Tätä ei tarvitse paljon tulkita, Led Zeppelin ja Whole lotta love:Heh, alkaapi avautua että ihan mistä tahansa saa näköjään polttoainetta pyllypanofantasioihin kun oikein tulkitsee.
Knatte, Fnatte & Tjatte eivät ole romaniserkuksia, eikä homobändi, vaan ruotsiksi Tupu, Hupu ja Lupu.
Eikä Deep Purplen biisissä Knocking At Your Back Door kolkutella talon ovella...
Tämän ketjun viimeisimpiä viestejä lukiessani tajusin Popedan "Jos pillua saan" sanoitusten merkityksen!
Avautui, etten enää voi kuunnella CCR:n kappaletta "Lookin’ Out My Back Door" samoin korvin.
Tavaroiden heitteleminen ja mielivaltainen rikkominen helpottaa vitutukseen.
Oletko nainen?
Minulle avautui, että näytän vissiin urheilukaupan myyjältä.
Heh, mullekin on käynyt aika usein samanlailla. Yhdessä urheilukaupassa about kaksi kertaa käyneenä olisi kenkiä pitänyt esitellä kovin kummallakin kertaa. Lisäksi mm. Cittarin vaatepuolella ja Kodin Onnessa olisi tarvittu apua.Minulle avautui, että näytän vissiin urheilukaupan myyjältä.
Tai sitten voi ottaa vaan rahat pois ja kirjoittaa kuitti kynällä "kun tuo kassakone on tilapäisesti jumissa".Tollasta J.Petken tapaisia ideoita itsellenikin on syntynyt huvittuneena. "Ei valitettavasti löydy muita kokoja kengistä, koska pomomme tarvitsee niitä kannabiksen salakuljettamiseen".
Minulle avautui, että näytän vissiin urheilukaupan myyjältä.
Muistan kun aloittelin yliopistossa kuutisen vuotta sitten, kolmekymppisenä "veteraanina". Kahviossa kerran muutama kurssikaveri, maalta tulleita parikymppisiä tyttöjä, päivitteli kun heille oli yritetty myydä humehia kaupungilla. Kysyivät sitten minulta, että "sinä kun olet asunut täällä jo pitkään, yrittääkö ne sullekin myydä?" Vastasin totuudenmukaisesti että eivät yritä myydä mutta ostaa kylläkin. Meinasivat saada slaagin, tyttöpolot.Ei tuo nyt kai niin paha ole. Kaverini kertoi aikanaan joutuneensa tarkastamaan ulkoista habitustaan, kun Sörnäisten metroaseman liepeillä tämän tästä joku tuli kyselemään piriä.
Ei tuo nyt kai niin paha ole. Kaverini kertoi aikanaan joutuneensa tarkastamaan ulkoista habitustaan, kun Sörnäisten metroaseman liepeillä tämän tästä joku tuli kyselemään piriä.
Jos Oulussa pitää lyhythihaista kauluspaitaa, niin se on vissiin niin tyylikästä tällä seudulla, ...
Tulipa todettua miten suvereenisti venäläinen milffi hakkaa kotimaisen kontion.
Terveisiä siis muumimaailmasta kaikille. Swing!