Että nykyisin ev.lut. kirkkokin voi käyttää pillua mainoksissaan. Onnea Oulu.
Eikä ihmekään, käsidesi (etanolipohjainen) ei tehoa noroon joka teillä oletettavasti on. Sen sijaan saippuapesu tehoaa.No siinä sitten käsidesiä, käsidesiä ja taas käsidesiä mutta eihän se mitään auttanut.
Kukaan ei ole edes vielä maininnut varmaankaan yhtään minunkin omistamaani levyä tai mp3-soittimessa olevaa kappaletta niitä käsittelevissä ketjuissa... Onko minussa jokin vikana???
Avautui että Kekkoslovakia on ja elää voimakkaasti.
Pitäisi kai lähteä vitutusketjuun ihmettelemään. Perkele.
Itse toimin usein niin, että katson suositeltuja artisteja LastFM:stä ja sitten pistän pari biisiä soimaan siltä Spotifyyn ja jos bändi on hyvä niin menee soittolistalle.Musiikkimaku laajenee myös sen mukaan, minkä verran musiikkia kuuntelet. Itse kuuntelen 2-5 tuntia päivässä talvisin, kesällä se jää vähän vähemmälle. Radiota en kuuntele juuri ollenkaan. Spotifyn ja LastFM:n kautta löytää lähes loputtomasti uutta mielenkiintoista musiikkia.
Mietipä vittu itse! Jos tehdään poliitikoista alastonkuvat näyttelyyn niin kai tyhmempikin tajuaa ettei niitä ole Kultarannen saunassa kuvattu. Ja aina löytyy joku saatanan spede tännekin ojentamaan väärästä ajattelusta. Tervemenoa Pohjois-Koreaan pelle!No jotain rotia saatana. Mieti nyt hieman.
Avautui että Kekkoslovakia on ja elää voimakkaasti.
Pitäisi kai lähteä vitutusketjuun ihmettelemään. Perkele.
HS kirjoitti:Poistetuissa Johannes Heinosen maalauksissa esiintyvät (muun muassa Juha Mieto hameessa sekä Tarja Halonen ja) Sirkka-Liisa Anttila alasti.
No jotain rotia saatana. Mieti nyt hieman.
Tervemenoa Pohjois-Koreaan pelle!
Avautui tänään pyykkejä lajitellessa, että meillä on aivan mieletön määrä ruskeita vaatteita.
Avioerohakemuksen voi viedä maistraattiin.Minulle avautui, että loman loppuminen ei harmita lainkaan.
Minulle avautui että ns. Richterin asteikko on sitten historiaa!
http://yle.fi/uutiset/ulkomaat/2009...aristys_ravisteli_uutta-seelantia_866054.html