yhtään ihmittele, miksi tällaiset influenssat ja muut "pöpöt" leviävät ihmisestä toiseen niin nopeasti. Tuttavaperhe, tuli sitten vierailemaan ja saunomaan ja illan lopuksi sitten " meidän pojat on nyt jo tosi hyvänvointisen näköisiä, ku koko viimeyö meni niiden oksentamiseen ja itellä oli sama tauti toissapäivänä" - tuumi perheen äiti.

No siinä sitten käsidesiä, käsidesiä ja taas käsidesiä mutta eihän se mitään auttanut. Koko eilinen ilta menny laatatessa ja ihmetellessä, miten jaffa voikaan olla niin pirun sokerista ja upeaa juotavaa, kunnes se päättää jostain sunnasta pyrkiä ulos.

Myöskin avautui miten karmiva tauti on tallainen raju mahatauti.
Jos itse aiheuttaa itselleen (krapula) aamuoksennukset, sen jotenkin siinä olon karmivuudessa ymmärtää, mutta että se sulle tuodaan, se pistää vituttamaan. Itse ajoin estää taudin kulkua ja pysyn 3-4 päivää nyt ihan kotosalla :)
 

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
Minulle on avautunut noita eri musiikkiketjuja lukiessa kuinka vähän itse seuraan musiikkia. Levyjä en juurikaan omista. Hädin tuskin löytyy kymmentäkään levyä musiikkikokoelmastani... Musiikkia kyllä jonkin verran kuuntelen, mutta senkin joko Youtubea kuunnellen tai sitten hankkimalla sitä laittomia teitä pitkin...

Kukaan ei ole edes vielä maininnut varmaankaan yhtään minunkin omistamaani levyä tai mp3-soittimessa olevaa kappaletta niitä käsittelevissä ketjuissa... Onko minussa jokin vikana???
 

Leicester

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Hiljaisten seiväshyppääjien kerho
Kukaan ei ole edes vielä maininnut varmaankaan yhtään minunkin omistamaani levyä tai mp3-soittimessa olevaa kappaletta niitä käsittelevissä ketjuissa... Onko minussa jokin vikana???

Musiikkimaku laajenee myös sen mukaan, minkä verran musiikkia kuuntelet. Itse kuuntelen 2-5 tuntia päivässä talvisin, kesällä se jää vähän vähemmälle. Radiota en kuuntele juuri ollenkaan. Spotifyn ja LastFM:n kautta löytää lähes loputtomasti uutta mielenkiintoista musiikkia.
 

Veslagas

Jäsen
Musiikkimaku laajenee myös sen mukaan, minkä verran musiikkia kuuntelet. Itse kuuntelen 2-5 tuntia päivässä talvisin, kesällä se jää vähän vähemmälle. Radiota en kuuntele juuri ollenkaan. Spotifyn ja LastFM:n kautta löytää lähes loputtomasti uutta mielenkiintoista musiikkia.
Itse toimin usein niin, että katson suositeltuja artisteja LastFM:stä ja sitten pistän pari biisiä soimaan siltä Spotifyyn ja jos bändi on hyvä niin menee soittolistalle.
 

Viljuri

Jäsen
Kyllä tämä hieman haiskahtaa, sillä kuka on kompetentti kertomaan, että mikä on hyvää taidetta ja mikä huonoa?

Siis "hyväksi taiteeksi" on saatettu ainakin taidepiirien itsensä puolelta katsoa pedofiilikuvien näytteille asettaminen. Tai videotaide, jossa kotikissa tapetaan ja sen päälle masturboidaan. Tai installaatio, jossa tehosekoittimessa pyörii ulosteita.

Sitten on vielä osallistuvampaa taidetta, jossa yleisön ja taideteoksen välinen raja häivytetään.

Kyse EI ole siitä, että esimerkiksi Karttunen sai teoksestaan tuomion, taide-eliittien mielestä teos oli silti hyvä (kuten kissatappovideokin), mutta olisiko tämän teoksen saamassa "tuomiossa" kysymys maailmankatsomuksellisesta puolesta? Onko jopa taide-eliiteilläkin omat "äiti teresansa", joita ei saa esittää maailmankatsomuksellista syistä kuten muita ihmisiä?
 

Konsta Kepuli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Athletic Bilbao, Tahko, Pool, Saints
No jotain rotia saatana. Mieti nyt hieman.
Mietipä vittu itse! Jos tehdään poliitikoista alastonkuvat näyttelyyn niin kai tyhmempikin tajuaa ettei niitä ole Kultarannen saunassa kuvattu. Ja aina löytyy joku saatanan spede tännekin ojentamaan väärästä ajattelusta. Tervemenoa Pohjois-Koreaan pelle!

Vituttaa oikeasti toi nykyisen poliitikkoroskaväen meininki jossa ollaan naamat esillä joka paikassa mutta vitun piipitys alkaa heti kun joku heittää kevyttä kritiikkiä. Tai vielä pahempaa, tekee pilkkaa saatana! Suomi on yksi vitun Kepulandia perkele! Aina ja iänkaiken!
 

cottonmouth

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo & Philadelphia Flyers
Avautui että Kekkoslovakia on ja elää voimakkaasti.

Pitäisi kai lähteä vitutusketjuun ihmettelemään. Perkele.

Minusta erityisen hienoa on tuo Sirkka-viiva-Liisan bongaus:

HS kirjoitti:
Poistetuissa Johannes Heinosen maalauksissa esiintyvät (muun muassa Juha Mieto hameessa sekä Tarja Halonen ja) Sirkka-Liisa Anttila alasti.

Sirkastahan näkyy vain naamari, mutta kyllä se yhtä Mietoa rintaliiveissä tai Tavjaa vähän enemmän vastaa helposti.

Edit:

No jotain rotia saatana. Mieti nyt hieman.

Mikä muuten mahtaa olla erona tuolla taululla ja "Strippari saunotti kansanedustaja Juha Mietoa!"-otsikoilla jossain roskalehdessä...
 

Liitteet

  • heinonen01.jpg
    heinonen01.jpg
    44,3 KB · kertaa luettu: 1 145

Rosenrot

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK
Huomasin tuossa että mulla ei ole varmaan koskaan ollut JA:ssa noin paljon luettuja ketjuja, mitä nyt on. Miten niin duunissa kuollutta, pääsis jo lomalle.
Jajoo, on moraalisesti väärin käyttää työaikaa tähän, mutta minkäs teet, kun töitä/tekemistä ei ole...
 

scholl

Jäsen
Eilen avautui se, että Jutta Urpilaisen aasius johtuu siitä, että hän on kärähtänyt luokanopettajaksi.

Muutama viikko sitten avautui se, että Sandra Bullockin sympaattisuus johtuu siitä, että hän on puoliksi saksalainen. Äiti saksalainen, asunut lapsena vuosia siellä ja ikävöi Saksaan.
 

BOL

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Avautui tänään pyykkejä lajitellessa, että meillä on aivan mieletön määrä ruskeita vaatteita. Tyttärien myötä myös punaisten ja vaaleanpunaisten vaatteiden määrä on varmaan satakertaistunut. Ennen jos oli pari punaista paitaa, ne unohtuivat likapyykkikorin pohjalle viikkokausiksi, kun ei ollut muuta pestävää. Nykyään pitää veivata punaisensävyisiä pari kertaa viikossa 7kg koneella ja harvoin on väljää koneessa. Jännä juttu.
 

Leon

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Stars, Panthers
Avautui, että sympatiseeraan Seppo Rätyä entistä enemmän. Ja Sandra Bullockia entistä vähemmän.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös