Asia, joka ”avautui” minulle

  • 6 754 643
  • 34 036

Hauptmann

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Avautui äsken sellainen asia, että Vihreiden puheenjohtajalla, työministeri Anni Sinnemäellä on 19-vuotias tytär. Eli A.S. on ollut 16-vuotias äidiksi tullessaan. Oho!
Onko tämä se tytär, joka on näytellyt mm. Kotikadussa?

Minulle avautui se, että Teemu Selänne täyttä vuoden kuluttua 40 vuotta.
 

dana77

Jäsen
Suosikkijoukkue
vaikea selittää
Suosikkijoukkue
Ipa, ipa, ipa, ipaa...
Hieno logo, ei siinä mitään. Colosseumin rakennuttamisen tosin aloitti keisari Vespasianus Neron jo kuoltua.

Älä, ihanko totta! eikö Nero soittanutkaan viulua rooman palaessa...

Logossa on Rooman tunnetuin maamerkki, ja se on tulessa. Ohjelman nimi on Nero burnig rom. Aika hieno assosiaatio logon ja nimen kanssa imo.
 

#3

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingfors IFK
Itse odotin että tässä oltaisiin nähtynä tämä compover ála Trump. Omasta puolestani tuo Recchi ei mitenkään typerältä näytä ja kaljukin alkaa olemaan jo so last seasonia.

Mikä on oikein compover? Compower on ruotsalaisirma joka tekee jotain tubiini juttuja.
 

HemmoP

Jäsen
Mikä on oikein compover? Compower on ruotsalaisirma joka tekee jotain tubiini juttuja.

piti ihan tarkistaa millainen on ruotsalaisirma joka tekee tubiinijuttuja, mutta olikin ilmeisimmin ruotsalaisfirma, joka tekee turbiinijuttuja.

anyway, kevyen liikenteen väylillä liikkuu jopa vielä kusipäisempää porukkaa kuin autoilla.
 

#3

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingfors IFK
piti ihan tarkistaa millainen on ruotsalaisirma joka tekee tubiinijuttuja, mutta olikin ilmeisimmin ruotsalaisfirma, joka tekee turbiinijuttuja.

anyway, kevyen liikenteen väylillä liikkuu jopa vielä kusipäisempää porukkaa kuin autoilla.
Heh joo tulipahan hauska typo. en viitsi edes korjata sitä
 

dana77

Jäsen
Suosikkijoukkue
vaikea selittää
Mikä on oikein compover? Compower on ruotsalaisirma joka tekee jotain tubiini juttuja.
asiassa voi konsultoida nimimerkki cottonmouthia.
 

Ruutiveijari

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Avautui, että Atlantis FC:n nimen keksi Gösta Sundqvist.

Intohimona jalkapallo

Sundqvist tunnettiin myös intohimoisena jalkapallon harrastajana. Hän toimi 80-luvulta lähtien menestyksekkäästi helsinkiläisen julkkisjoukkue Johanneksen Dynamon johtajana. Ykkösdivisioonassa parhaimmillaan ollut Dynamo fuusioitui sittemmin vuonna 1995 toisen helsinkiläisen seuran, FC Norssin kanssa ja joukkueen nimeksi tuli Atlantis FC. Joukkueen nimen keksi juuri Sundqvist ja Atlantis pelasi sittemmin liigatasollakin. Hän ei kuitenkaan tiettävästi enää Atlantiksen aikoina vaikuttanut edes taustavoimissa.

Gösta Sundqvist - Wikipedia
 

Vanha Len

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Boners
Avautui, että Vanha Len viettää tänään melko mukavaa iltaa. Kalakamppeita järjestelin oikeastaan ensimmäisen kerran tänä kesänä ja repusta löytyi mukava ylläri. Pullollinen viinaa, saatana.

Kun mietin hyvää syytä aloittaa tämän tuotteen maistamista niin tuli mieleen grillipartyt takapihalla. No, aukaisin pakastimen ja tein hetken inventaariota...jumalauta...746 gramman köntti naudan sisäfilettä. Ei mitää hajua mistä tuo on tullut mutta menee takuulla parempiin suihin tänään. Nyt ollaan taas hetken kuninkaita...
 

morningstar

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Buffalo Bills
...mukava ylläri. Pullollinen viinaa, saatana...

...jumalauta...746 gramman köntti naudan sisäfilettä. Ei mitää hajua mistä tuo on tullut...

Jatka nyt vielä loukkojen tutkimista. Voi löytyä natsien kultaa tai Väinämöisen kantele. Jos löytyy tyhjä pullo, avaa korkki jotta henki pääsee ulos. Vanhaa öljylamppua pitää hieroa. Kyl sä tiedät.
 

Vanha Len

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Boners
Jatka nyt vielä loukkojen tutkimista. Voi löytyä natsien kultaa tai Väinämöisen kantele. Jos löytyy tyhjä pullo, avaa korkki jotta henki pääsee ulos. Vanhaa öljylamppua pitää hieroa. Kyl sä tiedät.

Relaa nyt hieman ja lähde käymään Loimaalla...tarjoan viinat ja safkat.
 

Ramchester

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Ihmettelin kenelle se mainos oikein on suunnattu, jossa joku amerikan pappa hakee perillistään ja tämä perillinen jättää vastaamatta puheluun, kun ei tunne numeroa. Itselleni avautui, että tällaisia ihmisiä on ihan oikeasti olemassa:

Minulla vaan on sellainen tapa, että en vastaa numeroon, jota en tunne.
 

Quethas

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, Suomen maajoukkueet, Tampere United
Ihmettelin kenelle se mainos oikein on suunnattu, jossa joku amerikan pappa hakee perillistään ja tämä perillinen jättää vastaamatta puheluun, kun ei tunne numeroa. Itselleni avautui, että tällaisia ihmisiä on ihan oikeasti olemassa:

No mikäs ihme se on, kun 95% numeroista joita ei tunne ovat puhelinmyyjiä tarjoamassa mitä tahansa Avotakan, Hesarin, Boksereiden ja 20-vuotta vanhan kalanmaksaöljyn väliltä. Kyllä vähemmästäkin alkaa miettimään, että jaksaako tällä kertaa vastata.
 

Creed Bratton

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
No mikäs ihme se on, kun 95% numeroista joita ei tunne ovat puhelinmyyjiä tarjoamassa mitä tahansa Avotakan, Hesarin, Boksereiden ja 20-vuotta vanhan kalanmaksaöljyn väliltä. Kyllä vähemmästäkin alkaa miettimään, että jaksaako tällä kertaa vastata.

Mutta kun vaivautuu tekemään ilmoituksen tänne Asiakkuusmarkkinointiliittoon niin voi jatkossa vastata ihan vapaasti niihin puheluihin ilman, että tarvitsee huolehtia siitä, että mitä käytettyä avotakkaa siellä myydään.

Hauskinta tuossa on, että jos sattuu vielä käymään niin, että sieltä soittaa puhelinmyyjä niin sille voi avautua oikein urakalla, kuinka hänellä ei ole oikeutta soittaa tähän numeroon, koska olen sopinut tuosta "robinson"-palvelusta. Itse olen kerran päässyt noin tekemään ja puhelinmyyjä oli aika nöyränä sen jälkeen ja lupasi ettei kyseisestä lafkasta enää soitella meikäläiselle.
 

Datsun

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Toronto, Saksa
Mutta kun vaivautuu tekemään ilmoituksen tänne Asiakkuusmarkkinointiliittoon niin voi jatkossa vastata ihan vapaasti niihin puheluihin ilman, että tarvitsee huolehtia siitä, että mitä käytettyä avotakkaa siellä myydään.
Niin paitsi jos liittymä on firman omaisuutta niin käsittääkseni ei voi tehdä. Kyllä mä työaikana vastaan puhelimeeni, mutta neljän jälkeen en todellakaan vastaa tuntemattomiin numeroihin enkä soita takas. Jos jollakin on oikeasti asiaa se jättää kyllä viestin tai lattaa tekstarin perään.
 

#3

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingfors IFK
Avautui juuri kun tölli Root beeria avautui että perhana sehän haisee (siis root beer) ihan CRC:lle
 

scholl

Jäsen
Itselleni avautui, että tällaisia ihmisiä on ihan oikeasti olemassa:

Eikös tuo ole ihan normaalia? Jos omaan yksityisnumeroon tulee jotain tuntemattomien numeroiden soittoja niin ne on kaupustelijoita tai galluppia. Sanovat, että tilastokeskuksesta päivää, onko muutama minuutti aikaa. Sitten kun vastaat niin perkeleet soittavat muutaman kuukauden päästä uudelleen ja taas samaa paskaa jauhetaan. Oletko vaihtanut työpaikkaa viimeisten kuukausien aikana, montako tuntia teit töitä toissa viikolla jne. Kyllä se on parempi niin, että itse päättää kenen kanssa juttelee.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös