Asia, joka ”avautui” minulle

  • 6 759 823
  • 34 058

benicio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Eikä Deep Purplen biisissä Knocking At Your Back Door kolkutella talon ovella...

Jaajaa, jos tälle linjalle lähdetään, niin onhan näitä kotimaisessa populaarimusiikissakin:

Anna Eriksson - Kesä yhdessä: ...Salaisimpiin satuihin sinun kanssasi sukelletaan. = sukeltaa salaisimpiin satuihin, selvästi anaaliyhdyntää luvassa jos jaksaa koko kesän roikkua mukana.
Johanna Kurkela - Palvo minua: ...palvo minua vähän, sinut siitä palkitaan, sillä palvottuna pystyn melkein mihin vaan. = sama tilanne kuin Annalla, anaaliyhdyntää luvassa jollekulle, kunhan vähän lämmittelee.

Eihän tämä hitto soikoon liity mitenkään mihinkään, mutta pakko oli päästä kertomaan.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Heh, alkaapi avautua että ihan mistä tahansa saa näköjään polttoainetta pyllypanofantasioihin kun oikein tulkitsee.
 

TQoFE

Jäsen
Suosikkijoukkue
En gång IFK, alltid IFK, FREE SCHOLL!
Avautui sellainen asia, että Suomessa on kymmenkunta Raipelaa, pääasiassa Tampereella. Joku on tainnut fanittaa Raipea vähän turhankin tosissaan.

Kateellisille tiedoksi, että esmes Raipenen on vielä vapaana ;)
 

Koirapoika

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jutta Grahnin mies, Else-Maj Pontoppidan.
Heh, alkaapi avautua että ihan mistä tahansa saa näköjään polttoainetta pyllypanofantasioihin kun oikein tulkitsee.
Tätä ei tarvitse paljon tulkita, Led Zeppelin ja Whole lotta love:

"Oh, shake for me, girl
I wanna be your backdoor man"

Ja tästä kappaleesta ei Pekingin Olympialaisten päättäjäisissä saanut laulaa tätä riimiä: "I'm gonna give ya every inch of my love."
En seurannut juhlallisuuksia joten enpä tiedä laulettiinko takaoven kautta sisään saapumisesta.
 

Beeman

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vaughan Rangers
Eikä Deep Purplen biisissä Knocking At Your Back Door kolkutella talon ovella...

Eikä Doorsin "Backdoor manissa" puhuta takaovesta eikä kyseisen biisin kohdassa "I eat more chicken, than any man ever seen" varsinaisesti Morrisonin kaipuusta höyryävien kanalautasten äärelle.
 

d2uce

Jäsen
Tämän ketjun viimeisimpiä viestejä lukiessani tajusin Popedan "Jos pillua saan" sanoitusten merkityksen!
 

Everton

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Tämän ketjun viimeisimpiä viestejä lukiessani tajusin Popedan "Jos pillua saan" sanoitusten merkityksen!

Patelle (tai Petanderille) on tarjottu aiemmin ainoastaan takaovea?
 

Hufsa

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Penguins
Avautui, etten enää voi kuunnella CCR:n kappaletta "Lookin’ Out My Back Door" samoin korvin.
 

Vanha Len

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Boners
Avautui, että tampereella homotkin ovat perseestä. Mikä ihmisiä oikein vaivaa...?
 

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
Minulle avautui, että näytän vissiin urheilukaupan myyjältä.

Kävin tänään Oulussa Pakkahuoneenkadun urheiluliikkeessä ja siinä 20 - 25 minuutin aikana kolme (eri ihmiset olivat aina asialla) kertaa joku kävi kyselemässä minulta tavaroista, että ikään kuin olisin myyjä. Ensimmäisen esimerkiksi pysähtyi kohdalleni ja tervehti, tervehdin takaisin, kun ajattelin, että ehkä minun pitäisi hänet tuntea, mutta en muista kuka hän on. Siinä sitä olisi voinut ryhtyä kaupantekoon. Ikinä ennen ei ole noin käynyt ja nyt sitten peräti kolmesti samalla reissulla. Sain kuitenkin omat ostokseni tehtyä, vaikka asiakkaiden lisäksi piti pari kertaa hätistellä ihan oikeitakin myyjiä pois liepeiltäni.

Jos Oulussa pitää lyhythihaista kauluspaitaa, niin se on vissiin niin tyylikästä tällä seudulla, kun ei ole T-paita ja tuulipuvun housut, että sitä häätyy olla joku vitun lenkkarinmyyjä?!
 

stiflat

Jäsen
Suosikkijoukkue
New York Rangers, HIFK
Minulle avautui, että näytän vissiin urheilukaupan myyjältä.
Heh, mullekin on käynyt aika usein samanlailla. Yhdessä urheilukaupassa about kaksi kertaa käyneenä olisi kenkiä pitänyt esitellä kovin kummallakin kertaa. Lisäksi mm. Cittarin vaatepuolella ja Kodin Onnessa olisi tarvittu apua.
Pitäisikö hakea noihin töihin?

Kauluspaita on selvä merkki "myyjästä", mutta jossain sekin näemmä riittää ettei näytä ihan "perus retalejengiltä".

Sivuhuomautuksena Intersportin oikea myyjä oikeissa myyjän varustuksissaan puhui kuuluvaan ääneen puhelimessa henk.koht. asioita, välittämättä noista epätietoisista asiakkaistaan. Okei, oli sulkemisaika kohta ja kävi mulle, kun tiesin mitkä popot haluan, mutta hiukan ihmetytti sekin.

Tollasta J.Petken tapaisia ideoita itsellenikin on syntynyt huvittuneena. "Ei valitettavasti löydy muita kokoja kengistä, koska pomomme tarvitsee niitä kannabiksen salakuljettamiseen".
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Tollasta J.Petken tapaisia ideoita itsellenikin on syntynyt huvittuneena. "Ei valitettavasti löydy muita kokoja kengistä, koska pomomme tarvitsee niitä kannabiksen salakuljettamiseen".
Tai sitten voi ottaa vaan rahat pois ja kirjoittaa kuitti kynällä "kun tuo kassakone on tilapäisesti jumissa".
 

expertti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Brodeur, Hughes bros., Dawson Mercer, NJD, HPK
Tulipa todettua miten suvereenisti venäläinen milffi hakkaa kotimaisen kontion.

Terveisiä siis muumimaailmasta kaikille. Swing!
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Ei tuo nyt kai niin paha ole. Kaverini kertoi aikanaan joutuneensa tarkastamaan ulkoista habitustaan, kun Sörnäisten metroaseman liepeillä tämän tästä joku tuli kyselemään piriä.
Muistan kun aloittelin yliopistossa kuutisen vuotta sitten, kolmekymppisenä "veteraanina". Kahviossa kerran muutama kurssikaveri, maalta tulleita parikymppisiä tyttöjä, päivitteli kun heille oli yritetty myydä humehia kaupungilla. Kysyivät sitten minulta, että "sinä kun olet asunut täällä jo pitkään, yrittääkö ne sullekin myydä?" Vastasin totuudenmukaisesti että eivät yritä myydä mutta ostaa kylläkin. Meinasivat saada slaagin, tyttöpolot.
 

ms.qvist

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, Хокейний Клуб Донбас
Ei tuo nyt kai niin paha ole. Kaverini kertoi aikanaan joutuneensa tarkastamaan ulkoista habitustaan, kun Sörnäisten metroaseman liepeillä tämän tästä joku tuli kyselemään piriä.

Ei välttämättä mennyt hyvin kaverillasikaan, tosin ei välttämättä minullakaan kun '91 tai '92 ollessani Pietarissa minua luultiin ravintolassa/baarissa, ei suomalaiseksi turistiksi, vaan paikalliseksi gangsteriksi - näin minulle kaksi turistia kertoi koska heitä oli opastettu pysymään poissa tieltäni. Ihmettelinkin sitä, että miksi tarjoilivat minulle niin hövelisti juomia Hotelli Moskvan alabaarissa. Se liene ainoa kerta jolloin minua on ikimaailmassa missään päin maailmankolkkaa luultu rikolliseksi.

vlad.
 

Buddha

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tyhjäntoimittajan sijaisnäyttelijä Nybondas.
Jos Oulussa pitää lyhythihaista kauluspaitaa, niin se on vissiin niin tyylikästä tällä seudulla, ...

Olisit laittanut vielä vyölaukun, niin olisitkin ollu jo yht' äkkiä itse toimitusjohtaja. Niin se pallo pyörii..

Tulipa todettua miten suvereenisti venäläinen milffi hakkaa kotimaisen kontion.

Terveisiä siis muumimaailmasta kaikille. Swing!

Heh, päivän katselin "lapsien" perään Puuhamaan uima-altailla, ja voinen sanoa, että kyllä sielläkin jokunen MILF oli ihan potentiaalinen. Ainakin se, joka ei tiennyt, että miten bikinien yläosaa pidetään. Meille kenellekkään ei jäänyt yhtään mitään epäselvää. Avautui sekin osio sitten, siis ketjua mukaillen.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös